Sari la conținut

Evadare de 2 zile prin Muntii si Dealurile Patriei


Nooxy
 Share

Postări Recomandate

Salutare dragi colegi motociclisti,

Ma numesc Florin(nooxy pe forum) si va prezint in cele ce urmeaza prima mea evadare cu motorul, o mai veche dorinta de-a mea care am reusit sa mi-o indeplinesc in perioada 30-31 mai anul curent.De mic am avut aceasta pasiune pentru 2 roti, prima experienta de acest gen fiind cu Mobra Hoinar a tatalui , fiind la varsta de 12 ani.Au urmat cativa ani de mers pe drumuri de tara unde nu aveam nevoie de permis si uneori chiar si pe drumuri publice, fapt ce a dus la vanzarea motoretei la varsta de 17 ani(tata s-a saturat saracul de reprosurile politistilor ).A urmat o lunga pauza de mers pe 2 roti pana la varsta de 30 de ani cand am facut scoala moto de categoria A , si am inceput sa imi fac planuri pentru sezonul actual .In primavara am fost la SMAEB si mi-am cumparat echipament complet urmand ca cel putin anul asta sa ma dau doar cu motociclete inchiriate.Am ajuns sa fiu destul de repede dezamagit felul de a-si trata clientii de catre cele cateva firme la care am apelat (pur si simplu ma rugam de ei pe banii mei), asa ca am hotarat sa imi cumpar propriul motor .Incepand cu circa 1 luna de zile in urma am inceput sa caut pe forumuri o moto pana in valoarea de 2500 euro.Saptamana trecuta am vazut Aprilia Pegaso 2002 ie pe forum , am luat legatura cu vanzatorul , vazut-placut si cumparat.Treaba asta se intampla in data de 28 mai .Inca nu am apucat sa o inscriu, pe 15 iunie sunt programat pentru autentificare.I-am facut doar asigurare pe 6 luni(306 lei…mi s-a parut foarte mult).Joi seara am facut si prima tura Bucuresti-Targoviste si retur ca sa ma cunosc cu Capricoarna .Vineri am cumparat o husa moto, un spray curat lantul,unul de uns lantul si unul de umflat si sigilat cauciucul in caz de pana.Am verificat nivelul lichidelor, presiune in roti, curatat si gresat lantul, si facut planul de bataie pentru cele 2 zile de weekend.

Planul initial era asa:

Ziua 1---Bucuresti- Targoviste- Campulung- Curtea de Arges- Ramnicu Valcea- Brezoi- Voineasa-Vidra- Obarsia Lotrului- Petrosani- Trag Jiu

Ziua 2 ---Targu Jiu- Baia de Arama –Baile Herculane- Orsova-Calafat- Turnu Magurele

-Bucuresti

Seful meu , motociclist cu multi ani in spate m-a avertizat ca e mult prea mult pentru un incepator…..dar lunga asteptare, si dorinta de a da un reset la creier a fost mult prea mare…

 

