radiusG Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Va salut .Sv-ul achizitionat in 2013 avea anvelopa spate pe 180, foarte uzata..am zis sa-i iau tot pe 180, asa ca i-am luat un dunlop qualifier nou...foarte multi m-au avertizat sa -i iau cum scrie in talon, adica 160, sa n-am probleme pe curbe...nu i-am ascultat...fiind incepator, am zis ca pana o sa ajung eu sa ma aplec mai tare pe curbe, mai dureaza...au trecut 2 ani de atunci (asta fiind al treilea sezon) , am mai capatat experienta, am mai avut vreo 2 motoare de atunci, un zx6r si un z750, dar am pastrat si sv-ul....si acum problema : de fiecare data cand se apropie o curba mai stransa, eu, cu gandul ca ceva nu e in regula cu anvelopa spate, ca sta putin deformata, in loc sa ma aplec mai tare, franez inainte de curba si intru foarte incet...pana acum nu mi-am dat seama , dar iesind cu mai multi prieteni, dupa fiecare curba eu ramaneam tot mai in urma..dupa vreo 4-5 curbe din astea ii cam pierdeam de tot...ar fi vreo problema cu anvelopa spate in momentul cand ma aplec mai tare? ca tare n-as vrea sa-l vad lipit cu carenele de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Gandeste-te intai la gabori... La o verificare impreuna cu cei de la rar,ramai fata talon. Daca vrei sa fie mai bine pentru tine si pentru mobra poti sa optezi pentru 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) problema e in cap a rider! daca erai mai smardoi erai convins ca 180-ul ala iti da super puteri. daca nu esti destul de smardoi, esti convins ca 180-ul ala iti poate face probleme. in fiecare primavara apare un incepator cu dilemele astea. pune-ti dreaq cauciucu recomandat si da-i bataie. problema cu motorul tau e ca l-ai luat de la un cocalar fara cunostinte tehnice. daca prietenii tai merg prea tare poate ar trebui sa schimbi anturajul.. graba strica treaba, daca intelegi ce vreau sa spun. Editat Aprilie 21, 2015 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 21, 2015 Autor Share Postat Aprilie 21, 2015 probabil asta o sa fac..dar cum am dat 550 de lei in 2013 pe anvelopa, si inca arata ca nou ca nu prea s-a mers cu el, il mai tin cel putin sezonul asta...RAR-u e ultima mea problema, in cazul in care cad la 60 la ora intr-o curba din cauza rotii , si a prostiei mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Pune una de 160 si vindeo pe asta de 180 sincer la aia multi cai pe care i are sv u nu te ajuta cu nimic o guma de 180 spate numa vezi ca poate ai si janta gsxr pe spate ca pe aia stoc cam nu incape un 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 nu ai cum sa cazi din cauza rotii! o sa cazi doar daca intri prea tare in viraj si asta o faci din cauza anturajului de obicei, si a prostiei, sau, daca preferi, a entuziastmului de incepator! roata aia iti schimba dinamica dar te poti adapta la ea.. si presiunea scazuta iti schimba dinamica dar pun pariu ca la aia nu te gandesti asa mult. si si la aia te adaptezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 21, 2015 Autor Share Postat Aprilie 21, 2015 am pastrat sv-ul ca pur si simplu il iubesc..n-are asa multi cai, are treptele mult mai scurte ca un ss, dar pentru drumurile publice e mai mult decat destul...ce-mi trebe sa trec de 100 cu a1a...in conditiile in care am si un ss si nu ma impac deloc cu el..adica nu-mi place » Post actualizat in 21 Apr 2015 10:33n-am janta de 180, se vede ca anvelopa sta aiurea, in garaj le tin roata langa roata, ambele au 180, dar e diferenta mare la cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker.Boy Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Eu te sfatuiesc sa mergi pe premisa ca inginerul ala japonez a facut meticulos niste calcule si a ales anvelopa de 160 in urma rezultatelor.Cand se introduc in schema improvizatiile nu are cum sa iasa bine. Pune-i anvelopa trecuta in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 21, 2015 Autor Share Postat Aprilie 21, 2015 nu de alta, dar am intalnit foarte multi motociclisti care au pe motoare anvelope mai mari ca in talon, si merg asa de ani de zile, fara probleme...o sa trec si eu la 160, de la anu..pana atunci , o las mai usor in curbe, pentru orice eventualitate...better be safe than sorry » Post actualizat in 21 Apr 2015 14:22lasand povestea mea de mai sus la o parte ... pentru cei ce au anvelope mai mari ca in talon...ar fi vreo diferenta la inclinare ? la aderenta ma refer...sa nu alunece cumva, daca te inclini mai tare... anvelopa de 180 pe janta de 180 parca e mai ascutita pe mijloc ... anvelopa de 180 pe janta de 160 pare mai plata..din ce observ eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut! Ia-ti o janta spate de SV1000 si o sa fie cu totul altceva, asa nu o sa-ti mai para rau ca ai dat banii pe anvelopa. E normal ca o guma de 180 sa arate ciudat pe o janta gandita pentru 160, exista si riscul marit de high side din cauza formei anvelopei. Ciclistica se schimba destul de mult, dar cum zicea si "silencer" mai sus: te poti adapta, dar asta nu inseamna ca e o idee geniala. Cea mai buna varianta pe care o am in cap la situatia ta asta e: janta spate SV1000 si o sa simti diferenta, de data asta pozitiva. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 22, 2015 Autor Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut! Ia-ti o janta spate de SV1000 si o sa fie cu totul altceva, asa nu o sa-ti mai para rau ca ai dat banii pe anvelopa. E normal ca o guma de 180 sa arate ciudat pe o janta gandita pentru 160, exista si riscul marit de high side din cauza formei anvelopei. Ciclistica se schimba destul de mult, dar cum zicea si "silencer" mai sus: te poti adapta, dar asta nu inseamna ca e o idee geniala. Cea mai buna varianta pe care o am in cap la situatia ta asta e: janta spate SV1000 si o sa simti diferenta, de data asta pozitiva. Succes Multumesc pentru raspuns ... exact la asta ma gandeam si eu ... drumuri bune iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Janta de sv 1000 se potriveste pe 650 fara modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.