superbec Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 eu o vreau, insa colegii spun ca pretul este prea mare pt tehnologia din 2007, si tind sa le dau dreptate » Post actualizat in 15 Jun 2015 08:59 ce are transalp? » Post actualizat in 15 Jun 2015 09:03 cred ca o sa-l sun pe omul cu transalpul sa vad ce spune. mi se pare interesanta oferta si pare un pret bun in comparatie cu ktm.ul 640 care e din 2007, deci mai vechi si e si tavalit putin.. voi ce spuneti? pun link cu transalpul http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=605357&selpic=2&zoom=1#foto iti dai seama ca transalpu e un gunoi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 1.Mobra nu imi inspira incredere pentru ca nu este tinuta in garaj si de aici am dubiile mele privind mentenanta. De cand e obligatoriu sa fie tinuta motocicleta in garaj? Unii n-au garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Pai mai bine iti spun ce n-are. 1 N-are roata de 21 pe fata. 2 N-are susupensii. 3 N-are vână. Astea toate sunt prin comparatie directă cu 640. De asemenea am aflat [de la niste posesori ] ca Honda este singura firma la care motoarele pe injectie consuma mai mult decat cele pe carburatie. Referitor la tehnologie pot sa iti spun ca ceea ce ii lipseste este injectia, treapta a 6-a si ABS-ul In anuntul ala nu se specifica nimic despre ABS deci n-are, din amintiri nu are nici treapta a 6-a iar injectia nu e chiar ce ar trebui sa fie. » Post actualizat in 15 Jun 2015 09:43 Am uitat sa adaug ca transalpul este foarte greu iar KTM-ul chiar exceleaza la capitolul asta. la pct.ul 1 ai dreptate, la 2 si 3 pari ca te pricepi, deci tind sa ti dau dreptate. Am vbit cu omul cu transalp, a fost adusa din italia in martie anul acesta, a mers 2000 km cu ea, a fost adusa pt deal dar e prea grea. in italia a avut 2 proprietari, ultimul fiind o persoana de 65 de ani, vechea poveste cu moshulica,si a scapat-o pe o parte si are putin tabla de pe rezervor infundata. in rest cik e impecabila. i-am cerut mai multe poze. deja cand mi-a spus ca roata pe fatza are 19, mi-a pierit pofta, cu toate ca arata bine si este mai noua. in rest va las pe voi sa va dati cu parerea. » Post actualizat in 15 Jun 2015 10:07 apropo, am uitat sa specific, nu sunt o persoana usoara, am 1.85 si vreo 100 de kg. deci nu-mi fac probleme de motoare grele. » Post actualizat in 15 Jun 2015 10:22 iti dai seama ca transalpu e un gunoi, nu? nu imi dau seama. nu cunosc motorul, poate imi explica cei care se pricep sau care au mai auzit persoane care au detinut asa ceva. mobrele mele de pana acum: 1.mobra 50 cmc fab 1900 toamna, 2 voshod 175 cmc fab 91 parca 3. aprilia rx 80 cmc, fab 2000 si ceva parca 4. yamaha virago 535 cmc in rest am condus ocazional jawa 350, ij 350, =)) dragstar 650, vulcan 800, harley davidsoane 883 , hd fatboy 1700 cmc, hd breakout 1700 ....mai multe dar doar pe astea mi le amintesc. totusi ma gandesc la enduro touring si cred ca voi ramane mult la categoria asta. Gandurile astea referitor la enduro ma bantuie de ceva ani, si acum dupa ce am vazut Long Way Down m-am decis sa fac pasul. totusi sunt limitat de buget, nu sunt ca ,,baetii,, aia din show.ul de pe discovery Editat Iunie 15, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 » Post actualizat in 15 Jun 2015 10:07 apropo, am uitat sa specific, nu sunt o persoana usoara, am 1.85 si vreo 100 de kg. deci nu-mi fac probleme de motoare grele. nu imi dau seama. nu cunosc motorul, poate imi explica cei care se pricep sau care au mai auzit persoane care au detinut asa ceva. pai ai ceva experienta sa zicem, ia un varadero sau v-strom 1000 chiar si 650 e mult peste transalpul vietii, sunt mult mai bune pentru ce vrei tu sa faci(99%asfalt si cateodata