Vladlx Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Ce-ai facut ma ? Subaru Legacy pe care merge taicamiu ajunge si in 30+ cateodata.....constant sta cam pe la 18-20.Documenteaza-te cat consuma Mustang-ul si mai vorbim... Ca posesor de mustang gt nou,iti spun ca daca mergi frumos consumul este de 14...Dar daca te dai la el e normal sa consume 25 Editat Mai 25, 2008 de Sufletzel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Ca posesor de mustang gt nou,iti spun ca daca mergi frumos consumul este de 14...Dar daca te dai la el e normal sa consume 25 Si binenteles faci si tu putina reclama la Ford...Cine mai doreste cine mai pofteste Beneficiez si eu de un discount mic ptr reclama asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 am si eu o problema : am un variator TOP si nu mi se tureaza motorul la plecarea de pe loc asa cum as vrea eu, mai exact de la 0 la 20 km/h. cu ce pot sa remediez, arculete mai tari sau arc mare mai tare ?..sau ambele ? eu m`am gandit la culoarea rosie pt arc si galbena pt arculete (am role usoare ~4g pe variator de sprint), insa nush care din ele sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 mi-am propus sa imi cumpar sapt viitoare sau peste 2 sapt (ma duc in targurile auto) un Aprilia SR50 ....acum nu stiu de care daca pe carburatie sau pe injectie(depinde de ce gasesc). La ce trebuie sa am grija cand cumpar un SR ... adica sa imi spuneti pe ce sa pun accent la testarea si vizualizarea acestuia ca sa nu i-au teapa ca nu am mers niciodata pe un SR.... buget am 1000e .... sper sa gasesc ceva frumos dupa '98 ! asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Pe injectie e mai nervos, stiu de la un prieten, merge 90 si ajunge repede la viteza aia, suna si mai frumos... Tine cont de kilometri si vezi ca un injector duce cam 25.000 km! Si app... unul original nou e 500 de iepuroi In plus injectia cere mai multa grija, benzina buna, ulei bun, si nu trebuie bruscata! Acceleratie constata si lin... Carburatorul e mai usor de intretinut... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Parerea mea, este ca un sr pe carburator este mai practic. IN plus daca bateria e descarcata o poti porni de la maneta, ceea ce nu se poate la injectie. Sfatul meu este sa mergi pe varianta cu carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Pe injectie e mai nervos, stiu de la un prieten, merge 90 si ajunge repede la viteza aia, suna si mai frumos... Tine cont de kilometri si vezi ca un injector duce cam 25.000 km! Si app... unul original nou e 500 de iepuroi In plus injectia cere mai multa grija, benzina buna, ulei bun, si nu trebuie bruscata! Acceleratie constata si lin... Carburatorul e mai usor de intretinut... Bafta! iepuroi=lei/euro (ca daca e euro e bai mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Euro evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) nu se poate ....cum sa fie atat ? jumate din scuter ? cred ca nu sti tu bine ! totusi ... nu sti un site ...sa vad cat costa ? Editat Mai 26, 2008 de Vlaaad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Man crede-ma !! Eram de fata @ United la service cand a zis mecanicul: Roaga`te la Dumnezeu sa nu fie injectorul, ca e 500 E unu original nou! http://piese-scutere.ro/catalog.php?id=66 Uite aici, dar cica nu e original! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 m-am linistit .... e 100+ euro ....nu e foarte scump !