Sari la conținut

Nelamurire carburatie


Postări Recomandate

Salutare, am o problema cu socul la un r6 carburatie, am schimbat bujii, bobinele de la bujii, curatat si sincronizat carburatoare, si dupa o scurta perioada am observat ca la pornirea la rece daca trag socu nu porneste decat daca trag si de acceleratie altfel dau la buton pana omor bateria si nu ia, a doua chestie daca reusesc sa o pornesc si trag de soc dupa ce am pornito, moare motorul si in plus se simte miros de benzina la relanti. Este normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mergi inapoi unde ti-a curatat carburile, sunt prea multe cauze cu efectele astea ca sa poti ghicii pe internet.

 

daca cu shok nu porneste ai incercat si fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de interventia de la service la rece pornea cu socul tras fara pic de acceleratie, acum la rece porneste fara soc dar cu acceleratia trasa, si la cald la fel.

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am facut carburatia si la mine s a schimbat comportamentul socului.

Daca e cald afara si trag socul de tot nu porneste,undeva la jumatate ii place.Cand e rece trebuie sa trag de tot.

Incearca in diferite pozitii vezi unde ii place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca dupa ce i-ai facut carburatia a ajuns sa functioneze normal , adica asa cum e acum :)

 

 

 

Dupa ce am facut carburatia si la mine s a schimbat comportamentul socului.
Daca e cald afara si trag socul de tot nu porneste,undeva la jumatate ii place.Cand e rece trebuie sa trag de tot.
Incearca in diferite pozitii vezi unde ii place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de interventia de la service la rece pornea cu socul tras fara pic de acceleratie, acum la rece porneste fara soc dar cu acceleratia trasa, si la cald la fel.

Mergi inapoi la service sa-ti faca reglajele de dinainte de interventie.Adica sa-ti faca numai curatatu.Ca dupa cum se vede, nu au nimerit-o nici cu bujiile, nici cu bobinele si nici cu sincronizatu....

 

PS.Vorba lui superbec, cine stie ce si cum s-a asezat gresit pe acolo....trebuie reverificat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca si fara soc amestecul este prea bogat. Lasa-l cateva minute la relanti apoi fa o poza la una sau 2 bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ineci motorul daca e cald afara si il tragi de tot..asa face si a mea,trage-l pana la jumatate,dar vezi ca jumatate nu e chiar jumatate din cursa lui totala pt ca el incepe sa iti traga de cablu d-abia dupa 1/4 din cursa cam asa..

 

 

+s-ar putea sa fie si ce zic colegii,adica e dubios sa iti faca asa imediat dupa ce le-ai sincronizat..omu sigur a umblat si la amestec aer/benzini

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ineci motorul daca e cald afara si il tragi de tot..asa face si a mea,trage-l pana la jumatate,dar vezi ca jumatate nu e chiar jumatate din cursa lui totala pt ca el incepe sa iti traga de cablu d-abia dupa 1/4 din cursa cam asa..

 

 

+s-ar putea sa fie si ce zic colegii,adica e dubios sa iti faca asa imediat dupa ce le-ai sincronizat..omu sigur a umblat si la amestec aer/benzini

A umblat si la amestec, dar cred ca nu l-a facut cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca atunci cand socul este tras , nu porneste decit cu acceleratia deschisa este vorba despre un dozaj mult imbogatit . Sincronizarea nu are treaba cu dozajul . In mod corect se fac dozajele apoi se face sincronizarea . Degeaba deschid carburatoarele sincron, daca amestecul per fiecare carburator in parte ,este defectuos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare.


» Post actualizat in 02 Jul 2015 19:29

majoritatea carburilor merg foarte ok cu setarile de baza, cateodata insa gaurile unde intra suruburile pilot au adancimi diferite si atunci trebuie reglate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, ce inseamna pornire la rece, despre ce temperatura vorbim?

 

Oricum, daca fenomenul a aparut in urma servisarii carburatoarelor si nu s-a uitat ceva la montaj, cel mai probabil nivelul e prea mare. Aici trebuie discutat putin deoarece la verificarea si reglarea nivelului se face de obicei o greseala: daca plutitoarele au fost scoase din locasul lor, la reintroducere o-ring-ul de etansare nu va permite asezarea pe pozitia de lucru, de multe ori plutitoarele ramanand un pic iesite in afara sau in unghi, ceea ce duce la reglaje gresite. Se recomanda montarea capacelor de la camere si strangerea suruburilor inainte de inceperea reglajului propriu-zis. Chiar si asa, este posibil ca un plutitor mai rebel sa nu revina la pozitia de lucru asa ca cea mai sigura metoda este folosirea unui capac de sacrificiu (de la o baterie de carburatoare uzata) de la care a fost decupata numai rama si respectiv gulerul care apasa pe gatul plutitoarelor in orificiul pe unde patrunde benzina.

