Sari la conținut

Accident Calarasi- Politia se scuza.


Edward Marian Gavrilă
 Share

Postări Recomandate

Da, da... tot pe autostrada acum niste ceva ani cand s-apucasera aia sa dea foc la miriste, tot niste garcea d-astia destepti tare s-au apucat sa organizeze un baraj, sau filtru, cum vrei sa-i spui, exact la iesirea de norul de fum. Rezultatul? Un accident groaznic in cascada in care au fost implicate vreo 20 de masini. Macar atunci au cazut niste capete de creta, inclusiv seful politiei

 

Tu cand vezi o perdea de fum, accelerezi, este?

:lol:

Nu ca m-ar mira raspunsul tau

Cand vine noaptea, iar accelerezi? Ai si vizorul fumuriu?

E vina politiei ca aia sunt prosti?

E treaba lor, daca-s prosti, sa moara.

Sa stii ca prosti sunt si in State si peste tot, dar ca nu prea plange lumea dupa ei, da-i dreaq

 

 

» Post actualizat in 25 Aug 2015 17:48

Am mai intrebat un destept, nu-mi mai aduc aminte pe cine, daca el asa circula noaptea.

La care n-a raspuns. Parerea mea este ca daca motocicleste nu merge asa, iar daca doar se forumeste, depaseste si 200, dar nu vrea s-o spuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 570
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce zic eu, ce zici tu... iar deviem cu comparatii stupide.

Eu am spus de blocaje rutiere pt oprirea unei motociclete. N-a vrut sa opreasca, blocaj.

 

Pai normal ca daca nu convin, comparatiile sunt stupide.

 

Repet, nimeni nu sustine si incurajeaza mersul fara permis ci faptul ca un politist a pus in pericol nu numai viata unui suspect cat si a oricarui alt participant la trafic care ar fi avut norocul sa se afle in trecere prin zona la momentul respectiv. Despre asta este vorba aici si unii, din prostie sau probabil interes personal, se prefac ca nu inteleg! Cimpanzeul s-a dus... insa politistul care i-a cauzat moartea, fie si involuntar, trebuie sa nu mai aiba posibilitatea sa repete o astfel de greseala. Iar pedeapsa sa fie mediatizata pentru ca oricare alt cap de creta sa stie ca nu are voie sa aplice legea ca-n vestul salbatic! Ce facem, inventam o noua autoritate 3-in-1? Politist, judecator si calau?!

» Post actualizat in 25 Aug 2015 18:38

Da. Toata lumea comploteaza impotriva voastra. Dupa ce ca nu aveti capacitatea intelectuala de a citi si a intelege niste prevederi legale, va dati cu parerea pe aici de parca sunteti detinatorii adevarului absolut si miezul din Fanta, in conditiile in care vi s-a explicat de atatea ori de ce cercopitecul a fost oprit cum a fost oprit si de ce trebuia in primul rand sa fie oprit prin orice metoda. Dar voi o tineti in prostia voastra si sper din toata inima sa nu ajungeti sa dam cu RIP pentru voi pe aici in timp ce altii ca voi va plang de mila ca ati mierlit in timp ce alergati cu 200 la ora si v-a iesit o caruta in fata, injurand mama si dumnezeii carutasului care nu a vazut racheta nucleara. Repet. Mi-e scarba de cata prostie poate sa zaca in unii din aceasta comunitate a motociclistilor. Pacat de majoritatea motociclistilor care sunt oameni cu capul pe umeri ca le este stricata imaginea de niste idioti care isi expun mizeriile de idei pe aici.

 

Ce-i cu vehementa asta papusel? Ti-au taiat sefii din indemnizatie ca s-au prins ca ai tras chiulul la combatut pe forum?...

 

Bineinteles ca ni s-a explicat de atatea ori de ce "cercopitecul" a fost oprit cum a fost oprit numai ca unii dintre noi nu au creierele spalate si mai stiu sa judece si singuri o filmare! Si daca nu poti purta un dialog civilizat cu muritorii de rand, cand te mai apuca scarba asta regala iti recomand sa sugi o... lamaie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repetam, repetam, repetam... nu a fost intentia de a-l omori, ci de a-l opri. Ca el a ales sa nu opreasca, s-a intamplat ce s-a intamplat. Nu e vina politistului, e vina pustiului... fara experienta, cu viteza mare, noaptea, cu intentia sa fuga din nou.

Un participant la trafic nu ar fi facut accident... ar fi oprit, pt ca in mod sigur nu mergea cu viteza de peste 100 km/h. Daca in 4 secunde nu poti sa opresti, inseamna ori ca circuli cu viteza prea mare, ori ca nu esti capabil sa o faci. Ori nu vrei... nu tu, in general vorbesc.

E greu de inteles ce am spus sau nu vrei sa intelegi? Ca am mai spus si eu asta, si altii... nu e vorba de nici o pedeapsa, pur si simplu a fost vorba de oprirea unui infractor care nu a vrut sa opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scumpete mica, in noapte, daca stii ce e aia o motocicleta nu reusesti sa mergi in siguranta la peste 60km/h daca nu ai un vehicul in fata care sa-l urmaresti.

Si asta cu un ochi de vultur cum am eu.

Faptul ca ala n-a vazut sau n-a vrut sau n-a putut sa opreasca sau sa ocoleasca ditamai masina cu lampile a la Las Vegas pornite..., inseamna dobitocism.

