vlad58 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Merge, numai ca atunci cand accelerezi se simte o lipsa de putere! » Post actualizat in 14 May 2015 05:01 In mod normal dupa reparatie se pune prima data cilindrul din fata la punct apoi invartit x grade si pus si cilindrul din spate! La fel de bine se poate pune si X grade+360 grade! Motorul va functiona dar nu la fel de bine! Ma indoiesc ca daca decalezi cu aproape o treime din cursa ambele supape de evacuare motorul va mai merge. Da-mi o explicatie logica de ce nu ar merge la fel de bine, e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Stai un pic, daca prin " e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi " te referi la distributie ... nu stiu daca e asa. Eu din ce-am citit, distributia o incepi cu pistonul 1. ori in cazul de fata 1 e cindrul aflat in fata. In rest sunt de-acord cu tine .. eu nu cred ca o modificare din distributie poate aduce DOAR o modificare de sunet fara o modificare a performantelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Stai un pic, daca prin " e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi " te referi la distributie ... nu stiu daca e asa. Eu din ce-am citit, distributia o incepi cu pistonul 1. ori in cazul de fata 1 e cindrul aflat in fata. In rest sunt de-acord cu tine .. eu nu cred ca o modificare din distributie poate aduce DOAR o modificare de sunet fara o modificare a performantelor! Nu stiu cum e la VN la mine cilindrul 1 e in spate, distributiile la a mea sunt complet separate nu au nimic in comun (banuiesc ca VN-ul e la fel) pe volanta ai cate un reper pentru fiecare PMS, deci care ar fi buba daca in loc de 1-2 reglez 2-1 indiferent ce manopera fac acolo ca-i schimb sau intind lantul, reglaj joc supape? Editat Mai 14, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Ma indoiesc ca daca decalezi cu aproape o treime din cursa ambele supape de evacuare motorul va mai merge. Da-mi o explicatie logica de ce nu ar merge la fel de bine, e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi. Va merge motorul, a patit-o chiar si un user de aici de pe motociclism cu transalp-ul lui! Bielele la motoarele japoneze in V nu sunt pe acelasi bolt ci sunt decalate, iar diferenta la aprindere intre cilindri este de 272 de grade la transalp ca exemplu! » Post actualizat in 14 May 2015 10:35 De ce crezi tu ca nu ar functiona motorul cu distributia decalata? DIstributia este separata pe fiecare cilindru si dintr-o eroare poate fi montata gresit! » Post actualizat in 14 May 2015 10:43 Acesta ar fi un motor de transalp 650, nu este foarte diferit de cel de vulcan! Editat Mai 14, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Nu stiu cum e la VN la mine cilindrul 1 e in spate Daca e asa, atunci sorry, greseala mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Va merge motorul, a patit-o chiar si un user de aici de pe motociclism cu transalp-ul lui! Bielele la motoarele japoneze in V nu sunt pe acelasi bolt ci sunt decalate, iar diferenta la aprindere intre cilindri este de 272 de grade la transalp ca exemplu! » Post actualizat in 14 May 2015 10:35 De ce crezi tu ca nu ar functiona motorul cu distributia decalata? DIstributia este separata pe fiecare cilindru si dintr-o eroare poate fi montata gresit! » Post actualizat in 14 May 2015 10:43 Acesta ar fi un motor de transalp 650, nu este foarte diferit de cel de vulcan! Adica VN 800 si Virago 535 (bine toate seriile cu V2) ca exemplu nu sunt japoneze? Nu am studiat motorul de transalp si nu ma pot pronunta dar siu ca Harley 883-1200 V-ul e la 45, VN-ul la 55 si Virago 70 grade, toate cu bielele pe acelasi bolt. » Post actualizat in 14 May 2015 11:19 Daca e asa, atunci sorry, greseala mea! Nu neaparat sa te fii inselat,mai ales ca motoarele noastre nu se invart la fel tu ai lant eu am cardan, e o conventie. » Post actualizat in 14 May 2015 11:40 Ps Intre timp de curiozitate m-am uitat si la transalp Esti sigur ca ai 272 intre scantei? 360-76-52=232 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Conteaza cate distributii sunt? Tot un arbore cotit ramane si, daca sunt mai multe distributii, se regleaza fiecare in parte in functie de pozitia arborelui, pentru ca arborele iti zice ce face pistonul in fiecre cilindru. Distributia urmareste ca sa le spuna si supapelor ce sa faca in functie de pozitia pistonului si de timp. Altfel nu functioneaza sau functioneaza defectuos (si nu ma refer la succesiunea tam-tam-urilor). Daca vrei sa schimbi succesiunea exploziilor in motor, trebuie sa schimbi axele cu came si sa modifici aprinderea si sistemul de alimentare (daca vorbim de injectie). Ceea ce nu cred ca s-a intamplat cu motocicleta omului, deci sunetul s-ar putea sa fie cel normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Da, i s-o infundat urechile putin ) - fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 ) Trebuia sa fie un topic light de discutie Sincer eu cred ca are de-a face cu noii segmenti si cu compresia mai mare.Imi aduc aminte ca anul trecut inainte sa -l repar dar inca functiona binisor,am trecut la ulei de la 10w40 la 15w50.Si atunci am constatat o "ingrosare" a sunetului ,nu la fel de accentuata ca acum,dar remarcabila. Acum sunetul la fel,s-a "ingrosat" dar nu intr-un mod placut,se aude ca un DR650 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 ) Trebuia sa fie un topic light de discutie Sincer eu cred ca are de-a face cu noii segmenti si cu compresia mai mare.Imi aduc aminte ca anul trecut inainte sa -l repar dar inca functiona binisor,am trecut la ulei de la 10w40 la 15w50.Si atunci am constatat o "ingrosare" a sunetului ,nu la fel de accentuata ca acum,dar remarcabila. Acum sunetul la fel,s-a "ingrosat" dar nu intr-un mod placut,se aude ca un DR650 ) Tu esti super sigur ca ambii cilindri merg cum trebuie? Scoate fisele pe rand de la un cilindru si de la celalant, ar trebui sa auzi clar mersul motorului si daca totul e reglat cum trebuie motorul o sa mearga intr-un singur cilindru fara sa se opreasca, la relanti, pe loc ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 ) Trebuia sa fie un topic light de discutie Pai si nu e asa? Pune audio si ne lamurim. Sunet diferit la toba ai si de la carburatie un amestec sarac e mai "plesnit" un amestec mai bogat da ton mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Asa Un audio por favor ar fi de mare folos. si la ralanti si cu urcare in turatie Editat Mai 14, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 maine o sa fac un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Te-ai luat cu berea si ai uitat, asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Poate mecanicul a înlocuit ambielajul cu un bolţ cu unul cu două bolţuri.... e glumă dar altfel cum se explică lipsa "galopului"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.