Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 salutare . as vrea sa las garda mai jos la motocicleta in partea din fata deoarece e cam inalta si as vrea sa fie mai stabila si pozitia sa duca spre una sport....m am gandit sa o las din jambe dar cu tptul adica sa desfac cei doi suporti si sa duc furca cu totul in sus astfel s ar lasa de "bot" am vazut asa la un super sport al unui prieten..ar afecta asta la ceva? ce riscuri exista sau cum se procedeaza pentru ceea ce vreau eu. multumesc anticipat. respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Sa ai in vedere sa nu iti atinga aripa undeva in cadru/radiator cand suspensia fata e comprimata la maxim - ca exista riscul sa rupi aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 sa nu lasi mobra mai mult de 1cm(10mm) in jos din juguri ca iti schimba ciclistica prea mult. Dupa modificare ai grija primii km, diferenta de control e mare. O sa iti para mai sportiva mobra pe curbe, dar ai grija la franare sa nu ti se ridice prea usor pe o roata(nu stiu ce pot franele de 500f) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) sa nu lasi mobra mai mult de 1cm(10mm) in jos din juguri ca iti schimba ciclistica prea mult. Dupa modificare ai grija primii km, diferenta de control e mare. O sa iti para mai sportiva mobra pe curbe, dar ai grija la franare sa nu ti se ridice prea usor pe o roata(nu stiu ce pot franele de 500f) am inteles , nu stiu cat de avansate sunt franele , au discurile relativ micute ca si circumferinta ...nu sunt atat de brutale si furca culiseaza putin mai mult ca la o sportiva e mai moale , dar asta se ajusteaza din presiunea de aer are sus 2 supape ca la roata ( ventile din acelea ) unde se baga presiune de aer , in cartea ei spune ca 0.5 atmosfere sa fie in fiecare , daca se mareste presiunea va fi mai tare...etc uite o poza cu discurile si etrierele fata si o poza care arata cam cat de inalta este ...si am masurat de la sol la carena de sub motor sunt 22 cm fara a sta eu pe ea . Editat Februarie 25, 2015 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Romanul cand n-are de lucru isi face, eu zic s-o lasi asa cum a facut-o mama ei. Daca totusi ai ambitul asta, ca sa nu modifici nimic ca ciclistica (nu ma refer la centrul de greutate care normal coboara ), coboar-o egal fata-spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 da, nu e prea recomandat.. dar daca totusi esti setat pe treaba asta, nu depasi 1cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Necomandabil - nerecomandabil... Daca nu merge bine o pune la loc cum era, dureaza 5-10 minute. Nu se strica, nu moare nimeni. » Post actualizat in 25 Feb 2015 17:30 » Post actualizat in 25 Feb 2015 17:54fsss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Salut. Din cate vad tu ai cauciuc de touring pe fata(130), poate ar fi cazul sa ii iei un cauciuc sport . Conteaza foarte mult. De exemplu eu pe RS am facut prostia sa-i pun cauciuc de touring pe fata si sta foarte ridicata de bot acum ... sa numai zic de aderenta pe viraje si frane. Cu cel de 190 pe spate si cel de 130 pe fata zici ca e o pisica incaltata , cam asa merge. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Salut. Din cate vad tu ai cauciuc de touring pe fata(130), poate ar fi cazul sa ii iei un cauciuc sport . Conteaza foarte mult. De exemplu eu pe RS am facut prostia sa-i pun cauciuc de touring pe fata si sta foarte ridicata de bot acum ... sa numai zic de aderenta pe viraje si frane. Cu cel de 190 pe spate si cel de 130 pe fata zici ca e o pisica incaltata , cam asa merge. ) nu cauciucul este de vina , cauciucul este cel recomandat de producator si ambele sunt noi , eu altceva vreau sa fac , intradevar cauciucul este pe pe 80 la inaltime si poate e mai ridicata decatun 70 sau 60.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Label Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Cauciuc de 190 pe o vitezana de 125cc..wtf.