Vladus Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 da sunt foarte incepator, abia am 700km pe 2 roti cu motor. Am zis ca nu are rost sa imi aiu chinezarii si mai bine investesc in ceva de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 felicitari pentru alegere. foarte bine ai facut, in timp vei economisi bani cu scuterul tau, in timp ce altii vor da o tona de bani pe piese si reparatii la chinezarii _ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Buna. Am vazut ca cineva a scris ca modelul acela mai nou de sr(acela cu stopuri rotunde) se fabrica din 99. Si eu am modelul acela ,si pe talon scrie ca e din 97.Eu asa stiam ca au inceput sa fabrice modelul acela din 97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) O întrebare, când sunt reci diminea?a, SR-urile voastre pornesc de la prima apăsare de buton? Porne?te ?i din prima dar dacă îl accelerez suficient cât să nu-?i dea seama. "Mi-au zis de la service, că la SR urile astea noi, dacă le dai spir?uri sau le accelerezi înainte să ape?i butonul, "atentie!" Nu mai pleacă la pedală.... adică nu o ia la buton bun... dar nu o să o ia de la pedală, a?a că nu ai multe op?iuni, ori dai din prima la pedală, dar nu am dat 90 mil ca să îl pornesc din pedală, ori ape?i pe buton ?i fff pu?in îl accelerezi dar f pu?in ?i cu aten?ie. După ce merg cu el ziua ... abia mă apropii cu degetul de buton că porne?te de frică, dar diminea?a sau după ce stă mai mult d 1 zi oprit... parcă nu ia foc benzina acolo din prima. Se învârt alea pe-acolo totul se aude, cred că îi dă ?i scânteie, dar nu pleacă pistonul u?or decât dacă îl fentez pu?in cu accelera?ia. Intreb pentru că am rămas fixat pe un Peugeot din 2000 care l-am avut ?i ăla pleca la modul cel mai perfect oricând în orice situa?ie. Editat August 10, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) . Editat August 10, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 O întrebare, când sunt reci diminea?a, SR-urile voastre pornesc de la prima apăsare de buton? Porne?te ?i din prima dar dacă îl accelerez suficient cât să nu-?i dea seama. "Mi-au zis de la service, că la SR urile astea noi, dacă le dai spir?uri sau le accelerezi înainte să ape?i butonul, "atentie!" Nu mai pleacă la pedală.... adică nu o ia la buton bun... dar nu o să o ia de la pedală, a?a că nu ai multe op?iuni, ori dai din prima la pedală, dar nu am dat 90 mil ca să îl pornesc din pedală, ori ape?i pe buton ?i fff pu?in îl accelerezi dar f pu?in ?i cu aten?ie. După ce merg cu el ziua ... abia mă apropii cu degetul de buton că porne?te de frică, dar diminea?a sau după ce stă mai mult d 1 zi oprit... parcă nu ia foc benzina acolo din prima. Se învârt alea pe-acolo totul se aude, cred că îi dă ?i scânteie, dar nu pleacă pistonul u?or decât dacă îl fentez pu?in cu accelera?ia. Intreb pentru că am rămas fixat pe un Peugeot din 2000 care l-am avut ?i ăla pleca la modul cel mai perfect oricând în orice situa?ie. Din cate stiu,dimineata cand e rece motorul(cand il pornesti prima data) e indicat sa il pornesti la pedala!In rest,poti tot timpul sa il pornesti la buton ca sigur va porni fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Înțeleg, dar refuz să cred că nu e niciun SR 2006 2007 2008 care nu pornește dimineața din prima la buton, care nu știe ce e aia pedală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladus Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 al meu porneste din prima la buton. La fel a pornit si sr-ul simplu din showroom atunci cand am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Al tau e pe injectie. Nu se aude un bâzâit? cand baga pompița benzină frumos.... normal că o ia din prima. Pe carb mă interesează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 premium stai calm...ceea ce se intampla este perfect normal. In primul rand benzina din cate sti si tu se evapora repede. Nu-ti porneste deoarece nu are benzina destula in carburator atunci cand e rece. Nu are nimic daca dai la automat cu gazul putin tras, doar ca cei de la service aveau dreptate: daca nu porneste se ineaca. Asa face si al meu, si asa fac multe altele. Asta nu inseamna ca nu poti sa dai la pedala apoi. In caz ca ti se ineaca dai de 10 ori sa zicem la pedala cu contactul luat si apoi poti da iar la buton sau la pedala cu contactul pus si o sa o ia. Ssergiu are dreptate...dimineata ai mila de el si da-i o pedala pentru ca nu se intampla nimic, nu depui mare efort. Te inteleg perfect pentru griji dar nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 