ovay Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Salut tuturor ! Sunt nou, si intr-ale site-ului, desi am incercat sa acopar majoritatea thread-urilor. E prima oara cand ma exprim. Ca sa fie treaba-treaba, sa ma inscriu in marea de incepatori si greselile noastre tipice, acum m-am apucat de scoala pentru A ( B am de 9 ani, si am schimbat o spinare de masini) si ma uit sa-mi iau un R6. Stiu, este cam multa pentru un incepator. Am citit, vorbit, intr-un cuvant documentat, inclusiv incercat pe pielea mea, cam tot ce e macar minim de stiut pentru un incepator. Ideea este in felul urmator. Intrebarea mea pentru cei care se pricep ( am cautat pe forum si nu am gasit thread deschis pe subiectul asta, sper sa nu dublez, daca nu, mea culpa ): - Merge carena frontala ( si evident, farurile ) de la un R1 schimbata si pusa pe un R6, modelul '00-'02 ? Imi place acea mica diferenta de suplete pe care o are R1 fata de R6. Sper sa fiti blanzi cu mine. In apararea mea: am vorbit sa imprumut de la un prieten casca si geaca pe timpul cat fac scoala, ca am ramas socat sa vad cum elevii vin la cursuri in pantaloni scurti si fara casca macar, iar aia ..ii lasa. In plus, ma uit si de combinezon si daca mi ajung banii, si de o casca acatarii, noua si mai de Doamne-ajuta ! Ceva minim 600 de lei, anumite marci pe care am vazut ca le recomanda veteranii pe forumul asta. Deci, nu sunt genul care vrea motoreta sa uimeasca lumea, fetele, sau sa se afiseze in slapi si-n maieu pe ea. Sunt genul care dupa ce isi ia permisul, o sa mearga pe aeroport, sa consume doua plinuri in primele zile, pe plecari, franari etc si abia apoi prin oras, cu maxim 60 kmh. Editat Mai 28, 2015 de ovay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Observ ca incepatorilor le place chinul si sunt fixati pe o anumita mobra de obicei sport, R6 nu este o moto relaxanta,manevrabila iar pentru inceput e un chin dupa parerea mea pe langa faptul ca este una din cele mai "naravase" moto de 600.Un naked ai incercat ? ca sa vezi cat de cat diferente. Cu 600lei nu stiu cum poti cumpara tot echipamentul moto, cand doar o casca sau o geaca second buna costa atat. Carenele nu cred ca se potrivesc, baietii cu yamaha iti pot spune mai exact daca este posibil sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 30, 2015 Autor Share Postat Mai 30, 2015 Observ ca incepatorilor le place chinul si sunt fixati pe o anumita mobra de obicei sport, R6 nu este o moto relaxanta,manevrabila iar pentru inceput e un chin dupa parerea mea pe langa faptul ca este una din cele mai "naravase" moto de 600.Un naked ai incercat ? ca sa vezi cat de cat diferente. Cu 600lei nu stiu cum poti cumpara tot echipamentul moto, cand doar o casca sau o geaca second buna costa atat. Carenele nu cred ca se potrivesc, baietii cu yamaha iti pot spune mai exact daca este posibil sau nu. La casca m-am referit sa fie noua si ceva in jur de 600 de lei. Nu tot echipamentul Altii ziceau de Kawa ca nu prea iarta greselile. Referitor la Yamaha, o sa merg pana in 6000 rpm si mai cu bagare de seama. Totusi, daca altcineva stie daca se potriveste carena frontala de la R1 la R6, respectiv farul schimbat, as fi foarte bucuros sa ma lumineze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 La casca m-am referit sa fie noua si ceva in jur de 600 de lei. Nu tot echipamentul Altii ziceau de Kawa ca nu prea iarta greselile. Referitor la Yamaha, o sa merg pana in 6000 rpm si mai cu bagare de seama. Totusi, daca altcineva stie daca se potriveste carena frontala de la R1 la R6, respectiv farul schimbat, as fi foarte bucuros sa ma lumineze. Sunt putin off dar imi e greu sa cred ca ai un R6 si chiar poti sa rezisti sa nu te dai deloc la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 La casca m-am referit sa fie noua si ceva in jur de 600 de lei. Nu tot echipamentul Altii ziceau de Kawa ca nu prea iarta greselile. Referitor la Yamaha, o sa merg pana in 6000 rpm si mai cu bagare de seama. Totusi, daca altcineva stie daca se potriveste carena