La fel putea fi un accident si pompierii, ambulanta si politia sa fie in zona.

 

Folosesti tu comparatii ridicole.

Politistul, eu l-as felicita, pentru ca prin interventia lui a scapat lumea de un idiot. In plus, asta TREBUIE sa fie si un mesaj pentru viitorii "motociclisti" care reactioneaza astfel.

Nu respecti legea, nu respecti semnalele politistilor, faci buba, sau iti imbraci familia in negru.

Sunt mult mai multumit de prosti in cosciug decat sa-mi fie frica sa circul pe strada.

Voua poate va place sa va jucati de-a ghost rider-ul, eu insa am simtit-o pe spinare, in Aug 2013 cand alt (poate) imbecil era sa mi-o puna si am scazut de la 60 la 30km/h, gandindu-ma ca poate dupa el apare un altul sau o masina de politie.

Singura parte buna a fost, ca, desi mi-era frig, m-a incalzit destul de mult...

 

Poti tu sa te dai cu capul de pereti, nu reusesti sa ma convingi ca idiotul n-a vazut masina de politie. Logic e imposibil, pentru ca daca nu vedea masina nu reusea sa stea pe sosea.

Nu a incetinit, nu a franat, nu a schitat nimic.

Deci, fie primit in cer acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Scumpete mica, in noapte, daca stii ce e aia o motocicleta nu reusesti sa mergi in siguranta la peste 60km/h daca nu ai un vehicul in fata care sa-l urmaresti.

Si asta cu un ochi de vultur cum am eu.

Faptul ca ala n-a vazut sau n-a vrut sau n-a putut sa opreasca sau sa ocoleasca ditamai masina cu lampile a la Las Vegas pornite..., inseamna dobitocism.

La fel putea fi un accident si pompierii, ambulanta si politia sa fie in zona.

 

Folosesti tu comparatii ridicole.

Politistul, eu l-as felicita, pentru ca prin interventia lui a scapat lumea de un idiot. In plus, asta TREBUIE sa fie si un mesaj pentru viitorii "motociclisti" care reactioneaza astfel.

Nu respecti legea, nu respecti semnalele politistilor, faci buba, sau iti imbraci familia in negru.

Sunt mult mai multumit de prosti in cosciug decat sa-mi fie frica sa circul pe strada.

Voua poate va place sa va jucati de-a ghost rider-ul, eu insa am simtit-o pe spinare, in Aug 2013 cand alt (poate) imbecil era sa mi-o puna si am scazut de la 60 la 30km/h, gandindu-ma ca poate dupa el apare un altul sau o masina de politie.

Singura parte buna a fost, ca, desi mi-era frig, m-a incalzit destul de mult...

 

Poti tu sa te dai cu capul de pereti, nu reusesti sa ma convingi ca idiotul n-a vazut masina de politie. Logic e imposibil, pentru ca daca nu vedea masina nu reusea sa stea pe sosea.

Nu a incetinit, nu a franat, nu a schitat nimic.

Deci, fie primit in cer acolo

 

Prima aberatie e cat de cat amuzanta, merita un zambet mai ales ca ai si un "care" a la Vanghelie acolo. Restul nu merita nimic, le-am taiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu daca ai fi conducator de salvare ,ai intra ca un bizon intr-o intersectie doar ca esti aparat de lege si ai semnalele sonore si acustice in functiune? nu vorbesc ca ai toate sansele sa te sinucizi dar tre s-o faci cu discernamant si atentie.In primul rand discernamant ,daca il ai.

 

Eu stau langa o intersectie semaforizata. De foarte multe ori (sa nu zic mereu) astia cu salvarile pornesc girofarul si sirena ca sa intre in intersectie pe rosu.

In principiu intra mai cu atentie, dar am vazut si cazuri in care salvarea a intrat in plina viteza (probabil ca atunci chiar aveau o urgenta).

Soferii de salvare se asteapta ca cei de pe sensul perpendicular sa opreasca si sa le acorde prioritate, chiar daca ei au verde si salvarea rosu.

 

Astia cu salvarile pornesc sirenele tot asa - 4-5 secunde inainte sa ajunga in intersectie. Pe timp de noapte chiar si intr-un interval mai mic de timp. Sunt si ei constienti ca scoala tot cartierul cu sirenele lor asa ca nu vor sa abuzeze.

 

Nu mai sustine aiureli. Cand vegi girofar si auzi sirene trebuie sa fii atent, sa incetinesti si chiar sa opresti daca e nevoie.

 

Poate ca cimpanzeul nu stia lucrul asta tocmai pentru ca nu avea carnet si nu stia legislatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pur si simplu a fost vorba de oprirea unui infractor care nu a vrut sa opreasca.

 

Imi cer scuze pentru ruperea din context dar acest citat reprezinta insasi esenta discutiei noastre - pana la stabilirea cu exactitate a faptelor nimeni nu este infractor ci eventual doar suspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, ce de s-a mai scris pe topicul asta, dar nimic nou...