 

De proba, ai incercat sa pornesti motorul la rece fara soc? Fara si cu actionarea manetei de gaz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 19:29

 

majoritatea carburilor merg foarte ok cu setarile de baza, cateodata insa gaurile unde intra suruburile pilot au adancimi diferite si atunci trebuie reglate.

O mare gresala . Sincronizarea nu asigura parametri in care trebuie sa functioneze carburatoarele ci doar face ca sa lucreze sincron, adica toate in acelas timp. Daca nu ai carburatoarele reglate ,le sincronizezi pana te saturi si motorul ala nu va functiona corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mare gresala . Sincronizarea nu asigura parametri in care trebuie sa functioneze carburatoarele ci doar face ca sa lucreze sincron, adica toate in acelas timp. Daca nu ai carburatoarele reglate ,le sincronizezi pana te saturi si motorul ala nu va functiona corect.

reciteste pana intelegi.

 

gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc sa vad si eu ce sincronizezi cand ai 2-4 carburatoare date peste cap , care cel putin teoretic nu asigura o carburatie macar intr-o plaje ce asigura pornirea si functionarea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc sa vad si eu ce sincronizezi cand ai 2-4 carburatoare date peste cap , care cel putin teoretic nu asigura o carburatie macar intr-o plaje ce asigura pornirea si functionarea .

 

nu exista asa ceva, dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

sau tu intai faci amestecul, apoi sincronizezi, apoi desfaci carburatoarele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci : ,,dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul" .... apoi faci sincronizarea ! Sincronizarea o faci dupa ce faci nivelul si ,,setarile de baza " ( amestec benzina- aer , 1) din acul plonjor al suberului , 2 )din surubul de amestec )adica asiguri pornirea si functionarea inaintea sincronizarii . Pentru a face sincronizarea este nevoie ca motorul sa porneasca si sa fie in stagiul de functionare relanti . Prin sincronizarea carburatoarelor se urmareste ca impreuna sa aiba aceeasi deschidere/inchidere la actionarea manetei acceleratiei si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va certati aiurea ambii aveti tehnologia voastra care e buna. Oricine care se pricepe, dupa ce a cutratat o baterie de carburatoare, le monteaza cu suruburile de amestec setate din carte iar clapetele le aliniaza cum stie el ochiometric, cu aucul, cu lera. Puse pe motor nu mai are importanta cu ce incepi, sincronizarea nu strica amestecul si invers amestecul nu strica sincronizarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci : ,,dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul" .... apoi faci sincronizarea ! Sincronizarea o faci dupa ce faci nivelul si ,,setarile de baza " ( amestec benzina- aer , 1) din acul plonjor al suberului , 2 )din surubul de amestec )adica asiguri pornirea si functionarea inaintea sincronizarii . Pentru a face sincronizarea este nevoie ca motorul sa porneasca si sa fie in stagiul de functionare relanti . Prin sincronizarea carburatoarelor se urmareste ca impreuna sa aiba aceeasi deschidere/inchidere la actionarea manetei acceleratiei si atat.

 

tu practic habar n-ai cum se regleaza amestecul la relanti, ai citit ceva pe undeva dar de mult si oricum nu prea intelesesei tu prea bine.

 

e ultima data cand repet

 

1 cureti carburile

2.schimbi ce e de schimbat daca e de schimbat

3 setarile de baza... ce tot repeti in prostie

 

4 pe bank cu nivela verificat scurgeri si nivelul in cnc cu benzina.

 

5 montat pe motocicleta,pornit si INCALZIT MOTORUL!

6 sincronizare

7 reglat amestecul la relanti din suruburile pilot, am scris mai sus ca nu toate gaurile sunt la fel dar ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

6 sincronizare

7 reglat amestecul la relanti din suruburile pilot, am scris mai sus ca nu toate gaurile sunt la fel dar ..

Ce are daca inversezi 7 cu 6 plecand de la premiza ca trebuie sa faci doar o sincronizare fina? Cea bruta ai facut-o la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...