Sari la conținut

probleme chiuloasa 150 4t


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci ! Băbeşte: surubelul trebuie desfacut pana in punctul A,ca sa mearga, in 20km el ajunge in punctul B (strans la maxim) , eu il desfac si il dau iar in A, el ajunge iar in B , tot asa, inainte acest drum dura mai multi km,acum doar 20, de vreo 3-4 ori le-am reglat de cand a aparut problema asta.. intrebarea este: care e sursa?

Din primul post prin" le gasesc stranse" noi a am inteles ca nu mai ai joc deloc, dar ai vorbit la propriu, inteleg acum, adica tu il desurubezi si el se strange la loc, cred ca nu e vorba de piulitele de blocaj ca nu le-ai avea, eu nu stiu ce ar putea sa-l determine ca fiind blocat sa se insurubeze la loc, esti sigur? Ti-ai luat repere si se insurubeaza?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din primul post prin" le gasesc stranse" noi a am inteles ca nu mai ai joc deloc, dar ai vorbit la propriu, inteleg acum, adica tu il desurubezi si el se strange la loc, cred ca nu e vorba de piulitele de blocaj ca nu le-ai avea, eu nu stiu ce ar putea sa-l determine ca fiind blocat sa se insurubeze la loc, esti sigur? Ti-ai luat repere si se insurubeaza?

ce repere sa imi iau daca eu il desfac iar apoi il găsesc strâns la maxim ? :)) care este coada supapei? Poti sa imi dai o poza sau sa imi explici cum arata?acum am plecat spre casa, cum am ajuns am si dat motorul jos,sa imi ziceti la ce sa ma uit :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si eu cred ca nu stringi piulita de blocaj dupa ce reglezi jocul.

Deci, ideea e sa slabesti piulita, reglezi jocul dupa care restringi piulita ca sa blochezi supapa pe noul reglaj al jocului.

Imposibil sa nu gasesti pe cineva care a avut dacie 1300 sa-ti arate cum se face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau la pedala pana ajunge pistonul in pms,desfac piulita,reglez,strang piulita (suficient in cat sa nu o rup,dar nici sa se desfaca,filetul arata ca si nou,nu e uzat). Le reglez bine! Si mecanicul a reglat-o tot asa..altundeva este problema..

La pedala esti imprecis nu are gaura sa poti baga o cheie tubulara si sa misti volanta plus fereastra de vazut reper? PMS pentru reglajul jocului este cel care vine dupa inchiderea supapei de admisie sper ca asa il iei.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La pedala esti imprecis nu are gaura sa poti baga o cheie tubulara si sa misti volanta plus fereastra de vazut reper? PMS pentru reglajul jocului este cel care vine dupa inchiderea supapei de admisie sper ca asa il iei.

pai.. tot la pedala datea si mecanicul, bagase o surubelnita in locul bujiei si cu ea isi datea seama unde este pistonul, cand le reglez eu ambele supape sunt alungite (cred ca deschise),pms este cand pistonul este langa bujie sau departe de bujie?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai.. tot la pedala datea si mecanicul, bagase o surubelnita in locul bujiei si cu ea isi datea seama unde este pistonul, cand le reglez eu ambele supape sunt alungite (cred ca deschise),pms este cand pistonul este langa bujie sau departe de bujie?

PMS este cand pistonul e sus (langa bujie) ambele supape inchise dupa admisie.

Trebuie sa urmaresti supapa de admisie( cea dinspre carburator) in timpul in care e deschisa(apasata) pistonul coboara cand ajunge jos se inchide (nu mai e apasata) pistoul urca (compresia) cand ajunge sus ai PMS.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai.. tot la pedala datea si mecanicul, bagase o surubelnita in locul bujiei si cu ea isi datea seama unde este pistonul, cand le reglez eu ambele supape sunt alungite (cred ca deschise),pms este cand pistonul este langa bujie sau departe de bujie?

Acum se explica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu crezi ca ar fi mai bine sa stai pe domeniul tau electric, si sa lasi "bietii mecanici" sa-si iroseasca energia.

Tocmai tu vorbesti de energii irosite,pdf,RRT..etc

Tocmai la acest lucru ma refer, sa poti aduna toate datele tehnice postate de tine si sa concepi/tiparesti un capitol azi, maine altul....s.a.m.d ..uite exemplu.titlul: *Mecanica motocicletei* de George.......sorry dar nu iti cunosc numele ..., pana in prezent niciun roman nu a editat o carte in domeniul moto(mecanic/electromecanic/electric/tehnologii, etc) dupa 1989. Tu poti incepe, sigur se va vinde bine ca esti cunoscut pe forum..asta o varianta de lucru pentru valorizarea resurselor tale. In fine, tu decizi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau la pedala pana ajunge pistonul in pms,desfac piulita,reglez,strang piulita (suficient in cat sa nu o rup,dar nici sa se desfaca,filetul arata ca si nou,nu e uzat). Le reglez bine! Si mecanicul a reglat-o tot asa..altundeva este problema..

Pai tataie .....nu prea se regleaza tachetii asa ! Zic si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rade, ca trebuie sa fac rost de un ceas comparator sa-mi marchez PMS-urile ca nenorocitii aia de chinezi n-o facura si la primul reglaj dupa rodaj surubelnita a fost baza.

Nu am ras nici o clipa.

Eu vin din acele "timpuri"in care avansul se facea cu ceas comparator cu reductie infiletat in locul bujiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos,da ar fi o idee dar nu am talent de orator.

