Teodor Gârbacea Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Salutare motociclisti ! , fiind un pasionat de motoare si avand un Yamaha YZ125 fara acte , dupa o lunga perioada de alergari cu politia pe strada m-am hotarat sa-mi iau permisul A1 , cu care teoretic ai voie sa conduci motociclete cu o capacitate cilindrica pana in 125cc si cu o putere de 15cp. Ideea este ca m-am saturat sa fug de politie cu motorul de motocross si vreau merg legal . Vreau sa imi iau un KTM 125 EXC cu acte , totul in regula , si pentru ca poate fii inmatriculat . Dar faza este ca asta are 35-40cp iar legislatia spune ca cu A1 ai voie doar 15cp. Am apelat la voi in speranta ca stie cineva cum as putea sa trec RAR-ul , si ce sa fac ulterior pe strada fata in fata cu politia ... Motorul oricum il trec pe altcineva care are A, ii face RAR-ul si cu 35-40cp , dar ma gandeam ca ar fii mai ok sa fac o treaba sa il trec pe 15cp , eventual cu un limitator , iar apoi sa il dau jos ... Dar cu politia cand ma va oprii si pe acte scrie 35-40cp si eu am voie doar 15cp oare se prinde? , sau se uita doar la cmc si la permis... Si care ar fii pedeapsa daca m-ar prinde ca are mai multi cp si eu am voie doar cu 15... Multumesc mult , sper sa imi poata fii cineva de folos , o zi faina. Editat Mai 19, 2015 de Teodor Gârbacea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Dar cu politia cand ma va oprii si pe acte scrie 35-40cp si eu am voie doar 15cp oare se prinde? , sau se uita doar la cmc si la permis... Si care ar fii pedeapsa daca m-ar prinde ca are mai multi cp si eu am voie doar cu 15... Multumesc mult , sper sa imi poata fii cineva de folos , o zi faina. 1. Da se prinde pe langa capacitate ai si putere in talon. 2. Infractiune e ca si cand nu ai avea permis, dosar penal. Editat Mai 19, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut , nu merge ce vrei tu . Se numeste fals in acte si se pedepseste cu dosar penal. Daca iti permite varsta da de A2 sau A. p.s . Degeaba treci motorul pe numele cuiva care are A ca nu are nici o importanta . Nu iti trebuie permis sa il inmatriculezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare motociclisti ! , fiind un pasionat de motoare si avand un Yamaha YZ125 fara acte , dupa o lunga perioada de alergari cu politia pe strada m-am hotarat sa-mi iau permisul A1 , cu care teoretic ai voie sa conduci motociclete cu o capacitate cilindrica pana in 125cc si cu o putere de 15cp. Ideea este ca m-am saturat sa fug de politie cu motorul de motocross si vreau merg legal . Vreau sa imi iau un KTM 125 EXC cu acte , totul in regula , si pentru ca poate fii inmatriculat . Dar faza este ca asta are 35-40cp iar legislatia spune ca cu A1 ai voie doar 15cp. Am apelat la voi in speranta ca stie cineva cum as putea sa trec RAR-ul , si ce sa fac ulterior pe strada fata in fata cu politia ... Motorul oricum il trec pe altcineva care are A, ii face RAR-ul si cu 35-40cp , dar ma gandeam ca ar fii mai ok sa fac o treaba sa il trec pe 15cp , eventual cu un limitator , iar apoi sa il dau jos ... Dar cu politia cand ma va oprii si pe acte scrie 35-40cp si eu am voie doar 15cp oare se prinde? , sau se uita doar la cmc si la permis... Si care ar fii pedeapsa daca m-ar prinde ca are mai multi cp si eu am voie doar cu 15... Multumesc mult , sper sa imi poata fii cineva de folos , o zi faina. Daca vrei pot sa incerc sa dau un telefon la un dealer KTM din Austria, poate au ei un KIT de limitare special pentru motor. M-am uitat adineauri pe un site nemtesc http://www.moto-act.de/umbau-und-style.html cu astfel de limitatoare (zise drossel pe germana) si costa 105 €. Din pacate este doar pe germana, daca te descurci. Am mai sapat si am gasit cateva site-uri austriece unde multi pun problema asta. Se pare ca exista un set de limitare a puterii (se schmiba niste diuze cu unele mai mici) dar intrebarea pe care ti-o pun este urmatoarea: la RAR o sa iti accepte ca fiind buna limitarea facuta cu un astfel de set? Asa ca cel mai bine ar fi sa o iei cu sfarsitul: da o fuga la RAR si intreba-i cum se face ca sa accepte moto de 34 CP ca fiind limitata la 15 cp. Poate te trezesti ca te trimite stiu eu pe unde sa masori pe vreun stand de proba care este puterea motorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Tu iti dai seama xa esti un pericol in trafic? Sper sa te prinda aia de care tot fugi. Oameni ca voi nu merita sa ia cu suspendare, ci cu executare. Tara de rahat...fiecare face ce l taie capul...te mai si lauzi ca esti ....