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 am un prieten care s-ar putea sa vanda un sr pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 tot nu mi-ati raspuns ce probleme is cele mai frecvente la SR50 .... inca mai astept ...ca am timp pana sambata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 salut , in legatura cu actele , ai grija sa fie talonul original nu facut la imprimanta ( mare atentie la hartie ,sa prezinte urme de vechime ), dupa care inainte sa il cumperi verifica-l daca este furat pe siteul http://coordinamento.mininterno.it/servpub..._targhe_ing.htm nu era furat, au verificat si la RAR cand am fost sa-i faca identificarea, dar PROBLEMA e acum. noaptea trecuta mi l-au furat din Cluj, din fata blocului ... urat din partea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 tot nu mi-ati raspuns ce probleme is cele mai frecvente la SR50 .... inca mai astept ...ca am timp pana sambata ! Peei.. scuterele astea merg pana cad carenele de pe ele frate.. nu au probleme daca este intretinut calumea. Injectoru se duce deobicei pe la 25.000 km. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 m-am linistit .... e 100+ euro ....nu e foarte scump !!! Dar pe langa injector, de obicei mai vin si alte piese schimbate. Pe un preten cu sr ditech l-a dus cam in 10 mil ca sa il faca sa mearga din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladone-Aprilia Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Nu va mai dati atata cu presupusu degeaba daca nu stiti.Eu am SR Di-Tech si am avut grija de el din prima zi,benzina cea mai buna + ulei motul la 55 lei.Daca vrei sa cumperi un SR incearca sa iti iei unu pana in 16.000 km maxim la mana a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Nu va mai dati atata cu presupusu degeaba daca nu stiti.Eu am SR Di-Tech si am avut grija de el din prima zi,benzina cea mai buna + ulei motul la 55 lei.Daca vrei sa cumperi un SR incearca sa iti iei unu pana in 16.000 km maxim la mana a doua. Da decat unu cu 10000km chinuit de mama focului...mai bine unu cu 20000 la care nici limitarea nu ia fost scos inca... Editat Mai 28, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 bun ... am inteles ca is scutere bune ....dar chiar la toate se duce injectoru la 25.000 ??? pt ca eu o sa ii bag numa Carrera si ulei mobil1 sau castrol (ce-i mai bun) si eu nu is nici masochist (cu scuterele) si am grija de ele asa ca sper sa nu se duca la 25.000. Eu o sa caut in general Sr-uri din germania deoarece acolo sunt ingrijite si toate au acte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Fratzilor caut shi eu un cauciuc de SR 130/60 -13 nou sau second nu conteaza .. daca stitzi ceva lasatzi un reply aici eu sant din ctza daca ar fii pe aici prin zona ar fii beton daca nu poate se trimite ramburs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr3echu_andrei Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Salut! (sunt membru nou, habar n-aveam cum sa incep) Mi-am luat un scuter aprilia rs 50 di-tech acum vreo luna, mana a doua (cam a patra), 10000 km, rulat prin germania pana p la 6500 de km cand a fost adus in romania, unde nimeni nu l-a inregistrat. Incep epopeea costurilor si a daunelor: -merg vreo 3 zile cu el, cand din mers dupa c am incetinit il accelerez si mai merge se oprise motorul; solutie: l-am impins pana la facultate unde mi-au dat niste colegi curent (k nu are pedala kick start); aparent statuse in ploaie cu o nopate inainte si se descarcase bateria -merg cu el la RAR sa ii fac carte de inmatriculare, ca nu avea pentru civ de romania; cost: 265 RON, la fel ca pentru orice motor adus d afara; -dupa o saptamana, o proasta trage pe dreapta cu avariile dupa care se hotaraste sa intoarca pe sensul celalalt taindu-mi fata; franez cat pot, cad, nu ma lovesc tare (aveam 40 la ora), scuterul pleaca la a doua pornire, nu ma iau d aia si plec la facultate; venind intr-una din pauze sa vad daca e ok observ nu mai porneste atunci cand e pe cric; reusesc sa-l pornesc si il duc acasa; unde observ cam care ar fii problema: anume ca atunci knd are o anumita inclinatie porneste, dar knd ii