andrey_090 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 stie cineva de unde pot cumpara o toba sport pt scuter Peugeot Jet Force? si daca o pot comanda prin posta? Eu stau in Rm.Valcea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_alien Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Oke mersi mult pentru ajutor.. owlae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms PENTRU A REDUCE CONSUMUL,SE POATE REGLA DIN CARBURATOR ,DE LA CUIUL PONTO,VEZI PE EL[CUI] LA CAPATUL UNDE ESTE SUSTINUT[sUS] ,ARE NISTE CANELURI[NIVELE] SI IN UNA DIN ELE ESTE PUSA O SIGURANTA,DACA MUTI SIGURANTA AIA VEI AVEA UN CONSUM MAI MIC SAU MAI MARE[iN FUNCTIE DE CUM O MUTI],DACA COBORI[sPRE VARFUL CUIULUI]SIGURANTA,VEI AVEA UN CONSUM MAI MARE,SI INVERS,ADICA SE SCURTEAZA[CONSUM MARE]SAU SE LUNGESTE CUIUL PONTO[CONSUM MAI MIC!!!!].SPER CA AM FOST SUFICIENT DE EXPLICIT.SE MAI POATE SCHIMBA JIGLORUL[sPER CA ASTA E DENUMIREA CORECTA]DIN ,,PAHAREL'' LA CARBURATOR,CU UNUL MAI MIC IN ORIFICIUL DE ABSORTIE A BENZINEI.UN CONSUM MAI MIC PRESUPUNE SA NU AI MOTORUL UZAT PESTE MASURA[iN SPECIAL SEGMENTII],PIERDERI [DE COMPRESIE ,SA ZICEM PE LA GARNITURI SAU SEMERING...],SA AI CAUCIUCURILE BINE UMFLATE[sA NU TRAGA GREU MOTORUL,RULMENTI BINE GRESATI ,SI CAM ATAT,DACA SE PRICEPE MAI BINE CINEVA ,NU MA SUPAR DACA MA COMLETEZA! ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 PENTRU A REDUCE CONSUMUL,SE POATE REGLA DIN CARBURATOR ,DE LA CUIUL PONTO,VEZI PE EL[CUI] LA CAPATUL UNDE ESTE SUSTINUT[sUS] ,ARE NISTE CANELURI[NIVELE] SI IN UNA DIN ELE ESTE PUSA O SIGURANTA,DACA MUTI SIGURANTA AIA VEI AVEA UN CONSUM MAI MIC SAU MAI MARE[iN FUNCTIE DE CUM O MUTI],DACA COBORI[sPRE VARFUL CUIULUI]SIGURANTA,VEI AVEA UN CONSUM MAI MARE,SI INVERS,ADICA SE SCURTEAZA[CONSUM MARE]SAU SE LUNGESTE CUIUL PONTO[CONSUM MAI MIC!!!!].SPER CA AM FOST SUFICIENT DE EXPLICIT.SE MAI POATE SCHIMBA JIGLORUL[sPER CA ASTA E DENUMIREA CORECTA]DIN ,,PAHAREL'' LA CARBURATOR,CU UNUL MAI MIC IN ORIFICIUL DE ABSORTIE A BENZINEI.UN CONSUM MAI MIC PRESUPUNE SA NU AI MOTORUL UZAT PESTE MASURA[iN SPECIAL SEGMENTII],PIERDERI [DE COMPRESIE ,SA ZICEM PE LA GARNITURI SAU SEMERING...],SA AI CAUCIUCURILE BINE UMFLATE[sA NU TRAGA GREU MOTORUL,RULMENTI BINE GRESATI ,SI CAM ATAT,DACA SE PRICEPE MAI BINE CINEVA ,NU MA SUPAR DACA MA COMLETEZA! ASFALT USCAT! o sa incerc si asta numa sa vad:) al meu are 80 in bord si merge cam 65 oare e limitat?:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Sal all.Am un rex rs450, am taiat firul de la cdi prinde-a inainte 58, acum prinde 60 (fuge mai tare pana la 60), la variator nu am "saiba" stie careva care poate fii limitarea ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Eu am un Piaggio nrg power dd 2007 si am fost la service sa-l delimitez . Acolo mi-a schimabat ceva la carburator dar totusi nu merge mai mult de 60-65 km/h . Asta ce inseamna ? Se mi poate face ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Ai mai putea schimba rolele, toba si filtrul de aer pt vre-o martzoaga doua in plus, dar 65 eu zic ca este suficient pt conditii de oras. Gandeste-te si la saraca lingurita daca vrei sa te bucuri de ea o perioada lunga, pt ca nu a fost gandita pentru viteze mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Am avut oazia sa merg cu o Aprilia Scarabeo(unde mai pui ca era si in 4 timpi) si am ramas uimit cata diferenta este intre ea si piaggio meu . Demaraj de cazi pe spate , urca o panta mai abrupta fara sa se chinuie prea mult , consum mai mic si de aceea ma gandesc ca ceva nu-i in regula cu al meu . La urma urmei tot motor de 49 e si ala si asta , si tot de italieni facute , de unde difernta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tikagnus Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 salutare! am si eu un scooter zis minelli kappa de 125cm3 aproape nou doar 2500 km pana akum si e limitat la 80km/h. din cate stiu eu ,ala de unde lam luat a zis a ce limitat pe aprindere,dar nu stiu cum sa il delimitez.la cdi m-am uitat si nu are decat 5 fire si nici unul nu e roz si nici la carburator,poate stie vre unul dintre voi cum sa il rezolv.apropos capacu de la transmisie nu am putut sa il desfac nu stiu din ce cauza!! scooteru este exact ca in foto (este total diferit de alea de la first bike) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 salutare! am si eu un scooter zis minelli kappa de 125cm3 aproape nou doar 2500 km pana akum