Ziua 1: Plecare din Bucuresti la ora 06.30(dupa o noapte cu un somn nelinistit din pricina emotiilor), alimentez la Omv-ul de pe Soseaua Chitilei si ies spre Targoviste prin localitatea Chitila.Drumul pana la Targoviste este destul de plictisitor , singurul lucru remarcat fiind frematul femeilor din sate cu cosuri de impartit in drum spre biserica.Asfaltul e bun , vremea e superba.Intre Targoviste si Campul lung incepe zona de deal cu paduri si livezi de pomi fructiferi.Temperatura aerului parca incepe sa scada putin dar , dar frumusetea peisajului si drumul in urcare sau coborare si virajat, iti da o stare de bine , o stare pe care nu o poti avea la un drum de plat de ses.Incep sa ma cunosc cu Capricoarna, ea pe mine si eu pe ea.E o motocicleta de soft touring , si in caz ca e nevoie stie si putin soft enduro.Fiind monoclindru , vibratiile sunt prezente , si cel putin eu le-am simtit profund la final de zi.Cuplu si puterea sunt suficiente pentru un incepator.Intre Campulung si Curtea de Arges am facut si prima pauza de 10 min .Am admirat peisajul,am facut cateva poze si m-am hidratat.Urcat pe motor , m-am bucurat de drumul virajat si am ajuns la Ramnicu Valcea un am oprit la un Rompetrol pe centura sa alimentez.Aici am facut si consumul Capricoarnei pentru prima data de cand e la mine.Mi-a iesit 5.4 /100 de km.E mult…e putin…nu stiu ce sa zic…Am mers in general in intervalul 3000-4500 de rot/min si beneficiind de cuplul sanatos inca de jos , 90% din drum am mers doar in treptele 4 si 5.Din Valcea am iesit spre Sibiu pe Valea Oltului si am tinut drumul pana in Brezoi, unde am facut stanga spre Voineasa.Trafic slabut , cu toate ca e un weekend prelungit si credeam ca o sa fie mai aglomerat.Peisaje frumoase de munte, drumuri virajate, aer curat , vreme buna---ce poti sa iti doresti mai mult de la o plimbare cu motorul…Capra mananca rapid kilometrii si ajung in Voineasa pe la ora 12.30 , unde am si oprit la pensiunea Hanul lui Traian , pentru o bine meritat pauza de masa si de hidratare.Mancarea buna, preturi bune.Pe o ciorba de perisoare cu ardei iute, o ceafa la gratar cu cartofi prajiti , o bere fara alcool si un espresso scurt am lasat 45 lei…rezonabil zic eu…In 40 de minute eram din nou pe motor si ardeam Benzina spre statiunea Vidra.Peisaje de vis dar hotelurile lasate in paragina iti aduc aminte de ce nu avem turism de calitate la noi in tara.Drumul e destul de prost pe o portiune de 2 km in apropiere de statiune.Nu recomand celor cu sportive sa incerce.Intre Vidra si Obarsia Lotrului am inceput sa regret ca nu am o camera de inregistrat .Pur si simplu peisajele te imbie sa opresti si incerci sa le imprimi spre amintire pe un dispozitiv de stocare.Doar cu telefonul din dotare era destul de dificil sa opresc des,sa scap de casca si manusi ca sa pot poza cate ceva..asta e si motivul pentru care nu am reusit sa fac prea multe poze..La obarsia Lotrului drumul s-a intersectat cu Transalpina dare u mi-am continuat drumul spre Petrosani.Inca din acel moment a inceput sa mi se nasca in creier sa modific traseul programat pentru a doua zi si sa fac cumva sa ma intorc prin Transalpina.Intre Obarsia Lotrului si Petrosani drumul este destul de prost pe primii km (nu recomand pentru sportive, sau masini cu garda joasa).Mi-a placut foarte mult Petrosaniul, un orasel destul de rustic dintre munti.A urmat Defileul Jiului catre Targu jiu.Drumul este in lucru, plin de semafoare,alternand portiuni proaste de drum cu portiuni foarte bune.Imagini frumoase de tineut minte cu Jiul naravas in dreapta si muntele cu calea ferata sapata in el in stanga.In jur de ora 17 am ajuns la destinatia planificat pentru prima zi cu capat de linie la soacra mea unde m-am cazat pana a doua zi.Am mers intr-un ritm destul de sustinut , si am regretat ca nu am facut mai multe opriri pe traseu pentru a ma bucurat de peisaje.La destinatie am fost servit cu cativa mici,un castron de capsuniproaspat culese din curte si am golit un Tuborg la 0.75 . La ora 21.30 eram cu dusul fcaut si bagat la somn.Trebuia sa ma odihnesc...urma o zi lunga…

partea a doua mai tarziu.....