un drum de tara) decat ktm-u asta . buget ai, nu te plange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 pai ai ceva experienta sa zicem, ia un varadero sau v-strom 1000 chiar si 650 e mult peste transalpul vietii, sunt mult mai bune pentru ce vrei tu sa faci(99%asfalt si cateodata un drum de tara) decat ktm-u asta . buget ai, nu te plange pai da, am luat-o de jos in rest sunt intratative cu ktm.ul adventure 640. altul, nu acesta din topic, asta e prea scump....vorba baiatului cu motorul de 2000 sh sau 7000 nou. hai sa zicem 70 % asfalt, 30 % coclauri. » Post actualizat in 17 Jun 2015 09:30 am atasat niste poze cu agregatul, poze trimise de om, am incercat sa i cenzurez nr de inmatriculare ca sa nu se simta omul ofensat. poate reusiti sa ma ajutati cu niste pareri pertinente despre motor, cel putin atat cat se poate da cu parerea in urma unor poze.\ ms am fost ieri sa vad motorul asta. merge bine, motorul cam brut, are ceva urme de offroad, se oberva si intr una din npoza ce am observat si eiri, si anume codita de plastic din spate care formeaza un fel de aparatoare si tine stopul spate este descentrata , adica nu pica fix deasupra rotii spate, este inclinata spre stanga, sa fie cumva de la vreo cazatura, cadru stramb sau altceva? de asemenea am fost sa vad si o honda transalp de 700 modelul nou, mi-a facut o impresie bunicica, in sensul ca se aude mai bine toba stock decat ktm ul cu toba stock, si motorul este mai liniar, nu vibreaza asa tare, am facut si un mic whellie cu ea , am fost sa vad si un dr 650 din 90.....), batranica si se aude de parca motorul e spart in interior ktm.ul costa 3950 euro si nu stiu daca se merita. astept pareri, sunt in pana de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 detaliaza putin te rog. Scump si greu de intretinut, parere de fost calaretz de Pegaso (vreo 30 de mii de km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 Scump si greu de intretinut, parere de fost calaretz de Pegaso (vreo 30 de mii de km) apreciez sinceritatea. scump ca intretinere ? sau piese ieftine dar care se strica des.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Daca esti din Bucuresti vino sa vezi Transalpul 650 al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 29, 2015 Autor Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) Daca esti din Bucuresti vino sa vezi Transalpul 650 al meu. din ploiesti. voi trece intr-una din zilele saptamanii asteia prin bucuresti si poate trec sa o vad si pe a ta. am vzt un transalp de 700 si am mers pe el, dar are roata de 19 pe fata, lucru pe care nu-l agreez in mod special. Editat Iunie 29, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 pai da, am luat-o de jos in rest sunt intratative cu ktm.ul adventure 640. altul, nu acesta din topic, asta e prea scump....vorba baiatului cu motorul de 2000 sh sau 7000 nou. hai sa zicem 70 % asfalt, 30 % coclauri. Daca asta e procentul real, mai bine iti iei KTM sau Xchalenge decat translap sau alta mobra de sosea. Adica sa nu ma intelegi gresit, 30% coclauri e un procent foarte mare, la care merita din plin o mobra mai apropiata de enduro decat de sosea. Toate astea care sunt cu roti de 19, eventual si turnate [fara spite] sunt de sosea si cel m ult un drum forestier. Acu stiu ca o sa-mi sara in cap unii si altii ca eu facut ei enduro, cu te miri ce mobra si o sa apara si un filmulet, cu unu care se da exceptional de nemaipomenit cu o mobra din asta pe coclauri, dar in realitate mobrele peste 180 de kg, fara 21 fata si cu suspensii la misto nu au ce cauta pe coclauri. Nu ca nu se poate, se poate, doar ca te chinui. Ca exemplu ca se poate nordicul ala cu nume impronuntabil care s-a dat cu R1 in jurul globului, dar a sfarsit prin a o modifica