Mi-e lene sa va dau quote la toti asa ca o sa bag la gramada:

- zicea cineva ca nu i se pare ok sa se sanctioneze o greseala prin intermediul unei alte greseli: Mai fratilor, cand treci pe rosu, si te opreste gaborul si vine la tine fara cascheta, inseamna ca tu nu trebuie sa fi sanctionat pt ca el n-are basca? :))

- unii sunt nemultumiti de timpul scurt in dintre pornirea girofarului si momentul impactului: Pentru cei care inca n-au vazut inregistrarea dar comenteaza de zor, sa observe ca acolo e linie dreapta, cu vizibilitate mare, si ca girofarul s-a pornit cu 6 secunde inainte, nu cu 4, cum sustin unii pe aici. Faptul ca masina a ajuns pe strada doar cu 4 secunde inainte e irelevant pentru ca girofarul a fost vizibil inainte si orice om rational, care nu vrea sa fuga, incetineste deoarece e posibil sa fie un pericol(mai ales daca are viteza mare). Daca nu a incetinit, nici nu a schitat vreun gest in sensul asta omul a vrut sa fuga....

- zicea cineva de presemnalizari cu 100 de metri inainte: in cele 6 secunde omul a parcurs, fara sa incetineasca, aproximativ 200 de metri....

- altul zicea de camere de filmat in masini civile, ca sa il surpinda cand iese din curte: si daca iese cu casca pe cap ce faci? fiind un sat, orice masina se cunoaste. E un sat uitat de lume, de unde camere? de unde masina? Vrei si un elicopter? Sa implicam si SRI-ul? Trupele SWAT sa coboare in rapel?

 

Ar fi avut timpul si distanta necesara sa opreasca! Omul a avut de ales intre dosar penal si sansa de a fugi. A ales fuga, riscurile sunt ale lui....

Parerea mea e ca dosarul se va termina cu o solutie simpla: calsare, pentru ca asa e normal.

 

Cei care sustineti ca nu a avut timp sa opreasca: va invit sa va vindeti mobrele pentru ca daca nu sunteti in stare sa evitati un pericol care apare cu 6 secunde inainte(4 pentru carcotasi) - ce sa mai vorbim de unul care intoarce fara sa se asigure sau o neacordare de prioritate - nu aveti ce cauta pe strada.

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru ruperea din context dar acest citat reprezinta insasi esenta discutiei noastre - pana la stabilirea cu exactitate a faptelor nimeni nu este infractor ci eventual doar suspect.

 

nah ca dupa ce "l-au oprit" si l-au identificat s-a constatat ca era infractor. ce noroc au avut politistii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai asteapta...

 

N-am ce sa mai astept, fa scoala si o sa iti dai seama cu ce viteza poti merge noaptea.

Nu mai traiti din filme.

 

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:03

Imi cer scuze pentru ruperea din context dar acest citat reprezinta insasi esenta discutiei noastre - pana la stabilirea cu exactitate a faptelor nimeni nu este infractor ci eventual doar suspect.

 

 

Tu fraza aia din semnatura ai scris-o sa ne descurajeze sa vorbim cu tine cred

 

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:05

Oho, ce de s-a mai scris pe topicul asta, dar nimic nou...

Mi-e lene sa va dau quote la toti asa ca o sa bag la gramada:

- zicea cineva ca nu i se pare ok sa se sanctioneze o greseala prin intermediul unei alte greseli: Mai fratilor, cand treci pe rosu, si te opreste gaborul si vine la tine fara cascheta, inseamna ca tu nu trebuie sa fi sanctionat pt ca el n-are basca? :))

- unii sunt nemultumiti de timpul scurt in dintre pornirea girofarului si momentul impactului: Pentru cei care inca n-au vazut inregistrarea dar comenteaza de zor, sa observe ca acolo e linie dreapta, cu vizibilitate mare, si ca girofarul s-a pornit cu 6 secunde inainte, nu cu 4, cum sustin unii pe aici. Faptul ca masina a ajuns pe strada doar cu 4 secunde inainte e irelevant pentru ca girofarul a fost vizibil inainte si orice om rational, care nu vrea sa fuga, incetineste deoarece e posibil sa fie un pericol(mai ales daca are viteza mare). Daca nu a incetinit, nici nu a schitat vreun gest in sensul asta omul a vrut sa fuga....

- zicea cineva de presemnalizari cu 100 de metri inainte: in cele 6 secunde omul a parcurs, fara sa incetineasca, aproximativ 200 de metri....

- altul zicea de camere de filmat in masini civile, ca sa il surpinda cand iese din curte: si daca iese cu casca pe cap ce faci? fiind un sat, orice masina se cunoaste. E un sat uitat de lume, de unde camere? de unde masina? Vrei si un elicopter? Sa implicam si SRI-ul? Trupele SWAT sa coboare in rapel?

 

Ar fi avut timpul si distanta necesara sa opreasca! Omul a avut de ales intre dosar penal si sansa de a fugi. A ales fuga, riscurile sunt ale lui....

Parerea mea e ca dosarul se va termina cu o solutie simpla: calsare, pentru ca asa e normal.

 

Cei care sustineti ca nu a avut timp sa opreasca: va invit sa va vindeti mobrele pentru ca daca nu sunteti in stare sa evitati un pericol care apare cu 6 secunde inainte(4 pentru carcotasi) - ce sa mai vorbim de unul care intoarce fara sa se asigure sau o neacordare de prioritate - nu aveti ce cauta pe strada.