post-69900-0-34886700-1433159277_thumb.jpg

post-69900-0-35797500-1433159306_thumb.jpg

post-69900-0-52025400-1433159314_thumb.jpg

post-69900-0-06167200-1433159321_thumb.jpg

post-69900-0-23784700-1433159340_thumb.jpg

post-69900-0-77150400-1433159350_thumb.jpg

post-69900-0-08127100-1433159364_thumb.jpg

post-69900-0-18779500-1433159371_thumb.jpg

post-69900-0-68095200-1433159410_thumb.jpg

post-69900-0-23387800-1433159426_thumb.jpg

post-69900-0-08393200-1433159436_thumb.jpg

post-69900-0-55895000-1433159455_thumb.jpg

post-69900-0-86225600-1433159476_thumb.jpg

post-69900-0-47585100-1433159490_thumb.jpg

post-69900-0-46516200-1433159502_thumb.jpg

post-69900-0-50679500-1433159512_thumb.jpg

post-69900-0-20417100-1433159528_thumb.jpg

post-69900-0-43826300-1433159537_thumb.jpg

post-69900-0-48454400-1433159546_thumb.jpg

post-69900-0-65807400-1433159581_thumb.jpg

post-69900-0-79556300-1433159648_thumb.jpg

post-69900-0-29322300-1433159661_thumb.jpg

post-69900-0-46208200-1433159671_thumb.jpg

post-69900-0-89371600-1433159700_thumb.jpg

post-69900-0-54446100-1433159716_thumb.jpg

post-69900-0-86234900-1433159725_thumb.jpg

post-69900-0-98958600-1433159742_thumb.jpg

post-69900-0-68310700-1433159765_thumb.jpg

post-69900-0-63915300-1433159779_thumb.jpg

post-69900-0-40825200-1433159790_thumb.jpg

post-69900-0-37853400-1433159801_thumb.jpg

post-69900-0-78011700-1433159831_thumb.jpg

post-69900-0-05553800-1433159843_thumb.jpg

post-69900-0-66166300-1433159855_thumb.jpg

post-69900-0-21969700-1433159879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Foarte fain! bravo tie!

Sper ca de la Targu Jiu spre Baia de Arama sa o fi luat prin Tismana. Pentru ca Ciuperceni-Celei e groaznic. Inca de anul trecut incepusera reparatiile...mai dureaza...in primavara asta am observat ca largisera putin drumul mai ales in zonele cu poduri sau podete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, frate aprilist !

Asta este spiritul. Te urci pe motor si te duci la plimbare.

Faptul ca asta a fost primul drum imi spune ca veti calatori mult impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 01 Jun 2015 16:56


Partea 2(poate vrea un admin sa le sudeze)

Ziua 2 : Pe la 5.30 ma satur somn,imi fac toaleta,ma imbrac, bag 2 banane rapid si ceva apa, o trezesc si pe Capricoarna si ies din curte pe la 6.30 cu destinatia primara benzinarie.Umplu rezervorul la un Petrom din Targu Jiu, si ies din oras spre Arcani, Baia de Arama.Inca inainte sa adorm cu o zi in urma mi-am zis sa abandonez traseul initial programat pentru a doua zi(cel cu intoarcere pe malul Dunarii pe la Orsova si Calafat) si sa abordez Valea Cernei-Petrosani-Obarsia Lotrului-Transalpina spre Novaci-Ramnicu Valcea –Bucuresti.Mi-am zis ca daca in prima zi m-am dat pe munte sa incerc asta si a 2-zi.Dupa cum o sa cititi mai tarziu socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ.