de nu o mai recunoaste nimeni si mai arata si penibil cu sifonierul pe spatele mobrei. Revenind, daca ala e procentul tau real, sau spre aia tinzi: KTM 640 adventure, BMW Xchalennge, KTM 690[asta e cam scump] , BMW Dakar [asta deja e mai greu], Honda XR [asta e mai vechi si cu racire pe aer], Suzuki DRZ [asta e cam slab ca putere]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) pai da, am luat-o de jos in rest sunt intratative cu ktm.ul adventure 640. altul, nu acesta din topic, asta e prea scump....vorba baiatului cu motorul de 2000 sh sau 7000 nou. hai sa zicem 70 % asfalt, 30 % coclauri. Daca asta e procentul real, mai bine iti iei KTM sau Xchalenge decat translap sau alta mobra de sosea. Adica sa nu ma intelegi gresit, 30% coclauri e un procent foarte mare, la care merita din plin o mobra mai apropiata de enduro decat de sosea. Toate astea care sunt cu roti de 19, eventual si turnate [fara spite] sunt de sosea si cel m ult un drum forestier. Acu stiu ca o sa-mi sara in cap unii si altii ca eu facut ei enduro, cu te miri ce mobra si o sa apara si un filmulet, cu unu care se da exceptional de nemaipomenit cu o mobra din asta pe coclauri, dar in realitate mobrele peste 180 de kg, fara 21 fata si cu suspensii la misto nu au ce cauta pe coclauri. Nu ca nu se poate, se poate, doar ca te chinui. Ca exemplu ca se poate nordicul ala cu nume impronuntabil care s-a dat cu R1 in jurul globului, dar a sfarsit prin a o modifica de nu o mai recunoaste nimeni si mai arata si penibil cu sifonierul pe spatele mobrei. Revenind, daca ala e procentul tau real, sau spre aia tinzi: KTM 640 adventure, BMW Xchalennge, KTM 690[asta e cam scump] , BMW Dakar [asta deja e mai greu], Honda XR [asta e mai vechi si cu racire pe aer], Suzuki DRZ [asta e cam slab ca putere] . Editat Iunie 29, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 30% off si 70% on in ce se masoara? In Km sau in ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 evenind, daca ala e procentul tau real, sau spre aia tinzi: KTM 640 adventure, BMW Xchalennge, KTM 690[asta e cam scump] , BMW Dakar [asta deja e mai greu], Honda XR [asta e mai vechi si cu racire pe aer], Suzuki DRZ [asta e cam slab ca putere] . de adaugat pentru polivalenta sa XR650R http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2005.htm cu dezavantaj (in viziunea unora) ca are pornirea la pedala, nu poate duce 2 persoane, schimb de ulei si reglaje de supape la 2500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 30% off si 70% on in ce se masoara? In Km sau in ore? Evident in km, iti poti da seama de asta dupa mobrele din discutie. Aia care gandesc in ore se dau pe altfel de mobre. » Post actualizat in 29 Jun 2015 17:42 de adaugat pentru polivalenta sa XR650R http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2005.htm cu dezavantaj (in viziunea unora) ca are pornirea la pedala, nu poate duce 2 persoane, schimb de ulei si reglaje de supape la 2500km Pai daca te uiti mai atent, ca tot mi-ai dat Quote e acolo, nu am specificat cilindreea, dar avand in vedere capacitatile celorlalte e cam evident. Am uitat de ex Yamaha TT care are si versiune cu pornire electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Evident in km, iti poti da seama de asta dupa mobrele din discutie. Aia care gandesc in ore se dau pe altfel de mobre. » Post actualizat in 29 Jun 2015 17:42 Atunci 30% Km off e f mult. Isi va petrece cea mai parte din timp in off. Creasta M-tii Grohotis: 1 ora juma dus, o ora juma intors, 8 ore pe munte. In Km am facut un 80%-20%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 29, 2015 Autor Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) Daca asta e procentul real, mai bine iti iei KTM sau Xchalenge