premiumfaraplumb,cei de la service te-au mintit la faza cu dat sprituri si accelerare inainte sa apesi butonul,la scuterele in 2 timpi,nu exista carburator cu pompa de sprit,poti sa dai miliarde de sprituri,benzina tot nu curge pana nu invarte motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 premiumfaraplumb,cei de la service te-au mintit la faza cu dat sprituri si accelerare inainte sa apesi butonul,la scuterele in 2 timpi,nu exista carburator cu pompa de sprit,poti sa dai miliarde de sprituri,benzina tot nu curge pana nu invarte motorul. Ce-mi place cand ne intelegem cu totii Premiumfpb,inteleg ca ai vrea multe de la 100 mil.,dar cum e pe carburatie,gandeste-te ca aia e pedala de acceleratie si da-i una Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 bricl23 lol nu stiu de ce m-ar fi mintit.. si nu am inteles nici ce ai vrut sa zici ... cred ca d la oboseala, oricum uite, am cartea de service in fata, cea tradusa in 20000 de limbi. 1. Apesi pe buton. 2. Mai apesi 1 data dupa 10 minute. (n-am atata timp ) ), 3 Bagi frumos o pedala. A nu se apasa "acceleratia". Banuiesc ca ce ai zis tu brick. O fi ceva o smecherie o combinatie cu aprinderea benzina carburatorul ... e interesanta chestia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladus Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 da corect, se aude bazaitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 care imi zice si mie ce fel de bujie sa ii pun la un sr50 din 2004 pe carburator ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 o fi la fel ca cel din 2008 pe carburatie -C364 ,[cel pe injectie ca al lui Vladus e IE50]. se foloseste Champion RN1C, mai exista un model pe carburatie C361... o fi mai vechi? gen al tau? nu stiu... dar ala foloseste Champion RG6YCA / RG6YC . IAR cele pe injectie ---- NGK-R CPR8E. Asa scrie in manual, oricum tot ce va spun eu citesc din el deci niciodata nu o sa scriu ceva despre care nu o sa fiu sigur Iar la carburatie ati retinut distanta acolo la bujie in capat tre sa fie de 0.6-0.7mm iar la injectie tre sa fie de 0.9mm. .. intereseaza-te sa vezi daca nu s-au schimbat f mult anii astia. Vom vedea si cat ulei consuma. Becul nu era aprins la ulei, dar nici ulei nu mai vedeam. Asa ca am inceput sa completez, si torn și torn si după ce torn 250ml incepe sa se vadă uleiulll in primul bidonas, ala mai mic pe care se toarna ulei (ca mai e unu mai mare mai jos). Si notez. Deci am pus 250ml pana am vazut uleiul, am ramas cu 750 ml in bidon. Si pun si pun si pun pana aproape de full, dar am mai lasat loc.. sa nu pun ca nehalitul. Notez... au mai intrat 250ml de ulei. DECI. Primul bidonas de sus are 250ML. Restul, cel de jos, are 750ML. Poti sa ai 700ML de ulei ca tu nu vezi.. Bun. Asta inseamna ca asta ce inseamna? ca... in 300KM a consumat 500ML .. deci.. eu merg cu 1L 600KM. cel de la service mi-a zis ca 700, iar altii merg dublu cat mine... a zis cineva ca merge 1000km cu 1L de ulei. Asta in combinatie cu benzina 95 de la MOL. Oare cu alta benzina consuma mai mult sau mai putin? Cine stie... E normal.. 600km cu 1L de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 premium ti-am mai explicat. Procentul de ungere normal este de 2% sa zicem 2.5%. Ti-am facut calculul. Ori ai procentul de 4% ori al tau consuma 7% benzina. Nu conteaza ce benzina bagi ci cata benzina consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 o fi la fel ca cel din 2008 pe carburatie -C364 ,[cel pe injectie ca al lui Vladus e IE50]. se foloseste Champion RN1C, mai exista un model pe carburatie C361... o fi mai vechi? gen al tau? nu stiu... dar ala foloseste Champion RG6YCA / RG6YC . IAR cele pe injectie ---- NGK-R CPR8E. Asa scrie in manual, oricum tot ce va spun eu citesc din el deci niciodata nu o sa scriu ceva despre care nu o sa fiu sigur Iar la carburatie ati retinut distanta acolo la bujie in capat tre sa fie de 0.6-0.7mm iar la injectie tre sa fie de 0.9mm. .. intereseaza-te sa vezi daca nu s-au schimbat f mult anii astia. Vom vedea si cat ulei consuma. Becul nu era aprins la ulei, dar nici ulei nu mai vedeam. Asa ca am inceput sa completez, si torn și torn si după ce torn 250ml incepe sa se vadă uleiulll in primul bidonas, ala mai mic pe care se toarna ulei (ca mai e unu mai mare mai jos). Si notez. Deci am pus 250ml pana am vazut uleiul, am ramas cu 750 ml in bidon. Si pun si pun si pun pana aproape de full, dar am mai lasat loc.. sa nu pun ca nehalitul. Notez... au mai intrat 250ml de ulei. DECI. Primul bidonas de sus are 250ML. Restul, cel de jos, are 750ML. Poti sa ai 700ML de ulei ca tu nu vezi.. Bun. Asta inseamna ca asta ce inseamna? ca... in 300KM a consumat 500ML .. deci.. eu merg cu 1L 600KM. cel de la service mi-a zis ca 700, iar altii merg dublu cat mine... a zis cineva ca merge 1000km cu 1L de ulei. Asta in combinatie cu benzina 95 de la MOL. Oare cu alta benzina consuma mai mult sau mai putin? Cine stie... E normal.. 