 

 

Tu nu intelesesi, ei vor politistul penalizat, incarcerat etc, cum ca ar fi omorat frumusete de barbat prost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu nu intelesesi, ei vor politistul penalizat, incarcerat etc, cum ca ar fi omorat frumusete de barbat prost

 

Aaa, scuze, vina mea, eu am crezut ca se poarta o discutie logica, bazata pe argumente. Daca e vorba de ura necontrolata impotriva autoritatii, atunci nu e domeniul meu :))

 

Daca omul frana, dar nu reusea sa opreasca si se lovea de masina, puteam discuta daca manevra a fost prea din scurt sau omul pur si simplu nu are reflexele medii necesare pentru moto(buna si fisa medicala la ceva, poate era daltonist si in loc de rosu-albastru a vazut alte culori sa a zis ca e linia de sosire pe vreun circuit de viteza sau ca a venit Craciunul:)) )

 

Dar daca omul nu a schitat niciun gest sa franeze si nu a avut intentia sa opreasca, putea in loc de 2oo de metri(cam doua lungimi de teren de fotbal:P - pentru microbisti) sa aiba 500 de metri si 20 de secunde, rezultatul era acelasi.....

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu se mai intample, ia vezi.. astia-s barbati de teapa lui Ghost Rider.

Ei nu stiu, dar politistul ar trebui spanzurat public. Daca stia ca tantalul n-are permis, deci habar nu are de regulament... de unde sa stie cum trebuie sa fie legal oprit?

Astia fara permis ar trebui protejati. Politia ar trebui sa lucreze in favoarea lor, nu a celor ce respecta legile tarii, decenta si pe ceialalti soferi, ca doar ei au drepturi, parintii lor platesc taxe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- zicea cineva ca nu i se pare ok sa se sanctioneze o greseala prin intermediul unei alte greseli: Mai fratilor, cand treci pe rosu, si te opreste gaborul si vine la tine fara cascheta, inseamna ca tu nu trebuie sa fi sanctionat pt ca el n-are basca?

 

Nu, nicidecum, cel care a trecut pe rosu sa fie pedepsit pentru ca a trecut pe rosu iar politistul sa fie pedepsit pentru ca nu poarta uniforma in mod regulamentar.

 

- unii sunt nemultumiti de timpul scurt in dintre pornirea girofarului si momentul impactului: Pentru cei care inca n-au vazut inregistrarea dar comenteaza de zor, sa observe ca acolo e linie dreapta, cu vizibilitate mare, si ca girofarul s-a pornit cu 6 secunde inainte, nu cu 4, cum sustin unii pe aici. Faptul ca masina a ajuns pe strada doar cu 4 secunde inainte e irelevant pentru ca girofarul a fost vizibil inainte si orice om rational, care nu vrea sa fuga, incetineste deoarece e posibil sa fie un pericol(mai ales daca are viteza mare). Daca nu a incetinit, nici nu a schitat vreun gest in sensul asta omul a vrut sa fuga....

- zicea cineva de presemnalizari cu 100 de metri inainte: in cele 6 secunde omul a parcurs, fara sa incetineasca, aproximativ 200 de metri....

- altul zicea de camere de filmat in masini civile, ca sa il surpinda cand iese din curte: si daca iese cu casca pe cap ce faci? fiind un sat, orice masina se cunoaste. E un sat uitat de lume, de unde camere? de unde masina? Vrei si un elicopter? Sa implicam si SRI-ul? Trupele SWAT sa coboare in rapel?

 

Alo! Exista o lege care prevede foarte clar conditiile in care agentii rutieri trebuie sa-si desfasoare activitatile specifice. Vrei sa vorbim pe lege? OK! In primul rand politistul nu are voie sa actioneze de unul singur.

 

Conform actului "Conceptia de atitudine si actiune a politistului rutier" - "Activitatile de politie rutiera se executa de echipaje (patrule) formate din minim doi politisti rutieri. In situatii speciale, cand din motive obiective nu se poate asigura aceasta configuratie a echipajului, se admite ca unul din politisti sa apartina altei formatiuni de politie, ori sa fie inlocuit de un jandarm sau de persoane de sprijin".

 

Se interzice:

  • incalcarea fara motiv intemeiat a oricaror reguli de circulatie;

 

Obligatiile politistului rutier la oprirea autovehiculelor:

  • sa aleaga un loc adecvat astfel incat sa permita pozitionarea acestora in afara partii carosabile, in parcari ori alte spatii in care nu se stanjeneste circulatia. Pe timpul noptii aceste locuri trebuiesc sa fie de regula, iluminate, evitandu-se pe cat posibil, oprirea in locuri unde aceasta manevra este interzisa prin lege;
  • sa efectueze semnalul de oprire regulamentar cu bratul pe timp de zi, iar pe timp de noapte, cu bastonul iluminat sau reflectorizant, iar in lipsa acestuia prin balansarea in plan vertical a unui dispozitiv cu lumina de culoare rosie. In ambele situatii poate folosi si fluierul din dotare;
  • sa se posteze in banda de circulatie a vehiculului ce urmeaza a fi oprit, fara a depasi insa axul longitudinal al drumului, iar noaptea cat mai aproape de acostamentul acestuia, in momentul executarii semnalului de oprire. Aceste pozitii ii vor asigura protectia si vor permite conducatorului auto sa observe din timp semnalul si sa opreasca in conditii de siguranta;
  • la deplasarea pe motocicleta, sa efectueze semnalul de oprire prin balansarea in plan vertical a bratului drept in timp ce se deplaseaza paralel cu autovehicululul care urmeaza a fi oprit;
  • pe autostrazi, sa efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul politiei, conducatorul autovehiculului fiind invitat sa urmeze autovehiculul politiei pana in prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.