frontala de la R1 la R6, respectiv farul schimbat, as fi foarte bucuros sa ma lumineze. Nici R6 nu iarta. Distanta intre roti e mai scurta cu 20 cm ceea ce o face si extrem de manevrabila, fix ce nu i-ar trebui cuiva care abia invata sa franeze. Vezi doar sa ai viteza mica cand te tavalesti cu ea. Carena frontala nu pica pe carenele laterale nici la gauri si e si cu vreo 7 cm mai lata. Ti-ar trebui si carenele laterale care nu pica pe gauri nici cu carena de la burta, care e cu vreo 3 cm mai in fata decat cea de R1, nici cu gaurile din cadru. Carena frontala cu tot cu far de la R1 te costa 1000 de lei la dezmembrari, mai bine ii bagi in echipament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 30, 2015 Autor Share Postat Mai 30, 2015 Nici R6 nu iarta. Distanta intre roti e mai scurta cu 20 cm ceea ce o face si extrem de manevrabila, fix ce nu i-ar trebui cuiva care abia invata sa franeze. Vezi doar sa ai viteza mica cand te tavalesti cu ea. Carena frontala nu pica pe carenele laterale nici la gauri si e si cu vreo 7 cm mai lata. Ti-ar trebui si carenele laterale care nu pica pe gauri nici cu carena de la burta, care e cu vreo 3 cm mai in fata decat cea de R1, nici cu gaurile din cadru. Carena frontala cu tot cu far de la R1 te costa 1000 de lei la dezmembrari, mai bine ii bagi in echipament. Asta zic eu raspuns avizat ! Multumesc mult ! Ma tot gandeam sa intreb pe vreunu' cu anunt " dezmembrez..." dar mi-am zis ca e posibil ca de amorul artei, sa ma insele ca ar merge cand, uite ca de fapt, nu merge. Sper sa nu ma tavalesc. Cu 20 cm mai scurt ampatamentul decat la ce ? » Post actualizat in 30 May 2015 19:12 Nici R6 nu iarta. Distanta intre roti e mai scurta cu 20 cm ceea ce o face si extrem de manevrabila, fix ce nu i-ar trebui cuiva care abia invata sa franeze. Vezi doar sa ai viteza mica cand te tavalesti cu ea. Carena frontala nu pica pe carenele laterale nici la gauri si e si cu vreo 7 cm mai lata. Ti-ar trebui si carenele laterale care nu pica pe gauri nici cu carena de la burta, care e cu vreo 3 cm mai in fata decat cea de R1, nici cu gaurile din cadru. Carena frontala cu tot cu far de la R1 te costa 1000 de lei la dezmembrari, mai bine ii bagi in echipament. Asta zic eu raspuns avizat ! Multumesc mult ! Ma tot gandeam sa intreb pe vreunu' cu anunt " dezmembrez..." dar mi-am zis ca e posibil ca de amorul artei, sa ma insele ca ar merge cand, uite ca de fapt, nu merge. Sper sa nu ma tavalesc. Cu 20 cm mai scurt ampatamentul decat la ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Cu 20 cm mai scurt ampatamentul decat la ce ? Decat la un naked recomandat incepatorilor. Dupa primii 3-4,000 de km in care mergi cu bagare de seama pana in 7-8,000 de rpm, o sa incepi sa te infigi in gaz, nu zi ca nu o sa o faci, toti o facem. Intai in linie dreapta pe sosele largi, apoi o sa te manance in cu.r sa faci asta si pe curbe. Acolo o sa afli cat e de manevrabila si cat de usor se rupe aderenta gumelor cand puterea e livrata in explozie. Sper doar sa ai gume bune, viteza mica si sa nu ai trafic in jurul tau cand se intampla asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 31, 2015 Autor Share Postat Mai 31, 2015 Decat la un naked recomandat incepatorilor. Dupa primii 3-4,000 de km in care mergi cu bagare de seama pana in 7-8,000 de rpm, o sa incepi sa te infigi in gaz, nu zi ca nu o sa o faci, toti o facem. Intai in linie dreapta pe sosele largi, apoi o sa te manance in cu.r sa faci asta si pe curbe. Acolo o sa afli cat e de manevrabila si cat de usor se rupe aderenta gumelor cand puterea e livrata in explozie. Sper doar sa ai gume bune, viteza mica si sa nu ai trafic in jurul tau cand se intampla asta. O sa tin minte vorbele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Nu iti lua nached, sunt gunoaie... sunt comode la stat pe loc, in mers zbori de pe ele. Majoritatea celor care vorbesc despre R6 fac pariu ca nici nu au atins una in viata lor. Trage ca orice alta sportiva din clasa si generatia ei, doar ca un pic mai