Sari la conținut

Accident Calarasi- Politia se scuza.


Edward Marian Gavrilă
 Share

Postări Recomandate

Eu intreb in ce situații si sub ce condiții poti face un baraj rutier. Voi plecati de ka ideea ca ala era infractor, dar in clipa aia politistul nu stia cine e la ghidon, doar bănuia. Nici măcar pt viteza nu avea voie să-l oprească, fără sa fie luat de radar mai întâi. Deci pr ce criterii l-a oprit, a respectat regulile de folisire a unui baraj rutier?

 

Omule, probabil ca nu intamplator ti-ai ales nickname-ul asta... iti place sa filozofezi prea mult.

 

Am explicat cu nu stiu cate posturi mai sus.

Totul s-a intamplat intr-o comunitate foarte mica unde fiecare se stie cu fiecare. Politistul stia cine este. De unde stia? Pentru ca ciumpalacul nu era la premiera. Se tot plimba cu motocicleta si le radea in nas politistilor pentru ca si unchi-su e politist si il acoperea. Lucrul asta de ce nu te scandalizeaza? E vorba de un garcea un pic mai smecher decat amaratii de garcea de la patrula rutiera care a gasit ca e normal sa isi incurajeze nepotul sa comita infractiuni.

Presupunerea mea in toata povestea asta e ca ciumpalacul, probabil invatat de unchi-su i-a sfidat pe astia de la rutiera si le-a zis ca daca nu il prind in flagrant nu au ce sa-i faca / nu au cum sa dovedeasca faptul ca el a condus motocicleta. Foarte probabil ca ciumpalacul a adus acelasi fel de argumente ca si voi - ca putea fi oricine ca de unde stiu politistii ca a fost tocmai el. Pai stiau ca l-au vazut. Cate CBRuri sau ce cazan avea ciumpalacul or exista in satul ala? Si daca sunt mai multe ce sanse sunt ca toate sa fie vopsite exact la fel? Si ce sanse sunt ca motociclistul sa aiba si acelasi fel de casca? Zero. Doar ca nu puteau dovedi decat daca il opreau in trafic. Nu puteau sa vina la judecatorie cu argumente de genul - las ca stim noi ca el a fost. Li s-ar fi cerut dovezi. Si gaborii s-au ambitionat sa-l opreasca in trafic. In general nu e bine sa te pui cu orgoliul oamenilor. Politistii aia sunt si ei oameni. N-or fi doctori docenti, dar daca ciumpalacul le-a zgandarit orgoliul...

 

Tu faci presupunerea ca politistii nu aveau de unde sa stie ce motocicleta se apropie. Ok. Eu fac presupunerea ca daca politistii nu il opreau pe ciumpalac acesta ar fi omorat 3 oameni. Presupunerea mea are fix aceeasi valoare ca si a ta. De ce trebuie sa acceptam doar ipoteza ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

PS: sunt sigur ca stii sa citesti, dar te incapatanezi sa sustii cauza cimpanzeului.

 

Eu nu am sustinut nici o clipa cauza "cimpanzeului" ci am incercat sa scot in evidenta gradul de vinovatie al fiecarei parti implicate in acest tragic eveniment. De data asta a fost vorba despre un copil fara permis, data viitoare poate o sa fii chiar tu... sau copilul tau cel caruia un cap de creta decide sa-i testeze reflexele dandu-i 4 secunde timp de a opri de la 100km/h. Sunt curios daca ai fi tot asa de arogant si tolerant... ca "nah, pe organ atata l-a dus capul sa faca"!

 

Intr-o tara civilizata, mesajul ar trebui sa fie "ai condus fara permis, infunzi puscaria"... nu morga! Si respectiv, daca un politist nu a respectat procedura legala de oprire a unui vehicul, fapt ce a cauzat decesul conducatorului sau, infunda puscaria... nu i se intarzie avansarea in grad!