decat translap sau alta mobra de sosea. Adica sa nu ma intelegi gresit, 30% coclauri e un procent foarte mare, la care merita din plin o mobra mai apropiata de enduro decat de sosea. Toate astea care sunt cu roti de 19, eventual si turnate [fara spite] sunt de sosea si cel m ult un drum forestier. Acu stiu ca o sa-mi sara in cap unii si altii ca eu facut ei enduro, cu te miri ce mobra si o sa apara si un filmulet, cu unu care se da exceptional de nemaipomenit cu o mobra din asta pe coclauri, dar in realitate mobrele peste 180 de kg, fara 21 fata si cu suspensii la misto nu au ce cauta pe coclauri. Nu ca nu se poate, se poate, doar ca te chinui. Ca exemplu ca se poate nordicul ala cu nume impronuntabil care s-a dat cu R1 in jurul globului, dar a sfarsit prin a o modifica de nu o mai recunoaste nimeni si mai arata si penibil cu sifonierul pe spatele mobrei. Revenind, daca ala e procentul tau real, sau spre aia tinzi: KTM 640 adventure, BMW Xchalennge, KTM 690[asta e cam scump] , BMW Dakar [asta deja e mai greu], Honda XR [asta e mai vechi si cu racire pe aer], Suzuki DRZ [asta e cam slab ca putere] . apreciez sfaturile. si eu vreau ktm. am facut deja o oferta publica aici pe forum si telefonic omului cu 640 din 2005 pe care il are la buzau. de pe la inceputul lunii iunie ii tot ,,curtez,, omului mobra. sa nu ma injurati, ) 3000 pt un motor care nu se mai fabrica e o suma destul de mare, parerea mea..... daca merita banul sau nu asta e alta discutie. vedem ce iese. dar nu cred ca iese. f 800 gs adventure e un vis deocamdata pt mine, foarte tare mobra dar f scumpa, mai ales in perioada asta. sunt in tratative si cu George Biris, dar sunt scumpe rau in perioada asta in nordul italiei. bmw x challenge la fel serie limitata, nu se mai fabrica si pare scumpa. am sunat la dementor sa intreb de o șa pt ktm 640, nici nu se mai fabrica, doar husa daca vreau.... ) vreau un catar, sa pun multe bagaje si cutii pe el....cum ai zis tu cu ,,sifonierul,, pe motor. oricum sunt in pericol sa nu vad mobra vara asta, ceva imi spune ca voi astepta pana la toamna pt ceva din nordul italiei. de adaugat pentru polivalenta sa XR650R http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2005.htm cu dezavantaj (in viziunea unora) ca are pornirea la pedala, nu poate duce 2 persoane, schimb de ulei si reglaje de supape la 2500km multumesc pt sugestie dar nu cred ca o sa fie un astfel de motor. vreau sa pun sifonierul pe el si asta nu cred ca duce + pasagera Atunci 30% Km off e f mult. Isi va petrece cea mai parte din timp in off. Creasta M-tii Grohotis: 1 ora juma dus, o ora juma intors, 8 ore pe munte. In Km am facut un 80%-20%. sunt arhitect. nu ma plang de timp liber. stau in subcarpati, deci fac 10 min pana la cel mai apropiat deal, mers pe jos. » Post actualizat in 29 Jun 2015 22:03 Daca asta e procentul real, mai bine iti iei KTM sau Xchalenge decat translap sau alta mobra de sosea. Adica sa nu ma intelegi gresit, 30% coclauri e un procent foarte mare, la care merita din plin o mobra mai apropiata de enduro decat de sosea. Toate astea care sunt cu roti de 19, eventual si turnate [fara spite] sunt de sosea si cel m ult un drum forestier. Acu stiu ca o sa-mi sara in cap unii si altii ca eu facut ei enduro, cu te miri ce mobra si o sa apara si un filmulet, cu unu care se da exceptional de nemaipomenit cu o mobra din asta pe coclauri, dar in realitate mobrele peste 180 de kg, fara 21 fata si cu suspensii la misto nu au ce cauta pe coclauri. Nu ca nu se poate, se poate, doar ca te chinui. Ca exemplu ca se poate nordicul ala cu nume impronuntabil care s-a dat cu R1 in jurul globului, dar a sfarsit prin a o modifica de nu o mai recunoaste nimeni si mai arata si penibil cu sifonierul pe spatele