LaurAlex Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salut, am un Gas Gas 250 2T si imi dispare apa din radiator.. am verificat toate furtunele si nu sunt sparte, termostatul functioneaza, pompa de apa la fel. Dupa ce il pornesc si il las sa se incalzeasca apare spuma alba in radiator iar cand il accelerez arunca apa afara. Ieri am iesit putin cu el pe deal si de vreo 4-5 ori sa oprit motorul, am scos bujia, am curatat-o si am pus-o la loc si a mers perfect, odata a fost toata negra si de cateva ori putin uda.. Saptamana trecuta am desfacut toba (finala) si vata din ea era putin uda.. Ieri am desfacut chiuloasa si garniturile nu is rupte sau mancate, le-am uns cu putin silicon si le-am pus la loc. Am mers vreo 15km pe padure si am completat foarte putin apa, apoi am mai mers vreo 10-15 si atunci am bagat aproximativ 100ml de apa.. Din ce cauza imi dispare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Circula apa si prin chiulasa la model asta? Daca da, mizez pe o garnitura de chiulasa defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 mecanic... mergi la un mecanic. trebuie desfacuta si vazut ce este pe acolo. simering pompa de apa mai poate fi... sau garnitura chiuloasa... cu apa in ulei i-ai bagat o uzura mare... nu te mai da asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 sa nu ai fisuri in chiuloasa, daca tot desfaci verifica tot cu amanuntul si pune o garnitura de chiuloasa noua. Trebuie o verificare meticuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 4, 2015 Autor Share Postat Mai 4, 2015 Jerry, la mine pompa de apa nu are legatura cu motorul, are 2 furtune, unul intra in chiuloasa si celalalt in radiator. Am verificat chiloasa si nu are fisuri, am sa cumpar 2 garnituri si am sa le schimb sa vad daca mai dispare atunci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Pompa de apa are legatura cu motorul, ca doar nu o fi electrica. E actionata de motor, si ai un semering care s-ar putea duce. In acest caz, apa nu o baga in camera de ardere, ci in cutia de viteze (sa nu uitam ca e 2T). Daca ai gaura de vizitare, uita-te la uleiul din cutie, sa fie negru, normal. Daca e gri deschis, acolo e apa ta. Daca in cutie totul e OK, uita-te daca scoate mai mult fum decat de obicei, sa nu iti bage apa in motor, pe sus pe la semeringul de la chiuloasa. Si sa te mai gandesti ce ai desfacut la motor ultima data cand ai umblat. La mine, de ex, pierdea apa dupa ce i-am schimbat pistonul, din simplul motiv ca uitasem sa strang unul din cele 6 suruburi de la chiuloasa, si iesea apa pe langa el, o dadea afara fix pe acolo, picatua cu picatura. Editat Mai 4, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 4, 2015 Autor Share Postat Mai 4, 2015 In cutia de viteze uleiul este normal si la nivel, nu creste nivelul. » Post actualizat in 04 May 2015 17:41Am observat ca creste nivelul in radiator si arunca apa pe furtunul de supraplin pana ramane cam jumate in radiator si ramane acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 presiune (bolboroci) in radiator nu poti avea decit daca presiunea din cilindru iti intra in circuitul de racire; adica garnitura ciupita, ciulasa deformata sau nestrinsa si nu etanseaza garnitura, chilasa fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Am patit acelasi lucru la Honda NSR 125 2T fara sa fi umblat la ceva. Imi arunca apa afara prin furtunul de prea plin al rezervorului de apa. Am schimbat garnitura de chiuloasa si s-a rezolvat problema. Cea veche era ca o foita metalica de 1mm. Parea intacta...dar totusi nu era buna. Am dat comanda de garnitura la un dealer moto....si dupa 4 saptamani ....inca nu venise. Am aflat apoi de un atelier in oras....si in 30 min aveam garnitura facuta...dupa aia originala. A costat tot cat una OEM dar a fost mult mai rapid rezolvata problema. Editat Mai 4, 2015 de mirciulik4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 6, 2015 Autor Share Postat Mai 6, 2015 Intr-o parte garnitura e putin mai subtire si cred ca acolo e problema. Maine imi ajunge garnitura noua si sper sa rezolve problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Sa strangi chiulasa cum trebuie (ordine, cuplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Depresurizează sistemul! Adică slăbeşte capacul radiatorului. Explicația este simplă: dacă scapă gaze prin garnitură şi presurizează sistemul, este posibilă intrarea lichidului în cilindru după oprirea motorului. La o pornire ulterioară, lichidul fiind necompresibil, este posibilă o distrugere prin spargere piston, fisurare chiulasă ...orice-ți trece prin cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 mai baieti.... 