 

Intr-un cuvant, si cu asta am incheiat, la fiecare dupa merit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am sustinut nici o clipa cauza "cimpanzeului" ci am incercat sa scot in evidenta gradul de vinovatie al fiecarei parti implicate in acest tragic eveniment. De data asta a fost vorba despre un copil fara permis, data viitoare poate o sa fii chiar tu... sau copilul tau cel caruia un cap de creta decide sa-i testeze reflexele dandu-i 4 secunde timp de a opri de la 100km/h. Sunt curios daca ai fi tot asa de arogant si tolerant... ca "nah, pe organ atata l-a dus capul sa faca"!

 

Intr-o tara civilizata, mesajul ar trebui sa fie "ai condus fara permis, infunzi puscaria"... nu morga! Si respectiv, daca un politist nu a respectat procedura legala de oprire a unui vehicul, fapt ce a cauzat decesul conducatorului sau, infunda puscaria... nu i se intarzie avansarea in grad!

 

Intr-un cuvant, si cu asta am incheiat, la fiecare dupa merit!

 

AM mai explicat dar ie greu cu intarziatii. Politia eu o platesc sa-si faca datoria, sa apere legile si sa ma apere pe mine de infractori si contravenienti.

Iaca, politia si-a mfacut datoria cu brio.

 

Doar asta trebuie sa fie mesajul pentru comunitate, pentru ciumpalaci si pentru astia ca tine.

Mie nu mi se poate intampla sa ma omoare politia decat din greseala. Pentru ca eu sunt mai desptept decat toti ciumpalacii morti

 

Un infractor ucigas mai putin pe strada, comunitatea a inceput sa castige

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi ,daca privesti din laterala stanga ,perpendicular pe aceasta ,o masina de pol care are in functiune luminile ,o sa vezi doar o lampa rosie ,stroboscopica sau cu bec si oglinda.Privita din spate sau fata este cu mult mai vizibila si delimiteaza si mai clar zona ocupata de acel autovehicul.


» Post actualizat in 27 Aug 2015 05:24

Una este sa-ti pun lanterna in ochi si altceva este sa luminez in jurul tau


» Post actualizat in 27 Aug 2015 05:26

Cand o fi vazut el luminile probabil a considerat ca acestea sunt in afara partii carosabile,cand de fapt pe carosabil era o juma de masina


» Post actualizat in 27 Aug 2015 06:02

Fie vorba intre noi ,cred ca daca s-ar fi luat cu masina dupa el ,si pe timp de noapte ,se oprea singur pe undeva.(pom sau decor) si nu mai scriam atata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gindit cineva de aici ca daca politaiul iesea cu 20-30sec mai devreme, aprindea luminile albastre, "eroul" avea timp sa opreasca si sa faca cale-ntoarsa?

 

Daca in cazul retardatilor carora "formatorii de opinie" in genul lui Badea le-a spalat creierii (unii dintre ei preluand pana si expresiile si apelativele favorite - vezi "ciumpalac") ma asteptam la asfel de reactii, sunt foarte neplacut surprins sa constat ca abordarea obtuza s-a extins si la altii... de la care aveam alte asteptari.

 

Da JAGI, daca politaiul iesea cu 20-30 sec mai devreme cel mai probabil "eroul" avea timp sa opreasca si sa faca cale intoarsa. Foarte probabil ca acest lucru sa se fi intamplat anterior, poate chiar in mai multe randuri. Bun, si? Asta e solutia la lipsa dotarii tehnico-materiale adecvate pentru astfel de cazuri? Incalcarea procedurii de oprire a autovehiculelor, adica a legii? Punerea in pericol a vietii suspectului si implicit a tuturor celor participanti la trafic?...

 

Nu domnilor, si legea si bunul simt dicteaza ca un politist depasit de o anumita situatie nu trebuie sa ia lucrurile in propriile maini ci sa ceara asistenta. In acest caz particular, politistul trebuia sa faca un raport catre superiorii sai, cerand suport tehnico-logistic si material pentru organizarea unei operatiuni de prindere a unui potential pericol pentru societate. Numai asa POLITIA si-ar fi indeplinit menirea si ar fi transmis mesajul potrivit - chiar si cu o motocicleta puternica si un unchi gabor, daca conduci fara permis infunzi puscaria! Intelegi diferenta? Puscaria... nu morga!