Pe celelalte categorii de drumuri in cazul cand vehiculul ce urmeaza a fi oprit circula in aceeasi directie, echipajul trebuie sa puna in functiune semnalele luminoase de culoare rosie si albastra si pe cele sonore, dupa care, de regula, va circula in spatele autovehiculului vizat pana cand conducatorul acestuia se conformeaza semnalelor si opreste.

Oprirea se poate face si prin punerea in functiune a dispozitivului cu mesaje variabile, care va fi setat pe pozitia ‘’Stop, Politia’’, sau cu bratul.

Daca conducatorul auto vizat nu da curs semnalelor efectuate, echipajul de politie rutiera va utiliza dispozitivul de amplificare a vocii, somandu-l sa opreasca si executand dupa caz si semnalul regulamentar cu bratul, pe timp de zi, ori cu bastonul reflectorizant, pe timp de noapte.

Atunci cand autovehiculul ce urmeaza a fi oprit circula din sens opus, semnalul de oprire se va executa din vehiculul Politiei, pe fereastra din stanga, prin balansarea in plan vertical a bratului ori a bastonului reflectorizant.

Dupa oprirea autovehiculului, unul dintre politisti va desfasura procedura de constatare, in timp ce partenerul sau il va supraveghea pe conducatorul autovehiculului oprit si pe restul ocupantilor, fiind pregatit sa intervina la nevoie in sprijinul colegului.

 

 

Parerea mea e ca dosarul se va termina cu o solutie simpla: clasare, pentru ca asa e normal.

 

Cu prima parte sunt acord, si eu sunt de parere ca dosarul se va clasa... dar nu pentru ca asa e normal. Ci pentru ca asa e-n tenis!

 

 

P.S. SV-urile alea vi le-au dat de la munca?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu incearca sa fii legal si cand gresesti, plateste-ti greseala. In felul asta n-ar mai fi nevoie de politie.

Cand insa nu esti responsabil pentru ceea ce faci te numesti gasca si cauti nod in papura.

 

Ti-am mai spus. Un idiot mort e mai valoros pentru societate decat unul viu. Pentru mine politia si-a indeplinit scopul in cazul asta.


» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:43

 

Obligatiile politistului rutier la oprirea autovehiculelor:

  • ...

 

Astea sunt de la OTV?
:lol:

 

Lasa-ma cu povesti nemuritoare. Cei care incalca legea sa plateasca. Mai da-i in ga-tu ma-sii ca sunt satul de manelisti si slapari care stau sa verifice munca politiei.

Si ei au "drepturi" ca sunt cetateni europeni.

Dar drepturile mele sa nu-mi fie frica cand circul pe strada unde sunt mah?


» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:45

Ia zi, de unde ai scos astea? Care e legea si cine ti-a dat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- In primul rand tu n-ai vazut imaginile: erau 3 militieni in masina, jumatate din postul tau e pe langa subiect:) si nu esti documentat cand vb cu mine. Incerci sa imi spui ca daca e unul singur si observa pe cineva cum smulge o poseta si se urca in masina nu poate sa il opreasca? :)

- Ma bucur ca poti sa dai copy-paste, e ceva util. Vezi ca legile, dupa care functioneaza sistemul judiciar, sunt alea cu articole, ce mi-ai dat tu e cel mult "un mic ghid pentru oprirea autoturismelor". Chiar daca s-ar constata ca politistul a incalcat regulile de acolo, raspunderea e de natura disciplinara, adica va fi sanctionat cu mustrare/taiere salariu/etc. Raspunderea disciplinara nu are legatura cu dosarul penal in cauza. VIna pentru accident ii apartine in totalitate cimpanzeului, care in 6 secunde nu a fost capabil sa stoarca frana. Putea sa aiba si 20, daca nu a avut intentia sa opreasca, tot acolo ajungem.

 

E foarte normal: Clasarea in dosarul penal, pt ca n-are nicio vina pt moartea aluia si posibil sa fie cercetat disciplinar de sefii lui daca nu a respectat procedura. Sa facem diferenta intre cele doua spete care sunt diferite... Hai sa luam exemplul de mai sus: Soferul care a trecut pe rosu are raspundere contraventionala si militianul fara basca raspunde disciplinar: cele doua lucruri sunt diferite si fara legatura intre ele.

 

Ps: Subtil dar vreo 10 pag mai in spate am spus ca am o profesie de natura judiciara, dar ca totusi nu sunt purtator de uniforma;). Din pacate SV-ul e achizitionat din fonduri proprii:)

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau 3 gabori in masina atunci partea cu echipajul este indeplinita, restul insa ramane valabil!

 

Politia rutiera nu are obligativitatea supravegherii si incercarii de impiedicare a furturilor de posete, facute cu sau fara violenta.

 

Daca chiar ai o profesie judiciara... e cam grava concluzia ca pentru incalcarea prevederilor legale de oprire ce au provocat un accident cauzator de deces politistul va raspunde doar pe linie disciplinara. Dar poate ca tu stii mai bine cum se aplica de fapt legea in astfel de cazuri... ca zici ca ai informatii din interior.

