Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Azi am pornit-o pe vaca, merge bine si m-a speriat putin la tura scurta de bloc pe care am dat-o... periculos animal :D Carbelitoare curate, bujii noi, filtre aer si benzina noi... a luat-o animalul fara probleme. Maine plimbare, sa ne cunoastem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ITP-ul si spre marea mea mirare , omul chiar a verificat motocicleta . Trecut cu felicitari cu toate ca la frana fata ar trebui sa vad ce sa mai schimb deoarece a fost putin mai slabut rezultatul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici un motiv

 

Intreb si eu... la ce te ajuta sa inalti ceva deja destul de inalt, mai ales ca modificarea doar pe o axa strica geometria atent gandita de designer? Plus ca linkurile mai lungi nu schimba cursa amortizorului.

Inteleg invers cand nu ai cum sa te bucuri de motor datorita staturii si cand nu ai buget sa faci coborarea corect din internele suspensiei (fata, spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata i-am pus un colier nou la filtrul de benzina, ca imi cursese peste noapte si am gasit niste cleme care prin carenele interioare rupte, am rezolvat rapid cu soricei.

Dupa aia am plimbat-o vreo 200 km :D

post-69984-0-47452800-1429971801_thumb.jpg

post-69984-0-30125800-1429971807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la service. Motoreta e gata. Da cum ploua si eram cu masina si cum o sa ploua pana marti n-am luat-o , am schimbat oglinzile cu unele negre care inca no venit .

 

Cum nu era gata motoru m-am dus la shopping. Geaca, 3 perechi de pantaloni , unii cu protectii la genuchi si spre tibie , si protectie sold. Si altii blugi cu buzunare pentru protectii. Si mi-am luat Schubert C3 PRO. 20% reducere o fost azi la polo.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu... la ce te ajuta sa inalti ceva deja destul de inalt, mai ales ca modificarea doar pe o axa strica geometria atent gandita de designer? Plus ca linkurile mai lungi nu schimba cursa amortizorului.

Inteleg invers cand nu ai cum sa te bucuri de motor datorita staturii si cand nu ai buget sa faci coborarea corect din internele suspensiei (fata, spate)

eu am pus limkuri mai scurte cu 12 mm, pentru simplul motiv ca imi place cum arata mai inalt si statura imi permite. Acum ma gandesc ce sa pun sub talpa cricului lateral... cam 20 mm

PS- cum afecteaza o anvelopa spate mai grea cu 400 grame (6,3 kg in loc de 5,9) un motor de 50 cp? adica 140 in loc de 130

 

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh ai inteles (normal ca mai scurta). Daca tie ti place e cel mai important.

 

130 sau 140... sunt convins ca nu simti diferenta decat la nivel de placebo. Eu am pus ce am gasit, adica ambele si gafaia cu amandoua :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut cablul de acceleratie,l-am cositorit (secretul e sa decapezi capetele cablului,e 3 lei o sticulta de acid in targ) dupa pilit un pic si gata merge perfect.Si m mai schimbat cablul de ambreiaj la un suzuku gsxr al unui coleg dupa forum(trebuie sa desfaci o grmada ca sa il schimbi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici un motiv

 

Misto! Am vazut-o ca prea sta la nivel si ma gandeam ca ai pus ceva de genul:

 

PS: la cric, ca banuiesc ca nu tai din el si sa adaugi prin sudura, mai erau niste talpi inaltate. Gasesti pe google mai multe variante: https://www.google.com/search?q=side+stand+extender&espv=2&biw=1440&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ERo9VcLfMIW1Uc7cg4gB&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

FXWGSlugs.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am mai taiat din lopata aia de zapada

 

11174945_875019689225914_763728887566072

 

984311_875019582559258_93591488618710281

 

10995554_875019632559253_588275885486641

 

si am scos-o p-a mandrei de la hinerbat....

Bagata la iernat pe 14 septrmbrie, a pornit la a doua apasare de buton, cu 'benzina' aia statuta si cu bateria ei, neincarcata din sep, doar tinuta in casa.

M-am plimbat cu micuta vreo 60 de km....e giugiuc de manvrabila in oras :)

 

10660343_874923842568832_838514930706492

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am pus crash-bar, alarma si o mufa de bricheta:

attachicon.gifDSCF0080.JPGattachicon.gifDSCF0082.JPG

Welcome back! :cheers:

 

nu pot sa pun alea , deja are reglaj oem pt tensionarea arcurilor

Stiu. Era un model. Sunt si versiuni care au reglare.

http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/sale-wanted/30825d1379145076-africa-twin-fork-extensions-slugs-group-buy-image.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e.

Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e.

Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc.

masoara-i consumul, sa nu te trezesti peste 2-3 zile cu o baterie noua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit, dar in seara asta era tarziu si nu mai aveam rabdare. Intrebare prosteasca: masor pe mA? Sau scaderea voltajului la o anumita perioada de timp?

Plus ca trebuie sa aflu cum se regleaza sensibilitatea senzorului de soc, parca e prea fin reglat. Si "manualul" nu zice nimic.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda.

Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mA.

Trebuie sa ai in cartea tehnica la vaca si la alarma ,consumul in standby....le aduni si vezi unde te situezi...nu stiu ...i-mi dau doar cu presupusul dar trebuie sa ai sub 100mA cu mult...ceva de genul 10-20 max

La 20mA bateria de 12Ah e pa in 25 de zile de stationare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...