» Post actualizat in 27 Aug 2015 07:41

P.S. Si vezi ca este vorba despre luminile rosii... nu albastre!

 

Art.32. - (1)Semnalele speciale de avertizare luminoase sunt emise intermitent dedispozitive de iluminare montate pe autovehicule si au urmatoarele semnificatii:

a) lumina rosie obliga participantii la trafic sa opreasca in directia de mers cat mai aproape de marginea drumului;

b ) lumina albastra obliga participantii la trafic sa acorde prioritate detrecere;

c) lumina galbena obliga participantii la trafic sa circule cu atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, probabil ca nu intamplator ti-ai ales nickname-ul asta... iti place sa filozofezi prea mult.

 

Am explicat cu nu stiu cate posturi mai sus.

Totul s-a intamplat intr-o comunitate foarte mica unde fiecare se stie cu fiecare. Politistul stia cine este. De unde stia? Pentru ca ciumpalacul nu era la premiera. Se tot plimba cu motocicleta si le radea in nas politistilor pentru ca si unchi-su e politist si il acoperea. Lucrul asta de ce nu te scandalizeaza? E vorba de un garcea un pic mai smecher decat amaratii de garcea de la patrula rutiera care a gasit ca e normal sa isi incurajeze nepotul sa comita infractiuni.

Presupunerea mea in toata povestea asta e ca ciumpalacul, probabil invatat de unchi-su i-a sfidat pe astia de la rutiera si le-a zis ca daca nu il prind in flagrant nu au ce sa-i faca / nu au cum sa dovedeasca faptul ca el a condus motocicleta. Foarte probabil ca ciumpalacul a adus acelasi fel de argumente ca si voi - ca putea fi oricine ca de unde stiu politistii ca a fost tocmai el. Pai stiau ca l-au vazut. Cate CBRuri sau ce cazan avea ciumpalacul or exista in satul ala? Si daca sunt mai multe ce sanse sunt ca toate sa fie vopsite exact la fel? Si ce sanse sunt ca motociclistul sa aiba si acelasi fel de casca? Zero. Doar ca nu puteau dovedi decat daca il opreau in trafic. Nu puteau sa vina la judecatorie cu argumente de genul - las ca stim noi ca el a fost. Li s-ar fi cerut dovezi. Si gaborii s-au ambitionat sa-l opreasca in trafic. In general nu e bine sa te pui cu orgoliul oamenilor. Politistii aia sunt si ei oameni. N-or fi doctori docenti, dar daca ciumpalacul le-a zgandarit orgoliul...

 

Tu faci presupunerea ca politistii nu aveau de unde sa stie ce motocicleta se apropie. Ok. Eu fac presupunerea ca daca politistii nu il opreau pe ciumpalac acesta ar fi omorat 3 oameni. Presupunerea mea are fix aceeasi valoare ca si a ta. De ce trebuie sa acceptam doar ipoteza ta?

 

La mine nu e o presupunere, e sigur ca politistul nu stia: 1. Cine conduce motocicleta in clipa aia, ca sa faca baraj pe motiv ca ala e infractor. 2. Ce viteza avea in momentul ala ca sa faca baraj pe motiv de pericol public. Lucrurile au stat cum spui si tu: ala o tot ardea pe portiunea aia, politia stia, ala din masina a auzit motorul ca vine si a iesit la japca. dar nu s-a gandit prea bine ce face. Alta era daca ar fi incercat intai sa-l opreasca facandu-i semn, sa-l dea prin statie, sa-i stabileasca viteza. Asa cum pana mea, auzi un zgomot de motor si deduci ca e ala doar pt ca a mai trecut de 100 de ori pe acolo? Si oricum ramane intrebarea in ce conditii se face baraj? Daca ne luam doar dupa faptul ca semnal rosu inseamna sa opresti, orice politist poate bloca drumul ca sa opreasca pe cineva. Lucrurile nu stau asa, e vorba de o manevra extrema care probabil se executa in situatii speciale. In sfarsit, nu o sa ne convingem unii pe altii, mai bine asteptam rezultatul anchetei. Eu sunt convins ca politistul va fi gasit vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi ,daca privesti din laterala stanga ,perpendicular pe aceasta ,o masina de pol care are in functiune luminile ,o sa vezi doar o lampa rosie ,stroboscopica sau cu bec si oglinda.Privita din spate sau fata este cu mult mai vizibila si delimiteaza si mai clar zona ocupata de acel autovehicul.

