SheriffC Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. Daca vrei sa faci asta pentru SV650 eu zic sa o lasi balta, ai sa te saturi de motor si nu ai sa scoti banii investiti niciodata. mai bine puii banii aia la saltea si ori faci un upgrade si schimbi motocicleta ori bagi benzina si vezi lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. In Timisoara, pentru aceleasi operatiuni la trotineta mea, oferta era de aprox. 200 euro. Am zis pas. Am mobra pentru plimbare, nu pentru show-off. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 vreau sa i fac si up grade ,vreau sa i pun fata de gsxr(furca,frane...), inca nu am aflat pretul pt vopsit. si daca il dau...il dau cu 2500eur )))) sau 3000 usor negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu vreo 200 de euroi, eu am cumparat un motor de rezerva, mi s-a parut mai ok asa decat sa bag bani in customizari si estetica (si mai ales TIMP pierdut, timp care nici nu prea il am). Asa ca atat timp cat mobreta arata decent dpdv estetic (de cand am luat-o am zis ca ii trag un aerograf la nuanta pe carena dreapta un pic julita insa nu i-am tras decat un verde sa nu se vada plasticu') nu mai bag bani decat in intretinerea ca la carte. Si la fel va sfatuiesc si pe voi. Crapa motorul, am altu' de schimb si asta e. Desi sunt toate sansele sa tina de data asta 1. mobra a fost ingrijita si motorul toarce frumos si 2. cf. legile lui murphy, avand motor de swap rapid, asta va merge mult si bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Când am luat motoreta, primul gând a fost: îi schimb culoarea, vopsesc electrostatic tot, îi dau o față nouă... Al doilea a fost: mai bine iau un kit de lanț nou, că ăla vechi avrea 20k, verific/schimb rulmenți, lichide noi, upgrade la gume, crash-bar. Evident, a câștigat no.2 Acum am o mobră care merge strună, rămasă la desenul original, imaginat de neamț. Care e peste ceea ce puteam crea io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Când am luat motoreta, primul gând a fost: îi schimb culoarea, vopsesc electrostatic tot, îi dau o față nouă... Al doilea a fost: mai bine iau un kit de lanț nou, că ăla vechi avrea 20k, verific/schimb rulmenți, lichide noi, upgrade la gume, crash-bar. Evident, a câștigat no.2 Acum am o mobră care merge strună, rămasă la desenul original, imaginat de neamț. Care e peste ceea ce puteam crea io. Oricum ce ai tu arata... . la mine lantul nu stiu daca a facut 10-15k, gumele le am schimbat anul asta noi,furca a fost servisata acu 2 ani,baterie noua...deci nu prea as mai avea ceva de schimbat acum.la ambreiaj ar trebui sa vad ca nu vrea sa iasa mereu din 1 la semafor.si sincer mi ar placea sa i schimb vopseaua la cadru(negru mat cred) si sa i schimb fata daca tot nu am chestii majore de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu echipamentul cum stai? Ești în ”zona safe”? Dacă da (și ești sigur că e așa!), atunci poți face un facelift la 650. Dacă nu, mai bine ia în considerare opțiunea asta. Mă refer la cască, mânuși, ghete în primul rând... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu echipamentul cum stai? Ești în ”zona safe”? Dacă da (și ești sigur că e așa!), atunci poți face un facelift la 650. Dacă nu, mai bine ia în considerare opțiunea asta. Mă refer la cască, mânuși, ghete în primul rând... sunt in grafic,,geaca suomy piele,genunchere,protectie suplimentara spate,ghete xpd lungi,casca, manusti tre' sa mi iau la anu' ca astea s au rupt la un deget , deci sunt "safe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 ON Topic: Am pus si eu pe motor proiectoare. Consuma doar 10w bucata, sunt ieftine, calitate foarte ok si fac lumina Le-am luat de pe ebay, m-au ajuns 130 ron 2 bucati dar am comandat un set de 4, a mai vrut un amic si am iesit mai ieftin. Astea sunt http://www.dx.com/p/10w-950lm-cree-xml-t6-white-led-30-degrees-spot-beam-round-work-light-10-30v-207945#.VCZgTaj4zb0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 http://www.superflux.ro/magazin/proiectoare-auto-bulbar-4x4-led-off-road-tuning-universa-proiectoare-cu-lupa-proiectoare-cu-halogen-pentru-ceata-c-6958_6090.html eu as vrea sa mi montez ceva de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Vezi ce consum ai cu ele. Daca sunt cu H3-uri la 55w X 2, mai ai