 

Repet pentru a nu stiu cata oara, pana la stabilirea cu exactitate a faptelor NIMENI NU ESTE INFRACTOR ci eventual doar SUSPECT. Manevra de oprire a politistului (sau echipajului) ar fi fost justificata daca era vorba despre un fugar dat in consemn prin radio sau alte metode specifice. Abia atunci as fi fost de acord ca "cimpanzeul" si-a meritat soarta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca erau 3 gabori in masina atunci partea cu echipajul este indeplinita, restul insa ramane valabil!

 

Politia rutiera nu are obligativitatea supravegherii si incercarii de impiedicare a furturilor de posete, facute cu sau fara violenta.

.

 

 

Deci tu chiar n-ai vazut filmul intreg si totusi iti dai cu parerea? :)

 

Nu au atributii in mod special dar daca se intampla sunt obligati sa intervina. Prin urmare, daca e unul singur, poate sa il opreasca pe talhar? :)

 

Presupusa incalcare a modalitatii de oprire nu a fost cauza accidentului! Puteam discuta daca a fost sau nu o cauza daca pinguinul incerca sa opreasca si nu reusea. In momentul in care el nu a atins frana cauza e tocmai asta: idiotul nu a franat, a vrut sa ocoleasca si a murit. Daca frana dar totusi se lovea, consideram distranta si stabileam si culpa politistului.

 

Uite ca "accidental" s-a dovedit ca n-avea permis si era infractor:). Vezi ca suspect e dupa ce se efectuaza urmarirea penala fata de el;)

 

PS: Ca sa nu fiu obligat sa ma repet, citeste paginile anterioare, vezi filmuletele pana la capat, configuratia locului si ulterior putem discuta argumentat si fara atacuri pana pica serverul:))

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am ce sa mai astept, fa scoala si o sa iti dai seama cu ce viteza poti merge noaptea.

Nu mai traiti din filme.

 

Pai am facut-o o data. Poate n-o mai fi de actualitate, ca atunci cand am facut-o eu, in loc de "o masina care s-o urmaresti" se zicea "o masina pe care s-o urmaresti" si conjugarea verbului a mentine la conjunctiv prezent, persoana a doua singular, era "sa mentii" nu "sa menti". Chiar crezi ca ar fi cazul sa reiau?

 

Lasand asta, presupunand ca in locul aluia cu SS care te-a bagat in sperieti venea o masina de politie, noapte, tu erai tanar posesor de permis, fara experienta si putin inconstient si aveai viteza mai mare pe un sector de drum cunoscut, iar ala pornea girofarurile brusc si se punea de-a curmezisul cu 4 secunde inainte sa ajungi tu in el ca sa te opreasca, cum ar fi fost? Lasand la o parte vina ta privind viteza, faptul ca nu erai asa experimentat sa poti opri sau ocoli si ce alte invataminte ai mai fi putut trage, nu ti-ai fi pus nicio intrebare legata de manevra politiei?

Da-l dreaq pe ala fara permis, nu asta e ideea, tie ti se pare normal sa fii astfel oprit in trafic? Fara ca viata sau integritatea ta corporala sa conteze? NIste girofaruri pornite asigura exonerarea politistului de orice raspundere? Adica unde e limita aici, poate sa puna semnalele brusc si sa traga de volan peste tine in trafic? Sunt oameni care au reflexe mai slabe, care se sperie si reactioneaza gresit, in locul aluia fara permis putea fi un astfel de om, politaiul nu putea sti cu certitudine. Chiar nu ti se pare nimic in neregula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu chiar n-ai vazut filmul intreg si totusi iti dai cu parerea? :)

 

Nu au atributii in mod special dar daca se intampla sunt obligati sa intervina. Prin urmare, daca e unul singur, poate sa il opreasca pe talhar? :)

 

Presupusa incalcare a modalitatii de oprire nu a fost cauza accidentului! Puteam discuta daca a fost sau nu o cauza daca pinguinul incerca sa opreasca si nu reusea. In momentul in care el nu a atins frana cauza e tocmai asta: idiotul nu a franat, a vrut sa ocoleasca si a murit. Daca frana dar totusi se lovea, consideram distranta si stabileam si culpa politistului.

 

Uite ca "accidental" s-a dovedit ca n-avea permis si era infractor:). Vezi ca suspect e dupa ce se efectuaza urmarirea penala fata de el;)

 

PS: Ca sa nu fiu obligat sa ma repet, citeste paginile anterioare, vezi filmuletele pana la capat, configuratia locului si ulterior putem discuta argumentat si fara atacuri pana pica serverul:))

 

E in regula, putem sa fim de acord ca nu suntem de acord... dar mai ales subiectivi. Amandoi!

 

Pe un talhar il poate opri si un civil, desi nici el nu are atributiuni sau obligatii in acest sens. Eu ma refeream strict la obligativitatea din punct de vedere legal... dar daca o dam in diverse iar incepem sa ne invartim in jurul cozii.

 

Incalcarea regulamentului modalitatii de oprire nu este o presupunere ci o realitate. Aceasta nu este intr-adevar singura cauza a accidentului... dar este factorul declansator si fara nici un dubiu a contribuit intr-o proportie considerabila. Cum si cat anume insa noi nu vom putea sti cu certitudine niciodata si probabil nici chiar cei ce se ocupa in mod oficial de acest caz. Tu presupui ca "pinguinul" a vrut sa ocoleasca si sa fuga, eu am dreptul sa iau in consideratie faptul ca a fost surprins de manevra politistului si s-a blocat... si tot asa!