» Post actualizat in 27 Aug 2015 05:24

Una este sa-ti pun lanterna in ochi si altceva este sa luminez in jurul tau

» Post actualizat in 27 Aug 2015 05:26

Cand o fi vazut el luminile probabil a considerat ca acestea sunt in afara partii carosabile,cand de fapt pe carosabil era o juma de masina

 

pe masina aia scria politia, nu militia

deci nu avea un bec, o oglinda care se invarte si capete acoperite

aveau stroboscoape, foarte vizibile din orice unghi (fara capete acoperite, fara oglinzi disco)

 

voi mentineti in continuare ca pseudociclistul fara permis, fotbaliator vedeta la fc scupa-n-dunare-ca-e-aproape, cu unchi politist, a fost o victima a politistului ucigas

daca el in 2-300 de metri, cat a avut de cand i-a iesit masina aia cu jumatate din lumenii satului in fata, nu a putut opri, nu a fost victima politistului, ci a naturii

 

vreau sa stiu daca exista motociclist in viata care mergand noaptea nu poate opri in 200 de metri

 

imi place cum mentineti ca nu aveau de unde sa stie capetele de pluta ca el e la ghidon

nu stiu cati ati fost prin manastirea, dar au o biserica, un dispensar, un camin cultural si un magazin mixt (cumva in incinta caminului cultural), fiind plasata strategic pe drumul dinspre nicaieri catre nicaieri

daca vrei sa mananci ceva la magazinul ala mixt (are cateva mese afara) trebuie sa rogi un localnic sa taie un animal in tarana din spatele caminului cultural

aaa, mai aveau si o motocicleta in satul ala, dar nici un motociclist, si s-a rezolvat intre timp

mai mult, baiatul avea montat pe cazanul ala chinuit o bucata din burlanul de pe casa lu ta-su (sau unchi-su, nu se stie), probabil il auzeai oricum din partea cealalta a satului cand pleca de acasa

 

s-au intalnit in noaptea aia 2 prosti (sau 4, ca ceilalti 2 din masina politiei nu puteau fi prea destepti daca s-au suit cu geniul de la volan sa participe la "actiune"), a murit ala mai expus

 

cica a murit un sportiv, in blugi pana si mocasini

ca sa citez un clasic de pe la accidente de acum cativa ani, "cea fc ce na facut !!! R.I.P. "

s-a mai stins o speranta a fotbalului romanesc, semintele nu vor mai avea niciodata acelasi gust

 

p.s.: si eu sper sa si-o ia cap de pluta peste bot, fiindca e prea prost

as vrea sa fie facut politist pe motocicleta, sa faca baraje cu aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apar situatii cand poti sa pui si mama semnalizarii si presemnalizarii ca tot se gaseste un ametit sa nu le vada sau sa nu tina cont de ele.Acum 4 ani eram la serviciu cu o masina oprita pe dreapta a drumului ,semnalizata si presemnalizata cu 50m inaite cu popici ,stroboscop ,indicatoare ,avarii ,girofar si la un moment dat se aud niste pocnituri(sareau presemnalizarile) si o frana lunga moment in care am sarit din spatele masinii pe trotuar.Un bmv ne-a scurtat masina cu vre-un metru si au si fugit vre-o doi din ea.Am facut o cruce cat casa pt ca nu m-a prins intre ele si asta a fost.La cum se circula si la cum se conduce acum, orice obstacol de pe drum indiferent de motivul sau natura lui este un generator de accidente, asa ca inainte de a-l realiza tre sa ne gandim de doua ori.( de asta repet ca un papagal ,presemnalizare ,presemnalizare.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gindit cineva de aici ca daca politaiul iesea cu 20-30sec mai devreme, aprindea luminile albastre, "eroul" avea timp sa opreasca si sa faca cale-ntoarsa?

