Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Demontat placute de frana fata, curatat, pus la cuptor, copt jumatate de ore, montat la loc. I can brake now. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Demontat placute de frana fata, curatat, pus la cuptor, copt jumatate de ore, montat la loc. I can brake now. Cum adica copt? Poti sa detaliezi, te rog? E prima data cand aud asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Era un experiment. Erau contaminate cu ulei de furca. Am remediat furca, am ramas fara frane.. Solutie de curatat nu a fost eficienta, si am citit undeva daca reusesti sa arzi uleiul din placutele, isi pierde proprietatiile de alunecare. A iesiti ceva fum din ele cat au stat in cuptor.. O sa merg cu mare grija, desi nu par sa fie deteriorate placutele, o sa fiu foarte atent daca nu se dezlipeste ferodo de pe suport.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 am mai auzit de "copt" placute... de fapt o faceam la bicicleta destul de des cand curgea lichid minaral pe ele... dotul... mai merge pe placute... dar uleiul mineral le murdareste rau de tot. asa ca le ardeam pe aragaz ca sa se duca "zeama" din ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E solutia de a ”reactiva” placute contaminate. La temperatura mare se ard uleiurile sau alti contaminanti si ramane materialul de frictiune (mai) curat. Eu le puneam direct pe aragaz, pe o tabla; la o anumita temperatura incepe sa iasa fum din ele, semnalizand arderea uleiurilor. Le las pana se termina fumul care iese din placute. Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu m-am riscat cu flacera directa, am un cuptor electric cu un grill. Am pus placutele pe gratar cu material de frictiune spre grill. Era deja incalzit cuptorul, cam dupa 30 de minute nu a mai iesit fum din placutele. » Post actualizat in 09 Sep 2014 08:04Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger. Asa ma gandeam si eu, dar ziceam ca le am fortat un pic peste domeniul lor de aplicatie. Om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cred ca rezista si daca le incalzesti pana la ”rosu”. Asta, evident, daca sunt niste placute bune, nu ieftinituri. Ieftinituri nu as risca sa le ard asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu sunt chinezerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Din pacate le am bagat la iernat ... Am decis sa plec din tara si sunt nevoit sa inchei sezonul .. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 La Kawa, curatat contacte din cutie de siguranta, si sugurante, si relee, pentru ca am observat ca palpaia bec de neutral. Am mai avut probmela asta, siguranta principala de 30A de calitatea slaba se incalzeste, are un contact mai putin bun. Oare unde gasesc sigurante mai bune, cele originale au piciorusele mai groase, stau mai fixe, se incalzesc mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 I-am uns lantul, am verificat uleiul, am verificat/strans suruburi si m-am chinuit vreo 2 ore sa montez parbrizul... nu am reusit (adica sa si stea fix). La fel ca si multe altele de pe mobra asta, si parbrizul e o mizerie sinistra cu un mod de prindere prost. » Post actualizat in 21 Sep 2014 16:22Ieri m-a lasat semnalizarea dreapta spate (ceva "old school" wannabe, dar de calitate f proasta. mereu se slabesc din prindere, mai pierd contactul cu becul), in concluzie azi am iesit sa mesteresc iar la mobra si am pus niste saibe glover, am mai indoit un arculet, bla, bla... ca la final sa nu mearga nici o semnalizare ) Facuse scurt un fir si arsese siguranta. Schimbata cu rezerva, montat la loc tot... si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ieri i-am dat 360 de km. Azi i-am uns lantul si acum o scot la o plimbare in ploaie, sa o spal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ieri i-am schimbat placutele de inmatriculare. Am schimbat cantonul. Apoi o tura scurta ca se lasa cu frig deja. 6 grade dimineata , 12 la amiaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Si eu la fel, astept ora de plecare de la birou pentru dusul de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Si eu la fel, astept ora de plecare de la birou pentru dusul de rigoare Idem ) Dar inca mai sper ca se mai calmeaza ploaia pana plec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am mers pe ploaie, am udat filtrul de aer ) abea mai tragea ( filtru sport ) ! Ajung acasa fleasca la picioare, uscar filtru si pus un capac de plastic gen protectie ) si rezultatul : trage de 10 ori mai prost cu protectia .... iar fara rupe demarajul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Nu pot sa ai de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. Daca vrei sa faci asta pentru SV650 eu zic sa o lasi balta, ai sa te saturi de motor si nu ai sa scoti banii investiti niciodata. mai bine puii banii aia la saltea si ori faci un upgrade si schimbi motocicleta ori bagi benzina si vezi lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. In Timisoara, pentru aceleasi operatiuni la trotineta mea, oferta era de aprox. 200 euro. Am zis pas. Am mobra pentru plimbare, nu pentru show-off. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 vreau sa i fac si up grade ,vreau sa i pun fata de gsxr(furca,frane...), inca nu am aflat pretul pt vopsit. si daca il dau...il dau cu 2500eur )))) sau 3000 usor negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu vreo 200 de euroi, eu am cumparat un motor de rezerva, mi s-a parut mai ok asa decat sa bag bani in customizari si estetica (si mai ales TIMP pierdut, timp care nici nu prea il am). Asa ca atat timp cat mobreta arata decent dpdv estetic (de cand am luat-o am zis ca ii trag un aerograf la nuanta pe carena dreapta un pic julita insa nu i-am tras decat un verde sa nu se vada plasticu') nu mai bag bani decat in intretinerea ca la carte. Si la fel va sfatuiesc si pe voi. Crapa motorul, am altu' de schimb si asta e. Desi sunt toate sansele sa tina de data asta 1. mobra a fost ingrijita si motorul toarce frumos si 2. cf. legile lui murphy, avand motor de swap rapid, asta va merge mult si bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Când am luat motoreta, primul gând a fost: îi schimb culoarea, vopsesc electrostatic tot, îi dau o față nouă... Al doilea a fost: mai bine iau un kit de lanț nou, că ăla vechi avrea 20k, verific/schimb rulmenți, lichide noi, upgrade la gume, crash-bar. Evident, a câștigat no.2 Acum am o mobră care merge strună, rămasă la desenul original, imaginat de neamț. Care e peste ceea ce puteam crea io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Când am luat motoreta, primul gând a fost: îi schimb culoarea, vopsesc electrostatic tot, îi dau o față nouă... Al doilea a fost: mai bine iau un kit de lanț nou, că ăla vechi avrea 20k, verific/schimb rulmenți, lichide noi, upgrade la gume, crash-bar. Evident, a câștigat no.2 Acum am o mobră care merge strună, rămasă la desenul original, imaginat de neamț. Care e peste ceea ce puteam crea io. Oricum ce ai tu arata... . la mine lantul nu stiu daca a facut 10-15k, gumele le am schimbat anul asta noi,furca a fost servisata acu 2 ani,baterie noua...deci nu prea as mai avea ceva de schimbat acum.la ambreiaj ar trebui sa vad ca nu vrea sa iasa mereu din 1 la semafor.si sincer mi ar placea sa i schimb vopseaua la cadru(negru mat cred) si sa i schimb fata daca tot nu am chestii majore de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu echipamentul cum stai? Ești în ”zona safe”? Dacă da (și ești sigur că e așa!), atunci poți face un facelift la 650. Dacă nu, mai bine ia în considerare opțiunea asta. Mă refer la cască, mânuși, ghete în primul rând... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.