Metal Heart Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Sa incepem cu inceputul.... Nu imi placea cum mergea motocicleta, in inferioare (1, 2, 3) la mers constant intre 2500-3000 rpm simteam cu incearca sa dea in nas, nu era constanta, parca nu era alimentata corect sau ceva obtura ceva. Lasata luni la mecanic, ieri a fost gata - date carburatoarele jos curatate, suflate - zice-se ca au fost niste bucatele de burete undeva in carburatoare, posibil din buretele de la airbox si acele bucatele de burete obturau ceva la turatii mici. Cand acceleram si trageam de gaz, mergea ok, avea putere, nu erau probleme. Repet, toate problemele de mers neregulat apareau la turatii mici si tinuta la 3000 rpm. Buuuun, azi am luat motocicleta, asigurat fiind ca totul a fost in regula, ca au fost date jos carburatoarele, curatate si montate la loc (sincronizarea lor s-a facut in aprilie, anul acesta). Cum am plecat de la service, dupa vreo 200m am facut dreapta si am pornit de pe loc, mi-a tusit... Ok, zic eu, ceva benzina ramasa nearsa, cine stie... eh, dupa vreo 3 km a inceput sa dea senzatie de lipsa de putere - fix ca atunci cand ramai fara benzina. "Hopaaa", am zis eu, "o fi uitat sa deschida la loc robinetul de la rezervor". Desfac, ridic rezervorul, verific robinetul, totul in regula - oricum, la ce consum are VTR-ul in oras nu as fi reusit sa parcurg o asemenea distanta numai cu benzina din carburatoare. Stau ce stau si apoi dau sa plec spre casa. Cum m-am pus in miscare a inceput sa dea iar in nas destul de rau, a trebuit sa ma opresc. De cateva ori mi s-a oprit in mers si de la semafor trebuia sa plec cu ambreiajul patinat de la 3000 rpm in sus. Intrebarea mea este: unde gasesc un mecanic bun care mananca V-uri pe paine ca sa imi regleze si mie ce trebuie pe acolo? Mai jos e un filmulet de cum a mers motocicleta in seara asta. https://picasaweb.google.com/112902650352495000648/ProblemeVTR#6187413047913188386 Editat August 26, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Pai daca dupa 200 de metri a inceput sa faca urat, de ce nu te-ai intors la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Intrebari de baraj:ai montate filtru/filtre de benzina pe traseul pana in carburatoare? Rezervorul l-ai verificat vreodata pe interior? Filtru din rezervor l-ai scos ca sa il verifici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 26, 2015 Autor Share Postat August 26, 2015 Intrebari de baraj:ai montate filtru/filtre de benzina pe traseul pana in carburatoare? Rezervorul l-ai verificat vreodata pe interior? Filtru din rezervor l-ai scos ca sa il verifici? Rezervorul a fost curatat anul trecut dupa ce a venit de la vopsit si tot atunci au fost desfacute toate cele de pe acolo. Nimic nu prezenta urme suspecte. Pana in carburatoare nu cred ca e nici un filtru - benzina curge direct din rezervor. Motocicleta e standard, nu are "imbunatatiri" de cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 De ce nu te duci la mototehnica.din cite stiu unu din mecanici are o mobra ca a ta.sper sa nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Rezervorul a fost curatat anul trecut dupa ce a venit de la vopsit si tot atunci au fost desfacute toate cele de pe acolo. Nimic nu prezenta urme suspecte. Pana in carburatoare nu cred ca e nici un filtru - benzina curge direct din rezervor. Motocicleta e standard, nu are "imbunatatiri" de cartier. Eu am avut un furtun(cred ca de vacum era) infundat,la carburatorul din fata si avea cam aceleasi simptome. In plus,cand o alergam pana la 170,in urmatoarele 20 de secunde,ramanea fara benzina si se oprea de tot.... Ai putea sa scoti toate furtunele pe rand,in special alea de benzina si sa le verifici pe interiori.Poate e vreunu opturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 26, 2015 Autor Share Postat August 26, 2015 (editat) De ce nu te duci la mototehnica.din cite stiu unu din mecanici are o mobra ca a ta.sper sa nu ma insel OK, ma interesez. Multumesc de pont! Eu am avut un furtun(cred ca de vacum era) infundat,la carburatorul din fata si avea cam aceleasi simptome. In plus,cand o alergam pana la 170,in urmatoarele 20 de secunde,ramanea fara benzina si se oprea de tot.... Ai putea sa scoti toate furtunele pe rand,in special alea de benzina si sa le verifici pe interiori.Poate e vreunu opturat Man, eu nu o sa pun mana sa fac asa ceva. Mai mult rau fac. Alea de la benzina au fost verificate, sunt ditamai furtunele la modelul asta, e greu sa obturezi asa ceva! Editat August 26, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 am avut de curand un vtr la reparat.... facea tot ca al tau, propietarul l-a dus la un servis unde au montat un jet kit, credeau ca e amestecul sarac, au pus cele mai mari jigloare ... 