Sari la conținut

600 vs 1000


damager
 Share

Postări Recomandate

pt circuit frana de motor este egala cu 0 , este primul lucru care se scoate din soft pt a nu pierde secunde bune :) ,saru`mana!

Nu te contrazic :D Nu am experienta decat pe strada.

Doar ca din auzite majoritatea pilotilor tind spre 1000 cmc.

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau un motor care sa ma ajute sa invat tehnica.

1000 cred ca e prea mult pentru mine in momentul asta..poate peste cativa ani cand o sa ajung(daca o sa ajung) sa simt ca as avea nevoie de mai multa putere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 cmc, frana de motor care ajuta, putere, gasesti mai usor treapta potrivita ;)

Sorry, la pista nu ai nevoie de frina de motor asa puternica. orice bruscare pe curbe creste mult timpul pe tura. La moto de curse se da ralantiul mai sus, 2000ture, ca sa fie frina de motor mai mica.

 

Am explicat mai sus de ce este bine sa incepi cu 600, 1-2 ani. Putere mai mica, cele de 600 merg de regula mai repede pe viraje si datorita greutatii si ciclisticii.

» Post actualizat in 07 May 2015 12:53

La R6 se poate programa din soft ca frina de motor sa fie variabila in functie de treapta de viteza, adica, in treptele 1,2,3, cele cu care se parcurg virajele , frina de motor sa fie mica, in treapta a 4-a sa fie nici mica nici mare, treptele 5 si 6 sa aiba frina maxima, mai ajuta cind iei mina din gaz la capatul liniilor drepte. Oricum, cind dai din 6 in 4, la 200km/h, roata spate e frinata maxim, adica incepe sa penduleze.La un CBR roata spate se blocheaza instant daca nu ai un STM montat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ca sa revin cu un update, desi plecasem hotarat catre un R6, care intre timp se transformase intr-un ZX-6R la recomandarea unor oameni de la ...Yamaha:).... m-am hotarat la un R1..modelul 2015.

 

Ce m-a hotarat.....pai...cu ce sa incep.

 

1. Pe primul loc a fost posibilitatea de a o limita la inceput facand-o mai domoala..aproape ca un 600. Aveam eu un stres cu 1000 care acuma mi-i l-am depasit :).

2. Electronica - are electronica pe ea care iti da incredere sa inveti...nu sa stai cu morcovul cat casa ca daca greseti, si de ex deschizi gazul prea repede inveti sa si zbori.

3. Manevrabilitatea - dupa parerile oamenilor care stiu despre ce vorbesc (eu inca sunt pufan ) e un 600 cu motor de 1000.

 

Singura mea parere de rau este, ca daca la un moment dat as fi vrut sa particip la o cursa, o cursa de Debutanti 1000 mi-i se pare la o distanta de ani-lumina de mine. Parca la 600 as mai fi avut curaj:)

 

Multumesc mult pentru parerile voastre...revin cu feedback cand o sa intru in posesia ei, cat mai curand sper si o sa o scot pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........

 

Singura mea parere de rau este, ca daca la un moment dat as fi vrut sa particip la o cursa, o cursa de Debutanti 1000 mi-i se pare la o distanta de ani-lumina de mine. Parca la 600 as mai fi avut curaj:)

poti sa intri la clasa hobby (acolo intra si 600 cmc si 1000 asa ca ai mai inlaturat o grija)...

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am vrut sa-ti povestesc despre noul R1 2015, se pare ca m-ai auzit prin telepatie. Serios.

 

Are ciclistica de R6, motorul , ca sa mearga mai liniar ar trebui resoftat calculatorul, exista o firma in USA care vinde interfata de programare. Din ce m-am dat eu cu el la drive test, nu-mi place ca are rupere de putere la 8 000ture. Doar resoftat disparere neliniaritatea.


» Post actualizat in 23 Jun 2015 19:29

Nu uita sa-i iei carene CRC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce electronica are pe el, R1 2015 te salveaza din mai toate erorile de pilotaj. TC, ABS, antislide, antiwheelie. Poti practic sa bagi mina in gaz full, motoreta accelereaza si da se se ridice pe-o roata, electronica reduce putin puterea si roata revine pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si imediat din anul 2 alaturi de noul r1 2015 iesi campion national cu multe curse castigate,podiumuri etc ...motoreta asta va face campioni :)


» Post actualizat in 25 Jun 2015 06:29

revenim... cumpara cu incredere ca este o super motocicleta,este o alegere foarte buna .