Prima parte a traseului a mers unsa.Mi-a placut foarte mult bucata dintre Baia de Arama si Godeanu.Asfalt foarte bun,sate de munte,viraje foarte variate ca grad de dificultate , atat in coborare cat si in urcare, si nu in ultimul rand drum fara trafic(cel putin la ora 7.30).Dupa Godeanu am ajuns in scurt timp la o rascruce de drumuri de unde puteam continu pe drumul bun spre Baile Herculane , sau puteam merge spre Cerna Sat incercand sa parcurg toata Valea Cernei pana la Petrosani.Am ales aceasta varianta din urma cu toate ca am vazut un Semn de circulatie care ma avertiza ca drumul este inchis circulatiei publice.Pe Valea Cernei sunt peisaje de vis , dar pe cat de frumos este pe atat de prost este drumul.Nu l-as cataloga nici macar ca un drum de macadam sau forestier.Acest drum DN66A nu a mai fost reabiliat inca din anii 70 , cand a fost si construit in principal pentru Barajul Hidroenergetic Valea lui Iovan.Pesajele nu se pot descrie in cuvinte, dar drumul este atat de prost incat nu poti merge decat cu treapta 1 si 2 uneori pe alocuri.Nu recomand decat pentru enduro,atv,masina de teren pregatita.Parcurg cei 12 km pana in Cerna Sar in aproximativ o ora si fac o scurta pauza de poze si de hidratare.Cerna Sat este o localitate foarte mica in present(pe vremea constructiei barajului avea si 2000 de locuitori) cu cateva zeci de personae.Nu mai are scoala.Plec mai departe spre izvoarele Cernei si dupa inca 1 ora de mers chinuit ajung la Barajul Valea Lui Iovan, unde ma odihnesc , fac cateva poze , mananc o ciocolata .In acel moment observ ca nu am semnal la telefoanele mobile si ma apuc sa curat si sa ung lantul care avea cam 600 de km de la ultima actiune de genul.La plecare observ iar un indicatorul care indica ca drumul era inchis circulatiei publice , dar imi fac curaj si merg mai departe.Traseul devine din ce in ce mai dificil, pante si vai cu unghiuri mari, calea de rulare plina de sleauri, gropi cat drumul de mari si lungi de 4-5 m .Merg eu ce merg cam 12-13 km si intr-o balta mare cu adancimea cam de 30-40 cm , imi ramane roata fata intepenita in namol,motorul moare,pun piciorul jos dar alunec.Mobra pleca pe partea stanga, devine din ce in ce mai grea, si cum nu mai reuseam sa o indrept o las usor pe partea stanga pana la sol.Analizez situatia dar nu imi fac griji deocamdata.Ma pun cu spatele la mobra si o ridic, apoi cu mare chin reusesc sa o inping afara din balta.Apa curge din mobra ca dintr-o derea.Imi zic sa o las 10 min sa se scurga bine.Intre timp iau contactul,dau saua jos si incep sa suflu apa de pe la contactele electrice.Ma sperii cand vad ca a intrat apa la filtrul de aer, si ma rog sa nu fi ajuns si in admisie.Curat bine si usuc cat pot, ii pun contactul si dau la chei.Capricoarna geme , scoate un fum negru , apa bolboroseste in toba stanga , dar nu porneste.Mai incerc de cateva ori dar renunt ca sa nu omor bateria.Sunt intr-o situatie de tot rahatul.12 km cel putin pana la cel mai apropiat loc unde puteam gasi ajutor(la baraj e si o hidrocentrala), semnal la telefon zero.Nu reusesc nici macar sa prind satelitii pe gps ca sa va din ce punct pe harta ma aflu.E ora 9.30 si eu sunt cu mobra moarta in salbaticie .La 11 ar fi trebuit sa sun acasa (asa a fost intelegerea cu nevasta, inca de la plecare, ca sa nu stea cu grija).Trag Capricoarna pe partea stanga a drumului ,inafara carosabilului si o sui pe cric.O incui si o iau in mars fortat inapoi spre Barajul Valea lui Iovan.Echipamentul e greu,cizmele sunt grele, si ma rod la mers.Tot drumul il fac in 1h/30 min dar ajung terminat si cu picioarele zdrente.La baraj ma duc in cladirea cu camera de control si dau buna ziua la oameni.Ma recomand si le zic de problema mea(am fi putut fi oarecum colegi eu fiind de meserie inginer hidroenergetician chiar daca nu am lucrat o zi in domeniu).Oamenii sunt super de treaba si nu ma scot din Domnul inginer.Ma bucur ca un copil ca am avut inspiratia sa vin la ei.Sunt singurii care au telefon