Sari la conținut

Moare motorul


Postări Recomandate

Salut am o problema la motocicleta mai exact se opreste motorul in mers de multe ori fara sa imi dau seama,spre exemplu astazi eram pe mihai bravu si la coborare de pe pod am apasat ambreiajul sa cobor la liber si pana jos s a oprit motorul si nu e prima data,care ar putea fii cauza? Tin sa mentionez ca este vorba despre un kawasaki ninja 250r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comentez problema tehnica, dar "coboratul ala la liber"e o tampenie mare de tot. Macar daca o scoteai la neutru, desi nici aia nu are rost...

Au trecut timpurile cand batranii coborau serpentinele cu Dacia cu motorul oprit si scoasa din viteza, ca cica economiseau benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit asta la fz6 anul trecut o data la munte, dar vad ca dupa ce am curatat filtrul de aer (K&N) nu a mai aparut fenomenul. Am auzit ca filtrele K&N si cele care nu se schimba in general pot face probleme daca sunt unse cu prea mult "smacaz".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu am idee :-?? Astept poate confirma cineva

» Post actualizat in 25 Jun 2015 21:50

Incearca cu aghiazma mare si cu o lumanare poate isi revine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O blondă nu are nevoie să știe cum să schimbe uleiul la mașină; trebuie doar să știe se schimbă.

Dar ca motociclist, consider că e necesar să știi măcar chestiile de bază la motocicleta pe care o călărești; cum să folosești corect șocul (dacă și când e cazul, sunt destui care vin să se plângă că nu le mai pornește și defapt le-au înnecat de le-au zăpăcit), cum să reglezi un relanti (ca și cu șocul, de obicei e valabil doar la cele cu carburi, dar nu neapărat - vezi GSX-R K1->K3, care e pe injectie dar totuși are șoc manual), cum să verifici o baterie, o tensiune de incărcare, etc. Că dacă rămâi în drum, nu o să te ajute forumul și nici tractările, ca nu ești în Germania (deci probabil nu ești nici neamț, ca să-ți permiți). De asta e „de bun simț” să ai manualul motocicletei și să-l citești; măcar odată, chestiile principale, cu reglaje si mentenanța periodică!

Ce an e motorul?, Dacă e sub 2008, sigur ai carburatoare și reglezi relantiul manual. Dacă e 2008+, poate fi și pe injecție...

Dacă în mers, pe decelerare de la turații mari, motorul moare când închizi gazul brusc și debreiezi (scade turația mult sub 1200-1400 cât ai setat la relanti), înseamnă că mai ai și alte probleme... Încearcă o curațare & sincronizare, apoi, dacă e cazul, o reglare a amestecului.

Ai umblat la tobă/filtru de aer? Dacă ai modificat ceva, mai exact; că dacă o să spui n-am umblat acolo niciodată, înseamnă că n-ai fost curios nici măcar să vezi cum arată filtrul ăla de aer, care se verifică cel puțin odată pe an și se schimbă dacă e cazul (sau eventual se poate curăța). Valabil și pentru buji și altele...

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e 2009..si da este de bun simt sa stii anumite chestii de mentenanta dar nu cred ca e o rusine sa inttrebi ca sa afli ce te intereseaza..revenind ,patesc exact ce ai scris imi moare motorul pe decelerare ,de schimbat s-a schimbat tot la el pregatita de sezon ,la toba s-a umblat doar cand i-au pus silencer pentru RAR si apoi l-au scos dar nu cred ca are relevanta

Editat de Alex Mt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici că la relanti ai 1000 RPM?

Aici ai manualul -- > http://service.tanga-moteurs.ro/data/KAWASAKI%20NINJA%20250%2008%20EX250J8F%20(99924-1391-01)%20SM.pdf

Turatie relanti - 1300rpm. Se regleaza din tija situata in partea stanga, undeva in dreptul genunchiului, la capatul carenei laterale, cam pe unde incepe coditza... Nu stium cum sa-ti explic mai exact, uita-te atent si o sa vezi. Pagina 40.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, rotita pentru relanti este intre carena si bucata de plastic de sub sha

poti vedea in poza asta http://s291.photobucket.com/user/VeX86BirD/media/Carb%20sync/IdleAdjustmentknob.jpg.html

cel mai probabil ai injectie, si cand o pornesti sta ea singura un pic mai turata, deci vezi inainte sa reglezi relanti-ul motorul sa fie incalzit, si reglezi din rotita, eu am setat pe la 1400-1500 parca

 

din ce oras esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E binecunoscuta tampenia asta. Iti dai seama daca ar fi coborat din masina sa se uite la discuri, rameneau socati? Cred ca erau incandescente si pe langa asta probabil sarea si vaselina din fuzete sau in cel mai bun caz se degrada complet.

Cel mai bine de coborat o panta este sa ii dai o treapta cat de inferioara poti si o lasi asa la vale :D

 

Nu comentez problema tehnica, dar "coboratul ala la liber"e o tampenie mare de tot. Macar daca o scoteai la neutru, desi nici aia nu are rost...

Au trecut timpurile cand batranii coborau serpentinele cu Dacia cu motorul oprit si scoasa din viteza, ca cica economiseau benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru ajutor,intr-un fel e logic ca daca scazi brusc turatia de la 10k sa se opreasca si motorul dar obisnuit de la masina mi-a intrat in reflex asa ca am preferat sa intreb ..oricum am vorbit cu cineva sa o duc luni la o verificare ca sa inlatur orice dubiu legat de treaba asta ,turatia acum e ok undeva pe la 1,3k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???

Va multumesc pentru ajutor,intr-un fel e logic ca daca scazi brusc turatia de la 10k sa se opreasca si motorul dar obisnuit de la masina mi-a intrat in reflex asa ca am preferat sa intreb ..oricum am vorbit cu cineva sa o duc luni la o verificare ca sa inlatur orice dubiu legat de treaba asta ,turatia acum e ok undeva pe la 1,3k

Ba nu e nici logic nici normal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...