Sari la conținut

Probleme ambreiaj


Postări Recomandate

Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Exacact asta, fix asta a patit cineva la f4 :)

Burnout cu turatia la maxim si tot tragea de ambreiaj si dadea drumul...cu turatia maxima evident. A spart tot :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut :)

Poti sa mai explici o data ce anume vrei sa spui cu acel text ca nu inteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de ulei a fost facut de mine cand am cumparat motorul are maxim 1000km pe el (repsol 10 w 40 4t rider)

ne intereseaza timp sezoane etc nu km... daca trece iarna peste ulei poate sa aibe si 300 km tot trebuie aruncat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru)

gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc)

sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo.

daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara.

 

iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta .

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne intereseaza timp sezoane etc nu km... daca trece iarna peste ulei poate sa aibe si 300 km tot trebuie aruncat ...

in septembrie .

» Post actualizat in 13 Jan 2015 17:42

Poti sa mai explici o data ce anume vrei sa spui cu acel text ca nu inteleg...

sper sa intelegi

https://imageshack.us/i/exmMW9Rcj , https://imageshack.us/i/pb4fDuTuj

in primul rand marea ta greseala la remontarea noului ambreiaj a fost ca nu ai schimbat uleiul cu unul nou. ( obligatoriu si filtru)

gandeste-te ca daca ai avut placi complet arse, oala crapata si d-zeu mai stie ce mai era prin cutia ta ( pilitura, resturi de metal, .....etc) posibil ca intre placi sa se fi blocat ceva din aceste resturi, mai ales daca spui ca la turatii mari se intampla necazul ( presiune de ulei mai mare, etc)

sfatul meu este dupa ce verifici cablul de ambreiaj liber impreuna cu jocul manetei sa desfaci cutia frumos si sa verifici cap coada toate elementele ce le gasesti acolo.

daca teoretic ai facut asta deja, nu-i nimic, mai desfa odata ca este timp pana la primavara.

 

iar pentru tine, un sfat prietenesc, un zx6rr se scoate pe sosele numai dupa ce au trecut 10....15 grade afara ( cateva zile la rand) ca sa se poata incalzii si gumele alea sa poti sa te bucuri de viata ( in primul rand) si de motocicleta .

 

numai bine

Mersi de sfat.

Editat de Ionut Croitor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exacact asta, fix asta a patit cineva la f4 :)

Burnout cu turatia la maxim si tot tragea de ambreiaj si dadea drumul...cu turatia maxima evident. A spart tot :|

Fa-ma sa inteleg un lucru...de ce ar mai trage de ambreiaj si iar ar da drumul?! Ca nu vad....distractia legata de burnout :) Nu de alta dar eu stiam ca ai bagat-o in viteza, te joci cu aceleratia in timp ce rupi cauciucul spate (si atat!!!) si apoi pleci bucuros acasa, gandindu-te ca trebuie sa pui un cauciuc nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

Daca tu zici ca acel ax de cuplare reuseste sa se roteasca in asa fel in cat sa se "dea peste cap"..atunci ansamblul tau de abreiaj este mai "lung".

Posibile cauze:

1.Oala nu este montata corect pe pinionul de la pompa ulei respectiv pe ax.

2.Placa de presiune nu este montata corect fata de canalele butucului.

3.Placile sunt mai groase.

4.Ansamblu ambreiaj nu este de modelul tau.

5.Un fapt mai rar...se rupe "buza" din carter care tine rulmentul axului si ansamblul ax/pinioane/ambreiaj este tras in fata de comanda ambreiajului.

Verifica ce ti-am spus si postraza care din cauzele enumerate au fost.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spunea si clegul TNG ceva nu se potriveste

tija din capac nu intra exact in spatiul liber de pe tija din ambraiaj, de aceea si uzura pe ambele piese.

posibil un distantier sau ceva care nu e la locul lui pe acel ambreiaj produce aceasta decalare

 

ti-am atasat o poza cu toate componentele ambraiajului


» Post actualizat in 13 Jan 2015 18:41

poza nu e ok, ia direct linkul http://www.internationalmotoparts.com/oemparts/a/kaw/500b2521f8700223e478e5e9/clutch

post-40106-0-02556900-1421174383_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

Daca tu zici ca acel ax de cuplare reuseste sa se roteasca in asa fel in cat sa se "dea peste cap"..atunci ansamblul tau de abreiaj este mai "lung".