600km cu 1L de ulei? Deci man. Benzina nu are de aface cu consumu uleiului...depinde de ce ulei bagi...de exemplu daca bagi Bixxol full syntetic (52 ron) are proportia de 1:100 aia inseamna 1l de ulei la 100l de benzina. Acuma depinde de scuterul tau acei 100l de benzina in cati km i consuma. Pe uleiul bixxol mineral scrie 1:50 aia inseamna la 50 l de benzina se consuma 1 l de ulei...probabil ca aceste proportii nu se respecta si sunt mai mult o chestie de marketing, dar iti spun ca eu cu 1l de ulei boxxol full syntetic fac in jur de 1300 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salutare! Detin un Aprilia Scarabeo 50 cc 4t din 2007 si am facut cu el 5300 km. Cand l-am achizitionat avea doar 400 km efectuati. Acum problema: nu mai vrea sa porneasca. Adica invarte electromotorul, vrea s-o ia dar numai nu poate. Am dat jos bujia si am curata-o, am verificat si scanteia e excelenta dar partea proasta e cred ca nu se alimenteza ca nu era uda asa cum ar trebui sa fie cel putin la pornire din conostintele mele. benzina din rezervor in carburator curge ca ama verificat deci toata problema e din carburator. Am dat si carburatorul jos, am suflat jicloarele cu toate ca nu erau infundate, pompa de spritz functioneza f bine la fel si cuiul de dizaj, garnitura de caucuic de la cuiul de dozaj e in perfecta stare adica nu e deteriorata la fel si plutitorul si cuiul ponto. Am ansamblat carburatorul si am montat bateria asa de proba si pana la urma a pornit. L-am incalzit pe cricul central si apoi l-am accelerat. La turatii mari scoate mult fum negru, ma gandesc ca are ulei in carter de aceea. Setul e perfect, compresia e f buna deci nu asta e cauza. Nu e normal sa scoata fum negru cred. Dar nu asta ar fi principala problema, am vazut ca a pornit in final am reasamblat totul si cand dau din nou sa-l pornesc tot ca la inceput facea. Am umblat si am mai strans si am slabit surubul de aer de la carburator dar nici o imbunatatire. Nu vrea sa mai porneasca acum trebuie sa-l desfac din nou sa vad ce pot face. Poate o fi benzina o problema ca am pus de la petron fara pb 95. Poate are apa sau e stiu ca am am cam epuizat posibilitatiel. Veniti cu o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Bendixul l-ai verificat, scarabel? Iar in leg cu problema mea... se poate regla consumul de ulei? Adica daca eu fac 600km cu 1L si scuterul meu consuma 3.2% benzina. Inseamna ca imi consuma 1L ulei Motul 710 full sytn (eter) (55RON) la 19,2L benzina. Asta inseamna ca raportul de care vorbesti tu la mine este 1:19,2. Deci consuma la 100L benzina - 5Litrii ulei. Adica 5% nu? Adica dublu de cat zici tu ca e normal, pentru ca daca ar fi normal, 2,5%, m-ar duce dublu la Km adica as face si eu 1200km. Deci se poate regla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Cu siguranta bendixul e bun ca cupleza bine. Alimentarea cu carburant e problema dar nu stiu unde. Mersi pt sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 baieti care stiti daca se potriveste bordul de la aprilia sr pe injectie la cea pe carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 nu vad de ce sa nu potriveasca, o data ce ambele sunt modelul cu stopuri rotunde.. va rog sa imi spuneti un connsum la un rs de 50 modelul ala umpic mai vechi(96-98) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Am căzut recent. E julit în 3 locuri cam pe 1 cm pătrat în fiecare loc... cum ați rezolva situația? eu mă gândeam să fac o poză de ansamblu, să iau culoarea în photoshop să creez niște fășii să mă duc să le fac acctibilde și să le decupez exact pe zona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Am căzut recent. E julit în 3 locuri cam pe 1 cm pătrat în fiecare loc... cum ați rezolva situația? eu mă gândeam să fac o poză de ansamblu, să iau culoarea în photoshop să creez niște fășii să mă duc să le fac acctibilde și să le decupez exact pe zona... Polishezi bine....daca se ia ceva bine,daca nu,nu. Mai bine cumperi niste stickere cu Michelin,Repsol... si le lipesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.