 

Corect, daca iesea mai devreme, oricine ar fi trecut pe acolo ar fi avut timp sa opreasca. Asta este si ideea, sa poti opri in siguranta daca politia te vrea oprit, nu sa-ti provoace un accident, dupa care mai vedem noi ce hram porti tu, daca ai permis, daca ai baut, daca esti tu ala care a fugit sau nu de noi, etc. Eu sunt cam pe aceeasi lungime de unda cu yo4hgx, nu mi se pare in regula manevra politistului si nici nu nu sunt satisfacut de rezultatul final. Cred ca ar fi mai folositor societatii ca astia sa fie prinsi si bagati la puscarie decat sa fie handicapati pe viata sau omorati. Asta nu e in niciun caz un mesaj civilizat.

 

Ce-a facut el se rezolva educandu-l nu omorandu-l sau nenorocindu-l. Ca cetatean, este normal sa nu-l vrei pe drum, insa sa-ti fie indiferent daca se ajunge aici prin disparitia lui fizica, nu este OK. E clar ca este vinovat de moartea lui, dar mi se pare normal sa se stabileasca daca politistul are si el o parte de vina si, daca are, sa suporte consecintele asa cum hotaraste legea.

 

Desi bunul simt imi zice ca si politistul poarta o parte din vina, nu stiu cu siguranta, deci, cum zice si Filosofull, cel mai bine asteptam rezultatul anchetei si, eventual al procesului (probabil va trece mult timp pana la solutionare). Asta trebuie sa ramana o discutie decenta in care aparent niciun participant nu are argumente clare pentru a-si demonstra opinia, deci nici nu e musai sa-si insuseasca alta parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e o presupunere, e sigur ca politistul nu stia: 1. Cine conduce motocicleta in clipa aia, ca sa faca baraj pe motiv ca ala e infractor. 2. Ce viteza avea in momentul ala ca sa faca baraj pe motiv de pericol public. Lucrurile au stat cum spui si tu: ala o tot ardea pe portiunea aia, politia stia, ala din masina a auzit motorul ca vine si a iesit la japca. dar nu s-a gandit prea bine ce face. Alta era daca ar fi incercat intai sa-l opreasca facandu-i semn, sa-l dea prin statie, sa-i stabileasca viteza. Asa cum pana mea, auzi un zgomot de motor si deduci ca e ala doar pt ca a mai trecut de 100 de ori pe acolo? Si oricum ramane intrebarea in ce conditii se face baraj? Daca ne luam doar dupa faptul ca semnal rosu inseamna sa opresti, orice politist poate bloca drumul ca sa opreasca pe cineva. Lucrurile nu stau asa, e vorba de o manevra extrema care probabil se executa in situatii speciale. In sfarsit, nu o sa ne convingem unii pe altii, mai bine asteptam rezultatul anchetei. Eu sunt convins ca politistul va fi gasit vinovat.

 

M-ai innebunit. Care dat prin statie? Sa-l dea prin statie unde? Nu intelegi ca nu s-a intamplat in Bucuresti ci intr-un sat mic din judetul Calarasi? Personajele implicate sunt UNICE. A fost unul singur (ca acum e mort) in tot satul care avea motocicleta, exista un singur echipaj de politie.

 

Deja s-a repetat argumentul asta de nspe ori. Dar surpriza. In satele din Calarasi nu exista trupe SWAT, nu exista elicoptere, nu exista lamborghini de politie, nu exista nici Bruce Willis nici Chuck Norris. Se descurca aia cu o singura masina si aia marca Dacia.

 

Nu e vorba de zgomotul unei motociclete ci de acelei motociclete care se dusese cu ceva timp inainte si acum se intorcea.

