Alex Fasching Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Am un scuter 4t chinez. Daca merg cu acceleratia 2/4 merge fara probleme. Cum am dat acceleratia la maxim se infunda si nu trage tare merge 45. Aseara am ramas fara benzina, cand mai aveam foarte putin a tras la maxim a fugit 70 dar asta doar cand nu am benzina. Cand am benzina numai trage cu acceleratia la maxim. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 NUMAIBINE ERA SA SE INCURCE DECAT SA SE INFUNDA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Am un scuter 4t chinez. Daca merg cu acceleratia 2/4 merge fara probleme. Cum am dat acceleratia la maxim se infunda si nu trage tare merge 45. Aseara am ramas fara benzina, cand mai aveam foarte putin a tras la maxim a fugit 70 dar asta doar cand nu am benzina. Cand am benzina numai trage cu acceleratia la maxim. De ce? 2/4 presupun ca inseamna pana la jumate, sa nu ti se fi desurubat jclorul principal. Editat Iulie 1, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Verifica bujia,daca nu este curata si de culoare maronie trebuie sa reglezi carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) NUMAIBINE ERA SA SE INCURCE DECAT SA SE INFUNDA? Cred ca ai incercat o gluma da esti genul de om care si-a petrecut copilaria in casa Mai incearca glume si cu altii, poate poate POATE te crede cineva amuzant. @Vlad : Acceleratia o pot da si 4/4, dar daca o dau nu se simte, merge foarte infundat si nu accelereaza ci doar mentine viteza pe care o avea inainte. @GoodKat : Nu are legatura @Pion : Bujia am schimbat-o inainte sa schimb carburatorul. Un baiat mi-a recomandat sa schimb filtru de aer cu un filtru sport si daca stau sa ma gandesc putin, de cand mi-am schimbat filtru de aer a inceput sa faca asa, acum nu stiu daca are legatura. Editat Iulie 1, 2015 de Alex Fasching Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Dintr-un motiv sau altul ai amestecul prea bogat! Verifica filtrul de aer, carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 Trage tare cand nu mai am deloc si nu cred ca e din cauza rezervorului pt ca trebuia sa faca asa de cand l-am luat, mie imi face doar de putin timp. Zappy o sa imi schimb filtrul de aer iar la carb e la doua ture jumate. » Post actualizat in 02 Jul 2015 09:56 Adica mi-a tras o data tare un km si dp s a oprit ca numai avea benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) O problema de tipul amestec bogat/sarac se manifesta in permanenta. » Post actualizat in 02 Jul 2015 10:06 Adica mi-a tras o data tare un km si dp s a oprit ca numai avea benzina. Inainte sa ramai fara benzina amestecul SARACESTE! Daca atunci merge bine, trage tu concluziile, GoodKat! Editat Iulie 2, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Deci o luam de la capat sa inteleaga toata lumea. Dupa ce am facut revizia de 1300 la putin timp a inceput sa faca figuri, cand plecam de la semafor dadea o data in gat si dupa pleca bine iar o data la ceva timp (cam la ~70km) motorul dadea in gat si mi se oprea si trebuia sa astept ceva timp. L-am dus la garantie, am schimbat bujie, carburator, cdi. Tot nu am rezolvat problema, dupa ceva timp n-a mai facut asa, iar apoi am realizat ca mereu cand facea asa era ud, deci era din cauza la apa asta. Acum dupa ce am schimbat carburatorul (mi-a pus aerul la 2 ture jumate) merge perfect cu acceleratia 2/4, cum maresc putin mai mult de atat da in gat, nu se opreste, nu accelereaza, doar mentine viteza. Inainte sa raman fara benzina intr-o noapte, am putut merge cu acceleratia la maxim (cum spune zippy a saracit amestecul) si atunci a fugit 60 fara probleme. Cum am facut fullul, iar a inceput sa dea in gat cu acceleratia peste jumate. Deci tiind sa cred ce zice zippy, e din cauza amestecului. Daca era din cauza busonului cum spui