Sari la conținut

Sacele, jud. Brasov, 25.05.2015, accident mortal


xsebi
 Share

Postări Recomandate

bah, adica daca eu imi amintesc ca am uitat aragazul deschis si doresc sa fac o intoarcere intr-un loc permis(linie discontinua) n-am voie ca vine nea motociclistu teava din spate si tre sa ii dau prioritate?!??? pah bune ?!????

dar daca inversam rolurile, si motociclistul efectua intoarcerea iar un tir, in incercarea de a-l evita il facea c.a.c.a.t pe contrasens TIR-ul era de vina ca nu s-a putut opri, nu?!???

eu nu cred ca baiatul cu opelul sau ce masina era a rupt franele si a intors masina in derapaj pentru a face un U-turn raceing stile.

din nefericire colegul nostrum a dat coltu... imi pare rau pentru cei ramasi in urma carora le va fi foarte greu dar asta e, neatentia se plateste cateodata prea scump.

 

eu vad treaba cam asa: al nostru se gandea la cai verzi pe pereti(ni se intampla tuturor) si nu a vazut ca masina a franat si a vrut sa intoarca(cu sau fara semnal nu se stie). a incercat evitarea prin stanga dar nu I-a reusit. ce sfat as avea de dat in situatia asta: nu incercati evitarea pe directia de deplasare a celuilalt vehicol. e mult mai putin probabil sa isi schimbe total directia de deplasare(sa dea innapoi)

 

Ianachime cred ca aici ai zbarcit-o :)

 

aviz racerilor: exista o vorba la circuit: SPATELE FERESTE FATA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cat despre TDM, ala pare a fi un 4tx, eu am 3vd. pe drumul ala pot merge 180 fara nici o grija. unde vitezana te scutura de scapi ghidonul a mea danseaza pe suspensii ...

Bine... constant pe autostrada am mers 160 - 180 ... Pe genul ala de drum peste 140 nu trag. Daca e trafic 120 cam asa. Cam in ritm cu lumea, nu?

Evident ca nu avea 150+ ca intra motorul in masina prin tabla aia ruginita de fauveu... si-l nenorocea pe ala.

 

Pai da. Eu nu am zis cu cat poti sa mergi ci cu cat merge in mod normal un motociclist calare pe un TDM pe un drum judetean.

Cei care l-au cunoscut au zis ca era om la locul lui si nu facea teribilisme. Deci o presupunere ca avea maxim 100-120km/h este realista, nu?

Cu alte cuvinte soferul, daca ar fi fost un pic atent, nu mai zic daca ar fi respectat tot ce scrie in legea circulatiei, ar fi trebuit sa-l vada pe motociclist ca n-a fost OZN. Orice sofer ar trebui sa fie obisnuit cu regimul asta de viteza in afara localitatilor.

 

Nu stiu ce sa mai zic. Sunt pe lumea asta unii atat de idioti ca te lasa fara cuvinte.

Am vazut pe la TV o gramada de accidente in care masini au fost spulberate de tren. Pai cum sa te gandesti mai nene sa treci prin fata trenului? Daca atat ii duce capul va dati seama ca de motociclisti nu le pasa niciun pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: mai am un amic istet care a incercat sa depaseasca in acelas stil, a facut poc si a iesit vinova.


» Post actualizat in 27 May 2015 11:51

d-stare ai innebunit si tu?!?? la virajul de stanga trebuie sa dau prioritate celor care vin din spate?!??????? serios?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viraj la stanga faci intr-o intersectie, acolo teoretic exista benzi de incadrare/semafoare si nu are cine sa te incomodeze din spate.

In schimb cand esti bine-mersi pe drum si faci o intoarcere/depasire/manevra de intrat in curte trebuie sa te asiguri din toate partile, inclusiv spate. DOH!

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 May 2015 11:51

d-stare ai innebunit si tu?!?? la virajul de stanga trebuie sa dau prioritate celor care vin din spate?!??????? serios?????