( cuvant urat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 daca tot faci scoala, dc nu faci direct pentru A ?! mergi linistit cu ce doreste cucul tau ... fara batai de cap, fara investitii facute in tot felul de kituri ... chill man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) pai poate omu' n-are varsta de "A" maistre, toate ktm-urile vin limitate camd sunt noi, e o norma de poluare pe care n-ar putea sa o treaca altfel in Austria. te duci frumusel cu el la rar, il inmatriculezi si gata. o sa ai 15 cai pe talon Editat Mai 20, 2015 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 pai poate omu' n-are varsta de "A" maistre, toate ktm-urile vin limitate camd sunt noi, e o norma de poluare pe care n-ar putea sa o treaca altfel in Austria. te duci frumusel cu el la rar, il inmatriculezi si gata. o sa ai 15 cai pe talon asa e , 300-le are in COC undeva pe la 20 de cai trecuti , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Salutare motociclisti ! , fiind un pasionat de motoare si avand un Yamaha YZ125 fara acte , dupa o lunga perioada de alergari cu politia pe strada m-am hotarat sa-mi iau permisul A1 , cu care teoretic ai voie sa conduci motociclete cu o capacitate cilindrica pana in 125cc si cu o putere de 15cp. Ideea este ca m-am saturat sa fug de politie cu motorul de motocross si vreau merg legal . Vreau sa imi iau un KTM 125 EXC cu acte , totul in regula , si pentru ca poate fii inmatriculat . Dar faza este ca asta are 35-40cp iar legislatia spune ca cu A1 ai voie doar 15cp. Am apelat la voi in speranta ca stie cineva cum as putea sa trec RAR-ul , si ce sa fac ulterior pe strada fata in fata cu politia ... Motorul oricum il trec pe altcineva care are A, ii face RAR-ul si cu 35-40cp , dar ma gandeam ca ar fii mai ok sa fac o treaba sa il trec pe 15cp , eventual cu un limitator , iar apoi sa il dau jos ... Dar cu politia cand ma va oprii si pe acte scrie 35-40cp si eu am voie doar 15cp oare se prinde? , sau se uita doar la cmc si la permis... Si care ar fii pedeapsa daca m-ar prinde ca are mai multi cp si eu am voie doar cu 15... Multumesc mult , sper sa imi poata fii cineva de folos , o zi faina. Am vorbit cu un distribuitor KTM din Viena care mi-a spus ca nu exista nici un sistem OMOLOGAT de limitare al puterii la aceasta motocicleta, si drept urmare in Austria (dar probabil si in restul UE) acest model de motocicleta nu are omologare de Leichtmotorrad (adica motociclete usoare = categoria de motociclete pina in 125 cmc si 15 cp care se pot conduce cu A1). Asa ca informatia ca toate KTM vin limitate la 15 cp nu este adevarata cel putin pentru acest model KTM 125 EXC. Daca astia din Romania au vreun aranjament sa le treaca pe toate cu alte puteri nu stiu, este alta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Desi nu exista nici un sistem de limitare a puterii, in scriptele RAR EXC-urile sunt trecute cu putere mica. Concret, am avut un 400 EXC cu 16 HP (12KW) in talon si acum am un 200 EXC cu vreo 11 HP (8KW) in talon. Nu am facut nimic, nici un "demers". Pur si simplu asa apar modelele respective in nomenclatura RAR. Poate daca incerci sa inmatriculezi vreun model 2016 sa astepti sa li se confirme celor de la RAR chestii din Austria. Si in aceeasi situatie cred ca sunt si WR-urile, CRF-urile si alte "cross-uri" inmatriculabile. Doar DRZ, XT, XR, etc au toti caii trecuti in talon. (sau aproape toti ) Editat Mai 20, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Desi nu exista nici un sistem de limitare a puterii, in scriptele RAR EXC-urile sunt trecute cu putere mica. Concret, am avut un 400 EXC cu 16 HP (12KW) in talon si acum am un 200 EXC cu vreo 11 HP (8KW) in talon. Nu am facut nimic, nici un "demers". Pur si simplu asa apar modelele respective in nomenclatura RAR. Poate daca incerci sa inmatriculezi vreun model 2016 sa astepti sa li se confirme celor de la RAR chestii din Austria. Si in aceeasi situatie cred ca sunt si WR-urile, CRF-urile si alte "cross-uri" inmatriculabile. Doar DRZ, XT, XR, etc au toti caii trecuti in talon. (sau aproape toti ) Ce spui tu confirma propunerea: un drum la RAR si sa intrebe cum apare acolo motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x3m5p33d3r Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu am husaberg si pot confirma cele spuse de domnul andrei belcic. La fel ca la KTM asa si la mine motor 550 in realitate catre 40 kw(cred) putere si sunt trecuti doar 6 in talon. Eu din ce m-am documentat, iti pot spune ca a fost o tehnica adoptata de producatori la acea vreme, poate la fel ca si acum menita faciliteze inscrierea si inmatricularea lor pe drumurile publice. Daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Teodor, daca vei continua in stilul asta, vei ajunge cu dosar penal sau cu vei face un accident urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teodor Gârbacea Postat Iunie 13, 2015 Autor Share Postat Iunie 13, 2015 Am apelat la voi in speranta ca imi veti putea da un sfat prietenesc , ca si colegi de trafic , nu ma asteptam la injuraturi si ofense . Totodata multumesc celor care au inteles ideea si au raspuns civilizat chiar daca nu era o idee buna . Am revenit sa va spun ce am facut pana la urma . Am lasat ideea cu EXC-ul , am luat permisul si mi-am luat un KTM Duke 125 cu 15 cp , totul e ok ! Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Hei, abia acum suntem colegi de trafic, pt ca ai permis. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teodor Gârbacea Postat Iunie 13, 2015 Autor Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) De vre-o 2 saptamani ) . Mersi Editat Iunie 13, 2015 de Teodor Gârbacea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.