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Cauciuc de 190 pe o vitezana de 125cc..wtf.... m-am gandit si eu la asta dar am zis sa tac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Salut. Din cate vad tu ai cauciuc de touring pe fata(130), poate ar fi cazul sa ii iei un cauciuc sport . Conteaza foarte mult. De exemplu eu pe RS am facut prostia sa-i pun cauciuc de touring pe fata si sta foarte ridicata de bot acum ... sa numai zic de aderenta pe viraje si frane. Cu cel de 190 pe spate si cel de 130 pe fata zici ca e o pisica incaltata , cam asa merge. ) Șenile nu-i pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Stiu , a fost o prostie chestia cu cauciucul de 190. Abia astept sa-l schimb ... Am specificat si mai sus ca a fost o combinatie fatala.. cauciucul de touring imi rupe aderenta pe frane , cel de pe spate o rupe pe viraje )). Eu doar ti-am zis ca a ta e inalta si din cauza cauciucului de pe fata care din poze pare ca e de touring .. de 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Nu-mi dau seama exact ce anume urmaresti insa tehnic vorbind mai usor o ridici de spate prin modificarea lungimii parghiilor basculei (dog-bones). Un motor mai inalt este mai stabil insa trebuie sa se aplece mai mult in curbe. Trebuie sa tii cont ca modificarea geometriei (fie prin coborarea fetei sau ridicarea spatelui) influenteaza mult ciclistica iar suspensiile trebuiesc reajustate pentru noua distributie a greutatii, uneori fiind necesara chiar schimbarea arcurilor. Producatorii aleg un rake/trail de compromis, de echilibru intre manevrabilitate si stabilitate, e bine sa stii la ce sa te astepti cand il modifici. M-am jucat si eu cu geometria motorului pentru mai multa agresivitate pe curbe si ca sa nu mai dau cu toba de asfalt insa la ridicarea spatelui cu cca 5cm nu m-am mai inteles cu centrul de greutate, pe franari puternice spatele parca venea peste mine tot timpul... iar suspensiile lucrau dezechilibrat, oricat am incercat sa le reglez. Am scazut progresiv si m-am oprit la ridicarea spatelui cu cca 1.5cm fata de standard ca cel mai "bun compromis al compromisului". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 daca asa e facuta din fabrica la ce sa o modifici? e si ea calculata sa aiba ciclistica buna... poti lua una sport daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Putin offtopic m-am hotarat sa servisez si furca fata , curge pe stanga ...si sa ai schimb semeringurile , operatiunea am mai facuto la mobrele vechi deci nu sunt strain de asa ceva dar am o problema , habar nu am ce ulei sa pun ma refer la vascozitate , in cartea ei scire doar ATF ....ah? pai atf nu e ulei de transmisie automata ? sau ma insel ? ideea e ca nu scrie nici o vascozitate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Foarte probabil 10W. Aici ai un tabel in josul paginii cu vascozitatile la uleiurile ATF. La 40oC are vascozitatea 35.55 mm2/s. http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/automatic-transmission-fluid-atf/ In datele tehnice la Motul pentru furca semisintetic scrie ca 10W are vascozitatea 35.9 mm2/s la temperatura de 40oC. https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/91/original/Fork_oil_Expert_%28GB%29.pdf?1301482582 » Post actualizat in 25 Feb 2015 21:58Eu doar ti-am zis ca a ta e inalta si din cauza cauciucului de pe fata care din poze pare ca e de touring .. de 130. 130 NU este inaltimea, ci LATIMEA, care mai curand ar fi 120. Inaltimea este 80, care ar trebui sa fie 70, parca. Editat Februarie 25, 2015 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Oau, calcule, teoreme, formule.... Oare cum merg chopperistii cand isi prelungesc tuburile furcii cu 20 cm? Aici atata tam-tam , pt 1 cm, vorba unui baiat de aici, nu-i convine o inalta la loc, asta e.... De curiozitate, daca o cobori, spune si aici apoi sa stim mai precis ce s-a intamplat cu centru de greutate si rack-ul mortii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Foarte probabil 10W. Aici ai un tabel in josul paginii cu vascozitatile la uleiurile ATF. La 40oC are vascozitatea 35.55 mm2/s. http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/automatic-transmission-fluid-atf/ In datele tehnice la Motul pentru furca semisintetic scrie ca 10W are vascozitatea 35.9 mm2/s la temperatura de 40oC. https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/91/original/Fork_oil_Expert_%28GB%29.pdf?1301482582 » Post actualizat in 25 Feb 2015 21:58 130 NU este inaltimea, ci LATIMEA, care mai curand ar fi 120. Inaltimea este 80, care ar trebui sa fie 70, parca. Am inteles , am mai cautat pe google pe site uri din afara si