mobrei. Revenind, daca ala e procentul tau real, sau spre aia tinzi: KTM 640 adventure, BMW Xchalennge, KTM 690[asta e cam scump] , BMW Dakar [asta deja e mai greu], Honda XR [asta e mai vechi si cu racire pe aer], Suzuki DRZ [asta e cam slab ca putere] . intrebare: 690 enduro r il pot face catar? vreau sa pun cutii din alea de la givi de 48 l si un top case de 58 l tot de la ei. adica duce atata greutate si poate fi adaptat? sa nu uitati si de pasagera...:-) Editat Iunie 29, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) f 800 gs adventure e un vis deocamdata pt mine, foarte tare mobra dar f scumpa, mai ales in perioada asta. Daca vrei mobra aia iti recomand in cel mai serios mod sa iti iei varianta normala si nu adventure si de asemenea model pana in 2012. bmw x challenge la fel serie limitata, nu se mai fabrica si pare scumpa. Da X challenge s-au produs relativ putine si avand in vedere ca vrei si apsager si bagaje vezi mai jos. am sunat la dementor sa intreb de o șa pt ktm 640, nici nu se mai fabrica, doar husa daca vreau.... ) vreau un catar, sa pun multe bagaje si cutii pe el....cum ai zis tu cu ,,sifonierul,, pe motor. oricum sunt in pericol sa nu vad mobra vara asta, ceva imi spune ca voi astepta pana la toamna pt ceva din nordul italiei. multumesc pt sugestie dar nu cred ca o sa fie un astfel de motor. vreau sa pun sifonierul pe el si asta nu cred ca duce + pasagera sunt arhitect. nu ma plang de timp liber. stau in subcarpati, deci fac 10 min pana la cel mai apropiat deal, mers pe jos. » Post actualizat in 29 Jun 2015 22:03 intrebare: 690 enduro r il pot face catar? vreau sa pun cutii din alea de la givi de 48 l si un top case de 58 l tot de la ei. adica duce atata greutate si poate fi adaptat? sa nu uitati si de pasagera...:-) Omule eu zic sa o luam de la inceput. Ce vrei sa faci cu mobra? Pe 690 se pot pune cutii, nu stiu daca fix din alea de vrei tu dar inclin sa cred ca da. Problema e ca nu merge cu bagaje si pasager. Nu ca nu l-ar ajuta motorul, puterea, ci pt ca subcadrul spate e sublim dar lipseste cu desavarsire, adica rezervorul e parte din subcadru; ceea ce e ok pt mobra aia care e destinata pt enduro sau pt adventure cu mentiunea fara pasager si de obicei cei care folosesc asa ceva la adventure nu au cutii ci "soft luggage". Daca vrei pasager si bagaje ia-ti BMW F650GS Dakar. La aia 4000 de care dispui iti gasesti unul in stare foarte buna pe care sa dai max 3000 si de restul iti schimbi furca si amortizorul si esti pregatit. Mai sunt evident si alte optiuni insa deja vorbim de mobre mai grele si/sau deja bicilindre. Editat Iunie 30, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 Daca vrei mobra aia iti recomand in cel mai serios mod sa iti iei varianta normala si nu adventure si de asemenea model pana in 2012. Da X challenge s-au produs relativ putine si avand in vedere ca vrei si apsager si bagaje vezi mai jos. Omule eu zic sa o luam de la inceput. Ce vrei sa faci cu mobra? Pe 690 se pot pune cutii, nu stiu daca fix din alea de vrei tu dar inclin sa cred ca da. Problema e ca nu merge cu bagaje si pasager. Nu ca nu l-ar ajuta motorul, puterea, ci pt ca subcadrul spate e sublim dar lipseste cu desavarsire, adica rezervorul e parte din subcadru; ceea ce e ok pt mobra aia care e destinata pt enduro sau pt adventure cu mentiunea fara pasager si de obicei cei care folosesc asa ceva la adventure nu au cutii ci "soft luggage". Daca vrei pasager si bagaje ia-ti BMW F650GS Dakar. La aia 4000 de care dispui iti gasesti unul in stare foarte buna pe care sa dai max 3000 si de restul iti schimbi furca si amortizorul si esti pregatit. Mai sunt evident si alte optiuni insa deja vorbim de mobre mai grele si/sau deja bicilindre. pai da, am