Adrian Pintea Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 De cateva zile am observat ca m-i se arde siguranta de 10A care este pentru lumini faza scurta si faxa lunga dar flashul functioneaza. Asta a inceput cand intr-o zii am decis sa merg la drum cu faxa lunga ziua dupa care am observat ca nu mai aveam lumini. Am schimbat siguranta de 10A acum o saptamana, azi m-i sa ars din nou, am schimbato si am pus una de 15A si tot nu merge, acuma nu mam uitat daca s-a ars sau nu functioneaza cu cea de 15A dar ma voi uita. Voi stiti oare care ar fi problema? » Post actualizat in 13 Jun 2015 17:08 Am ah uitat motocicleta e Aprilia Shiver 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Schimba becul in prima faza..daca tot asa se intampla..cauta pe inst.electrica un posibil scurt,fire ciupite,roase etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 13, 2015 Autor Share Postat Iunie 13, 2015 Becul sa ars acum o luna si l-am schimbat. E nou. Se arde siguranta si cand pun faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Pai înseamnă ca ai un scurt dupa cum ti s-a si spus .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 13, 2015 Autor Share Postat Iunie 13, 2015 Asta mai lipsea....la cat is de inghesuite....cel mai greu va fii sa ii dau de capat. Mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Ok. E h7 doar cu un filament...si pe faza lunga e la fel. O sa vad acuma sigur cand se arde si cand nu. Si o sa vad ce o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Fa un test de aprindere cu becul scos si daca-ti arde siguranta e din fire daca nu, e becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Verifica daca becul are aceleasi valori cu cel pe care l-ai schimbat. Si eu am patit la fel pt ca am inlocuit unul de 60/55W cu unul 100/90W si mi-au crapat sigurantele la ambele faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 De cateva zile am observat ca m-i se arde siguranta de 10A care este pentru lumini faza scurta si faxa lunga dar flashul functioneaza. Asta a inceput cand intr-o zii am decis sa merg la drum cu faxa lunga ziua dupa care am observat ca nu mai aveam lumini. Am schimbat siguranta de 10A acum o saptamana, azi m-i sa ars din nou, am schimbato si am pus una de 15A si tot nu merge, acuma nu mam uitat daca s-a ars sau nu functioneaza cu cea de 15A dar ma voi uita. Voi stiti oare care ar fi problema? » Post actualizat in 13 Jun 2015 17:08 Am ah uitat motocicleta e Aprilia Shiver 2008. Salut, Schema electrica a motocicletei specifica pentru faza scurta si faza lunga o suguranta fuzibila de 15 A ( img 1)! Nu stiu daca asa a fost, ai mai schimbat..sau o alta persoana a intervenit?! De asemenea, producatorul indica pentru faza scurta si cea lunga aceeasi putere la H7_55 W, verifica si acest lucru! Daca cu 15 A inca mai ai probleme, cazul tau se rezolva astfel: A. Daca siguranta s-a ars in urmatoarea secunda de la montaj sau chiar cand ai montat-o, inseamna ca ai un scurtcircuit in circuitul de iluminarea. Cazul presupune o verificare in primul rand conductoarelor cu ohmmetru( daca sunt continuitati intre conductoare de polaritati diferite =scurcircuit pe segmentul respectiv), atingeri ale conductorului pozitiv fata de cadru, etc. B. In situatia in care siguranta se arde pe parcurs, dupa o anumita perioada de timp, cauzele pot fi: a) suportul portsiguranta slabit/incalziri; contact slab intre conector si ergourile/bornele becului( verifici conectorul/forta de apasare pe bornele becului); c) probleme contact in releul de faza lunga/daca ai probleme si pe faza lunga; d) atingere aleatorie a unui conductor de + pe o portiune/segment de minus; e) calitatea becului H7, schimba-l cu un produs mai bun calitativ ; f) un ultim punct, dar mai rar_verificarea comutatoarelor care inchid circuitul de iluminare; Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Salut, Schema