mirciulik4 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Acelasi tip de soclu am si eu pe nsr si aveam diverse probleme cu becurile ieftine la 10 lei bucata. In decurs de 3 luni am schimbat 6 becuri (3 perechi). 1 set s-a scuturat de la socuri...si ba nu mergea faza lunga la unul, scurta la celalalt. Urmatorul set lumina dar aveai senzatia ca fac flasuri mereu. La drum intins nu mi se parea nimic anormal, dar apropiindu-ma de masini..se vedeau cum cresteau si scadeau in intensitate. Urmatorul set se comporta extrem de anormal...de ajunsesem sa-mi fac griji pentru releul de incarcare. La relanti aveam lumini normale dar imediat cum turam motorul, scadea intensitatea luminoasa destul de mult. Apoi am gasit Osram BA20D la 35 lei bucata si sunt multumit. Am si lumina mai buna...si nici nu fac figuri. Le am de 1 an pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Apoi am gasit Osram BA20D la 35 lei bucata si sunt multumit. Am si lumina mai buna...si nici nu fac figuri. Le am de 1 an pe motor. Raspuns corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Philips, ceva mai scumpe dacat Osram, nu exagerat (50-60) lei, dar bune pentru drumurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Philips, ceva mai scumpe dacat Osram, nu exagerat (50-60) lei, dar bune pentru drumurile noastre. Depinde, 125-ul meu era dotat cu bec de far Philips BA20D 35/35 si bujie LG. Bujia s-a intrerupt dupa 500km, iar becul s-a scuturat cam tot pe atunci. Bujia am schimbat-o cu un ngk din dragonul rosu, care m-a tinut cam 1000km si s-a mancat. Am luat una de pe louis.de care e pe mobra si acum dupa 28k, ca noua. Becuri am schimbat intr-o veselie (luate tot din dragon) pana m-am hotarat si am luat un element de far cu bec H4 (sticla fata de al meu plastic) tot de pe louis.de. A meritat. Stiu, cu o floare nu se face primavara dar asta a fost experienta mea cu Philips la moto. Editat Mai 23, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Da Vlad, ai dreptate...la Renalut Modus am schimbat 2 becuri in 6000 km, Philips. Kaw 12 are 30000, iar becul pare neschimbat din Japonia. Se poate sa fie si socurile de pe drum, cu auto mai prind gropile din asfaltul romanesc, cu moto sunt mult mai atent, ocolesc cat se poate de mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Vlad, ai explicat clar si corect ! Consumatorul/receptorul in functie de rezistenta interna absoarbe/consuma curentul necesar. La borne se aplica TENSIUNEA, curentul cerut este dat de natura consumatorului. Reglarea se face in tensiune la RRT-urile auto si moto( Releu Regulator de Tensiune/ Voltage Regulator in scheme). mda I=U/R dar in cazul ideal si la o sursa constanta nu la un alternator unde curentul depinde de turatie http://cartech.about.com/od/Power/fl/Understanding-Alternator-Output-Ratings.htm probabil n-ai vazut cum lumineaza farul la o mobra cu regulatorul ars sint cazuri si cazuri, cine stie ce are in instalatie, nu ma mai mira nimic de un timp Era vorba strict de cazul de fata, poate ne poti lumina referitor la influenta curentului in arderea becurilor. In cazul in care a fost o ironie! gindeste-te cum functioneaza sigurantele fuzibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 mda I=U/R dar in cazul ideal si la o sursa constanta nu la un alternator unde curentul depinde de turatie http://cartech.about.com/od/Power/fl/Understanding-Alternator-Output-Ratings.htm probabil n-ai vazut cum lumineaza farul la o mobra cu regulatorul ars sint cazuri si cazuri, cine stie ce are in instalatie, nu ma mai mira nimic de un timp gindeste-te cum functioneaza sigurantele fuzibile Articolele fara demonstratii matematice si masuratori pe circuite cu aparate...nu sunt convingatoare..*Injectiile de curent* se pot asimila cu defecte, o suprasarcina de lunga durata sau medie este limitata de o siguranta fuzibila, aceasta se incalzeste treptat si cedeaza in punctul cel mai sensibil/subtire al firului fuzibil. Un scurtcircuit de 10-15 ori fata de valoare nominala a curentului, de asemenea este stopat de siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Am si eu aceasi problema doar la mine se arde cand il turez puternic motorul este beta kr 50 nu am acumulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Am si eu aceasi problema doar la mine se arde cand il turez puternic motorul este beta kr 50 nu am acumulator Salut, Chiar daca nu ai acumulator, sistemul electric de generare a tensiunii are in componenta si un regulator de tensiune pentru a mentine constanta/intr-un interval de valori, valoarea tensiunii produsa de catre magnetou( alternator cu magneti permanenti). Verifica tensiunea a bornele becului cu un voltmetru de c.c cand turezi motorul. Daca valoarea este peste 14,5 V becurile se vor arde in scurt timp pentru ca durata de functionare a acestora scade cu cresterea tensiunii la borne. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu e nevoie de electronică, Mobra mergea foarte bine cu magnetoul saturat. Poate tensiunea crește dacă becul are putere mică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Chiar daca nu ai acumulator, sistemul electric de generare a tensiunii are in componenta si un regulator de tensiune pentru a mentine constanta/intr-un interval de valori, valoarea tensiunii produsa de catre magnetou( alternator cu magneti permanenti). Daca sistemul a fost prevazut cu regulator electronic nu functioneaza corect fara baterie, probabil deaia se ard becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu e nevoie de electronică, Mobra mergea foarte bine cu magnetoul saturat. Poate tensiunea crește dacă becul are putere mică. Alternatorul limiteaza curentul datorita reactantei indusului sau reactanta sincrona, dar nu asigura o limitare a tensiunii. Odata cu cresterea turatiei si a frecventei de magnetizare, alternatorul se satureaza si valoarea curentului debitate se autoregleza la o valoare care este nepericuloasa, si de aceea nu se monteaza regulator de CURENT. Dar, generatorul se cupleaza cu un regulator de tensiune pentru a mentine valoare generata a tensiunii in limite, si bineinteles in acelasi bloc cu redresorul. Istoric au fost doua tipuri de generatoare pe masini si motociclete, dinamul cu stator inductor care produce campul magnetic si rotorul/indus de unde se preia tensiunea, iar alternatorul cu rotor excitat/inductor si statorul /indus de la care se culege tensiune alternativa trifazata. Performante = alternatorul. Motocicleta asta nu are acumulator, dar are regulator de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 (editat) La turatie mare am in jur de 18 v,prin urmare care e solutia.???????????Am primit un sfat ca sa ii pun o rezistenta prin care sa ii diminuez curentul dar nu stiu exact ce rezistenta. Editat Octombrie 20, 2016 de Buzasi Bartha Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Ti-ai descarcat manualul de reparatii? Ai verificat schema electrica din manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 pentru acest model nu gasesc manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 pentru acest model nu gasesc manual Modelul este KR 50 si anul de fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 nu stiu exact dar cred 1988 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 nu stiu exact dar cred 1988 trial sau enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 ENDURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu am varianta asta.....Incearca sa indentifici iesirile din alternator si sa vezi unde ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzasi Bartha Gabriel Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 hai in privat » Post actualizat in 21 Oct 2016 11:22Am rezolvat problema cu becuri de 24 de v,mai exista o versiune prin adaugarea unei rezistor de 6,7 ohm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.