Sari la conținut

Aprilia Fan Club


ady_alba
 Share

Postări Recomandate

Ce-ai facut ma ? Subaru Legacy pe care merge taicamiu ajunge si in 30+ cateodata.....constant sta cam pe la 18-20.

Documenteaza-te cat consuma Mustang-ul si mai vorbim...

Ca posesor de mustang gt nou,iti spun ca daca mergi frumos consumul este de 14...Dar daca te dai la el e normal sa consume 25

Editat de Sufletzel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 824
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca posesor de mustang gt nou,iti spun ca daca mergi frumos consumul este de 14...Dar daca te dai la el e normal sa consume 25

Si binenteles faci si tu putina reclama la Ford...Cine mai doreste cine mai pofteste :cheers: Beneficiez si eu de un discount mic ptr reclama asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema : am un variator TOP si nu mi se tureaza motorul la plecarea de pe loc asa cum as vrea eu, mai exact de la 0 la 20 km/h. cu ce pot sa remediez, arculete mai tari sau arc mare mai tare ?..sau ambele ? eu m`am gandit la culoarea rosie pt arc si galbena pt arculete (am role usoare ~4g pe variator de sprint), insa nush care din ele sa le schimb :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am propus sa imi cumpar sapt viitoare sau peste 2 sapt (ma duc in targurile auto) un Aprilia SR50 ....acum nu stiu de care daca pe carburatie sau pe injectie(depinde de ce gasesc). La ce trebuie sa am grija cand cumpar un SR ... adica sa imi spuneti pe ce sa pun accent la testarea si vizualizarea acestuia ca sa nu i-au teapa ca nu am mers niciodata pe un SR.... buget am 1000e .... sper sa gasesc ceva frumos dupa '98 ! asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe injectie e mai nervos, stiu de la un prieten, merge 90 si ajunge repede la viteza aia, suna si mai frumos...

 

Tine cont de kilometri si vezi ca un injector duce cam 25.000 km! Si app... unul original nou e 500 de iepuroi :cheers:

In plus injectia cere mai multa grija, benzina buna, ulei bun, si nu trebuie bruscata! Acceleratie constata si lin...

 

Carburatorul e mai usor de intretinut...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, este ca un sr pe carburator este mai practic. IN plus daca bateria e descarcata o poti porni de la maneta, ceea ce nu se poate la injectie. Sfatul meu este sa mergi pe varianta cu carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe injectie e mai nervos, stiu de la un prieten, merge 90 si ajunge repede la viteza aia, suna si mai frumos...

 

Tine cont de kilometri si vezi ca un injector duce cam 25.000 km! Si app... unul original nou e 500 de iepuroi :cheers:

In plus injectia cere mai multa grija, benzina buna, ulei bun, si nu trebuie bruscata! Acceleratie constata si lin...

 

Carburatorul e mai usor de intretinut...

 

Bafta!

iepuroi=lei/euro (ca daca e euro e bai mare :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se poate ....cum sa fie atat ? jumate din scuter ? cred ca nu sti tu bine !

totusi ... nu sti un site ...sa vad cat costa ?

Editat de Vlaaad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , in legatura cu actele , ai grija sa fie talonul original nu facut la imprimanta ( mare atentie la hartie ,sa prezinte urme de vechime ), dupa care inainte sa il cumperi verifica-l daca este furat pe siteul

 

http://coordinamento.mininterno.it/servpub..._targhe_ing.htm

 

 

nu era furat, au verificat si la RAR cand am fost sa-i faca identificarea, dar PROBLEMA e acum.

 

noaptea trecuta mi l-au furat din Cluj, din fata blocului ... urat din partea lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu mi-ati raspuns ce probleme is cele mai frecvente la SR50 .... inca mai astept ...ca am timp pana sambata !

 

Peei.. scuterele astea merg pana cad carenele de pe ele frate.. nu au probleme daca este intretinut calumea.

 

Injectoru se duce deobicei pe la 25.000 km.

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am linistit .... e 100+ euro ....nu e foarte scump !!!

Dar pe langa injector, de obicei mai vin si alte piese schimbate.

Pe un preten cu sr ditech l-a dus cam in 10 mil ca sa il faca sa mearga din nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai dati atata cu presupusu degeaba daca nu stiti.Eu am SR Di-Tech si am avut grija de el din prima zi,benzina cea mai buna + ulei motul la 55 lei.Daca vrei sa cumperi un SR incearca sa iti iei unu pana in 16.000 km maxim la mana a doua.

Da decat unu cu 10000km chinuit de mama focului...mai bine unu cu 20000 la care nici limitarea nu ia fost scos inca...

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun ... am inteles ca is scutere bune ....dar chiar la toate se duce injectoru la 25.000 ??? pt ca eu o sa ii bag numa Carrera si ulei mobil1 sau castrol (ce-i mai bun) si eu nu is nici masochist (cu scuterele) si am grija de ele asa ca sper sa nu se duca la 25.000. Eu o sa caut in general Sr-uri din germania deoarece acolo sunt ingrijite si toate au acte !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! (sunt membru nou, habar n-aveam cum sa incep)

Mi-am luat un scuter aprilia rs 50 di-tech acum vreo luna, mana a doua (cam a patra), 10000 km, rulat prin germania pana p la 6500 de km cand a fost adus in romania, unde nimeni nu l-a inregistrat.