 

Ideea e ca noi avem dreptul sa speculam cum ne duce mintea sau interesele insa autoritatile ce investigheaza cazul sunt obligate sa aplice legea, asa cum e ea, buna sau rea. Si in acest caz vorbim despre un suspect (chiar fara a fi fost inceputa urmarirea penala) a carui vinovatie trebuia demonstrata fara ca viata acestuia sa fi fost pusa in pericol. Nu-ti mai dau citate dar asa scrie la lege...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am facut-o o data. Poate n-o mai fi de actualitate, ca atunci cand am facut-o eu, in loc de "o masina care s-o urmaresti" se zicea "o masina pe care s-o urmaresti" si conjugarea verbului a mentine la conjunctiv prezent, persoana a doua singular, era "sa mentii" nu "sa menti". Chiar crezi ca ar fi cazul sa reiau?

 

Lasand asta, presupunand ca in locul aluia cu SS care te-a bagat in sperieti venea o masina de politie, noapte, tu erai tanar posesor de permis, fara experienta si putin inconstient si aveai viteza mai mare pe un sector de drum cunoscut, iar ala pornea girofarurile brusc si se punea de-a curmezisul cu 4 secunde inainte sa ajungi tu in el ca sa te opreasca, cum ar fi fost? Lasand la o parte vina ta privind viteza, faptul ca nu erai asa experimentat sa poti opri sau ocoli si ce alte invataminte ai mai fi putut trage, nu ti-ai fi pus nicio intrebare legata de manevra politiei?

Da-l dreaq pe ala fara permis, nu asta e ideea, tie ti se pare normal sa fii astfel oprit in trafic? Fara ca viata sau integritatea ta corporala sa conteze? NIste girofaruri pornite asigura exonerarea politistului de orice raspundere? Adica unde e limita aici, poate sa puna semnalele brusc si sa traga de volan peste tine in trafic? Sunt oameni care au reflexe mai slabe, care se sperie si reactioneaza gresit, in locul aluia fara permis putea fi un astfel de om, politaiul nu putea sti cu certitudine. Chiar nu ti se pare nimic in neregula?

 

Am fost si in situatia aia. In Canada. Am fost in curte si am cerut, la castigarea procesului ca politistul sa mearga la training.

In 2 luni am primit scrisoare cu trainingul si calificativul. Politist la 60 de ani.

 

La intrebarea ta, pe un drum noaptea, in care nu vad la mai mult de 10-15m NU POT merge tare.

In noaptea respectiva, pana in vama m-am tinut dupa un ametit cu o Skoda pe la 80-100km/h

In vama l-am pierdut ca mie mi-au dat drumul mai repede.

A venit unu cu un BMW tare. Mergea prea tare pentru mine (130-140 pe GPS), apoi mi-am dat seama ca erau portiuni foarte mici cand puteam merge cu 90, drum drept si proiectoare + faza lunga. Cum venea unu din fata, trebuia sa reduc la 50-60. In curbe la fel, ca nu vezi unde te duci si nici ce e pe sosea. Iti trebuie o calauza daca vrei mai repede si in siguranta.

 

Daca in locul motocicletului era o masina de politie, fii sigur ca faceam plangere la IPJ, daca scapam, probabil ca scapam, caci aveam inca un plan de salvare. Am mai facut de-astea, plangeri, insa nu e cazul aici. Politistul ala care a incercat sa opreasca idiotul, nu e la prima zi in politie, deci nu e un habit pentru el sa sperie pe cel pe care vrea sa-l opreasca. Asa cum am zis ala, ca si Huidu de altfel si altii ca ei, sunt mai folositori morti si daca nu ii poti inlatura altfel de pe sosea, da, pentru mine e o solutie.

 

Ceea ce nu vrei tu sa intelegi si imi pare rau acum sa te pun langa yo4, caci sunt unii care nu pot rationa peste un plafon destul de jos asezat, este ca politia trebuie sa ma apere pe mine care respect participantii la sosea, te respect pe tine si parintii tai, si sa apere pe cei ca mine. Nu pe cei care le rad in nas incalcand legile si punand viata mea si a familiei mele in picioare. Omul care nu respecta NU MERITA respect. Iar episoade ca asta trebuie folosite ca o lectie pentru cei care se hotarasc sa actioneze cum a facut-o maimutza. Nu politia e de vina aici incercand sa-si faca treaba, ca scopul de atins si l-a atins, si nici subiectul nu e politia, ci cel care nu dadea doi bani nici pe tine nici pe familia ta, nici pe mine si nici pe mama politistului.

 

Ca tot iti plac scenariile, cum era ca in locul politistului sa fi fost un prieten de-al tau in accident cu SMURD-ul pe pieptul lui, incercand sa-l salveze, cu lumini si girofar aprinse si vine idiotul si il omoara si pe prieten si 2 doctori.

Scenariul e identic, numai ca in locul politiei e o ambulanta. Ala nu poate opri si .. evenimentul se petrece. Cum ar fi fost atunci?

» Post actualizat in 26 Aug 2015 03:07

E in regula, putem sa fim de acord ca nu suntem de acord... dar mai ales subiectivi. Amandoi!