190.. abia puteai sa pleci de pe loc cu motocicleta . problema reala a fost pulse generator (pick-up coil), scoti mufa (e pe sub carburi) masori cu voltmetrul, trebuie sa scoata 0.7v cand invarti motorul, mai trebuie sa masori si la "cdi" firul alb si galben (daca tin minte) schimbat, jiglere mai mici , si mobra e ..."it's angry man !!!" poate sa mai faca cam asa daca ti-a pus velocity stacks invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 (editat) Faza cu mecanicii e problematica in Bucuresti. Marea majoritate, cu parere de rau sunt carpaci. Eu o duc la la United Motors. Nu sunt the best dar au un mecanic destul de priceput. Deasemenea ofera garantie pe lucrare si daca iti pica ceva, te poti intoarce linistit. Alta varianta si cea mai ok ar fi TNG daca nu te deranjeaza distanta. Editat August 27, 2015 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 O duc la acelasi mecanic la care merg de 5 ani din care 3 cu VTR-ul. S-a facut tot felul de operatii complexe la motocicleta, nu despre mecanic e vorba, ci ca e o problema "dubioasa" care aparent nu stiu de unde vine. De asta am apelat aici, poate vine careva cu o idee (merci Superbec), sau cineva care s-a intalnit cu chestiile astea si stie exact ce are de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Am incercat sa iti dau PM, dar nu poti sa-l primesti. Probabil ai casuta plina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Man, si a mea se poarta dubios pana in 3.000 rpm, si acum sa-ti explic ce inseamna dubios: 1. Cateodata (total aleator, nu e nimic ciclic sau ceva de genul), cand stau mai mult sub 3.000 (gen strecurat printre masini, sau mers mai mult timp sub 25-30 km/h) de obicei cand e frig sau motorul "sub 80 grade", imi tuseste/ da rateu in filtru de aer...nu smuceste mobra, nu se opreste, doar ca la o rasucirea aia de gaz de gaz pufneste sub rezervor dupa care totul e ok - stii ca pe mine nu ma deranjeaza asta, chiar imi place ca e mai rudimentara si face parte din farmecul mobrei, mai ales ca se intampla rar si nu afecteaza cu nimic. Chestia asta e o problema cunoscuta si specifica VTR-ului, englezii ii zic carb-cough (carburatoru tuseste), americanii ii zic carb-fart (carburatorul se baseste) si e destul de greu de scapat de ea, sau chiar imposibil, gen "asa face ele, e de la ei!" Daca dai un search pe forumul VTR din UK sau US gasesti zeci de topicuri cu problema asta... uite unul din UK: http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=26156 si unul din US: http://www.superhawkforum.com/forums/technical-discussion-28/i-have-carb-farts-26735/ da linkurile astea mecanicului, poate il ajuta, dar s-ar putea sa le stie deja... 2. Multi spun ca VTR-ul e mai smucitor/jumpy, datator in nas sub 2.500-3.000 rpm, si nu doar VTR-ul ci si Varadero primul model (care are cam acelasi motor)...aceeasi poveste pe forumurile de afara, nu prea poti scapa de ea si solutia e gen "Nu mai sta la turatia aia" ) eu nu prea simt chestia asta pt ca stii ca astia de la Honda au mai atenuat din chestia asta la modelul 2 de VTR, au umblat putin la carburatoare si aprindere sa mai atenueze din problema, dar eu am kit dynojet, filtru sport si tobe sport, deci nu stiu cat din schimbarile alea mai sunt acolo, inafara de asta am pinioane -1+1 si asta mai taie putin din smuceala.... 