observat ca are cadrul in partea din spate mai subtirel, de aia intrebam... deci nu. cineva ma indeamna in privat catre o Africana de 750, cu ardoare. ..... si cu argumente solide, problema e ca mi se pare cam vechi si scuuuump pt anii lui, dar sunt convins ca au fost motoare grozave la vremea lor. as fi vrut sa fac si eu un Grexit vara asta si imi trebuie un catar de motor, pe care dupa cum spuneam, sa il pot baga si pe vreun drum forestier, doua, eventual... cat te-a costat gs-ul tau si de unde l-ai adus? l-ai luat de nou? si de ce as alege varianta normala fata de varianta adventure si de ce pana in 2012. cand ai timp detaliaza putin. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 pai da, am observat ca are cadrul in partea din spate mai subtirel, de aia intrebam... deci nu. cineva ma indeamna in privat catre o Africana de 750, cu ardoare. ..... si cu argumente solide, problema e ca mi se pare cam vechi si scuuuump pt anii lui, dar sunt convins ca au fost motoare grozave la vremea lor. Intr-adevăr Africanele au fost super mobre la vremea lor, ca dovadă stă nr mare încă în functiune și numărul de fani. Ca problema principală este că sunt foarte grele. Probleme secundare: nu prea au putere, dar posesorii nu se plâng de cuplu de ex. Suspensia e din vremea la care au fost produse adică outdated și cei care se dau zdravăn o schimbă. Într-adevăr sunt scumpe și nu le-am menționat din 2 mari motive. 1 Ai plecat de la o mobră ușoară și cu suspensie foarte bună și din punctul ăsta de vedere te duci spre celălalt capăt al spectrului. 2 Principalul argument pt care ai refuzat 640 Adv au fost banii pentru tehnologia și vârsta mobrei, și din punctul ăsta de vedere Africanele stau și mai prost. as fi vrut sa fac si eu un Grexit vara asta si imi trebuie un catar de motor, pe care dupa cum spuneam, sa il pot baga si pe vreun drum forestier, doua, eventual... Păi de asta ti-am recomandat Dakarul, una din cele mai bune mobre de Adventure în opinia mea pt că: 1 Motorul ăla care este un icon de fiabilitate și consum. 2 Greutatea minimă pt o mobră care poate căra pasageră și bagaje. 3 Super tehnologie pt anul fabricării, injecție, ABS, mânere încălzite, cadrul care este parțial Al parțial oțel și care contribuie din plin la masă redusă a mobrei. 4 Alternator generos. 5 Cel mai "rotund" monocilindru pe care l-am văzut până acum. cat te-a costat gs-ul tau si de unde l-ai adus? l-ai luat de nou? si de ce as alege varianta normala fata de varianta adventure si de ce pana in 2012. cand ai timp detaliaza putin. multumesc. Al meu avea 6000 km când l-am luat și părea nou. Variantă normală e mai ușoară, semnificativ. Până în 2012 aveau furcă Marzocchi de 45, care sunt proaste, dar pot fi modificate relativ ușor; din 2013 WP de 43, care mie mi se pare subdimensionată. Din ce înțeleg însă nu te încadrezi la bani pt un 800. Ia în calcul și un KTM 9X0, care e mai ieftin, e mai greu față de 800 dar mai ușor față de Africană, care poate avdea ABS, care are o suspensie foarte bună din fabrică, care e mai puternic dar consumă mai mult. Până la urmă cred că trebuie să te hotărăști ce vrei să faci cu mobră. Sper că-ți dai seama ca nu le poți face pe toate fără compromisuri și că mobra perfectă nu există. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Intr-adevăr Africanele au fost super mobre la vremea lor, ca dovadă stă nr mare încă în functiune și numărul de fani. Ca problema principală este că sunt foarte grele. Probleme secundare: nu prea au putere, dar posesorii nu se plâng de cuplu de ex. Suspensia e din vremea la care au fost produse adică outdated și cei care se dau zdravăn o schimbă. Într-adevăr sunt scumpe și nu le-am menționat din 2 mari motive. 