 

Eu zic sa te duci sa iti lasi de bunavoie permisul la Udriste.

 

Art. 54

(1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rand de vehicule stationate sau de intrare intr-un asemenea rand, detrecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.

(2) Semnalizarea schimbarii directiei de mers trebuie sa fie mentinuta pe intreaga durata a manevrei.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: mai am un amic istet care a incercat sa depaseasca in acelas stil, a facut poc si a iesit vinova.

» Post actualizat in 27 May 2015 11:51

d-stare ai innebunit si tu?!?? la virajul de stanga trebuie sa dau prioritate celor care vin din spate?!??????? serios?????

Eram cu cineva in masina,omul a dat semnal stanga,s-a asigurat, a virat stanga si s-a infipt unul in el-in noi, era lansat intr-o depasire multipla si nu a mai apucat sa faca nimic.Ia ghici cine a iesit vinovat ca nu i-a acordat aluia prioritate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la virajul de stanga trebuie sa dau prioritate celor care vin din spate?!??????? serios?????

da. serios.

apropo...

la orice schimbare a directiei de mers trebuie sa semnalizezi inainte, sa te asiguri... si sa acorzi prioritate.

foarte serios.

 

adica, daca eu fac stanga si stationez cei din spatele meu ma pot depasi pe dreapta sau sa astepte. daca-s doua benzi.

daca e o banda... pui semnal, franezi, intoarcerea se execu ta CU oprire, si abia dupa executi manevra. asa zice la cartea aia de facem legislatia dupa ea, parca cod rutier se cheama...

NU pui semnal (sau nu) si tragi de volan sa intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic iar ORGANELE vor hotara .... vinovatul!!!!

restul este de invatat si retinut ca si in linie dreapta pe o sosea goala cu o singura masina poti avea GHINION....

 

STW man mai mergi si pe asfalt ca e ALTFEL decat pe camp.....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viraj la stanga faci intr-o intersectie, acolo teoretic exista benzi de incadrare/semafoare si nu are cine sa te incomodeze din spate.

In schimb cand esti bine-mersi pe drum si faci o intoarcere/depasire/manevra de intrat in curte trebuie sa te asiguri din toate partile, inclusiv spate. DOH!

 

Ceea ce ai spus poate fi perfect adevarat sau perfect FALS!

 

Vehiculele aflate langa axul drumului cu semnalizarea stanga pornita se depasesc numai prin dreapta (daca este loc destul) sau se asteapta in spatele lor degajarea drumului.

Cine depaseste prin stanga o masina care semnalizeaza tot stanga si se asteapta sa aibe prioritate... e .... :( "dus".

Totul depinde daca motociclistul se afla deja in depasire sau nu, cand masina a semnalizat si efectuat manevra.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic iar ORGANELE vor hotara .... vinovatul!!!!

degeaba. un om este mort.

restul este de invatat si retinut ca si in linie dreapta pe o sosea goala cu o singura masina poti avea GHINION....

corect.

atentie la ce faci tu insuti, atentie la ce fac ceilalti... ca doare sau te plange familia.

» Post actualizat in 27 May 2015 12:43

Cine depaseste prin stanga o masina care semnalizeaza tot stanga si se asteapta sa aibe prioritate... e .... :( "dus"

DACA masina ar fi fost lovita in portbagaj... era vina riderului.

e lovita in lateral deci cineva nu s-a asigurat inainte de a efectua manevra...

oare cine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 May 2015 12:43

 

DACA masina ar fi fost lovita in portbagaj... era vina riderului.

e lovita in lateral deci cineva nu s-a asigurat inainte de a efectua manevra...

oare cine?

 

Politia romana aplica tampenia asta fara sa mai cantareasca argumente. E mai bine asa pentru creierele lor odihnite. Ai lovit din spate, esti vinovat! Din lateral, nu mai esti.