dau benzina moare motorul, ca si cand benzina nu ar ajunge la el. -inregistrare la primarie, total: 95 RON; -mai merg cu el cu problema asta (in momentul in care stau pe el e relativ orizontal si merge ok, tot cu cateva rateuri), pana cand saptamana trecuta, dupa c prind o portiune de denivelari mai mari, mi se opreste motorul din mers cam cu acelasi mecanism: dau benzina si nu accelereaza; solutie in curs: l-am lasat la un service si astept sa-l repar, inca nu stiu costul. Intreb daca problema ar fi si de injectie pentru ca, in momentele in care era pe cric nu se mai auzea zazaitul ala de injectie chiar daca becul "injection check" si se stingea dupa 2-3 secunde cum e normal. Va rog spuneti-mi si mie daca stiti cam are, pentru ca as vrea sa fiu pregatit cand mi-o spune mecanicul un cost. Plus ca imi place foarte mult scuterul si vreau sa-l rezolv cat mai repede. Merci frumos si asfalt uscat! modificare la postul anterior "aprilia sr 50 di-tech" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 imi merge variatorul cu 9 role cine stie plsz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 e ptr maxiscutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Salut! (sunt membru nou, habar n-aveam cum sa incep)Mi-am luat un scuter aprilia rs 50 di-tech acum vreo luna, mana a doua (cam a patra), 10000 km, rulat prin germania pana p la 6500 de km cand a fost adus in romania, unde nimeni nu l-a inregistrat. Incep epopeea costurilor si a daunelor: -merg vreo 3 zile cu el, cand din mers dupa c am incetinit il accelerez si mai merge se oprise motorul; solutie: l-am impins pana la facultate unde mi-au dat niste colegi curent (k nu are pedala kick start); aparent statuse in ploaie cu o nopate inainte si se descarcase bateria -merg cu el la RAR sa ii fac carte de inmatriculare, ca nu avea pentru civ de romania; cost: 265 RON, la fel ca pentru orice motor adus d afara; -dupa o saptamana, o proasta trage pe dreapta cu avariile dupa care se hotaraste sa intoarca pe sensul celalalt taindu-mi fata; franez cat pot, cad, nu ma lovesc tare (aveam 40 la ora), scuterul pleaca la a doua pornire, nu ma iau d aia si plec la facultate; venind intr-una din pauze sa vad daca e ok observ nu mai porneste atunci cand e pe cric; reusesc sa-l pornesc si il duc acasa; unde observ cam care ar fii problema: anume ca atunci knd are o anumita inclinatie porneste, dar knd ii dau benzina moare motorul, ca si cand benzina nu ar ajunge la el. -inregistrare la primarie, total: 95 RON; -mai merg cu el cu problema asta (in momentul in care stau pe el e relativ orizontal si merge ok, tot cu cateva rateuri), pana cand saptamana trecuta, dupa c prind o portiune de denivelari mai mari, mi se opreste motorul din mers cam cu acelasi mecanism: dau benzina si nu accelereaza; solutie in curs: l-am lasat la un service si astept sa-l repar, inca nu stiu costul. Intreb daca problema ar fi si de injectie pentru ca, in momentele in care era pe cric nu se mai auzea zazaitul ala de injectie chiar daca becul "injection check" si se stingea dupa 2-3 secunde cum e normal. Va rog spuneti-mi si mie daca stiti cam are, pentru ca as vrea sa fiu pregatit cand mi-o spune mecanicul un cost. Plus ca imi place foarte mult scuterul si vreau sa-l rezolv cat mai repede. Merci frumos si asfalt uscat! modificare la postul anterior "aprilia sr 50 di-tech" Saracul scuter ... .Verifica fisa de pe bujie,pentru ca am patit-o si eu cu ea!Vezi daca sta fixa pe bujie,si sa nu cada cand dai in gropi.In rest,nu stiu,sa isi dea cu parerea "colegele" de pe forum.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Mie imi raspunde cineva va rog? De unde pot lua un filtru sport bun pentru aprilia Rs 50 an 1997? MULTUMESC! MULT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.