 

N-o mai zguduiti atata. Poate politistii n-au stiut cine vine, poate au dat in ghioc sau au citit in stele. Cert e ca n-au blocat niciun cetatean nevinovat ci exact pe cimpanzeul care trebuiau sa-l blocheze. De asemenea e cert ca politistii au aprins girofarul cu suficient timp inainte astfel incat motociclstul (presupus oarecare) sa aiba timp sa opreasca. Cert este ca cimpanzeul era un infractor si un pericol public. Bine ca s-a omorat doar pe el si nu a luat si pe altii dupa el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci mai prosti decat politistii de la sat sunt doar motociclistii fara permis?

 

voi aveti impresia ca in romania, la sat e ca in america pe la capitala? ca se cheama air support si se incepe o urmarire cu 4-5 masini?

voi nu v-ati luat niciodata o palma dupa ceafa de la profu de istorie? de la un jandarm ca faceati noaptea galagie in parc si s-a gandit el ca e mai simplu sa te articuleze decat sa te amendeze?

 

cand zic voi ma refer la cei care inca mai postati de parca ceva din ce vorbim noi aici are vreo importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la pagina 30 ne potolim.Tre sa mai apara ceva interesant ,azi maine.

mai interesant decat o condamnare la moarte ad hoc? o executie sumara pentru o fapta care in lege nu este pedepsita asa?

 

hmm.... sper ca nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai interesant decat o condamnare la moarte ad hoc? o executie sumara pentru o fapta care in lege nu este pedepsita asa?

 

hmm.... sper ca nu!

 

daca testarea psihologica de permis se dadea pe bune tu te plimbai toata viata cu bicicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai innebunit. Care dat prin statie? Sa-l dea prin statie unde? Nu intelegi ca nu s-a intamplat in Bucuresti ci intr-un sat mic din judetul Calarasi? Personajele implicate sunt UNICE. A fost unul singur (ca acum e mort) in tot satul care avea motocicleta, exista un singur echipaj de politie.

 

Deja s-a repetat argumentul asta de nspe ori. Dar surpriza. In satele din Calarasi nu exista trupe SWAT, nu exista elicoptere, nu exista lamborghini de politie, nu exista nici Bruce Willis nici Chuck Norris. Se descurca aia cu o singura masina si aia marca Dacia.

 

Nu e vorba de zgomotul unei motociclete ci de acelei motociclete care se dusese cu ceva timp inainte si acum se intorcea.

 

N-o mai zguduiti atata. Poate politistii n-au stiut cine vine, poate au dat in ghioc sau au citit in stele. Cert e ca n-au blocat niciun cetatean nevinovat ci exact pe cimpanzeul care trebuiau sa-l blocheze. De asemenea e cert ca politistii au aprins girofarul cu suficient timp inainte astfel incat motociclstul (presupus oarecare) sa aiba timp sa opreasca. Cert este ca cimpanzeul era un infractor si un pericol public. Bine ca s-a omorat doar pe el si nu a luat si pe altii dupa el.

 

Dar puteau sa blocheze un cetatea nevinovat. Aici e problema. Eu zic ca mai bina scapa 10 infractori decat sa comita autoritatile un singur abuz asupra unui om, fie el nevinovat sau infractor. Ca sa opresti pe cineva ca nu respecta legea fara sa o respecti chiar tu, nu e corect. Tu spui, din cate imi dau seama, ca ala era infractor, sansele erau mari sa fie el la ghidon si autoritatile in cazul asta pot actiona discretionar. Nu cred ca gandesti bine. Politistul trebuia sa respecte legile si procedurile, nu are cu ce, sta in banca lui. Si eu sunt satul de infractori care scapa nepedepsiti, dar un precedent pe partea cealalta, a autoritatilor, e mult mai grav. Daca nu va fi snactionat politistul ce inseamna? Ca un politist poate decide de capul lui cand e situatia de asa natura ca sa instaleze un blocaj rutier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai copii.. unde scrie ca fost BARAJ?

politistul a pornit luminile pentru ca un om cu permis sa opreasca.