Dinamica unui accident poate fi mai complexa decat atat. Nu zic de cazul de fata. Din pacate asa cum spuneai si tu, teoretizam degeaba. Un om a murit. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Politia romana aplica tampenia asta fara sa mai cantareasca argumente. E mai bine asa pentru creierele lor odihnite. Ai lovit din spate, esti vinovat! Din lateral, nu mai esti.

intre noi, sunt 100% deacord cu ideea ca nu tot ce e impact din spate e vina aluia din spate.

daca vreau ma loveste azi unu' din spate fara sa-si dea seama decat dupa ce a lovit.

INSA

lovit in lateral este evident ca cel care este de-a latul drumului nu s-a asigurat...

iar in acest caz... motorul nu avea 300+ evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma rog, eu cred ca daca voi acorda prioritate celui care intoarce O SA SUPRAVIETUIESC MAI MULT! ce sa zic, sa ma amendeze... mult success d-lor! :)

 

conu' Ianachim, merg si pe strada bre, merg, nu zbor, ca n-am permis! :))

 

si eu astept cu interes solutionarea cazului, nu de alta dar tre sa imi preschimb plasticu si sa nu ma duc la udriste de doua ori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic iar ORGANELE vor hotara .... vinovatul!!!!

restul este de invatat si retinut ca si in linie dreapta pe o sosea goala cu o singura masina poti avea GHINION....

 

STW man mai mergi si pe asfalt ca e ALTFEL decat pe camp.....

 

http://www.codulrutier.ro/codul_rutier_reguli_de_circulatie_2.php?word=depasirea

articolul 45, punctul 5

o merge omul pe camp dar stie el ce vorbeste

 

e adevarat ca ala care schimba directia trebuie sa se asigure inainte, inapoi, stanga, dreapta si eventual sus si jos, dar in acelasi timp daca a semnalizat si s-a incadrat pe stanga nu ai voie sa-l depasesti prin stanga

 

bine, asta e asa, pentru cultura noastra generala, fiindca pe drumuri de genul in general se intoarce tragand intai dreapta si fara semnal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum spuneti sincer, cati dintre voi ati fi facut manevra asta: vezi ca masina din fata ta incetineste pana aproape de oprire si da semnal stanga pe un drum unde nu ai ce altceva sa faci decat sa intorci, vi lansat in depasire fara sa ai vre-un dubiu in ideea ca ala din masina se va asigra in spate prima oara?!??

 

eu recunosc ca foaarte rar ma asigur in spate la o astfel de manevra. plus ca, in prima faza te asiguri in dreapta...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum spuneti sincer...

tot sincer, la cum arata situatia din poze...cat de probabil este scenariul:

tipul cu masina fara nici o greata si jena, eventual cu mobilul la ureche, fara semnal, a incetinit un pic si a tras de volan stanga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum spuneti sincer, cati dintre voi ati fi facut manevra asta: vezi ca masina din fata ta incetineste pana aproape de oprire si da semnal stanga pe un drum unde nu ai ce altceva sa faci decat sa intorci, vi lansat in depasire fara sa ai vre-un dubiu in ideea ca ala din masina se va asigra in spate prima oara?!??

 

eu recunosc ca foaarte rar ma asigur in spate la o astfel de manevra. plus ca, in prima faza te asiguri in dreapta...

 

vad ca insisti.

 

esti pe drum unde nu ai ce sa faci altceva decat sa intorci => cel mai probabil e o bucata de drum unde se merge repejor (adica se presupune ca-i drept, fara intersectii, etc.)

cand faci manevra de intoarcere trebuie sa te asiguri inclusiv din spate, ca nu vine vreun nebun cu 100 km/h peste tine. e logic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand faci manevra de intoarcere trebuie sa te asiguri inclusiv din spate, ca nu vine vreun nebun cu 100 km/h peste tine. e logic.

sau... un tir?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devarul ca soferii nu sunt obisnuiti sa vada un motor, s-a demonstrat asta de mii de ori din pacate cu mii de fatalitati. Eu unul mi-am luat si proiectoare cu led sa fie cat mai multa lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te duci sa iti lasi de bunavoie permisul la Udriste.