bine. Referitor la pozitie, ca incepator o sa ti se para toate incomode ptr ca vei sta incordat, dar cu nici un neiched nu vei putea frana cum franezi cu o sportiva. » Post actualizat in 31 May 2015 08:50Eu ma mir cum de nu a aparut vre-un preot motociclist recomandand sa pornesca usurel, cu un 125 limitat, si dupa 15 ani sa treaca la 250... abia la pensie ar fi momentul pentru hornet de 600. » Post actualizat in 31 May 2015 09:00referitor la carene, ai putea face o tiganie si sa legi cu sarma carena fata + lateralele + burta de R1 pe cadru de R6, dar carburatoarele de R6 au nevoie de Ram-Air ca sa functioneze corect, acel Ram Air incepe din gaura dintre faruri, se ramifica in 2 si intra in filtrul de aer prin cadru. R1 nu are sistemul de Ram-Air gandit asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 31, 2015 Autor Share Postat Mai 31, 2015 Nu iti lua nached, sunt gunoaie... sunt comode la stat pe loc, in mers zbori de pe ele. Majoritatea celor care vorbesc despre R6 fac pariu ca nici nu au atins una in viata lor. Trage ca orice alta sportiva din clasa si generatia ei, doar ca un pic mai bine. Referitor la pozitie, ca incepator o sa ti se para toate incomode ptr ca vei sta incordat, dar cu nici un neiched nu vei putea frana cum franezi cu o sportiva. » Post actualizat in 31 May 2015 08:50 Eu ma mir cum de nu a aparut vre-un preot motociclist recomandand sa pornesca usurel, cu un 125 limitat, si dupa 15 ani sa treaca la 250... abia la pensie ar fi momentul pentru hornet de 600. » Post actualizat in 31 May 2015 09:00 referitor la carene, ai putea face o tiganie si sa legi cu sarma carena fata + lateralele + burta de R1 pe cadru de R6, dar carburatoarele de R6 au nevoie de Ram-Air ca sa functioneze corect, acel Ram Air incepe din gaura dintre faruri, se ramifica in 2 si intra in filtrul de aer prin cadru. R1 nu are sistemul de Ram-Air gandit asa.. Gracias man ! In sfarsit cineva care imi face inima buna. Daca e sa citesti toate topicurile si discutiile, cate unii vorbesc ca niste calugari. De parca ( vorbesc acum de categoria celor care vor motor si merg pe motor pentru pura lor placere, nu sa uimeasca lumea sau zuzele umectate la vederea unei motociclete ) e un sacrilegiu sa incepi pe sportiva. Ca si cum nu trebuie sa ti si placa ceea ce ai sub tine. Daca pomenesti cuiva "da, dar nu-mi place, nici ca pozitie, nici ca aspect, nici ca destinatie pt care a fost facuta.. " trebuie sa atragi automat comentarii " alt cocalar in slapi pe motor ". Mersi pentru parerea obiectiva si la obiect. Oricum, am renuntat la idee. Peste 2 saptamani o sa merg si o sa cumpar R6-le care mi-a placut. Era mai mult o chestie de aspect, imi place enorm supletea carenei frontale la R1. Nu ca la R6 e neaparat urata. Vreau Yamaha pentru ca e fiabila, majoritatea care au avut si Honda si Yamaha (cei a caror parere chiar conteaza) spun ca nu poti face diferenta intre ele ca si fiabilitate, difera doar la servisare serviciile din reprezentanta, la cele luate noi. Dar cum eu sunt sarac sa-mi iau noua, ma bucur si la una '00-'02. In plus, fan MJ. Apreciez parerea ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Vreau Yamaha pentru ca e fiabila Buna asta. A si chestia cu ascultatul de ala de mai sus. Alegeri bune in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Nu iti lua nached, sunt gunoaie... sunt comode la stat pe loc, in mers zbori de pe ele. Majoritatea celor care vorbesc despre R6 fac pariu ca nici nu au atins una in viata lor. Trage ca orice alta sportiva din clasa si generatia ei, doar ca un pic mai bine. Referitor la pozitie, ca incepator o sa ti se para toate incomode ptr ca vei sta incordat, dar cu nici un neiched nu vei putea frana cum franezi cu o sportiva. » Post actualizat in 31 May 2015 08:50 Eu ma mir cum de nu a aparut vre-un preot motociclist recomandand sa pornesca usurel, cu un 125 limitat, si dupa 15 ani sa treaca la 250... abia la pensie ar fi momentul pentru hornet de 600. » Post actualizat in 31 May 2015 09:00 referitor la carene, ai putea