si e limitat la 80km/h. din cate stiu eu ,ala de unde lam luat a zis a ce limitat pe aprindere,dar nu stiu cum sa il delimitez.la cdi m-am uitat si nu are decat 5 fire si nici unul nu e roz si nici la carburator,poate stie vre unul dintre voi cum sa il rezolv.apropos capacu de la transmisie nu am putut sa il desfac nu stiu din ce cauza!! scooteru este exact ca in foto (este total diferit de alea de la first bike) TREBUIE SA DESFACI CAPACUL LA VARIATOR[NU EXISTA ,,NU SE POATE'']SI SA TE UITI DACA ARE SAIBA INTRE ROLE,O ELIMINI,SI SA TE UITI SI IN SPATELE ROLELOR DE VARIAROR,S-AR PUTEA SA AIBA ACOLO O SIGURANTA PRINSA IN TREI PUNCTE CARE NU DA VOIE SA IMPINGA LA MAXIM ,SA URCE ROLELE PANA PE MARGINE DE TOT SI NU SE APROPIE FULIILE INTRE ELE LA MAXIM SI APOI SA VEZI DACA MAI E LIMITAT PE UNDEVA.DACA E DIN CDI E CAM BELEA,AIA SE POATE DELIMITA DOAR IN LABORATOR SERVICE,PE COMPUTER,SAU CUMPERI UN CDI NERESTRICTIONAT.CITESTE PE FRUM DE LA INCEPUT ,TOATE PAGINILE SI AI SA VEZI IN CATE LOCURI SE POT FACE LIMITARI,IN ,,8'' LOCURI!!!!BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 salutare! am si eu o problema:(...scuterului meu peugeot jet force nu ii mai merge kilometrajul. M-am uitat la sigurante,ba chiar mai mult, le-am inlocuit si tot nu merge.Imi arata mereu 0 km/h! ce sa fac? unde sa ma uit? care ar putea fii problema? Multumesc frumos! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Salut,cand mi-am luat luat DNA-ul mergea 55 si dupa ce am scos inelul de la variator 65 si acum la fel.sa fie delimitat de la CDI?spuneti-mi si mie unde-i cdi-ul si ce sa-i fac k sa ajunga la mai multe turatii.si inca ceva,daca tai tevile alea 2 de la toba au vreun efect sau daca-i pun toba sport?astept raspunsuri.ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 In toba vezi ! Trebuie sa iti fuga 80 delimitat tot. mie imi fugea 70-75 si era pe jumatate delimitat din toba. In variator nu cred ca am avut.Pentru ca variatorul nu a fost desfacut niciodata si nu am gasit nici o saiba ;. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Ok,o sa ma uit sa vad ce rezolv la toba.ms mult de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salutare! am si eu o problema:(...scuterului meu peugeot jet force nu ii mai merge kilometrajul. M-am uitat la sigurante,ba chiar mai mult, le-am inlocuit si tot nu merge.Imi arata mereu 0 km/h! ce sa fac? unde sa ma uit? care ar putea fii problema? Multumesc frumos! Asfalt uscat! cred ca ai gresit topicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 cred ca ai gresit topicu ah nu...! Stiu k deschis doar subiectelor despre delimitari, dar am crezut k ma poate ajuta cineva si in privinta asta! Daca nu exista nimeni.. nu-i nimik! Asfalt uscat...! stie cineva cate fire are cdi-ul de la peugeot jet force 50 tsdi? ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 La service mi-au scos saiba de la variator, mi-au schimbat rolele, mi-au pus un jiglor mai mare si am castigat uriasa viteza de 5 km/h. M-am uitat azi la CDI, are 6 fire, le-am scos pe rand, dar nimic... De la 5 fire nu pornea, iar la al 6-lea nu se mai oprea Stie cineva de unde pot sa cumpar un CDI nerestrictionat pentru Keeway? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am dupa asemenea modificari trebuie refacut reglajul la carburator(la aer)...si eu am facut ce ai facut tu,a trebuit sa refac reglajul,dar nu mi-a placut sound-ul (se auzea mai tare toba)...ori mie imi place ca toba sa se auda cat mai incet...asa ca am acoperit gaurile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc ar trebui sa fie un surub iesit mai in evidenta - ala este pentru relanti - pe ala il dai mai mic - apoi cauti prin lateralele carburatorului un alt surubel(depinde de tipul carburatorului) - mai ascuns asa putin -ala trebuie sa fie pentru aer - il misti stanga dreapta si unde se tureaza cel mai tare acolo il lasi ... Editat August 25, 2008 de danielmak3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc vezi ca este un topic mai vechi despre reglarea carbului,s-a explicat acolo mai cu lux de amanunte...da si tu un search.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms. Editat August 26, 2008 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 salut,ptr Aprilia rs50 2007 stie cineva cum se fac delimitarile? nu am gasit nimic ptr.acest model.astept un sfat de la cei care au reusit sa-l delimiteze bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.