1 Ai plecat de la o mobră ușoară și cu suspensie foarte bună și din punctul ăsta de vedere te duci spre celălalt capăt al spectrului. 2 Principalul argument pt care ai refuzat 640 Adv au fost banii pentru tehnologia și vârsta mobrei, și din punctul ăsta de vedere Africanele stau și mai prost. Păi de asta ti-am recomandat Dakarul, una din cele mai bune mobre de Adventure în opinia mea pt că: 1 Motorul ăla care este un icon de fiabilitate și consum. 2 Greutatea minimă pt o mobră care poate căra pasageră și bagaje. 3 Super tehnologie pt anul fabricării, injecție, ABS, mânere încălzite, cadrul care este parțial Al parțial oțel și care contribuie din plin la masă redusă a mobrei. 4 Alternator generos. 5 Cel mai "rotund" monocilindru pe care l-am văzut până acum. Al meu avea 6000 km când l-am luat și părea nou. Variantă normală e mai ușoară, semnificativ. Până în 2012 aveau furcă Marzocchi de 45, care sunt proaste, dar pot fi modificate relativ ușor; din 2013 WP de 43, care mie mi se pare subdimensionată. Din ce înțeleg însă nu te încadrezi la bani pt un 800. Ia în calcul și un KTM 9X0, care e mai ieftin, e mai greu față de 800 dar mai ușor față de Africană, care poate avdea ABS, care are o suspensie foarte bună din fabrică, care e mai puternic dar consumă mai mult. Până la urmă cred că trebuie să te hotărăști ce vrei să faci cu mobră. Sper că-ți dai seama ca nu le poți face pe toate fără compromisuri și că mobra perfectă nu există. multumesc pt descriere. super descriere in favoarea dakarului de 650 si cred ca iau in serioas varianta f 650 gs dakar. asa este, nu am bani de f 800 gs. africana pica, foarte scumpa pt varsta ei....sunt slabe sanse sa ma urc pe asa ceva dar nu se stie nicioadata, depinde ce oferte gasesc si observ ca nu e foarte variata piata de africane in ro, ca de altfel nici cea de bmw.uri. este aici pe forum un dakar de 650 cu abs din 2007 la 3800 parca...cu 21000 km. Editat Iunie 30, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) multumesc pt descriere. super descriere in favoarea dakarului de 650 si cred ca iau in serioas varianta f 650 gs dakar. asa este, nu am bani de f 800 gs. africana pica, foarte scumpa pt varsta ei....sunt slabe sanse sa ma urc pe asa ceva dar nu se stie nicioadata, depinde ce oferte gasesc si observ ca nu e foarte variata piata de africane in ro, ca de altfel nici cea de bmw.uri. este aici pe forum un dakar de 650 cu abs din 2007 la 3800 parca...cu 21000 km. Poți arunca o privire și în vitrină competiției și anume la Yamaha Super Tenere modelul vechi de 750. Unii zic că este incomparabil mai bună AT în off, față de ST, pe de altă parte fanii hardcore AT, spun că această mobră nu are concurență. Știu că am pus Dakarul intr-o lumină foarte bună și chiar o merită, însă te rog să-ți aduci aminte că nu există mobra perfectă, toate au și defecte sau probleme. Respectivul Dakar mi se pare cam scump, însă, dacă acei km sunt real,i poate că merită banii. Acum depinde și unde și cum a fost ținut și întreținut, pt că 2007 cu 21000km înseamnă 2333 km/an. Editat Iulie 1, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Poți arunca o privire și în vitrină competiției și anume la Yamaha Super Tenere modelul vechi de 750. Unii zic că este incomparabil mai bună AT în off, față de ST, pe de altă parte fanii hardcore AT, spun că această mobră nu are concurență. Știu că am pus Dakarul intr-o lumină foarte bună și chiar o merită, însă te rog să-ți aduci aminte că nu există mobra perfectă, toate au și defecte sau probleme. Respectivul Dakar mi se pare cam scump, însă, dacă acei km sunt real,i poate că merită banii. Acum depinde și unde și cum a fost ținut și întreținut, pt că 2007 cu 21000km înseamnă 2333 km/an. stiu. si i-am cerut mai multe poze cu el si mi-a