Sari la conținut

Dispare apa din radiator.


Postări Recomandate

Salut, am un Gas Gas 250 2T si imi dispare apa din radiator.. am verificat toate furtunele si nu sunt sparte, termostatul functioneaza, pompa de apa la fel. Dupa ce il pornesc si il las sa se incalzeasca apare spuma alba in radiator iar cand il accelerez arunca apa afara. Ieri am iesit putin cu el pe deal si de vreo 4-5 ori sa oprit motorul, am scos bujia, am curatat-o si am pus-o la loc si a mers perfect, odata a fost toata negra si de cateva ori putin uda.. Saptamana trecuta am desfacut toba (finala) si vata din ea era putin uda.. Ieri am desfacut chiuloasa si garniturile nu is rupte sau mancate, le-am uns cu putin silicon si le-am pus la loc. Am mers vreo 15km pe padure si am completat foarte putin apa, apoi am mai mers vreo 10-15 si atunci am bagat aproximativ 100ml de apa.. Din ce cauza imi dispare?

post-79190-0-03977700-1430749034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circula apa si prin chiulasa la model asta? Daca da, mizez pe o garnitura de chiulasa defecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecanic... mergi la un mecanic.

trebuie desfacuta si vazut ce este pe acolo.

simering pompa de apa mai poate fi...

sau garnitura chiuloasa...

 

cu apa in ulei i-ai bagat o uzura mare...

nu te mai da asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jerry, la mine pompa de apa nu are legatura cu motorul, are 2 furtune, unul intra in chiuloasa si celalalt in radiator.

Am verificat chiloasa si nu are fisuri, am sa cumpar 2 garnituri si am sa le schimb sa vad daca mai dispare atunci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de apa are legatura cu motorul, ca doar nu o fi electrica. E actionata de motor, si ai un semering care s-ar putea duce. In acest caz, apa nu o baga in camera de ardere, ci in cutia de viteze (sa nu uitam ca e 2T).

Daca ai gaura de vizitare, uita-te la uleiul din cutie, sa fie negru, normal. Daca e gri deschis, acolo e apa ta.

Daca in cutie totul e OK, uita-te daca scoate mai mult fum decat de obicei, sa nu iti bage apa in motor, pe sus pe la semeringul de la chiuloasa.

 

Si sa te mai gandesti ce ai desfacut la motor ultima data cand ai umblat. La mine, de ex, pierdea apa dupa ce i-am schimbat pistonul, din simplul motiv ca uitasem sa strang unul din cele 6 suruburi de la chiuloasa, si iesea apa pe langa el, o dadea afara fix pe acolo, picatua cu picatura.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cutia de viteze uleiul este normal si la nivel, nu creste nivelul.


» Post actualizat in 04 May 2015 17:41

Am observat ca creste nivelul in radiator si arunca apa pe furtunul de supraplin pana ramane cam jumate in radiator si ramane acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiune (bolboroci) in radiator nu poti avea decit daca presiunea din cilindru iti intra in circuitul de racire;

adica garnitura ciupita, ciulasa deformata sau nestrinsa si nu etanseaza garnitura, chilasa fisurata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit acelasi lucru la Honda NSR 125 2T fara sa fi umblat la ceva. Imi arunca apa afara prin furtunul de prea plin al rezervorului de apa. Am schimbat garnitura de chiuloasa si s-a rezolvat problema. Cea veche era ca o foita metalica de 1mm. Parea intacta...dar totusi nu era buna. Am dat comanda de garnitura la un dealer moto....si dupa 4 saptamani ....inca nu venise. Am aflat apoi de un atelier in oras....si in 30 min aveam garnitura facuta...dupa aia originala. A costat tot cat una OEM dar a fost mult mai rapid rezolvata problema.

Editat de mirciulik4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depresurizează sistemul! Adică slăbeşte capacul radiatorului. Explicația este simplă: dacă scapă gaze prin garnitură şi presurizează sistemul, este posibilă intrarea lichidului în cilindru după oprirea motorului. La o pornire ulterioară, lichidul fiind necompresibil, este posibilă o distrugere prin spargere piston, fisurare chiulasă ...orice-ți trece prin cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform dex are:

 

CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă.

 

Ca nu are valve etc e alta discutie.

 

Si in Olandeza e tot cilinderkop :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform dex are:

 

CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă.