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si imediat din anul 2 alaturi de noul r1 2015 iesi campion national cu multe curse castigate,podiumuri etc ...motoreta asta va face campioni

» Post actualizat in 25 Jun 2015 06:29

revenim... cumpara cu incredere ca este o super motocicleta,este o alegere foarte buna .

:)....dupa ce am tot citit despre ea sunt sigur ca va face multi campioni.

Doar ca eu nu ma voi numara printre ei :)...pentru mine ramane in hobby. Costisitor :), dar tot hobby ramane...am nevoie sa raman intreg si apt de munca sa pot plati leasingul.

» Post actualizat in 21 Jul 2015 18:45

In sfarsit, dupa indelungi asteptari si cu bulan ca, grecii au taiat de pe lista de cumparaturi yamaha... Bijiteria a ajuns in tara.

Abia astept sa o incerc:)

» Post actualizat in 21 Jul 2015 19:38

In sfarsit, dupa indelungi asteptari si cu bulan ca, grecii au taiat de pe lista de cumparaturi yamaha... Bijiteria a ajuns in tara.

Abia astept sa o incerc:)

» Post actualizat in 22 Jul 2015 20:29

La ce electronica are pe el, R1 2015 te salveaza din mai toate erorile de pilotaj. TC, ABS, antislide, antiwheelie. Poti practic sa bagi mina in gaz full, motoreta accelereaza si da se se ridice pe-o roata, electronica reduce putin puterea si roata revine pe asfalt.

 

o sa testez toate sistemele astea acuma

post-10507-0-70814400-1437504313_thumb.jpg

post-10507-0-27848000-1437596920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

gixxer de 750 nu are ABS din cate stiu eu.
motocicleta o sa o iau noua cel mai probabil sau nu mai veche de 2012.
Am invatat mai demult ca, cu cat e mai noua motocicleta cu atat mai mult te ajuta sa inveti mai usor :)
Pana acuma am gandit asa:
Vreau o motocicleta care sa aibe ABS, TRC, si sisteme electronice care sa ma ajute :)
Nu vreau sa fac performata la varsta mea:), de aceea am scos din calcul ZX-6R care din ce am inteles este foarte nervoasa.
CBR-ul din ce am tot citit parea cea mai asezata, chiar daca nu are performantele unui R6 sau ZX-6R sau chiar GSXR 600.
Deocamdata nu ma gandesc la buget, vreau sa fac alegerea corecta din punct de vedere al mobrei.
Oricum am vazut ca intre 10000 si 15000 EURO ma incadrez ca si buget.
Ma tenteaza f tare S1000RR, dar ma gandesc ca nu stiu daca o sa pot sa-l stapanesc, si daca o sa ma ajute sa invat mai usor decat pe un 600.
cmd, cum il achizitionez te contactez pt carene :)

S1000RR direct nu te complica iti garantez ca e mai usor de stapanit decat un 600 fara electronica si de invatat poti sa inveti repede , daca ai cat de cat putina experienta! sau R1

 

sa o folosesti sanatos !

Editat de adi_fred2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o folosesti sanatos !

Merci mult.

Adevarul e ca e chiar misto motorul.

Inca sunt in rodaj cu el, dar primele impresii sunt foarte bune.

Ciclistica f misto... Se aseaza extrem de misto pe curbe.

Pe harta D este lenta rau de tot... Mi-i se pare mai lenta decat un 600.

Pe harta A inca nu am incercat....pana nu termin rodajul la ea merg pe C si B.

Nu am avut pana acuma probleme de oprire cu ea si sper sa nu am:).

Sistemele elecronice f misto.... In sensul giratoriu de la televiziune, in timp ce faceam sensul am deschis gazul mai agresiv... S-a aprins becul de tcs... Motocicleta a ramas pe trasa fara sa clipeasca...

 

Astept sa ii fac rodajul si sa vina carenele depista ca sa o incerc cu adevarat:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt initiatorul topicului: I-ai cumparat carenele de curse? Daca da, pune pozele.


» Post actualizat in 05 Aug 2015 16:20

La pista sa uiti COMPLET de modul A, e doar pt drag race, liniute. Pt inceput, foloseste cu incredere modul C, puterea maxima e aceeasi ca in modul B sau A, numai ca curba de acceleratie e mult mai brutala in A, in B , cu care am condus si eu 7 ture pe Adancata, e cit de cit controlabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

THX CMD-le :peace:
Arata bine sa o stapanesti sanatos ! Sunt curios cum ii faci rodajul ,conventional(recomandat de producator) sau neconventional (teoretic mai multi caluti storsi din propulsor) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rodajul il fac conventional. Deja a sarit de 1000 km mers in regim normal... Fara accelerari agresive si turatii mari.

 

ma ajuta un prieten cu carenele de pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...