3. Cateodata, tot rar, cand sta la relanti, gen la semafor si de obicei temperatura e sub 80, se opreste. Asa din senin, fara sa scada turatia fara nimic...cling! pornesc din nou si merge brici )) din nou, nu ma deranjeaza pt ca nu o face in mers sau ceva si cred ca are legatura cu tusitura aia in carburator. toate chestiile astea mi se intampla doar la mersul urban, sub 3.000 rpm, rar, si de obicei cand inca nu s-a incalzit bine motorul.. sa ne vedem candva sa te dai cu a mea, sa-mi spui daca ti se pare ca face la fel sub 3.000... » Post actualizat in 27 Aug 2015 08:41m-am uitat putin pe topicurile alea straine, din ce zic aia, daca dupa ce carburatia a fost pusa la punct cu bujii si filtru de aer ok, cel mai probabil problema ta e de la TPS (throtle position senzor) ia uite ce zic unii de la factorypro.com (d-astia cu tuningul) Also - as with ALL VTR1000's - the TPS must be checked and set to 500 +/- 10 ohms - or low speed cruise smoothness is impossible to attain.They have been seen as much as 900 ohms as delivered. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 In film se spune ca ar scoate fum pe o parte. Ce fel de fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Considerand ca inainte nu facea si acum merge inecat, cred ca treaba ar trebui gandita mai simplu. Din video, mie mi se pare ca uneori merge intr-un singur cilindru. Pot fi multe chestii care cauzeaza probleme de genul. La mine nu se tura calumea pentru ca sarise membrana de vacum a carburatorului; s-a rezolvat usor problema in sine. La mobra asta am intalnit probleme inexplicabile cu rezolvari simple, pnm, nu e un motor c-o mecanica atat de avansata incat sa te faca KO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 In film se spune ca ar scoate fum pe o parte. Ce fel de fum? Era fum negru, de benzina... Ideea e ca la VTR evacuarile se unesc din 2in1 si apoi iar in 2, nu are linie directa cilindru-toba. Nici eu nu imi dau seama de ce scotea fum doar pe o parte... Nici o evacuare nu e infundata. » Post actualizat in 27 Aug 2015 09:21 Considerand ca inainte nu facea si acum merge inecat, cred ca treaba ar trebui gandita mai simplu. Din video, mie mi se pare ca uneori merge intr-un singur cilindru. Pot fi multe chestii care cauzeaza probleme de genul. La mine nu se tura calumea pentru ca sarise membrana de vacum a carburatorului; s-a rezolvat usor problema in sine. La mobra asta am intalnit probleme inexplicabile cu rezolvari simple, pnm, nu e un motor c-o mecanica atat de avansata incat sa te faca KO Da, pare... intr-adevar. Senzatia era de lipsa benzinei in carburatoare, era ca si cum benzina ii venea putin putin cate putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Fum negru inseamna exces de benzina (fie de la carburatie fie ca nu arde bine din cauza aprindere). Te poti uita la bujiile. Face doar cand e motor cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 Si cand e cald, si cand e rece. Pe loc nu se manifesta nimic deosebit. Bujiile sunt ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Man, si a mea se poarta dubios pana in 3.000 rpm, si acum sa-ti explic ce inseamna dubios: 1. Cateodata (total aleator, nu e nimic ciclic sau ceva de genul), cand stau mai mult sub 3.000 (gen strecurat printre masini, sau mers mai mult timp sub 25-30 km/h) de obicei cand e frig sau motorul "sub 80 grade", imi tuseste/ da rateu in filtru de aer...nu smuceste mobra, nu se opreste, doar ca la o rasucirea aia de gaz de gaz pufneste sub rezervor dupa care totul e ok - stii ca pe mine nu ma deranjeaza asta, chiar imi place ca e mai rudimentara si face parte din farmecul mobrei, mai ales ca se intampla rar si nu afecteaza cu nimic. Chestia asta e o problema cunoscuta si specifica VTR-ului, englezii ii zic carb-cough (carburatoru tuseste), americanii ii zic carb-fart (carburatorul se baseste) si e destul de greu de scapat de ea, sau chiar imposibil, gen "asa face ele, e de la ei!" Daca dai un search pe forumul VTR din UK sau US gasesti zeci de topicuri cu problema asta... uite unul din UK: http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=26156 si unul din US: http://www.superhawkforum.com/forums/technical-discussion-28/i-have-carb-farts-26735/ da linkurile astea mecanicului, poate il ajuta, dar s-ar putea sa le stie deja... 2. Multi spun ca VTR-ul e mai smucitor/jumpy, datator in nas sub 2.500-3.000 rpm, si nu doar VTR-ul ci si Varadero primul model (care are cam acelasi motor)...aceeasi poveste pe forumurile de afara, nu prea poti scapa de ea si solutia e gen "Nu mai sta la turatia aia" ) eu nu prea simt chestia asta pt ca stii ca astia de la Honda au mai atenuat din chestia asta la modelul 2 de VTR, au umblat putin la carburatoare si aprindere sa mai atenueze din problema, dar eu am kit dynojet, filtru sport si tobe sport, deci nu stiu cat din schimbarile alea mai sunt acolo, inafara de asta am pinioane -1+1 si asta mai taie putin din smuceala.... 