alex.alexey Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salut , am o problema cu luminile la un r6 2002 . acum 2 zile pe fata scurta am tot vazut ca dadea singur flash , sau cel putin asa mi s-a parut . Azi mergeam si am accelerat mai tare pana in ture mari si dintr-o data am ramas fara faza scurta . Mergea doar faza lunga . Am ajuns acasa , m-am uitat la becuri si erau arse pe scurta , le-am schimbat cu altele noi . Dupa am mai iesit putin cu motorul , era pe faza scurta si tot crestea puterea la lumina , dupa am dat faza lunga si s-a ars pe lunga , am schimbat pe scurta si la fel . S--au ars de tot .. Aveti idee ce ar putea avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Tu ai pus sigurante de 15-20 pe 10 cumva ? Ar trebui sa pice siguranta inainte sa-ti pape becu. Releul ce zice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Verifica incarcarea. » Post actualizat in 28 Apr 2015 02:58 Tu ai pus sigurante de 15-20 pe 10 cumva ? Ar trebui sa pice siguranta inainte sa-ti pape becu. Releul ce zice ? Siguranta cade la scurt circuit nu la o tensiune mai mare,in schimb becul se arde daca ajunge un varf de 20v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 ...releu incarcare cu probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Daca e releul da un semn ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GhosSsT Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Releul de incarcare.. verifica si vezi ce tensiune incarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 Am fost sa masor . Cand am pornit motorul , nu avea o valoare exacta , ma refer intre 13,8-14,5 . Sarea si la 18-19 - 14 - 15 ... Doar vreo 2 minute a oscilat . Dupa statea normal la 14,4 . E releul de incarcare pe duca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 nu mai merge cu motocicleta ! poti arde bordul, cdi-ul si ce mai e pe acolo electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Am fost sa masor . Cand am pornit motorul , nu avea o valoare exacta , ma refer intre 13,8-14,5 . Sarea si la 18-19 - 14 - 15 ... Doar vreo 2 minute a oscilat . Dupa statea normal la 14,4 . E releul de incarcare pe duca ? Verifica alternatorul. Presimt ca acolo e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GhosSsT Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 fa rost de un releu bun si vezi daca mai oscileaza asa rau si abia dupa aia ajungi la alternator cum spune Cesar mai sus.. nu de alta dar sa nu te apuci sa desfaci aiurea mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Parerea mea este ca, la fiecare verificare de incarcare, este obligatoriu ca sa se verifice tensiunea de mers in gol pe fiecare dintre cele trei faze ale alternatorului si sa se verifice ca sa nu existe continuitate intre infasurari si intre infasurari si sasiu. La tensiuni de incarcare de 15.5-16 V si mai mult, in scurt timp se va strica bateria dar si releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Parerea mea este ca, la fiecare verificare de incarcare, este obligatoriu ca sa se verifice tensiunea de mers in gol pe fiecare dintre cele trei faze ale alternatorului si sa se verifice ca sa nu existe continuitate intre infasurari si intre infasurari si sasiu. La tensiuni de incarcare de 15.5-16 V si mai mult, in scurt timp se va strica bateria dar si releul. Aici o zbarcisi, presupun din viteza. Sa existe continuitate intre cele 3 iesiri dar fata de masa ba. Editat Aprilie 28, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Corect, scuzele mele. Am vrut sa editez dar cred ca se poate doar 10 minute dupa postare. Multumesc pt interventie! Editat Aprilie 28, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 OScilarea aceea a durat doar 1 minut . Dupa n-a mai avut treaba , am oprit motoru , pornit iar si imi arata bine 14,4 . I-am cumparat un singur bec si l-am pus si nu l-a mai ars si am facut cativa km buni azi . O sa merg la cineva sa-mi verifice alternatorul ca nu ma pricep . Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salut, Becurile cu incandescenta sunt sensibile la cresterea tensiunii de alimentare, practic daca creste tensiunea cu 10%, va creste fluxul luminos al becului cu 50%, dar durata de viata se reduce la 30% ! De aceea tensiunile in instalatia electrica peste valoarea nominala nu sunt recomandate. Dar, in plus fata de verificarea tensiunii reglate de catre RRT(ideal 14,5V), este indicat sa verifici /sa tii cont de: 1. Verifica conectorul becului astfel incat sa fie un contact strans intre conector/mufa cu pinii/ergourile becului. 2. Dupa montarea becului se sterge balonul de sticla cu o carpa de bumbac, nu trebuie sa ramana urme de grasime pe bec....scade durata de viata. 3. Verifica soclul sigurantelor fuzibile de pe circuitul de iluminare, fixarea sigurantelor trebuie sa fie stransa..sa nu fie joc in soclu 4. Daca o sa montezi becuri de slaba calitate...o sa ai si probleme privind durata de viata a becului/calitatea este exprimata si prin pret! Daca totusi problema persista, trebuie facuta o verificare in amanunt a sistemului generator/alternator-RRT-conexiuni. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Tin sa mai precizez ca inainte am avut doar becuri low cost , noname.. Azi am luat un bosch si nu s-a ars . Dar nu cred ca firma ar fii problema . La mine s-au ars ambele de-odata . Editat Aprilie 28, 2015 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Tin sa mai precizez ca inainte am avut doar becuri low cost , noname.. Azi am luat un bosch si nu s-a ars . Dar nu cred ca firma ar fii problema . La mine s-au ars ambele de-odata . Tine sub control instalatia electrica, cand ai timp, ar trebui sa faci o verificare de rutina cu ce ti-am scris mai sus(1-3), este simplu, apoi mai discutam in functie de rezultate. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.