2T nu are chiloasa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Conform dex are: CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă. Ca nu are valve etc e alta discutie. Si in Olandeza e tot cilinderkop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Conform dex are: CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă. Ca nu are valve etc e alta discutie. Si in Olandeza e tot cilinderkop mai baieti.... 2T nu are chiloasa .... bine , daca vrei tu sa-i spui asa, defapt e doar un capac si nu cred ca trece apa prin el, la motorul asta cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Ba trece, uite imaginile: http://www.motocrosscenter.com/ecommerce/images/kit-300-sin-valvula.jpg Doar ca nu are garnitura de chiuloasa asa cum sunteti invatati voi, cei cu 4T, ci 2 oringuri, unul la exterior si unul la interior. Si motorul ala poate functiona un timp si fara oringul de la interior,, daca strangi suficient de tare suruburile la chiuloasa. Chestie incercata pe motorul meu, care a functionat cateva luni fara (probabil uitase vreun posesor anterior sa o puna). Dar, dupa cateva luni, si-a dat obstescul sfarsit si a trebuit schimbat si piston, si cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) mai baieti.... 2T nu are chiloasa .... In sfarsit cineva care a observat "detaliul"....)))))...... E posibil ca ,garnitura dintre cilindru si capac sa fie problema...la 2 t cross se intampla asta....frecvent,eu unul am mai vazut cazuri... Editat Mai 6, 2015 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 https://www.google.com/search?q=culasse+2T&safe=off&client=ms-android-samsung&source=lnms&biw=360&bih=592&tbm=isch&sa=X&ei=5JdKVeDdLsGsUsOtgtAB&ved=0CAYQ_AUoAQ Măi, ce-o ardem semantic. Toate "capacele" de cilindru sunt strigate de mama lor la masă "chiulasooo!". C-are una sau mai multe găuri, tot aia-i! Anglifonii îi zic cilinderhead, acu' să-i zicem şi noi cap de cilindru... nu? » Post actualizat in 06 May 2015 22:59 http://fr.m.wikipedia.org/wiki/Culasse_%28moteur%29 Na, încă o referință, în franțuzeşte, căci de la ei vine cuvântu'... Restu' de forme folosite de mecanicii urechişti chilasă, chiloasă, chiolasă ...ManeleTV. » Post actualizat in 06 May 2015 23:03 http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/gofasters/showmodel.asp?Type=13&make=gasgasdb&a=37&b=27&c=0&d=2006%20DE250%20CYLINDER%20-%20CYLINDER%20HEAD Ia de uite şi o bază de discuție...garnitura de chiulasă ... e 2uă inner+outer cilinderhead o-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 gata mah, linisteste-te am facut o gluma cu Falkenburg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Gata, stau mumos! » Post actualizat in 07 May 2015 10:09 Da' sunt gata să ciulesc urechea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 7, 2015 Autor Share Postat Mai 7, 2015 garnitura noua = problema rezolvata Am umplut radiatorul cu apa si furtunul de supraplin l-am bagat fortat intr-un flacon pe care l-am gaurit in capac si l-am legat de cadru, dupa o ora de mers pe deal is padure am gasit in doar 2-3 stropi de apa in flacon.. Am mai fost la un mecanic moto si imi zice ca garniturle is bune si sa duc cilindrul si chiuloasa la rectificat ))) Totusi am mers sa iau o garitura si e mult mai groasa decat aia pe care o aveam eu.. cu 16lei am rezolvat toata problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 SI eu am pus garnitura mai groasa. Cea originala arata ca o tabla si avea 1mm grosime. Dupa niste sfaturi primite pe forum, am facut una la comanda , care seamana cu cele auto...si are cam 3mm grosime. Practic am marit camera de ardere si compresia este putin mai mica. La inceput nu am simtit diferente...dar dupa un timp am realizat ca in loc de 150km/h , acum urca pana la 135-140...daca e drumul mai lung. Pana la 120 nu simt o scadere a puterii. Partea buna e ca astfel protejez motorul. Din nefericire am descoperit placerea mersului pe circuit.....si as dori sa am si motorul in parametri optimi. Momentan am cel putin 22.000 km fara nici macar o segmentare...si la prima interventie in motor voi trece la garnitura OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 17, 2015 Autor Share Postat Mai 17, 2015 Revin din nou cu aceasi problema dupa ce se incalzeste motorul incepe sa arunce apa afara dar de data asta nu mai face spume. Am mers putin cu el si pe furtunul de supra plin a aruncat apa.. Am pus un buton la ventilator, l-am pornit si dupa ce se incalzea motorul fierbea apa si ventilatorul mergea continu.. Nu stiu ce sa ii mai fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Mai 17, 2015 Autor Share Postat Mai 17, 2015 pompa de apa functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.