nimic cert unii recomandau 10w altii 15w , pe un site de recomandari uleiuri ( site care comercializa ) am gasit la modelul asta si 20w... Cred ca o sa merg pe 10w atat timp cat ATF pe care il recomanda in carte este apropiat ca valori. Multumesc mult George , nu ma gandeam sa caut asa. Respecte » Post actualizat in 25 Feb 2015 22:07 Oau, calcule, teoreme, formule.... Oare cum merg chopperistii cand isi prelungesc tuburile furcii cu 20 cm? Aici atata tam-tam , pt 1 cm, vorba unui baiat de aici, nu-i convine o inalta la loc, asta e.... De curiozitate, daca o cobori, spune si aici apoi sa stim mai precis ce s-a intamplat cu centru de greutate si rack-ul mortii..... Ok o sa spun pentru ca o sa o cobor 1-2 cm macar de curiozitate dar sa dea putin caldura ca acum ploua... » Post actualizat in 25 Feb 2015 22:13 daca asa e facuta din fabrica la ce sa o modifici? e si ea calculata sa aiba ciclistica buna... poti lua una sport daca vrei da asa e dar se pare ca am gasit oarecum problema din ceea ce vad eu pe net prin poze si cum e a mea , se pare ca a fost ridicata de spate fata de original , cel putin in poza urmatoare se vede clar diferenta cat este de joasa , bine inteles si lasata de spate fata de a mea.... Editat Februarie 25, 2015 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Ok o sa spun pentru ca o sa o cobor 1-2 cm macar de curiozitate dar sa dea putin caldura ca acum ploua... Cu placere! Hmm, 20 mm o fi cam mult. Am cautat si eu mai demult despre coborarea fetei si baietii de pe forumul Deauville au zis "the magic number in 9", milimetri, evident. O s-o cobor si eu pe a mea cu 9 mm cand o sa-i fac furca. Daca nu-mi convine o urc la loc, imi ia 5-10 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Cu placere! Hmm, 20 mm o fi cam mult. Am cautat si eu mai demult despre coborarea fetei si baietii de pe forumul Deauville au zis "the magic number in 9", milimetri, evident. O s-o cobor si eu pe a mea cu 9 mm cand o sa-i fac furca. Daca nu-mi convine o urc la loc, imi ia 5-10 minute. da , oricum cred ca am cam gasit dilema la mine , de mi se pare inalta m-am uitat pe net la mai multe poze si vad ca este ridicata de spate a mea fata de pozele de pe net , probabil s-a umblat pe acolo si de aceea eu am 186 inaltime si ajung cu picioarele jos dar am in prieten la 175 cu varfurile abia ajunge...) poze am mai pus la un post anterior pe prima pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 De ce sa ti se para? Iei ruleta si te convingi. Scrie pe net ce inaltime trebuie sa aiba si masori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 De ce sa ti se para? Iei ruleta si te convingi. Scrie pe net ce inaltime trebuie sa aiba si masori. corect am gasit Seat Height 770 mm acum merg sa o masor ca ma rupe curiozitatea )) » Post actualizat in 25 Feb 2015 22:30 De ce sa ti se para? Iei ruleta si te convingi. Scrie pe net ce inaltime trebuie sa aiba si masori. S-a facut , masurat de la sol la saua motociclistului cu mobra dreapta ( cat am putut sa o tin singur acum ) si am aproximativ 870 mm daca nu mai bine ....deci clar asta e ...sunt 10 cm si cred ca e destul de mult incat i-a modificat si ciclistica si tot...de aceea mi se pare mie "inalta".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Ohooo, 100 mm in plus??!?! Deci din cauza asta prietenul de 175 cm abia ajunge jos. Eu am aceeasi inaltime cu tine, si pe motoreta mea stau cu genunchii putin flexati (806 mm). La 870 mm cat e la tine sigur as sta cu genunchii drepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) pai asa stau eu cu genunchii drepti...deci clar o sa o cobor unde ai trebuie ei...sa vedem ce modificari au fost facute pe acolo. multumesc mult pentru raspunsuri. hai cu varaa! » Post actualizat in 27 Feb 2015 22:16Bun revin cu actualizari astazi am reusit sa readuc motocicleta la inaltimea stock pe spate , avea 2 prelungiri la amortizor facute la strung se vedea asta , le-am dat jos si am prins amortizorul in gaurile originale . Diferenta majora in manevrabilitate si cred ca si stabilitate , din ce am mers astazi cateva ture prin curbe am observat ca este mai "grea" tragi putin mai greu de ea dar parca se aseaza mai bine in curbe ...este altceva... Editat Februarie 25, 2015 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.