Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

si eu nu am zis ca se gata motoru ....adica iei nisip si fraf si de toate ...da mai tare tot merge ....

 

pai sa-i punem un ciorap.Sper ca gustati gluma!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai sa-i punem un ciorap.Sper ca gustati gluma!!!!

cu un ciorap de dama ca sa traga bine :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@suciucfi: 1. ma bucur sa vad ca mai e cineva din alba pe forumu` asta :rolleyes: (in afara de George). sper sa ne vedem prin oras

2. in legatura cu un post de`al tau legat de tuning - da, cheltui multi bani ca sa obtii 20 km/h in plus, dar e o anumita satisfactie pe care achizitionarea unui enduro second stock nu ti`o da. tuning nu inseamna neaparat viteza maxima ci si sprint si mai ales tuning vizual.

 

@vlaaad&suciucfi: sunt multi la noi in oras care folosesc ciorapi de dama in loc de filtru :banana:. unul din ei chiar a desfacut setul dupa vreo luna de mers cu ciorap si era absolut impecabil...ca sa nu mai zic de vechea mobra cu filtru din tabla gaurita :kali:)

 

legat de delimitari. s`a tot precizat ca la motoarele minarelli (si nu numai) principalele limitari sunt la carburator (un fel de saiba care limiteaza cursa acceleratiei sau o chestie care limiteaza cantitatea de amestec ce intra in motor), la variator (o saiba ce nu lasa fuliile sa se apropie prea tare) si la toba (o teava infundata ce iese din cot si la unii se prelungeste si in cot). bineinteles ca la unele scutere pot fi limitarile in alte locuri, de ex CDI. (am scris treaba asta pt ca tot timpul intreaba cate unul la care ii greu sa citeasca vreo 2 pagini in urma)

 

@deltamg: daca delimitezi CDI-ul iti va creste numarul de turatii ce il atinge motorul. cu cat mai multe turatii cu atat mai multa miscare, deci mai multa uzura ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@suciucfi: 1. ma bucur sa vad ca mai e cineva din alba pe forumu` asta :rolleyes: (in afara de George). sper sa ne vedem prin oras

2. in legatura cu un post de`al tau legat de tuning - da, cheltui multi bani ca sa obtii 20 km/h in plus, dar e o anumita satisfactie pe care achizitionarea unui enduro second stock nu ti`o da. tuning nu inseamna neaparat viteza maxima ci si sprint si mai ales tuning vizual.

 

@vlaaad&suciucfi: sunt multi la noi in oras care folosesc ciorapi de dama in loc de filtru :banana:. unul din ei chiar a desfacut setul dupa vreo luna de mers cu ciorap si era absolut impecabil...ca sa nu mai zic de vechea mobra cu filtru din tabla gaurita :kali:)

 

legat de delimitari. s`a tot precizat ca la motoarele minarelli (si nu numai) principalele limitari sunt la carburator (un fel de saiba care limiteaza cursa acceleratiei sau o chestie care limiteaza cantitatea de amestec ce intra in motor), la variator (o saiba ce nu lasa fuliile sa se apropie prea tare) si la toba (o teava infundata ce iese din cot si la unii se prelungeste si in cot). bineinteles ca la unele scutere pot fi limitarile in alte locuri, de ex CDI. (am scris treaba asta pt ca tot timpul intreaba cate unul la care ii greu sa citeasca vreo 2 pagini in urma)

 

@deltamg: daca delimitezi CDI-ul iti va creste numarul de turatii ce il atinge motorul. cu cat mai multe turatii cu atat mai multa miscare, deci mai multa uzura ;)

Salutari nu te contrazic legat de tuning si cu adevarat satisfactiile sunt mari dar dupa cate mi-am dat seama tuningul facut pe bajbaite este daunator motorului (nu ma refer la modificarile ce se pot face la "rece" acea vestita saiba sau ....).In ce priveste tuningul exterior sunt pro si sunt de acord cu el (tinte de imaginatie si gust)

 

Am vrut si eu sa vad daca are saiba aceea dar dupa cum ziceam nu stiu cu ce sa desfac (sa intepenesc fulia)Inafara de acest lucru si eventual un filtru de aer sport nu o sai fac altceva nimic.Cine aduce piese pt.scutere in ALBA sti pe cineva?