spus ca nu are... ramane de vazut. e aproape de mine, poate voi merge sa o vad sapt viitoare. sunt ceva mai scumpe. ramane de vazut daca pot sa pun pe ea cutii givi de 48, respectiv 58 l. altfel e mai greu sa o iau. omu mi-a zis ca duce atata greutate, cadrul... iar in ceea ce priveste nr de km, ce sa zic, depinde, vedem cati proprietari a avut si de unde e adusa. sunt cam putini. astept cu interes sa se legifereze si in ro aspectul cu nr de km, dar mai avem pana atunci, vreo 3-4 decenii... pana atunci eu trebuie sa-mi iau mobra ....fara km dati inapoi Editat Iulie 1, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) motocicletele se cumpara asa : "arde sangele-n tini cand o vezi? DA>>> o cumperi NU>>> cauti alta" restul se repara Are dreptate Becul. Multa apa batuta in piua pentru nimic. Pana la urma nu o iei pe viata, simti dupa un timp daca nu ti se potriveste (si toti ne plictisim de le, la un moment dat) si o schimbi daca iti permiti. Si daca vorbesti despre drumuri de Grecia and stuff, mai bine uita de monociclindru si cauta un bicilindru. Un Transalp 650 2004-2006 ar fi o alegere excelenta, are inca roata de 21 pe fata, cara bagaje si pasager fara mofturi, elasticitate suficienta. Intr adevar, e grea si nu consuma tocmai putin, dar face fata la o forestiera si chiar putin mai mult. Un 700 ar fi deja alta mancare de peste, e mai noua, are injectie, dar are roata de 19 pe fata si cred ca si ABS, deci si ar merita banii daca va vedea mult asfalt (cum sigur va fi). Si toate astea pana in 4000 de euro lejer. Sa ti iei un KTM monocilindru si sa il tii 99 la suta pe asfalt e masochism. Pentru off nu prea are adversar, dar hai sa fim seriosi, cine vrea off nu isi ia vaci de peste 160 de kile. Editat Iulie 2, 2015 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 Are dreptate Becul. Multa apa batuta in piua pentru nimic. Pana la urma nu o iei pe viata, simti dupa un timp daca nu ti se potriveste (si toti ne plictisim de le, la un moment dat) si o schimbi daca iti permiti. Si daca vorbesti despre drumuri de Grecia and stuff, mai bine uita de monociclindru si cauta un bicilindru. Un Transalp 650 2004-2006 ar fi o alegere excelenta, are inca roata de 21 pe fata, cara bagaje si pasager fara mofturi, elasticitate suficienta. Intr adevar, e grea si nu consuma tocmai putin, dar face fata la o forestiera si chiar putin mai mult. Un 700 ar fi deja alta mancare de peste, e mai noua, are injectie, dar are roata de 19 pe fata si cred ca si ABS, deci si ar merita banii daca va vedea mult asfalt (cum sigur va fi). Si toate astea pana in 4000 de euro lejer. Sa ti iei un KTM monocilindru si sa il tii 99 la suta pe asfalt e masochism. Pentru off nu prea are adversar, dar hai sa fim seriosi, cine vrea off nu isi ia vaci de peste 160 de kile. de acord, mai putin prima parte. e greu sa vinzi un fier in zilele noastre. observ ca sunt multe persoane pe aici care au motoare luate probabil dupa criteriul lui Superbec si acum stau cu ele la vanzare de ani buni visand la altele mai bune, mai mari sau mai noi DACA scapa prin vanzare de cele pe care le au acum. mai greu.... pt ca nu toti isi permit sa tina doua mobre in garaj. nu ma grabesc, nu vreau sa ma pripesc ca fata mare.... in ritmul asta probabil ca nu voi vedea 2 roti vara asta, probabil. ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Si merita sa ratezi un sezon pentru niste nehotarari de fata mare? Orice se vinde, la pretul corect, pana la urma merg si schimburile, in nici un caz nu vei nimeri motorul perfect din prima. De ai sti ce important e un sezon, cata experienta capeti, cate amintiri aduni, cate planuri fauresti in functiile de experientele astea acumulate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.