 

Pe un talhar il poate opri si un civil, desi nici el nu are atributiuni sau obligatii in acest sens. Eu ma refeream strict la obligativitatea din punct de vedere legal... dar daca o dam in diverse iar incepem sa ne invartim in jurul cozii.

 

Incalcarea regulamentului modalitatii de oprire nu este o presupunere ci o realitate. Aceasta nu este intr-adevar singura cauza a accidentului... dar este factorul declansator si fara nici un dubiu a contribuit intr-o proportie considerabila. Cum si cat anume insa noi nu vom putea sti cu certitudine niciodata si probabil nici chiar cei ce se ocupa in mod oficial de acest caz. Tu presupui ca "pinguinul" a vrut sa ocoleasca si sa fuga, eu am dreptul sa iau in consideratie faptul ca a fost surprins de manevra politistului si s-a blocat... si tot asa!

 

Ideea e ca noi avem dreptul sa speculam cum ne duce mintea sau interesele insa autoritatile ce investigheaza cazul sunt obligate sa aplice legea, asa cum e ea, buna sau rea. Si in acest caz vorbim despre un suspect (chiar fara a fi fost inceputa urmarirea penala) a carui vinovatie trebuia demonstrata fara ca viata acestuia sa fi fost pusa in pericol. Nu-ti mai dau citate dar asa scrie la lege...

 

Uite un desen pentru astia mai slabi:

 

Intra un criminal peste tine in casa si ii pune arma la tampla copilului tau.

Vine si politia. Trebuie sa-ti salveze copilul, vrei tu, dar.. ooops, trebuie sa fie incheiat la veston cand aplica legea, iar lui, in graba i-a zburat un nasture.

Tu ce ti-ai dori in momentul ala?

» Post actualizat in 26 Aug 2015 03:09

Tsunami, poate nu ai observat dar eu nu conversez cu tine!

 

P.S. Vreau si eu din ce ai tras pe nas...

 

Normal ca nu-ti convine cand iti cer sa-mi scrii de unde ai luat legea aia de functionare a politiei. Probabil de pe un forum de oligofreni.

 

» Post actualizat in 26 Aug 2015 03:12

Pai am facut-o o data. Poate n-o mai fi de actualitate, ca atunci cand am facut-o eu, in loc de "o masina care s-o urmaresti" se zicea "o masina pe care s-o urmaresti" si conjugarea verbului a mentine la conjunctiv prezent, persoana a doua singular, era "sa mentii" nu "sa menti".

 

A, ca am uitat,

Mersi pentru lectie. S-a inregistrat, corect punctat. Cu pers. a II-a singular nu sunt eu dumirit complet, dar ma voi perfectiona

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tu ai fost in situatia aia si ai scapat datorita mersului corect, a experientei, motocicleta in ordine, etc. Dar tot te-a deranjat incat sa faci plangere in instanta si ai castigat procesul. Daca in locul tau era unul mai slab de inger, dar totusi legal, putea s-o imbulineze si, considerand solutia la procesul tau, putem concluziona ca o parte din vina ii apartine si politistului.

Nu ii ia nimeni apararea aluia fara permis, normal ca idiotii astia trebuiesc opriti din ceea ce fac, fiind oameni pana la urma prefer sa fie opriti fara sa fie omorati sau raniti. Evident ca daca situatia impune forta si deznodamantul este unul nefericit pentru ei, nu pot decat sa am o urma de regret ca s-a nenorocit sau s-a pierdut o viata, fara insa a contesta actiunea sau mijloacele politiei. As fi complet de acord.

 

Problema este ca politaiul a folosit o metoda radicala, care e foarte probabil sa produca un deznodamant ca cel din cazul nostru, fara ca ala sa fie dat in urmarire, fara sa aibe dovezi clare ca vreo lege este incalcata, fara a avea certitudinea concreta (adica lasand la o parte indicii circumstantiale, fler de politist si alte lucruri nesigure) ca vine un infractor fara permis. Daca ala era urmarit si nu oprea, din partea mea puteau sa-l si impuste, nu as fi fost deranjat in niciun fel. Insa nu mi se pare normal ca unui participant la trafic "legal", politia sa-i blocheze drumul in maniera asta si daca poate opri bine, daca nu asta e. Faci accident, mori, nu ne pasa, noi credeam ca esti infractor, eventual suntem sanctionati disciplinar. Ma gandeam ca filtrele, barajele, s-or face si ele respectand anumite reguli, astfel incat cetatenilor onesti sa nu le fie pusa in pericol viata, sa aibe indubitabil posibilitatea de a opri. Nu cred ca in cazul de fata s-a intamplat asa ceva si am impresia ca nu s-a procedat corect din punct de vedere legal. Si daca, politist fiind, poti face nestingherit lucruri in afara legii din care rezulta decesul unui om, fie el si infractor nu e in regula. De rafuieli personale rezolvate beneficiind de natura meseriei, nici nu vreau sa vorbesc, desi probabil ca lucrul nu va fi trecut cu vederea in cazul unui proces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorii politistului sa vina cu un articol de lege, de regulament, ceva care sa arate ca politistul a procedat corect in situatia data. Pana atunci, ce a postat yo4hgx e valabil si spune ca garcea a gresit. De fapt si bunul simt spune acelasi lucru. Al meu, cel putin

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...