electrica a motocicletei specifica pentru faza scurta si faza lunga o suguranta fuzibila de 15 A ( img 1)! Nu stiu daca asa a fost, ai mai schimbat..sau o alta persoana a intervenit?! De asemenea, producatorul indica pentru faza scurta si cea lunga aceeasi putere la H7_55 W, verifica si acest lucru! Daca cu 15 A inca mai ai probleme, cazul tau se rezolva astfel: A. Daca siguranta s-a ars in urmatoarea secunda de la montaj sau chiar cand ai montat-o, inseamna ca ai un scurtcircuit in circuitul de iluminarea. Cazul presupune o verificare in primul rand conductoarelor cu ohmmetru( daca sunt continuitati intre conductoare de polaritati diferite =scurcircuit pe segmentul respectiv), atingeri ale conductorului pozitiv fata de cadru, etc. B. In situatia in care siguranta se arde pe parcurs, dupa o anumita perioada de timp, cauzele pot fi: a) suportul portsiguranta slabit/incalziri; contact slab intre conector si ergourile/bornele becului( verifici conectorul/forta de apasare pe bornele becului); c) probleme contact in releul de faza lunga/daca ai probleme si pe faza lunga; d) atingere aleatorie a unui conductor de + pe o portiune/segment de minus; e) calitatea becului H7, schimba-l cu un produs mai bun calitativ ; f) un ultim punct, dar mai rar_verificarea comutatoarelor care inchid circuitul de iluminare; Numai bine, Mno mersi mult colegu' ! Daca nu erai tu mergeam pe alte căi. Din schema pusa de tine am sesizat cacam probleme cu siguranta A adica ce de 10A si clar cand se arde nubmai merge claxonul nici faza scurta si faza lunga stopurile si lumina pentru placuta de inmatriculare. Dar nu vad dece se intrerupe si faza scurta si cea lunga, dar flasurile merg... :s » Post actualizat in 14 Jun 2015 11:27 Ah si am schimbat siguranta de 10A si am stat cu motorul aprins..am pus faza lunga, claxonul, frana toate deodata si nu sa mai ars nimic :s eu nu mai inteleg nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Poate la mişcarea ghidonului se produce scurtcircuitul, ia la verificat tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Asa e de disperant cand nu stii ce saracie are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Asa e de disperant cand nu stii ce saracie are... Sa inteleg ca acum este OK, dar urmeaza sa vezi la drum ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Sa inteleg ca acum este OK, dar urmeaza sa vezi la drum ce se intampla? Da. Deocamdata am pornito jumatate de ora in fata blocului si mergea ok. Nu s-a ars nimic. Maine o sa merg la munca cu ea si voi revenii cu amanunte. Deci problema nu e de la lumini pentru ca atunci se ardea siguranta B dar se arde siguranta A. Este cu totul altceva ...e pentru pozitie spate , lumini de frana si inca ceva bobine ni stiu exact ce si unde sunt. Poate ma poti ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Da. Deocamdata am pornito jumatate de ora in fata blocului si mergea ok. Nu s-a ars nimic. Maine o sa merg la munca cu ea si voi revenii cu amanunte. Deci problema nu e de la lumini pentru ca atunci se ardea siguranta B dar se arde siguranta A. Este cu totul altceva ...e pentru pozitie spate , lumini de frana si inca ceva bobine ni stiu exact ce si unde sunt. Poate ma poti ajuta. Te pot ajuta, dar fixeaza sigurante calibrate exact ca in schema de mai sus pe circuitele aferente astfel incat sa stim exact ce trebuie verificat. Nu spradimensiona sau subdimensiona sigurantele fuzibile fata de schema. OK , postezi ce se intampla si discutam. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 Astazi umbland normal prin oras la un moment dat mi sa oprit motorul. Prima data am crezut ca era din cauza lipsei de benzima dar mai tarziu am constatat ca nu aveam curent deloc. M-am uitat la sigurante si cea de 30A care este singura era arsa. Celelalte erau ok inclus cea de 10A care s-a mai ars pana acuma de 2 ori. Dupa o jumatate de ora am constatat ca si cea de 10 A care revine pozitiei A s-a ars intre timp. Trebuie sa fie ceva fir undeva care face contact cu sasiul dar nu imi pot imagina ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Eu nu m as plimba cu motoru in starea asta, sincer :|. Te lasa cand ti e lumea mai draga, te mai faci si de rasu' lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 Sigur este un cablu dat dracu' si face scurt pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Salut, Deja problema ta devine serioasa, chiar siguranta de 30A/main fuse topita in timpul functionari! Sig. de 30 A protejeaza circuitul de incarcare al acumulatorului, sarcina maxima si injectia. Se poate arde daca: 1. scurtcircuit intre conductoarele de + si masa, 2. suprasarcina de durata, sig.se inalzeste si se arde dupa o perioada, valabil si pentru cea de 10A. Se pare ca tu fixezi sigurantele si dupa o perioada se ard, o varianta, sau la anumite miscari apare atingerea si siguranta functioneaza. Daca ar fi un s.c permanent imediat la montare sig. ar lucra. Este un defect care se poare remedia rapid, sau iti poate lua ore intregi de verificari, mai ales daca discutam de frecari intre conductoare si masa. Verifica circuitul de incarcare, contactele releului, tensiunea debitata la iesirea releului regulator de tensiune/RRT, cea de bornele acumulatorului, alimentarea electomotorului de pornire. Trebuie sa faci o inspectie generala a instalatiei electrice. Dar, ai nevoie de un voltmetru si un ohmmetru(multimetru), si bineinteles notiuni minime de electricitate. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 26, 2015 Autor Share Postat Iunie 26, 2015 Intradevar sigurantele se ard la gropi si cand se zguduie motorul. Dupa ce am schimbat siguranta de 30A la vreo ora am schimbato si cea de 10A plcare vine de la ceva bobine si aceea siguranta era putin topita langa un piciorus. De marti cand s-a intamplat chestia asta nu am mai pornito. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 daca tot schimbi sigurante fara sa repari defectiunea la un moment dat o sa-ti ia foc, trebuie doar sa gasesti o siguranta proasta care nu se arde suficient de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Intradevar sigurantele se ard la gropi si cand se zguduie motorul. Dupa ce am schimbat siguranta de 30A la vreo ora am schimbato si cea de 10A plcare vine de la ceva bobine si aceea siguranta era putin topita langa un piciorus. De marti cand s-a intamplat chestia asta nu am mai pornito. Nu groapa sau vibratia arde fuzibilul, problema este intr-un contact slabit al sigurantei sau o suprasarcina in circuitul protejat. Verifica circuitele de baza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iunie 27, 2015 Autor Share Postat Iunie 27, 2015 Nu groapa sau vibratia arde fuzibilul, problema este intr-un contact slabit al sigurantei sau o suprasarcina in circuitul protejat. Verifica circuitele de baza! Paivma gandesc ca nu o groapa arde o siguranta, este clar, doar ca atunci la zdruncinaturi se misca vreun fir si face scurt pe undeva, sau vreo bobina ceva habar nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Timp si rabdare Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) apuca-te cu spray de contacte si ia toate mufele la curatat. Cele care ti par slabe strange-le daca este posibil. Verifica cablajul unde este strans cu coliere pe cadru si unde ar putea atinge o piesa ce vibreaza relativ independent de conductori. ... si schimba becurile cu altele cumparate din alt stoc, eventual alt producator. Arunca sigurantele care au fost pe un soclu ce a inceput sa se topeasca!. Am bec halogen H7 +110% luminozitate, deci are filamentul mult mai subtire si nu se rupe de la vibratii pe monocilindru. Editat Iunie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.