face o tiganie si sa legi cu sarma carena fata + lateralele + burta de R1 pe cadru de R6, dar carburatoarele de R6 au nevoie de Ram-Air ca sa functioneze corect, acel Ram Air incepe din gaura dintre faruri, se ramifica in 2 si intra in filtrul de aer prin cadru. R1 nu are sistemul de Ram-Air gandit asa.. Daca vrei asa, in locul lu r6 as alege oricand un bandit/hornet 600 sau un 600rr sau un kawa nici un caz tigania aia de r6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Chiar e cel mai periculos model de 600 R6-le. Are centrul de greutate prea in spate, la acceleratii puternice fata se descarca prea mult si ori mic obstacol, denivelare face ca motoreta sa devina instabila, vobleaza. Honda CBR600, GSXR600, sint de 10 ori mai indicate pt incepatori. Ma refer la cei ce vor neaparat ca prima moto un supersport. Daca ar fi dupa mine, un Hornet mi-as lua acum ca prima moto.Poate si un Kawa ER6. Editat Mai 31, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 31, 2015 Autor Share Postat Mai 31, 2015 Buna asta. A si chestia cu ascultatul de ala de mai sus. Alegeri bune in continuare! Daca vrei asa, in locul lu r6 as alege oricand un bandit/hornet 600 sau un 600rr sau un kawa nici un caz tigania aia de r6. Chiar e cel mai periculos model de 600 R6-le. Are centrul de greutate prea in spate, la acceleratii puternice fata se descarca prea mult si ori mic obstacol, denivelare face ca motoreta sa devina instabila, vobleaza. Honda CBR600, GSXR600, sint de 10 ori mai indicate pt incepatori. Ma refer la cei ce vor neaparat ca prima moto un supersport. Daca ar fi dupa mine, un Hornet mi-as lua acum ca prima moto.Poate si un Kawa ER6. Ok. inteleg ca e posibil sa gresesc. In afara de treaba cu acceleratii puternice, ca se descarca fata prea mult. De ce nu e fiabila, cum am inteles eu de la altii ? De ce ar fi mai bun kawasaki, care isi pierd enorm din valoare la revanzare, si din cate am inteles, sunt foarte neiertatoare cu incepatorii ( cam ceva de genu in care descrieti R6 ) ? As mai avea ca optiune, si la bani mai putini, un F4 de prin 2000 parca. Am o parere buna de Honda, dar sincer, e cam sport touring, nu supersport, si in afara de asta, nu radeti, dar pt mine conteaza- e urata. Imi place tare F4i, dar nu am gasit la un pret convenabil si care sa fie si in regula sau s o cunosc cum ca ar fi buna de luat vreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Nici un ss nu este recomandat pt incepatori, sunt atatea posturi de ce nu, nici chiar F4 nu este indicat pt cineva care nu a mai mers nici macar pe scoter, gandeste-te doar ca au 100cai.adica cat are o masina doar ca mai usoare.De ce sa nu incepi cu ceva controlabil si mult mai prietenos care sa nu iti dea palpitatii(nakedu ).Cu fiabilitatea sunt mituri, orice japoneza intretinuta este ok, mai au ele chitibusuri + - intre ele asta e.Probleme pot aparea la oricare, mai tine si de linia de fabricatie si noroc. Eu in locul tau as tintii spre ceva naked sau in cel mai rau caz f4i.Traficul este si asa de 2 lei mai iti trebuie si ss + incepator., ai multe sanse sa te lipesti bini di tat. Sunt banii tai, viata ta , pana la urma decizia iti apartine. Editat Mai 31, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Mai 31, 2015 Autor Share Postat Mai 31, 2015 Nici un ss nu este recomandat pt incepatori, sunt atatea posturi de ce nu, nici chiar F4 nu este indicat pt cineva care nu a mai mers nici macar pe scoter, gandeste-te doar ca au 100cai.adica cat are o masina doar ca mai usoare.De ce sa nu incepi cu ceva controlabil si mult mai prietenos care sa nu iti dea palpitatii(nakedu ).Cu fiabilitatea sunt mituri, orice japoneza intretinuta este ok, mai au ele chitibusuri + - intre ele asta e.Probleme pot aparea la oricare, mai tine si de linia de fabricatie si noroc. Eu in locul tau as tintii spre ceva naked sau in cel mai rau caz f4i.Traficul este si asa de 2 lei mai iti trebuie si ss + incepator., ai multe sanse sa te lipesti bini di tat. Sunt banii tai, viata ta , pana la urma decizia iti