Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 CE ENDURO MERGE PENTRU MINE DE 450 SAU DE 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Mulţi înainte! Vrei coclauri sau asfalt? Ai şi înălţime la kilogramele respective? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 Am 180 la înălțime și vreau doar coclauri. Pe stradă poate doar puțin până ajung la coclauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 (editat) Ha ha era să mă prăpădesc de râs În plm eu vreau să vorbesc cu oameni serioși nu cu figuranți... » Post actualizat in 21 Aug 2015 17:04 450 Merci Editat August 21, 2015 de Lucian Dutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Ha ha era să mă prăpădesc de râs În plm eu vreau să vorbesc cu oameni serioși nu cu figuranți... » Post actualizat in 21 Aug 2015 17:04 Merci Pai in plnoastra. Deja ai unul de 500. Incearca un Adventure de 900 atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 Mă refer la hard Enduro nu la ce posed acum, cred ca se intelege... Rog pe cei care au înțeleasă îmi dea sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Complicat, eu am doar 75 de kg şi totuşi mă deranjează furca faţă când ajunge la capăt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 (editat) Mă refer la hard Enduro nu la ce posed acum, cred ca se intelege... Rog pe cei care au înțeleasă îmi dea sfaturi. De unde dreaq sa se inteleaga ? Nu ai spus nimic in primul post, ca vrei sa sa te dai pe coclau. Normal ca unul cat mai mare, pentru greutatea ta. KTM 525, 640, 690. Am mers pe KTM, mi-a placut, recomand. Probabil lumea o sa-ti recomande pe ce a mers sau ce are fiecare. Trebuie sa incerci singur. Editat August 21, 2015 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Pe linga topic si totusi nu prea. Nici eu nu sunt prea usor, am ceva mai multe Kg in plus. Ar fi bine sa mai dai jos cat mai multe Kg. Nu o sa iti fie moale sa iei o trinta desi impresia gresita a slabilor este ca noi astia mai pufosi cadem pe moale oricum . Oasele tot alea sunt indiferent de greutate. Una este sa tine coloana 135 Kg la o trinta si alta este sa tina 100 Kg. Din pacate mai departe nu am nici un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 Hai să vorbim de KTM ca să fie mai ușor. Cumva cele SX au furcile mai tari și suspensia spate mai tare ceea ce ar lăsa să cred ca mă ține pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Nu asa se pune problema suspensiilor. Orice moto ai avea, de la o anumita masa totala a motocicletei, la care contribui si tu, preload-ul nu prea mai are efect. Acela e momentul cand trebuie sa echipezi suspensia cu arcuri mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Cumva cele SX au furcile mai tari și suspensia spate mai tare ceea ce ar lăsa să cred ca mă ține pe mine? n-are legatura... alea's tari 'din valve'... tie iti trebuie arc sa te tina la inaltimea optima, nu sa se comprime mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Incearca un KTM 690 Enduro R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Am 180 la înălțime și vreau doar coclauri. Pe stradă poate doar puțin până ajung la coclauri... Și eu am aceeași înălțime și 74 kg la plin. Probabil că ești o persoană foarte veselă. Să fii sănătos și jovial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 Incearca un KTM 690 Enduro R Arată bestial dar parcă aș vrea ceva mai ușoară să o pot ridica ușor de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Salut eu am 114 kg si 1,88 si am ktm 525,pe care il folosesc in regim supermoto si ma duce saracul bine,nu reusesc sa il folosesc la adevarata capacitate,l-am dus o data spre ce poate cu adevarat si eram naucit de ce poate,deci cred ca te poate duce si pe tine important e sa ii schimb arcurile cu unele pentru o greutate mai mare,asta costa cam 1000 de ron noi.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Persoanele de peste 100 kg pe care le cunosc, merg la enduro cu 250 2T si 300 2T. Adica echivalentele unor 450 4T si 500 4T. 500 e pt trasee mai deschise, mai in viteza, gen raliu. Altfel 450 e mult mai popular pt enduro pur. Putere sa te urce au toate, mai putin 125 2T si 250 4T. Iar suspensile trebuiesc personalizate indiferent de capacitatea motorului. Nu-ti lua cross-uri, ca esti cam in varsta sa te apuci de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Arată bestial dar parcă aș vrea ceva mai ușoară să o pot ridica ușor de jos Nu cred ca e atat de dificil de ridicat, mai ales la greutatea ta sigur ai destula forta. Uite tipul asta de exemplu, l-a ridicat imediat, nu s-a fortat prea tare. Are undeva la 140kg. KTM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Are undeva la 140kg. KTM-ul. mai pune. » Post actualizat in 21 Aug 2015 19:55 Arată bestial dar parcă aș vrea ceva mai ușoară să o pot ridica ușor de jos desi nu-i cu mult mai greu s-o ridici pe ea decat pe tine in caz de ceva... mno, incercare de gluma... sper sa nu fie cu suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 (editat) mai pune. Asa scrie si la ei pe site, chiar acum m-am uitat 143kg fara ce-i 12l de benzina. Nu zic ca nu ai tu dreptate, dar asa scrie acolo. Poate te ajuta si topicul asta "despre suspensii" la ceva => /index.php?/topic/256334-despre-suspensii/ Editat August 21, 2015 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 (editat) Asa scrie si la ei pe site, chiar acum m-am uitat 143kg fara ce-i 12l de benzina. Nu zic ca nu ai tu dreptate, dar asa scrie acolo. eh, nu mergi fara oloi, antigel, chearsina si alte cateva chestii care le-au uitat sa le puna stoc... oricum e decent. daca nu faci ceva competition, nu-i bai sa ridici de 2-3 ori pe zi la asta. daca e vb de 20-30 ori sau dupa 100m/1hr poate. Editat August 21, 2015 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 21, 2015 Autor Share Postat August 21, 2015 Nu vreau circuit. Găsisem un 250 în 2t dar tipul a zis ca nu e de mine ca îmi rupe fașul și ca să iau în 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Pai eu d-aia ma duc la enduro : sa-mi rup fashul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 22, 2015 Autor Share Postat August 22, 2015 Pai eu d-aia ma duc la enduro : sa-mi rup fashul Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.