Alex Mt Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Salut am o problema la motocicleta mai exact se opreste motorul in mers de multe ori fara sa imi dau seama,spre exemplu astazi eram pe mihai bravu si la coborare de pe pod am apasat ambreiajul sa cobor la liber si pana jos s a oprit motorul si nu e prima data,care ar putea fii cauza? Tin sa mentionez ca este vorba despre un kawasaki ninja 250r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Nu comentez problema tehnica, dar "coboratul ala la liber"e o tampenie mare de tot. Macar daca o scoteai la neutru, desi nici aia nu are rost... Au trecut timpurile cand batranii coborau serpentinele cu Dacia cu motorul oprit si scoasa din viteza, ca cica economiseau benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Si eu am patit asta la fz6 anul trecut o data la munte, dar vad ca dupa ce am curatat filtrul de aer (K&N) nu a mai aparut fenomenul. Am auzit ca filtrele K&N si cele care nu se schimba in general pot face probleme daca sunt unse cu prea mult "smacaz". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 posibil sa-ti faca si o bujie probleme cand e la temperatura motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Ai deturat-o rapid, sau ceva de genul ? vezi la cat sta relantiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 25, 2015 Autor Share Postat Iunie 25, 2015 La 1000rpm » Post actualizat in 25 Jun 2015 20:17 Am observat ca mi se intampla doar prin a 5a cand scad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Incearca cu aghiazma mare si cu o lumanare poate isi revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Nu e prea jos relantiul? Cat scrie in carte ca trebuie sa fie? Majoritatea motocicletelor il au pe la 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 25, 2015 Autor Share Postat Iunie 25, 2015 Sincer nu am idee :-?? Astept poate confirma cineva » Post actualizat in 25 Jun 2015 21:50 Incearca cu aghiazma mare si cu o lumanare poate isi revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 1300 +/- 100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 intre 1300 - 1400 din ce stiu eu, am avut si eu problema asta, acum nu sunt sigur dar aici sa umblat, reglat carburatoare aer - benzina, schimbat filtru aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 25, 2015 Autor Share Postat Iunie 25, 2015 Si pot creste singur turatia la 1300? Sau trebuie sa ma duc la service..? Poate e o intrebare banala dar sunt incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) O blondă nu are nevoie să știe cum să schimbe uleiul la mașină; trebuie doar să știe că se schimbă. Dar ca motociclist, consider că e necesar să știi măcar chestiile de bază la motocicleta pe care o călărești; cum să folosești corect șocul (dacă și când e cazul, sunt destui care vin să se plângă că nu le mai pornește și defapt le-au înnecat de le-au zăpăcit), cum să reglezi un relanti (ca și cu șocul, de obicei e valabil doar la cele cu carburi, dar nu neapărat - vezi GSX-R K1->K3, care e pe injectie dar totuși are șoc manual), cum să verifici o baterie, o tensiune de incărcare, etc. Că dacă rămâi în drum, nu o să te ajute forumul și nici tractările, ca nu ești în Germania (deci probabil nu ești nici neamț, ca să-ți permiți). De asta e „de bun simț” să ai manualul motocicletei și să-l citești; măcar odată, chestiile principale, cu reglaje si mentenanța periodică! Ce an e motorul?, Dacă e sub 2008, sigur ai carburatoare și reglezi relantiul manual. Dacă e 2008+, poate fi și pe injecție... Dacă în mers, pe decelerare de la turații mari, motorul moare când închizi gazul brusc și debreiezi (scade turația mult sub 1200-1400 cât ai setat la relanti), înseamnă că mai ai și alte probleme... Încearcă o curațare & sincronizare, apoi, dacă e cazul, o reglare a amestecului. Ai umblat la tobă/filtru de aer? Dacă ai modificat ceva, mai exact; că dacă o să spui n-am umblat acolo niciodată, înseamnă că n-ai fost curios nici măcar să vezi cum arată filtrul ăla de aer, care se verifică cel puțin odată pe an și se schimbă dacă e cazul (sau eventual se poate curăța). Valabil și pentru buji și altele... Editat Iunie 25, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 25, 2015 Autor Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Motorul e 2009..si da este de bun simt sa stii anumite chestii de mentenanta dar nu cred ca e o rusine sa inttrebi ca sa afli ce te intereseaza..revenind ,patesc exact ce ai scris imi moare motorul pe decelerare ,de schimbat s-a schimbat tot la el pregatita de sezon ,la toba s-a umblat doar cand i-au pus silencer pentru RAR si apoi l-au scos dar nu cred ca are relevanta Editat Iunie 25, 2015 de Alex Mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Zici că la relanti ai 1000 RPM? Aici ai manualul -- > http://service.tanga-moteurs.ro/data/KAWASAKI%20NINJA%20250%2008%20EX250J8F%20(99924-1391-01)%20SM.pdf Turatie relanti - 1300rpm. Se regleaza din tija situata in partea stanga, undeva in dreptul genunchiului, la capatul carenei laterale, cam pe unde incepe coditza... Nu stium cum sa-ti explic mai exact, uita-te atent si o sa vezi. Pagina 40. Editat Iunie 26, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 26, 2015 Autor Share Postat Iunie 26, 2015 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 si daca nu merge ii dai cu tamaie si cu aghiazma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 salut, rotita pentru relanti este intre carena si bucata de plastic de sub sha poti vedea in poza asta http://s291.photobucket.com/user/VeX86BirD/media/Carb%20sync/IdleAdjustmentknob.jpg.html cel mai probabil ai injectie, si cand o pornesti sta ea singura un pic mai turata, deci vezi inainte sa reglezi relanti-ul motorul sa fie incalzit, si reglezi din rotita, eu am setat pe la 1400-1500 parca din ce oras esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 E binecunoscuta tampenia asta. Iti dai seama daca ar fi coborat din masina sa se uite la discuri, rameneau socati? Cred ca erau incandescente si pe langa asta probabil sarea si vaselina din fuzete sau in cel mai bun caz se degrada complet. Cel mai bine de coborat o panta este sa ii dai o treapta cat de inferioara poti si o lasi asa la vale Nu comentez problema tehnica, dar "coboratul ala la liber"e o tampenie mare de tot. Macar daca o scoteai la neutru, desi nici aia nu are rost... Au trecut timpurile cand batranii coborau serpentinele cu Dacia cu motorul oprit si scoasa din viteza, ca cica economiseau benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Mt Postat Iunie 26, 2015 Autor Share Postat Iunie 26, 2015 Va multumesc pentru ajutor,intr-un fel e logic ca daca scazi brusc turatia de la 10k sa se opreasca si motorul dar obisnuit de la masina mi-a intrat in reflex asa ca am preferat sa intreb ..oricum am vorbit cu cineva sa o duc luni la o verificare ca sa inlatur orice dubiu legat de treaba asta ,turatia acum e ok undeva pe la 1,3k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 ??? Va multumesc pentru ajutor,intr-un fel e logic ca daca scazi brusc turatia de la 10k sa se opreasca si motorul dar obisnuit de la masina mi-a intrat in reflex asa ca am preferat sa intreb ..oricum am vorbit cu cineva sa o duc luni la o verificare ca sa inlatur orice dubiu legat de treaba asta ,turatia acum e ok undeva pe la 1,3k Ba nu e nici logic nici normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.