apartine. Kawasaki, intelege ca de la 6 ani de cand am mers ( am fost plimbat, se intelege ca nu am condus eu ) prima data pe o motocicleta, sunt cel mai avid fan al lor. Toata viata a trebuit ( am 29 de ani acum ) sa iau decizii in detrimentul unei motorete, ca.. " nu e acum momentul, ori trebuie sa renunt la masina aia, si sa-mi iau alta mai ieftina, sa mi ajunga si de 2 roti " etc. Chiar life changind decisions as putea zice. Inteleg ce spui. Cred ca teoretic ( si ceva practic, dar ma abtin, as cadea in penibil poate ) comparabil cu altii de au de cativa ani. Tind sa devin doar prieten al motociclistilor, nu si motociclist. Eu stii ce spui. Si naked poate fi la fel de periculoasa. Personal, imi par chiar usor inconfortabile ( pt mine ). Trebuie ca prima sa fie neaparat supersport. Tot ce am facut in viata a fost de genu ... texan, luat tauru de coarne si trantit cu el. Nu as putea sa aud cum plange in departare o sportiva cand eu as " face experienta" toata vara pe naked-u' meu. Naked nu-mi plac decat femeile. Thx, apreciez. Nu par, dar sunt de genul care are capul pe umeri cand vine de chestii periculoase. De exemplu.... Din cauza unor anumite trenduri in generatiile noi, ne lovim foarte des de stereotipuri. Mie la masini imi place BMW. Am un 5 si un 3 coupe, ambele benzina, motoare mari. Eh... al dracu' daca nu am citit la viata mea si nu am studiat mai mult decat s-au jucat altii pe calculator/console, dar mor cand taman unu de-ala ma face cocacalar ca nu-mi place... stiu eu.. Audi, ca lui ( un exemplu la intamplare, putea fi oricare alta marca). De exemplu mie marca aia imi place pentru ca pur si simplu inteleg cu functioneaza, imi place abilitatea lor de a lua curbele mai bine decat alte masini, atitudinea si simpla prezenta si prestanta pe care o emana marca asta etc. Booon... acum revenind la motoare. Toti carderii sau baietii lu' tata, care n-au muncit in viata lor pt un cent, ca sa uimeasca asistenta si pizdetu din oras de la ei, se uita la ss cand isi ia motor. De ce sa fiu eu bagat in oala cu slapistii astia, care-si afiseaza tatuajele si paru de pe picioare cand ies pe motor, cand eu sunt genu' care s-ar naclai in sudoare intr-un combinezon si cu o casca bine-nfipta-n cap ? Cand eu am de gand sa invat asa cum se invata, sa merg pe ele ? Nu vreau super-sport de amoru' artei. Vreau pentru ca asta ma reprezinta, si pe ss vreau sa invat sa merg. Nu mai cobiti toti cu treaba cu viata Really now » Post actualizat in 31 May 2015 21:33 Kawasaki, intelege ca de la 6 ani de cand am mers ( am fost plimbat, se intelege ca nu am condus eu ) prima data pe o motocicleta, sunt cel mai avid fan al lor. Toata viata a trebuit ( am 29 de ani acum ) sa iau decizii in detrimentul unei motorete, ca.. " nu e acum momentul, ori trebuie sa renunt la masina aia, si sa-mi iau alta mai ieftina, sa mi ajunga si de 2 roti " etc. Chiar life changind decisions as putea zice. Inteleg ce spui. Cred ca teoretic ( si ceva practic, dar ma abtin, as cadea in penibil poate ) comparabil cu altii de au de cativa ani. Tind sa devin doar prieten al motociclistilor, nu si motociclist. Eu stii ce spui. Si naked poate fi la fel de periculoasa. Personal, imi par chiar usor inconfortabile ( pt mine ). Trebuie ca prima sa fie neaparat supersport. Tot ce am facut in viata a fost de genu ... texan, luat tauru de coarne si trantit cu el. Nu as putea sa aud cum plange in departare o sportiva cand eu as " face experienta" toata vara pe naked-u' meu. Naked nu-mi plac decat femeile. Thx, apreciez. Nu par, dar sunt de genul care are capul pe umeri cand vine de chestii periculoase. De exemplu.... Din cauza unor anumite trenduri in generatiile noi, ne lovim foarte des de stereotipuri. Mie la masini imi place BMW. Am un 5 si un 3 coupe, ambele benzina, motoare mari. Eh... al dracu' daca nu am citit la viata mea si nu am studiat mai mult decat s-au jucat altii pe calculator/console, dar mor cand taman unu de-ala ma face cocacalar ca nu-mi place... stiu eu.. Audi, ca lui ( un exemplu la