o priza de bricheta, una-alta sa nu iti sece bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 da.vad ca nu sunt detalii despre bec.oricum vreau si priza si o sa le fac aprindere de la boton acum mai vine si partea estetica.nu stiu unde sa le montez ca sa nu se vada ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Pe cadru in surubul de sub genunchi sau cu o prelungire din platbanda sub semnalizari. Parerea mea. PS: eu stau si ma gandesc daca sa xenon sau sa nu xenon. Farurile pornesc automat, deci ar trebui sa le fac un bi-pass pe instalatia de xenon sa le pornesc cand vreau. Imi place sa plec cu noaptea in cap, dar acum deja e prea racoare si nu stiu daca ar fi foarte utile in momentul asta. O imbunatatire si mai ok ar fi cu lupele direct, dar parca costa prea mult... Editat Septembrie 26, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Pe cadru in surubul de sub genunchi sau cu o prelungire din platbanda sub semnalizari. Parerea mea. eu ma gandeam..undeva pe furca la aripa fata.pe cardu...nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 http://www.superflux.ro/magazin/proiectoare-auto-bulbar-4x4-led-off-road-tuning-universa-proiectoare-cu-lupa-proiectoare-cu-halogen-pentru-ceata-c-6958_6090.html eu as vrea sa mi montez ceva de aici Mie sincer m-i se par niste prostii consuma foarte mult si sunt si destul de mari. (6.5 cm x 5.7 cm x 5.7 cm) atat au astea ce le-am montat eu. In linkul dat de tine cel mai mic are 10.5 cm lungime. Sunt foarte mari, ar da bine pe un tourer dar pe naked not. Curent pentru ele am luat de la pozitie din far, asa nu uit sa le sting sa ma trezesc cu bateria golita. Le-am prins cu aceleasi suruburi care tin si farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Mie sincer m-i se par niste prostii consuma foarte mult si sunt si destul de mari. (6.5 cm x 5.7 cm x 5.7 cm) atat au astea ce le-am montat eu. In linkul dat de tine cel mai mic are 10.5 cm lungime. Sunt foarte mari, ar da bine pe un tourer dar pe naked not. Curent pentru ele am luat de la pozitie din far, asa nu uit sa le sting sa ma trezesc cu bateria golita. Le-am prins cu aceleasi suruburi care tin si farul. si eu m am uitat la dimensiuni,se potrivesc pe camion ), o sa merg sa le vad si eventual sa vad daca se protrivesc pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 ON Topic: Am pus si eu pe motor proiectoare. Consuma doar 10w bucata, sunt ieftine, calitate foarte ok si fac lumina Le-am luat de pe ebay, m-au ajuns 130 ron 2 bucati dar am comandat un set de 4, a mai vrut un amic si am iesit mai ieftin. Astea sunt http://www.dx.com/p/10w-950lm-cree-xml-t6-white-led-30-degrees-spot-beam-round-work-light-10-30v-207945#.VCZgTaj4zb0 Asa ceva am comandat si eu, direct de pe site-ul dat de tine in link. Acum astept sa ajunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 in seara asta am luat semnalele de la polish si vopsit, nu m-am gandit sa fac si poze inainte, erau jalniceeeeee. Abia astept sa le pun maine dimineata! Multumesc userului Hoinarul. Nu am facut mare lucru, dar imi stateau pe creier!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Dupa ce a picurat toata ziua ... abia pe la ora 21 am coborat si i'am pus prelata peste (continua sa picure si la ora asta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Astazi m am decis sa imi repar singur motorul ... A trebuit sa schimb mai multe piese la el asa ca l am bagat in casa ) treaba o sa decurga mai multe zile , deci o sa fiu ocupat un ceva timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Dupa un weekend cu vreo 400 km, astazi m am pus pe treaba, era timpul -schimbat ulei + filtru (1938 km) -schimbat antigel (1938 km) -schimbat lichid de frana (1938 km) -spalat lant cu motorina -spalat mobra -maine ung lantul -am parcat-o, e brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Intreb si eu... 1938 km sunt "vechimea" uleiului, lichidului de frana si antigelului? Editat Septembrie 30, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Da, in urma cu 1938 km au fost inlocuite. Tot timpul fac poza la bord ca sa stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Cred ca am demarat procesul de achizitie de o pereche de Lafranconi Competizione pentru Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.