prin satelit(au nevoie sa comunice cu dispecerul din 2 in 2 ore) si ma invita sa sun pe cine cred eu ca ma poate ajuta.Imi sun in primul rand nevasta , sa o linistesc(ii zic ca m-a lasat capra in drum si ca e posibil sa ajung luni acasa), apoi il sun pe mecanicul care s-a ocupat de mobra inainte sa o cumpar de la fostul proprietar.Il rog sa vina(pe bani bineinteles) si ori sa mi-o repare sa pot pleca pe ea, ori sa mi-o ia(are un papuc) pana la Bucuresti.In prima faza e de acord.Peste 5 min ma suna ca nu mai poate veni ca are alta treaba.Sunt dezamagit si nu gasesc solutii.Seful de tura de la centrala ma linisteste ca stie el un baiat priceput care are si masina de teren , si ala o sa ma resolve sigur.Il suna pe respectivul(era din Baia de Arama) si acesta accepta sa ma salveze din necaz.Intre timp bate de ora 12 si cum aveam de asteptat in jur de 2 ore pana venea mecanicul cu masina (Nisan Navara 5 locuri si bena in spate), sunt invitat la masa si la o cafea.Sunt uimit de bunatatea acestor oameni si cum imi era si foame nu ii pot refuza.La masa e servita cioarba de fasole cu ciolan,gratar de porc , slana taraneasca , branza , rosii si ceapa.Nu stiu daca era de la foame dar a fost de vis pranzul.La final bem cate o cafea si imi povestesc de viata lor in timpul serviciului.Au o viata grea , lucreaza 12 cu 24, si fac naveta cate 70 de km aproape zilnic.Pe perioada iernii e crima si pedeapsa sa faci naveta pe drumuri de munte.imi zic si de partile bune(e liniste, nu ii deranjeaza nimeni,traiesc la aer curat si nu se streseaza…oarecum regret ca nu am ales sa muncesc ce am terminat in facultate.).In asteptarea mecanicului iesim la o plimbar pe jos la baza barajului unde sunt atentionat sa ma feresc de vipere , si mancam fragi.Pe la ora 14 soseste si mecanicul cu inca un ajutor(in caz ca nu puteam rezolva problema pe loc, urcam mobra in masina si o faceam la service sau ajungea la Targu Jiu la soacra in curte pana o reparam), ma inbarc in masina si plecam in recuperarea Capricoarnei.Facem cam 30 min si o gasim.Incercam sa o pornim fara sa ii facem nimic in speranta ca poate poate…esec….Dam rezervorul jos, scoatem bujia si ne speriem de zema care curge din ea….ceva negru , destul de fluid…o combinatie de apa, benzina si ceva negru….cu bujia scoasa dam de cate ori la automat sa iasa toata apa si sa se aeriseasca motorul…curatam bujia si o ardem putin cu bricheta…la prima incercare o ia la sfert dar scoate apa si aburi pe toba stanga….dupa cateva reprize de acceleratie arunca tot ce era de aruncat…Ma echipez si continuam drumul spre izvoarele Cernei…eu in fata lor , ei in spate..mai inaintam cam 20 de km cu greu pana dam de un pod peste Cerna in coada lacului si o luam in sens invers de asta data pe cealalta parte al lacului Valea lui Iovan.Deoarece era tarziu (ora 17) ma hotarasca sa nu continui spre Petrosani ci sa ma intorc spre Bucuresti pe ruta Targu Jiu-Ramnicu Valcea –Bucuresti. Mergem impreuna pana in Baia de Rama unde oprim la Petrom la ora 17.50(la 18 inchide).Alimentez repede(toata distractia de de 180 de km m-a costat 13 litri de benzina..ok zic eu tinand cont de conditiile de drum) si platesc oamenii pentru ajutor.Facem schimb de numere de telefon(daca doreste cineva imi poate cere pe pm , in caz ca pleaca prin zona sa aiba o minima asistenta) si la 18.15 plec spre Bucuresti .Pe restul drumului am mai avut evenimente neplacute exceptand o ploaie torentiala pe Dealul Negru(echipamentul a facut fata cu brio si am iesit uscat).La ora 10.15 eram acasa terminat de oboseala si cu multe basici la picioare de la mersul pe joc in padure.Capricoarna murdara ca o scroafa si cu becul din bord de la injectie aprins(am incercat azi dupa ce am spalat mobra sa scot bateria 10 min poate se sterge eroarea din calculator…dc stiti cum pot scapa de ea va rog sa imi comunicati).Azi i-am tras o spalare si o curatare si ungere de lant.Sper ca nu v-am plictisit foarte mult cu povestea celor 2 zile de plimbare .