Posibile cauze:

1.Oala nu este montata corect pe pinionul de la pompa ulei respectiv pe ax.

2.Placa de presiune nu este montata corect fata de canalele butucului.

3.Placile sunt mai groase.

4.Ansamblu ambreiaj nu este de modelul tau.

5.Un fapt mai rar...se rupe "buza" din carter care tine rulmentul axului si ansamblul ax/pinioane/ambreiaj este tras in fata de comanda ambreiajului.

Verifica ce ti-am spus si postraza care din cauzele enumerate au fost.

Bafta.

Ambreajul a fost cumparat ce la dezmembrari este de pe un model exact ca al meu am masurat cu sublerul componentele vechi si sunt exacte . o sa verific si o sa revin :) Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,euam zx 9 r si s- rupt cablul de ambreiaj.Am pus cablu nou dar dupa 100 de metri am tras de ambreiaj si am tras in gol,Cand am dasfacut am constatat ca se tocise buza de la axul tragator.Am cumparat ax de la Uinted Motors si a cand l-am pus ,surptiza iar s-a rotunjit dupa 300 de metri,asa a am schimbat si cuiul ala care iese din ambreiaj si trija tragatoare,deci mari sanse sa fie de aici .la prima vedere cuiul ala poate parea ok dar sa fie uzat.Cel mai bine e sa verifici ,oricum daca s-a tocit trebuie sa iei unul nou ,nu de la dezmembrari.Bafta


» Post actualizat in 13 Jan 2015 20:38

Eu la zx9r am 7 placi ,la tine am vazut ca sunt 8 si eu parca am 5 arcuri,la tine vad 4 ,as crede ca sunt cam la fel motoarele de zx6 si zx9,scuze daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,euam zx 9 r si s- rupt cablul de ambreiaj.Am pus cablu nou dar dupa 100 de metri am tras de ambreiaj si am tras in gol,Cand am dasfacut am constatat ca se tocise buza de la axul tragator.Am cumparat ax de la Uinted Motors si a cand l-am pus ,surptiza iar s-a rotunjit dupa 300 de metri,asa a am schimbat si cuiul ala care iese din ambreiaj si trija tragatoare,deci mari sanse sa fie de aici .la prima vedere cuiul ala poate parea ok dar sa fie uzat.Cel mai bine e sa verifici ,oricum daca s-a tocit trebuie sa iei unul nou ,nu de la dezmembrari.Bafta

» Post actualizat in 13 Jan 2015 20:38

Eu la zx9r am 7 placi ,la tine am vazut ca sunt 8 si eu parca am 5 arcuri,la tine vad 4 ,as crede ca sunt cam la fel motoarele de zx6 si zx9,scuze daca gresesc.

asa e in 4 arcuri si 8 placi la 6r . asa am facut si eu am luat 2 seturi dar au fost de le dezmembrari . nu au fost noi dar aratau super ok . :) si poti sa imi arati de pe ce site ai cuparat ? si cat te.au costat?

Editat de Ionut Croitor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , in august 2014 mi.am cuparat un zx6rr din 98 28.000km . am fost plecat din tara in luna septembrie motorul a fost lasat fratelui meu care nu detine permis , stiind sa mearga cat de cat , cand am venit acasa ambreiajul nu m.ai functiona ambreiajul placile arse complet , oala de ambreiaj crapata deci practic tot ambreajul era varza , am schimbat ambreaju complet rulmenti , roata dintata , oala , placi , axuri . M.am suit pe el sa vad daca merge ieri fiind putin cald afara , plecare de pe loc ok , schimbam vitezele ok , dar cand se incalzise motorul cand schimbam la turati mari ambreajul ramane apasat si axul mi se da peste cap . puteti sa imi ziceti din ce cauza ? si ce trebuie de facut :)

Verifica cu microfisa daca ai montat sau daca ai avut la ambreiajul pe care l-ai cumparat, toate piesele

http://www.ronayers.com/Clutch-C365629.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cu microfisa daca ai montat sau daca ai avut la ambreiajul pe care l-ai cumparat, toate piesele

http://www.ronayers.com/Clutch-C365629.aspx

Mersi , dar am verificat am dat ambreajul jos l.am pus din nou :) totul pare ok :)

» Post actualizat in 14 Jan 2015 13:49

Sunt din suceava nu este magazin de piese pentru moto , ma poate ajuta cineva cu un site unde sunt axuri de ambreiaj ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...