intamplare, putea fi oricare alta marca). De exemplu mie marca aia imi place pentru ca pur si simplu inteleg cu functioneaza, imi place abilitatea lor de a lua curbele mai bine decat alte masini, atitudinea si simpla prezenta si prestanta pe care o emana marca asta etc. Booon... acum revenind la motoare. Toti carderii sau baietii lu' tata, care n-au muncit in viata lor pt un cent, ca sa uimeasca asistenta si pizdetu din oras de la ei, se uita la ss cand isi ia motor. De ce sa fiu eu bagat in oala cu slapistii astia, care-si afiseaza tatuajele si paru de pe picioare cand ies pe motor, cand eu sunt genu' care s-ar naclai in sudoare intr-un combinezon si cu o casca bine-nfipta-n cap ? Cand eu am de gand sa invat asa cum se invata, sa merg pe ele ? Nu vreau super-sport de amoru' artei. Vreau pentru ca asta ma reprezinta, si pe ss vreau sa invat sa merg. Nu mai cobiti toti cu treaba cu viata . Really now Kawasaki, intelege ca de la 6 ani de cand am mers ( am fost plimbat, se intelege ca nu am condus eu ) prima data pe o motocicleta, sunt cel mai avid fan al lor. Toata viata a trebuit ( am 29 de ani acum ) sa iau decizii in detrimentul unei motorete, ca.. " nu e acum momentul ... " ori "trebuie sa renunt la masina aia, si sa-mi iau alta mai ieftina, sa mi ajunga si de 2 roti " etc. Chiar life changing decisions as putea zice. Inteleg ce spui. Cred ca teoretic stiu diferite chestii ( si ceva practic, dar ma abtin, as cadea in penibil poate ) comparabil cu altii care au de cativa ani motoare. Tind sa devin doar prieten al motociclistilor, nu si motociclist. Eu stiu ce spui. Si naked poate fi la fel de periculoasa, pana la urma. Personal, imi par chiar usor inconfortabile ( pt mine ) ca pozitie. Trebuie ca prima sa fie neaparat supersport. Tot ce am facut in viata a fost de genu ... in stil texan, luat tauru de coarne si trantit cu el. Nu as putea sa aud cum plange in departare o sportiva cand eu as " face experienta" toata vara pe naked-u' meu. Naked nu-mi plac decat femeile. Thx, apreciez. Nu par, dar sunt genul care are capul pe umeri cand vine de chestii periculoase. Cu masini am incercat tot ce mi-a trecut prin cap, dar sunt genul care poarta centura si n-a lovit niciodata pe nimeni, ori pus viata cuiva in pericol. De exemplu.... Din cauza unor anumite trenduri in generatiile noi, ne lovim foarte des de stereotipuri. Mie la masini imi place BMW. Am un 5 si un 3 coupe, ambele benzina, motoare mari (calm, ca nu sunt avut, nu ma laud. Una e de bg ca nu-mi permiteam inm, si alta de uk- dar cu volan pe stanga, ca nu suport toata treaba cu volanu pe partea gresita). Am citit mai multe carti la viata mea probabil decat s-au jucat altii pe calculator/console, ori au privit la capatos. Dar mor cand taman unu de-ala ma face cocacalar ca nu-mi place... stiu eu.. Audi, ca lui ( un exemplu la intamplare, putea fi oricare alta marca). Si ca de ce am eu BMW pe bg. De exemplu mie marca aia imi place pentru ca pur si simplu ador cum functioneaza, forma, imi place abilitatea lor de a lua curbele mai bine decat alte masini, atitudinea si simpla prezenta si prestanta pe care o emana marca asta etc. Booon... acum revenind la motoare. Toti carderii sau baietii lu' tata, care n-au muncit in viata lor pt un cent, ca sa uimeasca asistenta si pizdetu din oras de la ei, se uita la ss cand isi ia motor. De ce sa fiu eu bagat in oala cu slapistii astia, care-si afiseaza tatuajele si paru de pe picioare cand ies pe motor, cand eu sunt genu' care s-ar naclai in sudoare intr-un combinezon si cu o casca bine-nfipta-n cap ? Cand eu am de gand sa invat asa cum se invata, sa merg pe ele ? Nu vreau super-sport de amoru' artei. Vreau pentru ca asta ma reprezinta, si pe ss vreau sa invat sa merg. Nu mai cobiti toti cu treaba cu viata. Really now... Apreciez grija parinteasca, Kawa *( chiar nu sunt ironic, vb serios ) ! Asa i-as spune si eu unui posibil tembel care ar vorbi ca mine, pe un forum, iar eu sa am nshpe ani de experienta ca mobrist. Dar poate ca tembelu' ala mi-ar demonstra