Incep epopeea costurilor si a daunelor:

-merg vreo 3 zile cu el, cand din mers dupa c am incetinit il accelerez si mai merge se oprise motorul; solutie: l-am impins pana la facultate unde mi-au dat niste colegi curent (k nu are pedala kick start); aparent statuse in ploaie cu o nopate inainte si se descarcase bateria

-merg cu el la RAR sa ii fac carte de inmatriculare, ca nu avea pentru civ de romania; cost: 265 RON, la fel ca pentru orice motor adus d afara;

-dupa o saptamana, o proasta trage pe dreapta cu avariile dupa care se hotaraste sa intoarca pe sensul celalalt taindu-mi fata; franez cat pot, cad, nu ma lovesc tare (aveam 40 la ora), scuterul pleaca la a doua pornire, nu ma iau d aia si plec la facultate; venind intr-una din pauze sa vad daca e ok observ nu mai porneste atunci cand e pe cric; reusesc sa-l pornesc si il duc acasa; unde observ cam care ar fii problema: anume ca atunci knd are o anumita inclinatie porneste, dar knd ii dau benzina moare motorul, ca si cand benzina nu ar ajunge la el.

-inregistrare la primarie, total: 95 RON;

-mai merg cu el cu problema asta (in momentul in care stau pe el e relativ orizontal si merge ok, tot cu cateva rateuri), pana cand saptamana trecuta, dupa c prind o portiune de denivelari mai mari, mi se opreste motorul din mers cam cu acelasi mecanism: dau benzina si nu accelereaza; solutie in curs: l-am lasat la un service si astept sa-l repar, inca nu stiu costul.

Intreb daca problema ar fi si de injectie pentru ca, in momentele in care era pe cric nu se mai auzea zazaitul ala de injectie chiar daca becul "injection check" si se stingea dupa 2-3 secunde cum e normal.

Va rog spuneti-mi si mie daca stiti cam are, pentru ca as vrea sa fiu pregatit cand mi-o spune mecanicul un cost. Plus ca imi place foarte mult scuterul si vreau sa-l rezolv cat mai repede.

Merci frumos si asfalt uscat!

 

 

modificare la postul anterior "aprilia sr 50 di-tech"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! (sunt membru nou, habar n-aveam cum sa incep)

Mi-am luat un scuter aprilia rs 50 di-tech acum vreo luna, mana a doua (cam a patra), 10000 km, rulat prin germania pana p la 6500 de km cand a fost adus in romania, unde nimeni nu l-a inregistrat.

Incep epopeea costurilor si a daunelor:

-merg vreo 3 zile cu el, cand din mers dupa c am incetinit il accelerez si mai merge se oprise motorul; solutie: l-am impins pana la facultate unde mi-au dat niste colegi curent (k nu are pedala kick start); aparent statuse in ploaie cu o nopate inainte si se descarcase bateria

-merg cu el la RAR sa ii fac carte de inmatriculare, ca nu avea pentru civ de romania; cost: 265 RON, la fel ca pentru orice motor adus d afara;

-dupa o saptamana, o proasta trage pe dreapta cu avariile dupa care se hotaraste sa intoarca pe sensul celalalt taindu-mi fata; franez cat pot, cad, nu ma lovesc tare (aveam 40 la ora), scuterul pleaca la a doua pornire, nu ma iau d aia si plec la facultate; venind intr-una din pauze sa vad daca e ok observ nu mai porneste atunci cand e pe cric; reusesc sa-l pornesc si il duc acasa; unde observ cam care ar fii problema: anume ca atunci knd are o anumita inclinatie porneste, dar knd ii dau benzina moare motorul, ca si cand benzina nu ar ajunge la el.

-inregistrare la primarie, total: 95 RON;

-mai merg cu el cu problema asta (in momentul in care stau pe el e relativ orizontal si merge ok, tot cu cateva rateuri), pana cand saptamana trecuta, dupa c prind o portiune de denivelari mai mari, mi se opreste motorul din mers cam cu acelasi mecanism: dau benzina si nu accelereaza; solutie in curs: l-am lasat la un service si astept sa-l repar, inca nu stiu costul.

Intreb daca problema ar fi si de injectie pentru ca, in momentele in care era pe cric nu se mai auzea zazaitul ala de injectie chiar daca becul "injection check" si se stingea dupa 2-3 secunde cum e normal.

Va rog spuneti-mi si mie daca stiti cam are, pentru ca as vrea sa fiu pregatit cand mi-o spune mecanicul un cost. Plus ca imi place foarte mult scuterul si vreau sa-l rezolv cat mai repede.

Merci frumos si asfalt uscat!

 

 

modificare la postul anterior "aprilia sr 50 di-tech"

 

Saracul scuter ... :friends: .Verifica fisa de pe bujie,pentru ca am patit-o si eu cu ea!Vezi daca sta fixa pe bujie,si sa nu cada cand dai in gropi.In rest,nu stiu,sa isi dea cu parerea "colegele" de pe forum.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...