tu goodkat, ar fi trebuit sa am problema asta de la inceput, nu? Eu am schimbat doar buretele de la filtru, si am 2500km. O sa incerc sa schimb si filtrul cu unul sport. Ma gandesc cu ocazia asta sa imi iau si o fisa de bujie NGK si o alta bujie mai potenta (cu 50 lei rezolv si imi fac si un full plus o munca de 20 minute) Editat Iulie 2, 2015 de Alex Fasching Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Cine a mers pe 2 timpi stie ca un astfel de motor se tureaza singur uneori chiar inainte de a ramane fara benzina de tot. Daca am inteles eu bine si te referi la supapa de aerisire de la busonul de umplere a rezervorului, logica spune ca problemele (mersul in suturi sau infundat) apar cand se goleste rezervorul, pentru ca atunci se creeaza vacuum in rezervor. Nu cand e plin. Ori lui tocmai cu rezervorul gol i-a mers cel mai bine. Schimba bujia si pana cumperi alt filtru de aer (OEM), incearca sa-l pornesti fara filtru de aer deloc, sa vezi cum face. Editat Iulie 2, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 GoodKat, un motor in 2 timp trage gaze si din evacuare, asa functioneaza el. Nu da in nas din prima ca un motor in 4 timpi. Saraceste amestecul, se tureaza si merge parca mai rotund, dupa care ding-ding dingggg-mrrrrrrr-fasss... s-a oprit. N-ai mers pe 2 timpi, fericitule! @Alex, incearca ce ti-am zis, verifica (inlocuieste) bujie, fisa, filtrul de aer, inainte de a umbla la carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Ba motor 4t este. Alea aveam in plan sa le schimb zappy, iar daca nu merge nici asa.. nu stiu, carburatorul este nou si reglat in service. Editat Iulie 2, 2015 de Alex Fasching Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Trage tare cand nu mai am deloc Pai atunci zi merci! Nu mai baga benzina deloc si da-i goarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Da, eram cam prin aratura cu explicatiile despre 2T. Mea culpa! Totusi merita incercat ce am zis, bujie/fisa noua si da-i o tura fara filtru sa vezi cum face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 Daa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Tu ai un carburator de gy6, asta e vacumatic adica isi trage amestecul in functie de depresiunea creata pe aspiratie. Aceasta perecizare am facut-o pentru a explica logic de ce tragand de gaz peste 1/2 nu se ineaca ci pur si simplu nu se tureaza, daca ar fi fost cu actionare directa pe suber se observa mai bine cum se ineaca. Faptul ca atunci cand esti cu benzina pe sfarsite motorul trage, m-a dus la concluzia ca jiclorul principal ti s-a desurubat, e o ipoteza avand in vedere ca acesta isi manifesta aportul dupa 1/2-3/4 din cursa acceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 Ti-am trimis PM. Ms de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Tocitu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Curata carburatorul. Am la fel un scuter chinezesc in 4t , de curand am facut la el 15 000 km. Problema cea mai deasa este ca se infunda carburatorul, Stau pe drum prafuit si odata la 500 km se infunda carburatorul.. Incearca sa cureti jiglerele , ( eu am 2 in interiorul lui si al 3-lea e cel de aer.. la care nu umblu ca nu prea il afecteaza , e reglat la 2 tura jumate) Am avut rezervorul din tabla si asta iarna mi-a ruginit foarte rau, a trebuit sa il curat pentru ca atunci cand ramaneam cu benzina putina imi facea aceleasi probleme ca si tine. Incearca sa vezi daca ai rugina pentru ca nu stiu cum dar apa imi intra in rezervor ( cred ca pe la buson ). In fine, cred ca problema ta ca si multi altii este mizeria din aer si rezervor care iti infunda jiglerele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 ..filtru de aer schimbat mai des si filtru de benzina la fel...simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.