ca face parte din putinii tembeli care chiar sunt in stare sa faca ce spun si sa aplice in fapte vorbele alea de calugarita virgina, care nici sa n-auda de 12.000 rpm, frana de motor, si iar gaz la maxim Fiti linistiti, ca ma veti mai vedea (intreg) inca multi ani de acum inainte, chiar cu R6 ca prim motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Bai sincer eu nu pot sa inteleg mitul asta cu R6-le campion la omorat incepatori. Eu cred ca totul se rezuma la faptul ca arata mai bine ca toate si asta ii determina pe incepatori sa le cumpere. Periculoase sunt toate in maini proaste, diferenta intre viata si moarte o face cel care o conduce, sa mearga preventiv si sa isi cunoasta motoreta, asta-i cheia supravietuirii. Comparativ cu alte motociclete, CBR e urat, mai slab la performante si toata ziua schimbi distributia ca zornaie, ZX6R (sau 636) nu au frane si sar pistoanele prin bloc, gsxr (K1-K3) sunt ok, dar arata ca o vaca si pozitia e o porcarie. R6 are cele mai bune frane, explozia de putere nu e wow, ciclistica e foarte buna, arata cel mai bine. Unele R6 99-02 au probleme la cutie, dar ca fost posesor pot spune ca in 20 000 km nu am avut probleme,secretul este sa schimbi corect vitezele, modelul 99-00 are nicasilul de pe cilindrii sensibil la diferente bruste de temperatura si crapa (in situatii extreme la care cu greu ajungi). Deci recomand modelul 01-02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 R6 are cele mai bune frane, explozia de putere nu e wow, ciclistica e foarte buna, arata cel mai bine. corect. Dar cu. o persoana mai mare, e exact ursul pe bicicleta. zx6r-ul e mult mai confortabil la drum lung, franele nu sunt chiar asa nasoale (desi etrierii cu cate 6 pistonase sunt mai pretentiosi), ciclistica e sub r6, dar de sarit pistoanele prin bloc? La zzr1100, inceputul anilor '90, era problema cu ungerea la 3 si 4 parca, in rest nu am auzit, nici macar pe sectiunea 'service si intretinere'. Un R6 de la inceputul anilor 2000, in toate mintile, mai greu de gasit. Cand toata ciutanimea e 'wow, r6 e chizda de mizda', si le da in dinti in a-1a si a-2a pe bulevard si le tureaza pe loc sa arate prietenilor ca 'scoate flacari toba', prea putini sunt aia care le iau sa se plimbe serios si sa aiba si grija de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Cu fiabilitatea nu exista probleme. Problema e CICLISTICA, care te poate baga 2m sub pamint. Eu vorbesc de voblaj si incepatorul se gindeste la fiabilitate. In rai nu exista limita de cheltuieli, totul e gratis acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Eu am inceput pe o cagiva canyon supermoto,prima oara cand am mers cu ea am trecut prin pasajul unirii si desi aveam o casca ok am crezut ca faca pe mine de frica,am mers numai cu 50 la ora de ma claxonau toti,am zis ca inebunesc,dupa un drum de 10 km eram tot transpirat si obosit de ziceai ca am mers 1000 de km.la aproape 1an am facut inevitabilul accident,mi-a deschis una usa in fata la semafor.Toate sfaturile cu franarea nu au ajutst ls nimic,cand iti deschide usa brusc in fata nici din instinct nu mai apuci sa franezi.Dupa accident am dat rabla si mi-am luat un zx9( imi parea asa de frumoasa :-! ),si cand am mers prima oara cu ea era sa cad de 3 ori, imi parea ca sunt foarte aproape cu fata de strada.mi-a luat o luna sa ma obisnuisc cu senzatia.Daca esti din bucuresti vii sa iti dau zx9r sa faci o tura si dupa husqvarna supermoto de 600 sa vezi diferenta de ciclistica si pozitia.Mai e o faza,ai de gand sa mergi si cu pasager,ca daca da atunci daca tii la pasager o sa il cam chinui pe sportiva.Am mers si eu pe r 6 si cum zicea cineva mai sus eram ursul pe trotineta am 1,88 m si 110 kg.Totul depinde ce iti doresti linii drepte cu dat in goarna poti r6,vrei plimbari cu pasager si excursii iti recomand un touring.E alegerea ta si Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Mi-am dat seama ca la voblaj te referi, intr-adevar vobleaza dar ce sportiva nu vobleaza cand tragi de gaz pe drum de kko? Mie mi