Catalin Bachus Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare, Am o problema la VN 800 Classic. Am schimbat termocupla deoarece nu mai pornea ventilatorul si se aprindea martorul luminos de la apa. Dupa ce am inlocuit-o, ventilatorul functiona , dar dupa o plimbare de vreo ora, iar s-a aprins martorul dar s-a stins, probabil dupa ce s-a racit suficient (fara sa opresc motorul). Totusi becul de la apa nu ar trebui sa se aprinda deloc, nu? O fi vreun gol de aer in radiator? O fi antigelul diluat? Am completat cu putina apa distilata dupa ce am verificat si termostatul si a curs putin. Aveti vreo idee? Multumesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Termocupla noua functioneaza in aceiasi parametri (cupleaza/decupleaza la aceleasi intervale de temperatura)? Verifica si densitatea lichidului de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare, Am o problema la VN 800 Classic. Am schimbat termocupla deoarece nu mai pornea ventilatorul si se aprindea martorul luminos de la apa. Dupa ce am inlocuit-o, ventilatorul functiona , dar dupa o plimbare de vreo ora, iar s-a aprins martorul dar s-a stins, probabil dupa ce s-a racit suficient (fara sa opresc motorul). Totusi becul de la apa nu ar trebui sa se aprinda deloc, nu? O fi vreun gol de aer in radiator? O fi antigelul diluat? Am completat cu putina apa distilata dupa ce am verificat si termostatul si a curs putin. Aveti vreo idee? Multumesc? De cand n-ai mai schimbat lichidul de racire? Vezi ca un antigel prost poate da probleme. Daca tot ai schimbat termocupla fa-i si un schimb de lichid si, eventual, o curatare a radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Bachus Postat August 7, 2015 Autor Share Postat August 7, 2015 De cand am cumparat-o asta primavara nu am schimbat antigelul, dar am l-am verificat si era ok ca si culoare si era curat. Termocupla noua nu stiu in ce parametriii functioneaza. Cum o testez. O fierb in apa? Poate sa fie vreun gol de aer in radiator?Pana mi-a picat termocupla veche n--am avut probelme si avea acelasi antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Din cate stiu, scrie pe ele temperarura la care lucreaza. O poti testa cu aparatul de masura si bagata in apa fiarta. Sau cu un feon indiustrial. O sa o si auzi cand cupleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Bachus Postat August 7, 2015 Autor Share Postat August 7, 2015 Problema e ca e a doua termocupla care am luat-o. Prima nu cupla deloc. Si a doua sa aiba probleme e cam putin probabil, dar o sa o testez. Si o sa ii schimb si antigelul sa vad daca dispare probelma. Multumesc mult de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Ca sa masori temperatura la care lucreaza termocupla, pune un aparat de masura pe terminalele ei --> masurat rezistenta sau continuitatea. Ar trebui ca initial sa ai circuitul intrerupt. Pune apa la fiert si un termometru. Verifica temperatura indicata in momentul in care cupleaza (se inchide circuitul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Nu stiu configuratia sistemului de racire de la motorul tau dar, in general, daca se umbla la instalatia de racire si curge ceva lichid trebuie completat pe la busonul de umplere, nu in vasul de expansiune. Din nefericire primul care ramane "in aer" este termostatul care nu mai deschide daca nu este inundat si nu mai ajunge apa in radiator ca sa se raceasca lichidul si, eventual, sa porneasca electroventilatorul comandat de termocupla. Asa ca, parerea mea, aeriseste instalatia in mod corespunzator si dupa aceea poti sa dai vina pe sonda de temperatura sau altele. Daca tot se mai aprinde martorul verifica in acel moment daca radiatorul este rece (nu mai deschide termostatul) sau fierbinte (termostatul nu mai deschide complet sau, ce ar fi mai rau, garnitura de chiulasa s-a ars, vezi daca scoate bule de gaz in vasul de expansiune). Totusi nu cred ca este partea aceea mai rea. Atunci cand s-a stins martorul, la relanti a fost pentru ca, intr-un tarziu a deschis termostatul si s-a racit. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 In primul rand verifica daca termocupla noua functioneaza. Cu fiertul in apa e mai greu, e posibil sa deschida la temperaturi mai mari de 100 grade, cel mai bine o verifici cu un aparat de masura pe motor. Nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca cea veche nu functiona dar se poate ca problema initiala sa fi fost de la ventilator. Exista o oarecare sansa sa ai carbunii de la electromotor uzati si sa faca figuri, sa mearga ventilatorul cu intermitente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 verifica si termostatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.