 

Ca nu are valve etc e alta discutie.

 

Si in Olandeza e tot cilinderkop :P

 

mai baieti.... 2T nu are chiloasa .... :)

bine , daca vrei tu sa-i spui asa, defapt e doar un capac si nu cred ca trece apa prin el, la motorul asta cel putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba trece, uite imaginile:

http://www.motocrosscenter.com/ecommerce/images/kit-300-sin-valvula.jpg

 

Doar ca nu are garnitura de chiuloasa asa cum sunteti invatati voi, cei cu 4T, ci 2 oringuri, unul la exterior si unul la interior. Si motorul ala poate functiona un timp si fara oringul de la interior,, daca strangi suficient de tare suruburile la chiuloasa. Chestie incercata pe motorul meu, care a functionat cateva luni fara (probabil uitase vreun posesor anterior sa o puna). Dar, dupa cateva luni, si-a dat obstescul sfarsit si a trebuit schimbat si piston, si cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti.... 2T nu are chiloasa .... :)

In sfarsit cineva care a observat "detaliul"....:))))))......

 

E posibil ca ,garnitura dintre cilindru si capac sa fie problema...la 2 t cross se intampla asta....frecvent,eu unul am mai vazut cazuri...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.google.com/search?q=culasse+2T&safe=off&client=ms-android-samsung&source=lnms&biw=360&bih=592&tbm=isch&sa=X&ei=5JdKVeDdLsGsUsOtgtAB&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

Măi, ce-o ardem semantic. Toate "capacele" de cilindru sunt strigate de mama lor la masă "chiulasooo!". C-are una sau mai multe găuri, tot aia-i!

Anglifonii îi zic cilinderhead, acu' să-i zicem şi noi cap de cilindru... nu?

» Post actualizat in 06 May 2015 22:59

http://fr.m.wikipedia.org/wiki/Culasse_%28moteur%29

Na, încă o referință, în franțuzeşte, căci de la ei vine cuvântu'...

Restu' de forme folosite de mecanicii urechişti chilasă, chiloasă, chiolasă ...ManeleTV.

» Post actualizat in 06 May 2015 23:03

http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/gofasters/showmodel.asp?Type=13&make=gasgasdb&a=37&b=27&c=0&d=2006%20DE250%20CYLINDER%20-%20CYLINDER%20HEAD

Ia de uite şi o bază de discuție...garnitura de chiulasă ... e 2uă inner+outer cilinderhead o-ring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, stau mumos!

» Post actualizat in 07 May 2015 10:09

Da' sunt gata să ciulesc urechea! :duel:

post-106-0-65151400-1430992942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garnitura noua = problema rezolvata :) Am umplut radiatorul cu apa si furtunul de supraplin l-am bagat fortat intr-un flacon pe care l-am gaurit in capac si l-am legat de cadru, dupa o ora de mers pe deal is padure am gasit in doar 2-3 stropi de apa in flacon.. Am mai fost la un mecanic moto si imi zice ca garniturle is bune si sa duc cilindrul si chiuloasa la rectificat :)))) Totusi am mers sa iau o garitura si e mult mai groasa decat aia pe care o aveam eu.. cu 16lei am rezolvat toata problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu am pus garnitura mai groasa. Cea originala arata ca o tabla si avea 1mm grosime. Dupa niste sfaturi primite pe forum, am facut una la comanda , care seamana cu cele auto...si are cam 3mm grosime.

 

Practic am marit camera de ardere si compresia este putin mai mica. La inceput nu am simtit diferente...dar dupa un timp am realizat ca in loc de 150km/h , acum urca pana la 135-140...daca e drumul mai lung. Pana la 120 nu simt o scadere a puterii. Partea buna e ca astfel protejez motorul.

 

Din nefericire am descoperit placerea mersului pe circuit.....si as dori sa am si motorul in parametri optimi. Momentan am cel putin 22.000 km fara nici macar o segmentare...si la prima interventie in motor voi trece la garnitura OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin din nou cu aceasi problema :) dupa ce se incalzeste motorul incepe sa arunce apa afara dar de data asta nu mai face spume. Am mers putin cu el si pe furtunul de supra plin a aruncat apa.. Am pus un buton la ventilator, l-am pornit si dupa ce se incalzea motorul fierbea apa si ventilatorul mergea continu.. Nu stiu ce sa ii mai fac..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...