s-a parut ca F4i vobleaza mai tare ca R6. » Post actualizat in 01 Jun 2015 07:42 zx6r-ul e mult mai confortabil la drum lung, franele nu sunt chiar asa nasoale (desi etrierii cu cate 6 pistonase sunt mai pretentiosi), ciclistica e sub r6, dar de sarit pistoanele prin bloc? La etapa de la Adancata (dunlop rosbk) era un 636 care a blocat roata spate in viraj ptr ca s-a spart blocul si i-au fugit caii pe acolo, mai erau vreo 2 ZX10 din care doar unul a terminat cursa, celalalt incepuse sa intrerupa, mergea in suturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Bai sincer eu nu pot sa inteleg mitul asta cu R6-le campion la omorat incepatori. Bai, sincer ar fi mit daca n-ar fi rubrica de accidente plina de RIP-uri cu modelul asta. O sa imi spui ca se moare la fel de usor si pe alte motorete si o sa iti dau dreptate. Dar e plina si de accidente facute de posesori de R6 care: scapa mana in gaz, nu stiu sa ocoleasca, nu stiu sa franeze, nu stiu sa abordeze un viraj. De ce dintre toate motoretele posibile, fix asta? Pentru ca nu iarta. Cum ai bruscat-o, pe acceleratie sau franare, te pedepseste, de fiecare data. O sa petreci primul sezon de motociclism adunandu-te de pe jos si cautand piese pe la dezmembrari, nu e oare mai bine sa inveti pe una care nu reactioneaza asa violent? Dar tu esti foarte curajos din fire, sa zicem ca omul iti e prieten, cel pe care il incurajezi sa isi ia linistit mobra asta. Esti tu sigur ca o sa mearga la fel de atent ca tine? I-ai imprumuta mobra sa iasa si el la o tura sa vada cum e inainte sa o cumpere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 » Post actualizat in 01 Jun 2015 07:42 La etapa de la Adancata (dunlop rosbk) era un 636 care a blocat roata spate in viraj ptr ca s-a spart blocul si i-au fugit caii pe acolo, mai erau vreo 2 ZX10 din care doar unul a terminat cursa, celalalt incepuse sa intrerupa, mergea in suturi. Daca imi aduc bine aminte si tu ai reusit sa spargi un motor de r6 la niste liniute, parca ... tulcea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Daca imi aduc bine aminte si tu ai reusit sa spargi un motor de r6 la niste liniute, parca ... tulcea? Dupa cum am spus intr-un post anterior, modelul 99-00 au nicasilul de pe cilindrii sensibil la diferente bruste de temperatura, motorul era incins la 110 grade iar de la start in 200m vantul a racit motorul brusc sub 90 grade (undeva la 85-88) in timp ce motorul era in turatii foarte mari. Presupun eu ca nicasilul s-a dilatat, iar vantul a contractat blocul si de aceea s-a produs fisura. Am schimbat blocul cu unul de 2001-2002 si nu am mai avut probleme. Pe blocul de 99-00 scrie Y-1 iar pe blocul de 01-02 scrie Y-2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Un lucru as mai vrea sa adaug. Oamenii care nu incep pe SS/SBK de multe ori au o evolutie mai rapida decat cei care merg pe SS. Exceptia e in cazul celor cu SS care investesc bani ca sa mearga la circuit si chiar se dedica acestui lucru. Spre rusinea mea, am mers cu oameni care au aceeasi timp in sa ca si mine sau mai putin, dar piloteaza MULT mai rapid si mai safe decat mine. Si am mers cu oameni pe SS si non-ss care sunt ingrozitori dupa multi ani. Nu exista o regula, dar e o usoara observatie pe care am facut-o. Ti-as face o recomandare sa citesti/sa te uiti la Twist of the Wrist. Te va ajuta in orice tine de motociclit. Nu zic ca nu se poate incepe pe SS, dar trebuie sa fii constient de pericole. Am mai zis-o si o sa o mai zic, problema nu e controlul motoretei, ci faptul ca in general, datorita cantitatii fantastice de informatii de procesat cand te vei afla in diverse situatii, o sa iti fie dificil sa stii cum sa reactionezi, la inceput. Dai peste o groapa, poate sa iti scape mana in acceleratie daca nu te tii cu picioarele de rezervor si tii greutatea in maini. Iti sare ceva in fata, datorita franelor puternice poti sa blochezi destul de usor roata fata daca nu te-ai obisnuit sa faci exercitii de franare de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.