Am tras cateva invataminte din cle de mai sus:

-nu pleca singur la drumuri lungi si necirculate

-nu pleca fara trusa de scule completa

-nu te baga pe drumuri inchise decat daca ai mobra adecvata si companie

-Capricoarna suporta si putin enduro dar nu e bine sa exagerezi…e totusi o mobra grea pentru asa ceva.

- daca pleci singur pe drumuri neumblate ai grija sa ai macar semnal la mobil


» Post actualizat in 01 Jun 2015 17:21

semne de buna purtare

post-69900-0-43088200-1433177418_thumb.jpg

post-69900-0-12507000-1433177430_thumb.jpg

post-69900-0-41646900-1433177440_thumb.jpg

post-69900-0-86769300-1433177447_thumb.jpg

post-69900-0-39921300-1433177455_thumb.jpg

post-69900-0-53400000-1433177462_thumb.jpg

post-69900-0-63210200-1433177475_thumb.jpg

post-69900-0-87130400-1433177482_thumb.jpg

post-69900-0-01694300-1433177505_thumb.jpg

post-69900-0-79453300-1433177514_thumb.jpg

post-69900-0-58985200-1433177522_thumb.jpg

post-69900-0-68986800-1433177528_thumb.jpg

post-69900-0-49834800-1433177535_thumb.jpg

post-69900-0-50838500-1433177541_thumb.jpg

post-69900-0-17201600-1433177553_thumb.jpg

post-69900-0-61157100-1433177576_thumb.jpg

post-69900-0-35927600-1433177586_thumb.jpg

post-69900-0-21418100-1433177595_thumb.jpg

post-69900-0-33671900-1433177603_thumb.jpg

post-69900-0-03687600-1433177612_thumb.jpg

post-69900-0-31690900-1433177648_thumb.jpg

post-69900-0-88088000-1433177667_thumb.jpg

post-69900-0-31117800-1433177677_thumb.jpg

post-69900-0-39195400-1433177686_thumb.jpg

post-69900-0-17529800-1433177694_thumb.jpg

post-69900-0-40640000-1433177702_thumb.jpg

post-69900-0-74588200-1433177712_thumb.jpg

post-69900-0-79536500-1433177721_thumb.jpg

post-69900-0-75707000-1433177732_thumb.jpg

post-69900-0-58153400-1433177742_thumb.jpg

post-69900-0-30158800-1433177749_thumb.jpg

post-69900-0-33442400-1433177774_thumb.jpg

post-69900-0-61564700-1433179288_thumb.jpg

post-69900-0-35807800-1433179297_thumb.jpg

post-69900-0-95369400-1433179304_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai descurcat onorabil frate Aprilist ! Iti fac cateva recomandari :

 

- ar bine sa schimbi uleiul daca a intrat apa in motor

- asta e motocicleta de sosea , evita sa intri in terenuri grele , mai ales ude

- sprayul de pana e inutil , sa ai camera de rezerva , leviere si chei de demontat roata si sa inveti sa scoti si sa pui camera singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cauciucuri fara camera momentan pe motor...aveam si 2 camere la mine(cate una pentru fiecare roata)...astept recomandare de trusa de scule completa de avut pe motor la astfel de drumuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cauciucuri scrie tubeless, dar inauntru ai camera, trust me! :) Janta cu spite trebuie "sigilata" special daca vrei sa mergi fara tubeless, dar pe asta nu am facut asa ceva. In caz de pana, ai nevoie de camerele de rezerva + un kit cu petice.

 

Dupa cum arata drumul ala, chiar si cu noroi, e practicabil pe Pegaso, dar in niciun caz nu cu Anakee 3-urile pe care le ai pe ea. Alea-s de sosea + offroad foarte light. Cele cu care am iesit eu pe off erau Tourance-uri, ceva mai cramponate, dar si asa mi-a jucat in toate partile (bine, atunci am mers si un pic mai repede decat ma simteam comfortabil). ;)

 

Pentru eroarea de ECU, scrie in manual cum sa scapi de ea - si, mai important, cum sa iti dai seama de la ce a ramas aprinsa. Cauta pe la troubleshooting, pe acolo, trebuie sa legi doi pini de pe o mufa de sub sea si dupa sa fii atent la cum clipeste becul de alerta pentru a-ti da seama din ce cauza s-a aprins.

 

Dupa treaba asta, neaparat schimbat uleiul + curatat si uns filtrul de aer (sau scos K&N-ul si pus unul original - e destul de ieftin) + curatat temeinic airbox-ul, corpul cu clapete, galeria de admisie. Eu asa as face, dar acum e a ta si e alegerea ta.

 

Felicitari pentru tura. Data viitoare nu mai pleca singur la drum lung, mai ales ca incepator, mai ales atat de lung, mai ales pe un motor nou, pe care nu-l cunosti. :)

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...