Sari la conținut

Suzuki SV 650 anvelopa spate 180 versus 160


radiusG
 Share

Postări Recomandate

Va salut .Sv-ul achizitionat in 2013 avea anvelopa spate pe 180, foarte uzata..am zis sa-i iau tot pe 180, asa ca i-am luat un dunlop qualifier nou...foarte multi m-au avertizat sa -i iau cum scrie in talon, adica 160, sa n-am probleme pe curbe...nu i-am ascultat...fiind incepator, am zis ca pana o sa ajung eu sa ma aplec mai tare pe curbe, mai dureaza...au trecut 2 ani de atunci (asta fiind al treilea sezon) , am mai capatat experienta, am mai avut vreo 2 motoare de atunci, un zx6r si un z750, dar am pastrat si sv-ul....si acum problema : de fiecare data cand se apropie o curba mai stransa, eu, cu gandul ca ceva nu e in regula cu anvelopa spate, ca sta putin deformata, in loc sa ma aplec mai tare, franez inainte de curba si intru foarte incet...pana acum nu mi-am dat seama , dar iesind cu mai multi prieteni, dupa fiecare curba eu ramaneam tot mai in urma..dupa vreo 4-5 curbe din astea ii cam pierdeam de tot...ar fi vreo problema cu anvelopa spate in momentul cand ma aplec mai tare? ca tare n-as vrea sa-l vad lipit cu carenele de asfalt

post-72580-0-07102700-1429610952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e in cap a rider!

daca erai mai smardoi erai convins ca 180-ul ala iti da super puteri.

daca nu esti destul de smardoi, esti convins ca 180-ul ala iti poate face probleme.

 

in fiecare primavara apare un incepator cu dilemele astea. pune-ti dreaq cauciucu recomandat si da-i bataie.

 

problema cu motorul tau e ca l-ai luat de la un cocalar fara cunostinte tehnice.

daca prietenii tai merg prea tare poate ar trebui sa schimbi anturajul.. graba strica treaba, daca intelegi ce vreau sa spun.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil asta o sa fac..dar cum am dat 550 de lei in 2013 pe anvelopa, si inca arata ca nou ca nu prea s-a mers cu el, il mai tin cel putin sezonul asta...RAR-u e ultima mea problema, in cazul in care cad la 60 la ora intr-o curba din cauza rotii , si a prostiei mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune una de 160 si vindeo pe asta de 180 sincer la aia multi cai pe care i are sv u nu te ajuta cu nimic o guma de 180 spate numa vezi ca poate ai si janta gsxr pe spate ca pe aia stoc cam nu incape un 180

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai cum sa cazi din cauza rotii!

o sa cazi doar daca intri prea tare in viraj si asta o faci din cauza anturajului de obicei, si a prostiei, sau, daca preferi, a entuziastmului de incepator!

roata aia iti schimba dinamica dar te poti adapta la ea.. si presiunea scazuta iti schimba dinamica dar pun pariu ca la aia nu te gandesti asa mult. si si la aia te adaptezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pastrat sv-ul ca pur si simplu il iubesc..n-are asa multi cai, are treptele mult mai scurte ca un ss, dar pentru drumurile publice e mai mult decat destul...ce-mi trebe sa trec de 100 cu a1a...in conditiile in care am si un ss si nu ma impac deloc cu el..adica nu-mi place


» Post actualizat in 21 Apr 2015 10:33

n-am janta de 180, se vede ca anvelopa sta aiurea, in garaj le tin roata langa roata, ambele au 180, dar e diferenta mare la cum arata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te sfatuiesc sa mergi pe premisa ca inginerul ala japonez a facut meticulos niste calcule si a ales anvelopa de 160 in urma rezultatelor.
Cand se introduc in schema improvizatiile nu are cum sa iasa bine. Pune-i anvelopa trecuta in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu de alta, dar am intalnit foarte multi motociclisti care au pe motoare anvelope mai mari ca in talon, si merg asa de ani de zile, fara probleme...o sa trec si eu la 160, de la anu..pana atunci , o las mai usor in curbe, pentru orice eventualitate...better be safe than sorry


» Post actualizat in 21 Apr 2015 14:22

lasand povestea mea de mai sus la o parte ... pentru cei ce au anvelope mai mari ca in talon...ar fi vreo diferenta la inclinare ? la aderenta ma refer...sa nu alunece cumva, daca te inclini mai tare... anvelopa de 180 pe janta de 180 parca e mai ascutita pe mijloc ... anvelopa de 180 pe janta de 160 pare mai plata..din ce observ eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ia-ti o janta spate de SV1000 si o sa fie cu totul altceva, asa nu o sa-ti mai para rau ca ai dat banii pe anvelopa. E normal ca o guma de 180 sa arate ciudat pe o janta gandita pentru 160, exista si riscul marit de high side din cauza formei anvelopei. Ciclistica se schimba destul de mult, dar cum zicea si "silencer" mai sus: te poti adapta, dar asta nu inseamna ca e o idee geniala.

Cea mai buna varianta pe care o am in cap la situatia ta asta e: janta spate SV1000 si o sa simti diferenta, de data asta pozitiva.

 

Succes ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ia-ti o janta spate de SV1000 si o sa fie cu totul altceva, asa nu o sa-ti mai para rau ca ai dat banii pe anvelopa. E normal ca o guma de 180 sa arate ciudat pe o janta gandita pentru 160, exista si riscul marit de high side din cauza formei anvelopei. Ciclistica se schimba destul de mult, dar cum zicea si "silencer" mai sus: te poti adapta, dar asta nu inseamna ca e o idee geniala.

Cea mai buna varianta pe care o am in cap la situatia ta asta e: janta spate SV1000 si o sa simti diferenta, de data asta pozitiva.

 

Succes ;)

Multumesc pentru raspuns ... exact la asta ma gandeam si eu ... drumuri bune iti doresc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...