3. Cateodata, tot rar, cand sta la relanti, gen la semafor si de obicei temperatura e sub 80, se opreste. Asa din senin, fara sa scada turatia fara nimic...cling! pornesc din nou si merge brici )) din nou, nu ma deranjeaza pt ca nu o face in mers sau ceva si cred ca are legatura cu tusitura aia in carburator. toate chestiile astea mi se intampla doar la mersul urban, sub 3.000 rpm, rar, si de obicei cand inca nu s-a incalzit bine motorul.. sa ne vedem candva sa te dai cu a mea, sa-mi spui daca ti se pare ca face la fel sub 3.000... » Post actualizat in 27 Aug 2015 08:41 m-am uitat putin pe topicurile alea straine, din ce zic aia, daca dupa ce carburatia a fost pusa la punct cu bujii si filtru de aer ok, cel mai probabil problema ta e de la TPS (throtle position senzor) ia uite ce zic unii de la factorypro.com (d-astia cu tuningul) astea-s basme si fabulatii inventate de mecanici prosti si clienti care habar n-au cum trebuie sa functioneze motocicleta lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 Totul a inceput cu astea Apoi, dupa ce s-a scapat de rateurile de pe evacuare, m-am trezit cu mersul neregulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 astea-s basme si fabulatii inventate de mecanici prosti si clienti care habar n-au cum trebuie sa functioneze motocicleta lor. cand ajungi prin RO te invit sa-mi reglezi VTR-ul sa mearga ceas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 cand ajungi prin RO te invit sa-mi reglezi VTR-ul sa mearga ceas! nu toate problemele se rezolva din reglaje, de multe ori mai trebuie sa schimbi cateva piese, dar iti garantez ca nici o motocicleta japoneza produsa in ultimii 50 de ani nu merge prost "pentru ca asa fac ele" alt basm e asta cu mecanicul de V2, exista specialisti pe unumite modele care stiu toate problemele uzuale si simptomele lor dar unul care stie ce face da de cap oricarui motor, poate nu in juma de ora eu unul nu inteleg cum sta treaba cu mecanicii care umbla la carburatie dar nu testeaza motocicleta, asteapta sa vina clientul deja suparat inapoi... sper sa-i rezolvi problemele pana oi ajunge eu in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 nu toate problemele se rezolva din reglaje, de multe ori mai trebuie sa schimbi cateva piese, dar iti garantez ca nici o motocicleta japoneza produsa in ultimii 50 de ani nu merge prost "pentru ca asa fac ele" motoreta mea nu merge prost, are chichita asta cu tusitu' RAR si la rece pana in 3.000, pe care o au multe VTR-uri (din UK si US, asta ziceam) si e mai mare bataia de cap s-o rezolvi decat s-o lasi asa....si cand ziceam ca "asa face ele" era in gluma, si asta ziceau aia din UK si US. Eu sunt sigur ca daca revin la jicloare stoc + curatare - reglare - sincronizare cu bujii noi, filtru de aer (normal, de hartie) nou, tobe OEM si TPS reglat cumtrebe scap de tuseala in filtrul de aer, dar oare merita pt o chestie care nu ma supara cu nimic? atat timp cat motoreta trage bine, consuma f bine pt modelul ei si in total merge bine, merita sa renunta la dynojet si tobe pt ca-mi tusesc carburile in airbox de 2 ori pe saptamana? La metalheart cel mai probabil e din TPS » Post actualizat in 27 Aug 2015 11:44 Ma gandeam ca poate o reglezi moka ca sa ne arati ce stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ma gandeam ca poate o reglezi moka ca sa ne arati ce stii n-am fetishuri bizare ziceai ca ti se mai si opreste la semafor... un rateu pe admisie chiar si rar nu este cel mai bun lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 @MetalHeart: tu esti sigur ca motorul ala nu are o bataie? Poate-s eu mai surd, dar are un sunet suplimentar (nu vorbesc de rateuri sau mers neregulat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 Unde ai observat asta, primul sau al doilea filmulet? Intre ce minute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.