edwardkta Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Salutare, am avut mobra la iernat si ieri am scos-o la o tura din casa, surpriza sa vad ca am franele fata super slabe in conditiile in care atunci cand am bagat-o la iernat erau strong! Am pus levierul la maxim sa am cat de cat frane! La viteza mica daca trag maxim de levier, adica pana la ghidon se blocheaza roata, dar nu mi se pare normal...! Rog un moderator sa modifice titlul, am scris frane "fara" in loc de "fata"Sugestii? Multam` Editat Februarie 20, 2015 de edwardkta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Schimba lichidul si placutele , curata etrierii si schimba garniturile daca e necesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edwardkta Postat Februarie 20, 2015 Autor Share Postat Februarie 20, 2015 Lichidul e la nivel din ce am vazut, ramane de vazut la revizie zilele astea! Astept 10-15 grade ca pana la bucuresti inlemnesc ! Stau la 60 km de capitala..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 2 posibilitati: isi revin singure, dupa ce te dai un pic schimbi lichidul de frana si aerisesti daca nu. unde a iernat motorul era umezeala [afara / frig] ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) GSXR a avut recall pentru pompa de frana. Posibil sa ai o pompa din cele cu probleme. Aerisieste pe la aerisitorul de la pompa de 2 ori si daca se intareste si este ok,atunci asta este problema. 2004-2013 GSX-R Master Cylinder FAQ.pdf 2004-2013 GSX-R Master Cylinder Recall Notice.pdf Editat Februarie 20, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) rare cazuri ca peste noapte sa nu mai ai frane cand ultima tura a fost totul ok. Ia un spray de curatat franele si dai pe ele. Mai fa o aerisire la sistemul de frana si controleaza-ti furtulele. Si fa asa cativa km sa vezi daca isi revin. Daca nu schimba lichidul de frana. Verifica sa n-ai pierderi de lichid pe la etrieri. Daca nu tin nici asa schimba furtunele de frana. Pune furtune frana cu insertie metalica . Insertia de metal a furtunului nu ofera eslasticitate franei iar franarea se face mult mai precis spre deoasebire de un furtun de frana standard( din cauciuc),care la franare se umfla/deformeaza oferind o franare mai putin sigura. Spor! Editat Februarie 20, 2015 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Nu se poate ca peste noapte sa nu mai ai frane cand ultima tura a fost totul ok. Ia un spray de curatat franele si dai pe ele. Mai fa o aerisire la sistemul de frana si controleaza-ti furtulele. Si fa asa cativa km sa vezi daca isi revin. Daca nu schimba lichidul de frana. Verifica sa n-ai pierderi de lichid pe la etrieri. Daca nu tin nici asa schimba furtunele de frana. Pune furtune frana cu insertie metalica . Insertia de metal a furtunului nu ofera eslasticitate franei iar franarea se face mult mai precis spre deoasebire de un furtun de frana standard( din cauciuc),care la franare se umfla/deformeaza oferind o franare mai putin sigura. Spor! Crede-ma se poate! Cu mult timp in urma eu am semnalat o problema cu pompa de frana la GSXR ,chiar inainte de a face suzuki recall. Sunt cativa posesori de gsxr aici pe forum, care imi poate confirma cea ce am spus aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) In mod clar NU e de la furtune! Lichidul a spus ca e la nivel, deci nici pierderi nu are. Cel mai probabil este ce a zis TNG, sau etrierii. Editat Februarie 20, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Salutare, am avut mobra la iernat si ieri am scos-o la o tura din casa, surpriza sa vad ca am franele fata super slabe in conditiile in care atunci cand am bagat-o la iernat erau strong! Am pus levierul la maxim sa am cat de cat frane! La viteza mica daca trag maxim de levier, adica pana la ghidon se blocheaza roata, dar nu mi se pare normal...! Rog un moderator sa modifice titlul, am scris frane "fara" in loc de "fata"Sugestii? Multam` Acum 15 minute am rezolvat problema care o ai tu cu 8 lei , bricostore 6 lei cheia de 8 mm si 2 lei 1 m de furtun transparent , am deschis aerisitorul am pus furtunul am dat 4-5 manete , sa scurs putin lichid pe furtun am inchis aerisitorul la loc am luat cu grija furtunul si surpriza , e beton frana ps furtun de 5.1 mm - aerisitorul de la maneta ( de langa bidonas) Editat Februarie 20, 2015 de yusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edwardkta Postat Februarie 20, 2015 Autor Share Postat Februarie 20, 2015 @yusuf mersi mult maine primul lucru care il fac asta e..oricum cum ajung la service cu ea fac o constatare totala! Motoreta a stat in casa pe hol la 18 grade chiar mai bine! Am mers cu ea 15 km si tot nu si-au revenit alalteieri. Mersi la toata lumea de raspuns! maine revin cu detalii sa va zic ce a iesit cu aerisirea! Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Crede-ma se poate! Cu mult timp in urma eu am semnalat o problema cu pompa de frana la GSXR ,chiar inainte de a face suzuki recall. Sunt cativa posesori de gsxr aici pe forum, care imi poate confirma cea ce am spus aici. ciudate mobrele astea . De urmarit cum decurg ,,ostilitatile"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Nu sunt ciudate deloc. Am avut aceeași problema la un k7 si am făcut exact ce a zis TNG mai sus si s'a rezolvat. Acum am un k8 dar vad ca nu s'au slăbit. Ideea e ca ce a zis omu chiar funcționează. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Da,se rezolva cu o mica aerisire la pompa(vezi ce am scris in primul post). Dar asta nu inseamna ca sa rezolvat problema! Din nou dupa o stationare mai lunga sau mai scurta(depinde de degradarea suprafetei si calitatea lichidului) o sa se intample la fel.Fenomenul s-a manifestat deja,iar in viitor nu poate de cat sa se accentueze (citeste cele doua pdf cu recall pe care le-am postat) Editat Februarie 21, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edwardkta Postat Februarie 21, 2015 Autor Share Postat Februarie 21, 2015 Salut, am rezolvat in 5 minute treaba cu frana! Cheie de 8 mm, furtun nu am avut...am avut grija cu servetele sa nu se%2 » Post actualizat in 21 Feb 2015 15:40Salut, am rezolvat in 5 minute treaba cu frana! Cheie de 8 mm, furtun nu am avut...am avut grija cu servetele sa nu se%2 Salut, am rezolvat in 5 minute treaba cu frana! Cheie de 8 mm, furtun nu am avut...am avut grija cu servetele sa nu se scurga lichidul pe mobra, singurul lucru care nu l-am facut a fost sa nu trag de manete, lichidul iesind singur afara, si azi toata ziua sus pe ea, o placere! Avea aer pe instalate, de unde nu stiu! Cert e ca acum franele sunt beton. Multumesc de asistenta baieti! O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Ma bucur ca ai rezolvat problema.Dar pentru curiozitatea mea..tu ai inteles ceva din ce am scris eu? Sau ai citit acele pdf? Daca spui ca nu stii de unde ai avut aer acolo,eu zic ca nu prea ai inteles nimic... Cu respect TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Salut, am rezolvat in 5 minute treaba cu frana! Cheie de 8 mm, furtun nu am avut...am avut grija cu servetele sa nu se%2 » Post actualizat in 21 Feb 2015 15:40 Salut, am rezolvat in 5 minute treaba cu frana! Cheie de 8 mm, furtun nu am avut...am avut grija cu servetele sa nu se scurga lichidul pe mobra, singurul lucru care nu l-am facut a fost sa nu trag de manete, lichidul iesind singur afara, si azi toata ziua sus pe ea, o placere! Avea aer pe instalate, de unde nu stiu! Cert e ca acum franele sunt beton. Multumesc de asistenta baieti! O zi faina! cum adica " singurul lucru care nu l-am facut a fost sa nu trag de manete, lichidul iesind singur afara" ??? ca si colegul de mai sus care intai desurubeaza aerisitorul apoi face manete... ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 cum adica " singurul lucru care nu l-am facut a fost sa nu trag de manete, lichidul iesind singur afara" ??? ca si colegul de mai sus care intai desurubeaza aerisitorul apoi face manete... ..... Pai nu asa se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) sper ca ai rezolvat problema total insa eu cred ca ai rezolvat problema temporar,nu cred ca o sa scapi fara sa schimbi kitul de reparatie sau pompa pe recall ,alta noua.... ,am avut 3 gsxr`e toate au avut aceasta problema ,in fiecare am investit ca sa am frana fata buna,dupa ce am cumparat kitul de reparatie pt ultimul gsxr au facut si suzuki recall ,cu pompa noua este altceva,asculta si incearca sa intelegi ce zice George(TNG) nu te apuca sa schimbi furtune ,placute ,lichide peste lichide.... tot la kitul de reparatie o sa ajungi mai devreme sau mai tarziu Editat Februarie 22, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edwardkta Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Ma bucur ca ai rezolvat problema.Dar pentru curiozitatea mea..tu ai inteles ceva din ce am scris eu? Sau ai citit acele pdf? Daca spui ca nu stii de unde ai avut aer acolo,eu zic ca nu prea ai inteles nimic... Cu respect TNG. Salutare, scuze de intarziere, am inteles toata problema franelor! La revizie schimb ce trebuie schimbat sa scap de problema asta! cum adica " singurul lucru care nu l-am facut a fost sa nu trag de manete, lichidul iesind singur afara" ??? ca si colegul de mai sus care intai desurubeaza aerisitorul apoi face manete... ..... Primul pas, am desfacut aerisitorul, am facut 4-5 manete, dar nu s-a intamplat nimic, am strans aerisitorul si franele tot slabe erau asa ca am desfacut iar aerisitorul si l-am lasat 1 minut asa, timp in care lichidul a iesit afara singur...nu ma intrebati cum si in ce fel ca habar nu am..nu ma pricep! Cert e ca problema va aparea iarasi si trebuie remediata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Primul pas, am desfacut aerisitorul, am facut 4-5 manete, dar nu s-a intamplat nimic, am strans aerisitorul si franele tot slabe erau Acu' sa te tii rasete... Mergi totusi la un service cu ea, si asta cat mai repede daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Acu' sa te tii rasete... Mergi totusi la un service cu ea, si asta cat mai repede daca se poate. ) acum ce sa zic, e foarte originala metoda lui dar total ineficace. Daca a facut precum scrie mai mult rau a facut. Ii recomand si eu un mecanic sau un amic care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edwardkta Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 Ce vreti ma, sunt pe dinafara cu mecanica ! Important e ca am rezolvat-o in stilul asta noname )! » Post actualizat in 10 Mar 2015 18:51Update la topic, am rezolvat franele...au trebuit servisate..etrierii din stanga pt ca erau blocati, placutele tocite aiurea...motocicleta cica facuta in service-ul Suzuki! Sa nu aveti incredere in reprezentante, acolo se fac cele mai multe magarii! Multumesc lui Silviu (Skandal) de la SKR Superbikes ca m-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.