Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Cauza care ti-a bulit ambreiajul e clara ! Burnout )))) a avut grija frate'tu sa koxeze tot in motorul tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 Cauza care ti-a bulit ambreiajul e clara ! Burnout )))) a avut grija frate'tu sa koxeze tot in motorul tau ) )) degajarile din ambreiaj conteaza eu le-am pus pe o linie toate https://imageshack.com/i/p57NNu1Tj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 burnout la greu , eu zic ca si cutia are ceva , apropo uleiul cum este si decand este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Exacact asta, fix asta a patit cineva la f4 Burnout cu turatia la maxim si tot tragea de ambreiaj si dadea drumul...cu turatia maxima evident. A spart tot :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 (editat) burnout la greu , eu zic ca si cutia are ceva , apropo uleiul cum este si decand este ? Schimbul de ulei a fost facut de mine cand am cumparat motorul are maxim 1000km pe el (repsol 10 w 40 4t rider) Editat Ianuarie 13, 2015 de Ionut Croitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut Poti sa mai explici o data ce anume vrei sa spui cu acel text ca nu inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Schimbul de ulei a fost facut de mine cand am cumparat motorul are maxim 1000km pe el (repsol 10 w 40 4t rider) ne intereseaza timp sezoane etc nu km... daca trece iarna peste ulei poate sa aibe si 300 km tot trebuie aruncat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru) gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc) sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo. daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara. iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta . numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 (editat) ne intereseaza timp sezoane etc nu km... daca trece iarna peste ulei poate sa aibe si 300 km tot trebuie aruncat ... in septembrie . » Post actualizat in 13 Jan 2015 17:42 Poti sa mai explici o data ce anume vrei sa spui cu acel text ca nu inteleg... sper sa intelegi https://imageshack.us/i/exmMW9Rcj , https://imageshack.us/i/pb4fDuTuj in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru) gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc) sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo. daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara. iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta . numai bine Mersi de sfat. Editat Ianuarie 13, 2015 de Ionut Croitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 iar ca sa nu strici un ulei scump cand intervii la cutie cumpara un ulei ieftin baga-l in ea dupa ce ai montat totul, fa-i o proba doua trei si daca merge dai totul afara si bagi uleiul care-ti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 Pentru cei ce nu inteleg ce am vrut sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Exacact asta, fix asta a patit cineva la f4 Burnout cu turatia la maxim si tot tragea de ambreiaj si dadea drumul...cu turatia maxima evident. A spart tot :| Fa-ma sa inteleg un lucru...de ce ar mai trage de ambreiaj si iar ar da drumul?! Ca nu vad....distractia legata de burnout Nu de alta dar eu stiam ca ai bagat-o in viteza, te joci cu aceleratia in timp ce rupi cauciucul spate (si atat!!!) si apoi pleci bucuros acasa, gandindu-te ca trebuie sa pui un cauciuc nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Deci, Daca tu zici ca acel ax de cuplare reuseste sa se roteasca in asa fel in cat sa se "dea peste cap"..atunci ansamblul tau de abreiaj este mai "lung". Posibile cauze: 1.Oala nu este montata corect pe pinionul de la pompa ulei respectiv pe ax. 2.Placa de presiune nu este montata corect fata de canalele butucului. 3.Placile sunt mai groase. 4.Ansamblu ambreiaj nu este de modelul tau. 5.Un fapt mai rar...se rupe "buza" din carter care tine rulmentul axului si ansamblul ax/pinioane/ambreiaj este tras in fata de comanda ambreiajului. Verifica ce ti-am spus si postraza care din cauzele enumerate au fost. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 TNG, eu mizez pe punctul 4 pe care l-ai spus mai sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 cum spunea si clegul TNG ceva nu se potriveste tija din capac nu intra exact in spatiul liber de pe tija din ambraiaj, de aceea si uzura pe ambele piese. posibil un distantier sau ceva care nu e la locul lui pe acel ambreiaj produce aceasta decalare ti-am atasat o poza cu toate componentele ambraiajului » Post actualizat in 13 Jan 2015 18:41poza nu e ok, ia direct linkul http://www.internationalmotoparts.com/oemparts/a/kaw/500b2521f8700223e478e5e9/clutch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 Deci, Daca tu zici ca acel ax de cuplare reuseste sa se roteasca in asa fel in cat sa se "dea peste cap"..atunci ansamblul tau de abreiaj este mai "lung". Posibile cauze: 1.Oala nu este montata corect pe pinionul de la pompa ulei respectiv pe ax. 2.Placa de presiune nu este montata corect fata de canalele butucului. 3.Placile sunt mai groase. 4.Ansamblu ambreiaj nu este de modelul tau. 5.Un fapt mai rar...se rupe "buza" din carter care tine rulmentul axului si ansamblul ax/pinioane/ambreiaj este tras in fata de comanda ambreiajului. Verifica ce ti-am spus si postraza care din cauzele enumerate au fost. Bafta. Ambreajul a fost cumparat ce la dezmembrari este de pe un model exact ca al meu am masurat cu sublerul componentele vechi si sunt exacte . o sa verific si o sa revin Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Salut ,euam zx 9 r si s- rupt cablul de ambreiaj.Am pus cablu nou dar dupa 100 de metri am tras de ambreiaj si am tras in gol,Cand am dasfacut am constatat ca se tocise buza de la axul tragator.Am cumparat ax de la Uinted Motors si a cand l-am pus ,surptiza iar s-a rotunjit dupa 300 de metri,asa a am schimbat si cuiul ala care iese din ambreiaj si trija tragatoare,deci mari sanse sa fie de aici .la prima vedere cuiul ala poate parea ok dar sa fie uzat.Cel mai bine e sa verifici ,oricum daca s-a tocit trebuie sa iei unul nou ,nu de la dezmembrari.Bafta » Post actualizat in 13 Jan 2015 20:38Eu la zx9r am 7 placi ,la tine am vazut ca sunt 8 si eu parca am 5 arcuri,la tine vad 4 ,as crede ca sunt cam la fel motoarele de zx6 si zx9,scuze daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 (editat) Salut ,euam zx 9 r si s- rupt cablul de ambreiaj.Am pus cablu nou dar dupa 100 de metri am tras de ambreiaj si am tras in gol,Cand am dasfacut am constatat ca se tocise buza de la axul tragator.Am cumparat ax de la Uinted Motors si a cand l-am pus ,surptiza iar s-a rotunjit dupa 300 de metri,asa a am schimbat si cuiul ala care iese din ambreiaj si trija tragatoare,deci mari sanse sa fie de aici .la prima vedere cuiul ala poate parea ok dar sa fie uzat.Cel mai bine e sa verifici ,oricum daca s-a tocit trebuie sa iei unul nou ,nu de la dezmembrari.Bafta » Post actualizat in 13 Jan 2015 20:38 Eu la zx9r am 7 placi ,la tine am vazut ca sunt 8 si eu parca am 5 arcuri,la tine vad 4 ,as crede ca sunt cam la fel motoarele de zx6 si zx9,scuze daca gresesc. asa e in 4 arcuri si 8 placi la 6r . asa am facut si eu am luat 2 seturi dar au fost de le dezmembrari . nu au fost noi dar aratau super ok . si poti sa imi arati de pe ce site ai cuparat ? si cat te.au costat? Editat Ianuarie 13, 2015 de Ionut Croitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Pai cam 135 de ron tragarorul si 80 cuiul,am cumparat de la.United Motors Bucuresti,cred ca au si site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 14, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2015 Pai cam 135 de ron tragarorul si 80 cuiul,am cumparat de la.United Motors Bucuresti,cred ca au si site ok mersi dar totusi nu inteleg am avut 2 seturi si aratau impecabil dar mergand 200 , 300 m se rodeau si se rotea "tragatorul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut Verifica cu microfisa daca ai montat sau daca ai avut la ambreiajul pe care l-ai cumparat, toate piesele http://www.ronayers.com/Clutch-C365629.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 14, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2015 Verifica cu microfisa daca ai montat sau daca ai avut la ambreiajul pe care l-ai cumparat, toate piesele http://www.ronayers.com/Clutch-C365629.aspx Mersi , dar am verificat am dat ambreajul jos l.am pus din nou totul pare ok » Post actualizat in 14 Jan 2015 13:49 Sunt din suceava nu este magazin de piese pentru moto , ma poate ajuta cineva cu un site unde sunt axuri de ambreiaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) http://piesemoto.madras.ro/home/ Nu are nimeni strict axuri, dar sunt multi care iti pot face o oferta si aduce piesa, ai mai sus un link pentru site-ul unei firme din Iasi. Editat Ianuarie 15, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Croitor Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 Salut am schimbat uleiul si totul functioneaza corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.