Ghinion, ala n-avea permis, asa ca nu stia. Se juca cu lucruri periculoase care-l depasesc.

+ incercarea sa fuga.

N-o mai ametiti ca nu a vazut din timp luminile ca nu am vazut NICI O INTENTIE de a incetini sau a opri

 

A primit ceea ce merita.


» Post actualizat in 27 Aug 2015 11:25

Dar puteau sa blocheze un cetatea nevinovat. Aici e problema.

 


Nevinovatul, oprea, nu accelera. In cel mai rau caz, INCERCA sa opreasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca testarea psihologica de permis se dadea pe bune tu te plimbai toata viata cu bicicleta

hahahahhaha, crezi?

dupa vreo 15 ani de biciclit semi pro, si vreo 30 per total de plimbat cu bicileta? asta dintr-un total de 36?

pai m-am cam plimbat toata viata cu bicicleta... si azi sunt la lucru cu bicicleta...

ai nimerit-o... bv!

 

apropo...

la psihologic au copiat unii dupa mine ca nu stiau ce sa faca pe acolo... de doua ori am patit asta...

aia cu ce sa se plimbe? cu rolele? :crack:

 

oricum, sunt curios si as vrea sa stiu de ce ai ajuns la aceasta concluzie...

 

MODALITATEA in care a fost efectuata opricea acelui tontalau / teribilist nu a fost ok. punct. nu asa se procedeaza...

nu ii iau apararea aluia care circula fara carnet... dar nu asa trebuia procedat.

oricum pe sutele de viitori motociclisti pe care i-am sfatuit de-a lungul vremii (si nu glumesc deloc) i-am avertizat ca obtinerea permisului nu este egala cu stinta de a te da cu motorul.

iti iei permisul si ... cucu. esti varza! dupa 1 an 2 .. pe acolo ai deja formate niste oarece abilitati. plasticul nu inseamna decat ca ai niste cunostiinte de baza si ca ai platit taxele le stat ca sa poti motocicli pe strada... atat!

deci, chiar daca avea permis... tot se putea infige in pateul ala care bloca strada! ca poate avea permis de o saptamana si .. franele pentru el nu "lucrau" ca in mana unia care stie ce sa faca cu ele...

si mai este targhet fixation / point fixation cum vrei sa-i zici... poate s-a taiat ca maioneza... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahahhaha, crezi?

dupa vreo 15 ani de biciclit semi pro, si vreo 30 per total de plimbat cu bicileta? asta dintr-un total de 36?

pai m-am cam plimbat toata viata cu bicicleta... si azi sunt la lucru cu bicicleta...

ai nimerit-o... bv!

 

apropo...

la psihologic au copiat unii dupa mine ca nu stiau ce sa faca pe acolo... de doua ori am patit asta...

aia cu ce sa se plimbe? cu rolele? :crack:

 

oricum, sunt curios si as vrea sa stiu de ce ai ajuns la aceasta concluzie...

 

MODALITATEA in care a fost efectuata opricea acelui tontalau / teribilist nu a fost ok. punct. nu asa se procedeaza...

nu ii iau apararea aluia care circula fara carnet... dar nu asa trebuia procedat.

oricum pe sutele de viitori motociclisti pe care i-am sfatuit de-a lungul vremii (si nu glumesc deloc) i-am avertizat ca obtinerea permisului nu este egala cu stinta de a te da cu motorul.

iti iei permisul si ... cucu. esti varza! dupa 1 an 2 .. pe acolo ai deja formate niste oarece abilitati. plasticul nu inseamna decat ca ai niste cunostiinte de baza si ca ai platit taxele le stat ca sa poti motocicli pe strada... atat!

deci, chiar daca avea permis... tot se putea infige in pateul ala care bloca strada! ca poate avea permis de o saptamana si .. franele pentru el nu "lucrau" ca in mana unia care stie ce sa faca cu ele...

si mai este targhet fixation / point fixation cum vrei sa-i zici... poate s-a taiat ca maioneza... etc.