Cred ca nu ai incercat...cunosc persoane care au o explozie uimitoare de cuvinte in scris, se concentreaza rapid si pun usor pe hartie ideile... este total diferit fata de prelegeri unde comunicarea orala cere mai multa experienta si stil. Dar, totul este sa incerci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inseli, exista o carte cu "mecanica pentru motocicleta" - MotoLady

Si e si cea mai proasta carte din acest domeniu din LUMEEE.

 

Cel mai nou subiect abordat e--> cred ca pentru a doua versiune a cartii : "Cel mai corect review despre un sampon pentru motocicliste".

Editat de Chivu
flame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potoliti-va fratilor ca inchide I.u.v si topicul asta si nu aflam care era buba la chiulasa aia, desi m-as mira ca initiatorul sa mai dea pe aici dupa ce si-a vazut sacii in caruta, nu ar fi nici primul nici ultimul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit nimeni na spus ca trebuie sa tina patratul surubului cu un spit si apoi sa stranga piulita, apoi sa verifice din nou cu lera. Uite tot procesul : pe volanta aprinderii este un semn care indica PMS , sau verifici cu o surubelnita daca pistonul este in cap. Te duci la roata dintata a axului cu came si trebuie sa vezi pe ea trei gauri , una mai mare pozitionata pe mijloc si doua mai mici in lateral care ar trebui sa fie paralele cu linia ciulasei. daca nu sunt aliniate , inseamna ca a fost defazat fata de aprindere si nu poti regla correct supapele. Daca totul e in regula , desfaci piulita de fixare , pui lera (in cazul asta , doua ), reglezi surubul, tii capul surubului cu un spit , strangi piulita, rotesti motorul de vreo doua ori si masori din nou. Atentie ca la strangerea piulitei se modifica putin si distanta intre supape si culbutor. As avea o remarca la cazul cu "supapa alungita" , supapele nu se lungesc ,se indoaie sau pleznesc datorita materialului din otel-carbon tratat. In functie de interesele fabricantului sun tratate termic doar anumite parti ale supapei. In cazul de mai sus cu spartul pistonului , parerea mea , datorita pierderii calitatii arcului de supapa au sarit semisigurantele supapei(sau nu au fost puse correct) si astfel supapa nemaiavand suport a fost lovita de piston. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, am vorbit cu Tng la telefon si mi-a explicat cum sa le reglez (le-am reglat impreuna cu un mecanic), dupa ce le-am reglat am facut full-ul si am plecat sa ma plimb, fix 17.7km a mers bine (i-am dat 115km/h,sa nu-mi ziceti ca trebuia sa il las încet,e facut ca sa mearga..),l-am oprit bun si cand sa-l pornesc ... iar am ajuns cu ele stranse acasa. Deci nu reglajul este problema, am dat doar capacul de la chiuloasa jos ca sa pot vedea tachetii, maine dau chiuloasa si ma uit si la uzura ei(ultima data cand am verificat avea o uzura rezonabila si tinea benzina..

 

 

Cat despre faptul ca nu mai dau pe aici,va inselati.. sunt pasionat de tot ce inseamna 2 roti,citesc N topicuri si nicaieri nu am gasit nimic despre problema asta, o sa ii fiu recunoscator pe viata celui care imi zice cum sa rezolv problema asta

Editat de Cosmin Caplea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, am vorbit cu Tng la telefon si mi-a explicat cum sa le reglez (le-am reglat impreuna cu un mecanic), dupa ce le-am reglat am facut full-ul si am plecat sa ma plimb, fix 17.7km a mers bine (i-am dat 115km/h,sa nu-mi ziceti ca trebuia sa il las încet,e facut ca sa mearga..),l-am oprit bun si cand sa-l pornesc ... iar am ajuns cu ele stranse acasa. Deci nu reglajul este problema, am dat doar capacul de la chiuloasa jos ca sa pot vedea tachetii, maine dau chiuloasa si ma uit si la uzura ei(ultima data cand am verificat avea o uzura rezonabila si tinea benzina..

 

 

Cat despre faptul ca nu mai dau pe aici,va inselati.. sunt pasionat de tot ce inseamna 2 roti,citesc N topicuri si nicaieri nu am gasit nimic despre problema asta, o sa ii fiu recunoscator pe viata celui care imi zice cum sa rezolv problema asta

E am presupus si eu, nu ai fi fost singurul, e destul de frustrant sa urmaresti un topic care nu duce nicaieri, asteptam cu interes. Nu stiu daca o sa observi vreo diferenta daca nu ai facut niscaiva masuratori inainte de montare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E am presupus si eu, nu ai fi fost singurul, e destul de frustrant sa urmaresti un topic care nu duce nicaieri, asteptam cu interes. Nu stiu daca o sa observi vreo diferenta daca nu ai facut niscaiva masuratori inainte de montare.

Inchipuie-ti cat e de frustrant sa ti se intample asta,sa bagi in scuter mai multi bani decat ai dat pe el si culmea.. NICI SA NU MEARGA !! (Abia are 3000km facuti in 2 ani si ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum daca tot asa se intampla,nu vad de cat doua lucruri din care provine acest fenomen

1.A avut depuneri pe scaun la supape de la un reglaj incorect si functionare indelungata asa,ceea ce inseamna ca se va aseza si o sa stabilizeze.

2.Se lungeste tija la supapa,sau se uzeaza scaunul sau ciuperca supapei.

In rest nu vad de unde se poate reduce acel joc mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...