 

Art. 54

(1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rand de vehicule stationate sau de intrare intr-un asemenea rand, detrecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.

(2) Semnalizarea schimbarii directiei de mers trebuie sa fie mentinuta pe intreaga durata a manevrei.

total de acord....sa lase permisu ca se vede cum a fost obtinut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi devine tot mai clar ca unii de pe aici sunt in viata pur si simplu din intamplare...

 

Deci inca o data, ca n-am apucat sa fac numaratoarea voturilor:

MANA SUS cei care observand o masina langa axul drumului deplasandu-se cu viteza redusa SI SEMNALIZAND STANGA, se baga in depasirea ei PRIN STANGA, pentru ca... PRIORITATE!

 

Deci? :)

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pe un grup de facebook:

Salutare.Avem nevoie de ajutor.Cautam un avocat,motociclist,care sa stie si limba maghiara.Vrem sa ajutam parintii lui ROBERT PACURAR,sa-i faca dreptate.Daca cunoasteti pe cineva,va rugam sa ne contactati pe privat sau la nr.0724315134.Va multumim anticipat.Ajutati-ne sa-i facem dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MANA SUS cei care observand o masina langa axul drumului deplasandu-se cu viteza redusa SI SEMNALIZAND STANGA, se baga in depasirea ei PRIN STANGA, pentru ca... PRIORITATE!

NU!

insa nu a fost asa... ala nu se deplasa cu viteza redusa, cu semnal, ala a intors. si atat. fara sa se uite daca vine ceva...pentru ca automobile!

in plus, pentru manevra de intoarcere, legal, faci OPRIRE! nu te deplasezi cu viteza redusa cu semnal...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!

insa nu a fost asa... ala nu se deplasa cu viteza redusa, cu semnal, ala a intors. si atat. fara sa se uite daca vine ceva...pentru ca automobile!

in plus, pentru manevra de intoarcere, legal, faci OPRIRE! nu te deplasezi cu viteza redusa cu semnal...

 

Foarte de acord cu ce spui. Despre scenariul acestui nefericit accident, putem doar specula. Am intervenit in doua randuri numai pentru ca mi se pare foarte raspandita credinta ca trebuie sa ne pazeasca conservarii pielea, in timp ce noi concuram la Darwin awards...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte de acord cu ce spui. Despre scenariul acestui nefericit accident, putem doar specula. Am intervenit in doua randuri numai pentru ca mi se pare foarte raspandita credinta ca trebuie sa ne pazeasca conservarii pielea, in timp ce noi concuram la Darwin awards...

ma dau si normal, mai trag si mult mai tare decat ar trebui... stiu.

insa o fac... la un nivel la care sunt capabil sa o fac, pot sa o fac, stiu sa o fac.

deocamdata... am avut bafta si am gafat putin... si mi-am cumparat-o doar de 2 ori din cauza mea, pe mana mea.

restul de evenimente au fost insa provocate de cei din jur care... sry... dar nu pot, nu stiu cum... dar se cred ... tari.

nimeni nu trebuie sa ne pazeasca pielea, dar nici sa ii doara-n cot...

am impresia ca tousi ne vad.. dar ii doare-n cot. ce poate sa-mi faca mie in masina ala cu motorul? da-l dreaqu... sa franeze...

 

noi trebuie sa fim atenti, clar.

insa sa nu mai aud faze de genul "motociclisti nebuni" "donatori de organe" din gura unora care-s incompetenti!

asta ma freaca cel mai tare... dupa ce ca-s gramada mai si comenteaza...

 

nimeni nu-si ia motor ca sa mearga legal 100%...

nimeni nu-si ia cinestie ce masina de 3L in sus ca sa mearga legal 100%...

aproape nimeni nu merge full legal...

insa... la draqu sa se uite si ei in jur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...