Sari la conținut

Imi arde becurile!


Postări Recomandate

Acelasi tip de soclu am si eu pe nsr si aveam diverse probleme cu becurile ieftine la 10 lei bucata. In decurs de 3 luni am schimbat 6 becuri (3 perechi). 1 set s-a scuturat de la socuri...si ba nu mergea faza lunga la unul, scurta la celalalt. Urmatorul set lumina dar aveai senzatia ca fac flasuri mereu. La drum intins nu mi se parea nimic anormal, dar apropiindu-ma de masini..se vedeau cum cresteau si scadeau in intensitate. Urmatorul set se comporta extrem de anormal...de ajunsesem sa-mi fac griji pentru releul de incarcare. La relanti aveam lumini normale dar imediat cum turam motorul, scadea intensitatea luminoasa destul de mult.

 

Apoi am gasit Osram BA20D la 35 lei bucata si sunt multumit. Am si lumina mai buna...si nici nu fac figuri. Le am de 1 an pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philips, ceva mai scumpe dacat Osram, nu exagerat (50-60) lei, dar bune pentru drumurile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philips, ceva mai scumpe dacat Osram, nu exagerat (50-60) lei, dar bune pentru drumurile noastre.

Depinde, 125-ul meu era dotat cu bec de far Philips BA20D 35/35 si bujie LG. Bujia s-a intrerupt dupa 500km, iar becul s-a scuturat cam tot pe atunci. Bujia am schimbat-o cu un ngk din dragonul rosu, care m-a tinut cam 1000km si s-a mancat. Am luat una de pe louis.de care e pe mobra si acum dupa 28k, ca noua. Becuri am schimbat intr-o veselie (luate tot din dragon) pana m-am hotarat si am luat un element de far cu bec H4 (sticla fata de al meu plastic) tot de pe louis.de. A meritat.

Stiu, cu o floare nu se face primavara dar asta a fost experienta mea cu Philips la moto.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Vlad, ai dreptate...la Renalut Modus am schimbat 2 becuri in 6000 km, Philips. Kaw 12 are 30000, iar becul pare neschimbat din Japonia. Se poate sa fie si socurile de pe drum, cu auto mai prind gropile din asfaltul romanesc, cu moto sunt mult mai atent, ocolesc cat se poate de mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, ai explicat clar si corect ! Consumatorul/receptorul in functie de rezistenta interna absoarbe/consuma curentul necesar. La borne se aplica TENSIUNEA, curentul cerut este dat de natura consumatorului. Reglarea se face in tensiune la RRT-urile auto si moto( Releu Regulator de Tensiune/ Voltage Regulator in scheme).

mda I=U/R dar in cazul ideal si la o sursa constanta

nu la un alternator unde curentul depinde de turatie

http://cartech.about.com/od/Power/fl/Understanding-Alternator-Output-Ratings.htm

probabil n-ai vazut cum lumineaza farul la o mobra cu regulatorul ars

sint cazuri si cazuri, cine stie ce are in instalatie, nu ma mai mira nimic de un timp

 

Era vorba strict de cazul de fata, poate ne poti lumina referitor la influenta curentului in arderea becurilor.

In cazul in care a fost o ironie!

gindeste-te cum functioneaza sigurantele fuzibile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda I=U/R dar in cazul ideal si la o sursa constanta

nu la un alternator unde curentul depinde de turatie

http://cartech.about.com/od/Power/fl/Understanding-Alternator-Output-Ratings.htm

probabil n-ai vazut cum lumineaza farul la o mobra cu regulatorul ars

sint cazuri si cazuri, cine stie ce are in instalatie, nu ma mai mira nimic de un timp

 

gindeste-te cum functioneaza sigurantele fuzibile

Articolele fara demonstratii matematice si masuratori pe circuite cu aparate...nu sunt convingatoare..*Injectiile de curent* se pot asimila cu defecte, o suprasarcina de lunga durata sau medie este limitata de o siguranta fuzibila, aceasta se incalzeste treptat si cedeaza in punctul cel mai sensibil/subtire al firului fuzibil. Un scurtcircuit de 10-15 ori fata de valoare nominala a curentului, de asemenea este stopat de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am si eu aceasi problema doar la mine se arde cand il turez puternic motorul este beta kr 50 nu am acumulator

 

Salut,

 

Chiar daca nu ai acumulator, sistemul electric de generare a tensiunii are in componenta si un regulator de tensiune pentru a mentine constanta/intr-un interval de valori, valoarea tensiunii produsa de catre magnetou( alternator cu magneti permanenti). Verifica tensiunea a bornele becului cu un voltmetru de c.c cand turezi motorul. Daca valoarea este peste 14,5 V becurile se vor arde in scurt timp pentru ca durata de functionare a acestora scade cu cresterea tensiunii la borne.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu ai acumulator, sistemul electric de generare a tensiunii are in componenta si un regulator de tensiune pentru a mentine constanta/intr-un interval de valori, valoarea tensiunii produsa de catre magnetou( alternator cu magneti permanenti).

Daca sistemul a fost prevazut cu regulator electronic nu functioneaza corect fara baterie, probabil deaia se ard becurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie de electronică, Mobra mergea foarte bine cu magnetoul saturat. Poate tensiunea crește dacă becul are putere mică.

 

Alternatorul limiteaza curentul datorita reactantei indusului sau reactanta sincrona, dar nu asigura o limitare a tensiunii. Odata cu cresterea turatiei si a frecventei de magnetizare, alternatorul se satureaza si valoarea curentului debitate se autoregleza la o valoare care este nepericuloasa, si de aceea nu se monteaza regulator de CURENT. Dar, generatorul se cupleaza cu un regulator de tensiune pentru a mentine valoare generata a tensiunii in limite, si bineinteles in acelasi bloc cu redresorul. Istoric au fost doua tipuri de generatoare pe masini si motociclete, dinamul cu stator inductor care produce campul magnetic si rotorul/indus de unde se preia tensiunea, iar alternatorul cu rotor excitat/inductor si statorul /indus de la care se culege tensiune alternativa trifazata. Performante = alternatorul. Motocicleta asta nu are acumulator, dar are regulator de tensiune.

post-74268-0-91736800-1476977119_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai descarcat manualul de reparatii? Ai verificat schema electrica din manual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru acest model nu gasesc manual

 

Modelul este KR 50 si anul de fabricatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am varianta asta.....Incearca sa indentifici iesirile din alternator si sa vezi unde ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...