Sper ca nu devenim off topic.

 

 

Asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blochezi cu o cheie poptita intr-o gaura de pe margine. Este bine sa te ajute cineva ca sa poti trage cu putere de cheie (preferabil o tubulara in capatul unei chei cu bratul mai lung).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pui pe cineva sa tina strans cu un patent de curea chiar sub ambreiaj si tu desfaci fulia. :rolleyes:

Edited by brick23

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte simplu :rolleyes:: mergi la vulcanizarea de langa barabant, chiar langa depozitul viva, si il rogi pe baiatul de acolo sa vina cu cheia pneumatica sa`ti desfaca. acolo am desfacut si eu.

de piese si service se ocupa George, sta in cetate langa liceul sportiv, Sandu (nu prea aduce piese da` poate ai noroc - si`a mutat atelierul in barabant) si am inteles ca si Vartei ar avea(sta in micesti - maine sper sa ajung pe la el sa vad de o toba). si sa nu uitam de Haplea :banana:

daca iti trebuie numai filtru da`mi un PM :kali:

Edited by vladut_ab

Share this post


Link to post
Share on other sites
foarte simplu :banana:: mergi la vulcanizarea de langa barabant, chiar langa depozitul viva, si il rogi pe baiatul de acolo sa vina cu cheia pneumatica sa`ti desfaca. acolo am desfacut si eu.

de piese si service se ocupa George, sta in cetate langa liceul sportiv, Sandu (nu prea aduce piese da` poate ai noroc - si`a mutat atelierul in barabant) si am inteles ca si Vartei ar avea(sta in micesti - maine sper sa ajung pe la el sa vad de o toba). si sa nu uitam de Haplea :kali:

daca iti trebuie numai filtru da`mi un PM ;)

 

Salve VLADUT .Sa inteleg ca ai tu, FILTRU?Ma intereseaza zi un pret si da-mi un nr de tel. sau ceva!Daca daca mergi dupa toba zi-mi si mie dupa aceea cam de ce preturi vorbim.In treaba te rog si de o curea cam la ce pret este.A si inca o chestie saiba aia minune (distandierul)de pe fulia din fata cea cu rolele nu se vede in mod normal intre fuli eu nu o vad si nici nu o simt sa fie acolo. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai putea sa faci altceva .... scoti capacu de la transmisie ...scoti bendixu ( rotitza ai zimtzata intre motoras si "roata" aia mare dintata de la variator) ..... pui capacu la loc in 2-3 suruburi .... dai la pedala sa porneasca scuteru ... scoti cu grija capacu ... turezi scuteru si te uiti daca se ridica cureaua la maxim :rolleyes:

Edited by haste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai acea saiba, limitatorul se gaseste in spatele variatorului. Este un fel de capac prins in 3 suruburi are acopera rolele. Vezi poze si explicatii aici

Edited by Clodius

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca nu ai acea saiba, limitatorul se gaseste in spatele variatorului. Este un fel de capac prins in 3 suruburi are acopera rolele. Vezi poze si explicatii aici

 

Am inteles aspectele si referitor le distantier si la restrictia de pe role.Ziceai de a bloca cu o cheie dar nu am pre inteles.Hai sa zicem ca in carcasa de aluminiu gasim un loc dar partea cealalta in palele de pe fulie.Eu am ciupit una asa sunt fff subtiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salve VLADUT .Sa inteleg ca ai tu, FILTRU?Ma intereseaza zi un pret si da-mi un nr de tel. sau ceva!Daca daca mergi dupa toba zi-mi si mie dupa aceea cam de ce preturi vorbim.In treaba te rog si de o curea cam la ce pret este.A si inca o chestie saiba aia minune (distandierul)de pe fulia din fata cea cu rolele nu se vede in mod normal intre fuli eu nu o vad si nici nu o simt sa fie acolo. :rolleyes:

 

chestia sta in felul urmator: eu am filtru da` nu`l dau pt ca nu am altul. baga id`u meu (vlahdutzu) ca sa iti dau detalii unde gasesti. ca sa nu fiu off-topic postez aici raspunsul la intrebarea cu shaiba vietii. deci limitarea aia din fabrica (care e si mai groasa) se simte daca pui mana..ma rog depinde cat de gros ti`e degetul (spatiul acolo ii destul de mic). mai este inca o saiba (grosime de 1mm) care limiteaza si ea si pe care nu ai cum s`o simti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Mi-am delimitat si eu de curand scuterul si mai mult de 8-10km/h nu am castigat (vmax = 55km/h). Delimitarea a constat in schimbarea bucsei de la variator (???) si a jiclorului, componente pe care le-am primit la cumpararea scuterului.

Puteti sa-mi spuneti si mie de ce se comporta ca si cum ar fi in continuare limitat si daca CDI-ul ar putea fi cauza? Stiti pe cineva care s-ar baga sa-i modifice CDI-ul?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor puneti si voi daca vreti o poza cu cea saiba la variator....unde e situata mai exact?:-?:-?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fratilor puneti si voi daca vreti o poza cu cea saiba la variator....unde e situata mai exact?:-?:-?

 

daca te uitai cu cateva pagini inainte vedeai...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut.

Mi-am delimitat si eu de curand scuterul si mai mult de 8-10km/h nu am castigat (vmax = 55km/h). Delimitarea a constat in schimbarea bucsei de la variator (???) si a jiclorului, componente pe care le-am primit la cumpararea scuterului.

Puteti sa-mi spuneti si mie de ce se comporta ca si cum ar fi in continuare limitat si daca CDI-ul ar putea fi cauza? Stiti pe cineva care s-ar baga sa-i modifice CDI-ul?

Multumesc

ai terminat de facut rodajul la scuter ca sa-l delimitezi? cati km ai cu el?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ai terminat de facut rodajul la scuter ca sa-l delimitezi? cati km ai cu el?

Am terminat rodajul, am 1100km si l-am delimitat de cateva zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o yamaha neo's si, am gasit o limitare (cred) unde se prinde toba de motor, galeria (cred ca asa ii zice) nu este rotunda, este obturata, o fi vreo limitare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

va rog sa ma ajutati si pe mine,sunt incepator in scutere,am cumparat recent o honda dio 3,si nu fuge mai mult de 55km/h pe loc drept[are 49cm3],intrebarea mea e daca are limitator si unde e? cine se pricepe si poate sa ma ajute il rog frumos sa ma lamureasca.

multumesc! :rolleyes:

post-38084-1211291606_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

foloseste "search" sau uite-te prin paginile mai vechi ale acestui topic :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu o yamaha neo's si, am gasit o limitare (cred) unde se prinde toba de motor, galeria (cred ca asa ii zice) nu este rotunda, este obturata, o fi vreo limitare?

putin ajutor? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
foloseste "search" sau uite-te prin paginile mai vechi ale acestui topic :crack: :lol:

m-am uitat si am vazut in ce consta limitatoarele,am observat ca sunt multiple posibilitati de a limita un scuter;acum ce sa fac ,sa ma apuc sa-l desfac tot sa caut?eu am intrebat daca stie cineva daca acest model[HONDA DIO 3] e limitat si unde,am desfacut la variator si nu are nici o limitare[nici saiba si nici siguranta in spatele bilelor de tragere],atunci unde? e daca are!?Dupa mine zic ca ar fi limitat ca am vazut pe you toube sprint la 80km/h cu acest model,desi pe bord are numai 60km/h,si turatia motorului e pe undeva la 8000de rot/min,ce ziceti?e vre-unul expert? poate sa ma ajute cineva? ,ms!

post-38084-1211901394_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...