 

la ce echipa te dadeai tu cu bicicleta semi pro?

cam cum si in ce calitate ai sfatuit tu sute de motociclisti de-a lungul vremii? cu ce ocazie?

cred ca nu stii ce inseamna target fixation, nu are legatura cu franarea sau lipsa ei, nu inseamna ca devii o leguma motorizata, inseamna doar ca te duci fix pe directia pe care te uiti si pentru a evita trebuie sa te uiti exact la locul prin care vrei sa eviti

ai sfatuit sutele de motociclisti si despre target fixation? fiindca daca da avem acum cateva sute de motociclisti care se cred mai destepti decat sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai copii.. unde scrie ca fost BARAJ?

politistul a pornit luminile pentru ca un om cu permis sa opreasca.

Ghinion, ala n-avea permis, asa ca nu stia. Se juca cu lucruri periculoase care-l depasesc.

+ incercarea sa fuga.

N-o mai ametiti ca nu a vazut din timp luminile ca nu am vazut NICI O INTENTIE de a incetini sau a opri

 

A primit ceea ce merita.

» Post actualizat in 27 Aug 2015 11:25

 

 

Nevinovatul, oprea, nu accelera. In cel mai rau caz, INCERCA sa opreasca

Nu scrie,dar se vede pe filmare ca a facut baraj. A blocat sensul de drum, ala cu viteza s-a infipt in masina politiei, a incercat s-o ocoleasca dar a acrosat-o,asa am facut si eu cand mi-a bagat masina n fata, atat ca nu aveam viteza mare si am evitat impactul. Daca aveam si eu suta si ceva la ora acuma eram mort, cu diferenta ca eram cu actele ok.

Nu intelegeti,stimati motociclisti de tastatura,ca daca franezi te duci taras in masina aluia si acolo iti rupi capul? poate ca nu mori, dar ramai nitel paralizat de la gat in jos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce echipa te dadeai tu cu bicicleta semi pro?

echipa? pai nu la echipa ca nu e fotbal, nici mistreteala si nici ciclism rutier...

 

cam cum si in ce calitate ai sfatuit tu sute de motociclisti de-a lungul vremii? cu ce ocazie?

pai, cam asta fac zilnic toata ziua... vorbesc cu motociclisti. incepatori, experimentati, de toate felurile.

 

cred ca nu stii ce inseamna target fixation, nu are legatura cu franarea sau lipsa ei, nu inseamna ca devii o leguma motorizata, inseamna doar ca te duci fix pe directia pe care te uiti si pentru a evita trebuie sa te uiti exact la locul prin care vrei sa eviti

pai si ce s-a intamplat acolo? in loc sa evite a intrat ata in obstacol...

lipsa de experienta la ghidon, poate...

probabil ca a incercat sa faca sa scape... si nu i-a iesit...

(daca ai destula experienta te poti uita la obstacol si sa-l ocolesti in acelasi timp... nu e musai sa faci point fixation)

 

 

 

 

 

ia sa vedem... asa de curiozitate...

cati aveti curajul sa recunosteti?

cati dintre cei care citesc / scriu pe aici ar fi fost morti azi daca condusul fara permis se pedepsea cu moartea?

» Post actualizat in 27 Aug 2015 12:03

Nu intelegeti,stimati motociclisti de tastatura,ca daca franezi te duci taras in masina aluia si acolo iti rupi capul?

nu tocmai...

daca stii sa franezi poti face multe cu levierul si pedala...

se poate frana si in cazuri limita extrem de bine.

dar depinde de rider / utilaj... gume, asfalt...

 

acuma datoria mea fata de mine este sa stiu sa controlez dihania care ma vrea mort cat mai bine.

datoria aluia care vrea sa ma opreasca este sa o faca in asa fel incat sa nu ma puna in pericol de moarte!

am oprit intotdeauna la semnalul politiei. ca nu-s tontalau! normal. oricum e o prostie sa fugi...

daca ce ai facut pana atunci e naspha, daca fugi e naspha x 3 daca te prinde. deci mai bine naspha decat mai rau decat naspha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...