sharky_boy Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salutare stimati iubitori de vechituri, Vin cu o intrebare, ce poate fi de interes pentru mai multi pasionati ai fiarelor clasice.. A incercat cineva pana acum , sa adapteze cu succes un carburator japan, vacumatic sau nu, pe IJ monocilindric ? Daca da , ce model ? Incep sa ma plictisesc de minunatele carburatoare rusesti, si as vrea sa caut o alternativa mai moderna sa spunem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut! Cind am detinut IJ,am ajuns la concluzia ca calitatea benzinei si a uleiului de amestec conta ,cind faceam reglaj relantiu prin carb.Si doar la robinetul rezervorului aveam sita.Tu ai filtru de aer cu ulei.Daca da,umplele doar la jumate cu ulei curat.Poate nu am scris noutati pentru tine.Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 poti folosi fara probleme un k68 rusesc. merge impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am vazut carburator vacumatic montat pe Ij 56 dar necesita si muzicuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 K65 sau k68 PEKAR de la mama lui din rusia și merge fără probleme. Atenție la copiile chinezești! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Sa zica vifor ce fum i-am dat ieri cu k 28-ul meu la k 65-ul lui.. .. Si aveam jumi juma motorina cu gazolina,mno.. @pinokio -ma tem CA nici tu n-ai fi avut vreo sansa cu 65-ul tau.. UN k 28 bun cu nivelul mare,ori cu camera de novel de trabant/mz,sau de auxiliary de buldozer face minunatii Pentru si mai mult exista jikov de Californiana sau dell'orto.. Maine cand ajung la destinatie (navi imi arata inca vreo 600 km..) ,dupa ce ma trezesc punem ceva poze,si parca aveam si ceva video,nu-i asa .. » Post actualizat in 13 Sep 2015 15:13 tarziu le-am primit,tarziu le-am pus,bine e ca le am macar pe astea,au fost mai multe,pare a fi nu se reusit cu ele.. ij adi 1.jpgij adi 2.jpg » Post actualizat in 13 Sep 2015 15:18 izh adi 1.jpgizh adi 2.jpg Fain Ij-ul din poze dar are k63 nu k65 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Da am si oglinda acum in rest pedala si fum si hai acasa ca avem treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 În concluzie, a pus sau nu cineva carburator vacuumatic pe IJ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am vazut carburator vacumatic montat pe Ij 56 dar necesita si muzicuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Mersi, asta am văzut şi eu. Dar funcţionează vreunul ca lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 La Alin am vazut carburatorul vacumatic si tot la el am vazut termocupla pe Ij si multe alte " inovatii", iar celebrul Ij gri nu avea adversar printre comuniste si confirm ca mergea intr-o roata doar din gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Termocuplă pentru ce? Să încălzească carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Termocuplă pentru ce? Să încălzească carburatorul? Binenteles ca incalzea carburatorul si atunci avea cel putin 500 CP in plus si mai avea si aripi si decola si zbura prin cartier, asta pana l-au prins astia, ca nu avea culoar de zbor si a trebuit sa-l vanda Acum sa revenim la oile noastre era vremea cand vama era foarte mare la motocicletele japoneze, salariile erau mici si incercam fiecare sa ne modernizam batranele Ij-uri sa para mai moderne, eu i-am modificat cadrul si am montat rezervor, saua si stopul de la o Yamaha, alternatorul si instalatia electrica erau de la un Mz ETZ, furca fata tot de ETZ pt ca avea frana pe disc, tobele erau tobe sport tot de ETZ, roata spate era de la un Jupiter 4, cauciucuri tip ciuperca si multe alte modificari pe care nu le mai tin minte, unele dintre ele fara rost (cazul termocuplei si a carburatorului vacumatic) dar asa erau vremurile, pe cand acum cautam sa mentinem Ij-urile cat mai originale pastrand inclusiv suruburile din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 a fost odata...... multe erau experimente si o forma autentica de custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Deci, până la urmă totuşi ce rol avea termocupla asta pe IJ? Cupla vreun ventilator de răcire? Cupla/decupla vreun şoc electric/ rezistenţă la carburator ca la unele scutere? Întreb că m-ai făcut curios, nu la băşcălie. Eu aveam termostat de Dacia şi termocuplă la ventilator de răcire la Ij-ul meu pentru că am făcut un experiment punându-i cilindru cu răcire pe apă. Cilindrul l-am luat de la un motor auxiliar de pornire a unui buldozer sovietic. Mai am şi acum cilindrul. După un mers excelent de vreo 10-15 km, am renunţat la idee deoarece radiatorul de răcire (care la bază a fost radiator din instalaţia de încălzire a unui Opel Rekord 1973) nu a făcut faţă şi se încălzea prea tare. Cu ventilator cu tot. Asta se întâmpla prin 1995-1997, vremuri când încă mai plutea în aer spiritul camaraderiei între motociclişti şi tpţi se ajutau între ei fără să clipească. În plus am avut şi eu tot felul de inovaţii tembele care la vremea aia erau COOL. (alternator de Citroen Visa, avarii, casetofon, spătar, ghidon înălţat, rahaturi d-astea). Bine că acum mă zbat din răsputeri să refac unul în starea lui originală. Ironic, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Cum ne mai schimba vremurile...Sau varsta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Cum ne mai schimba vremurile...Sau varsta ? vremurile nu varsta...... cred Termocupla pornea un ventilator care era incastrat intru-un fel de palnie, care venea peste cilindru si functiona perfect pe loc dar in timpul mersului nu era prea eficienta obturand mai mult fluxul aerului » Post actualizat in 25 Sep 2015 19:21 Apropo de camaraderia intre motociclisti, in Timisoara era joia motociclistilor unde toti ne intalneam sa schimbam idei, piese sau sa ne laudam cu ultimele modificari traditie pe care un grup mic de prieteni inca o respectam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 (editat) Keihin Japonia.Văd că merge bine.Scuze pentru pozele întoarse! Editat Mai 14, 2017 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.