vishu Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Salutare tuturor. Unde pot gasi de cumparat si montat priza de 12v in Ploiesti? Sau trebuie sa imi cumpar separat si sa imi bag singur degetele pe acolo? Nu de alta dar imi e sa nu imi prind urechile pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 iti iei o priza la 12v de pe 23 august si tragi firele de la baterie si o montezi unde vrei,este foarte simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 iti iei o priza la 12v de pe 23 august si tragi firele de la baterie si o montezi unde vrei,este foarte simplu Si nu exista riscul sa ii pape bateria-sa o descarce? Ca si pe mine ma intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 cat timp nu ai nimic in priza cine sa pape? » Post actualizat in 10 Sep 2015 10:32acasa daca nu ai nici un consumator in priza se invarte contorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Septembrie 10, 2015 Autor Share Postat Septembrie 10, 2015 Pai nu trebuie deaia cu prindere pe ghidon,capac protectie de ploaie si eventual un intrerupator pe firul de '+' sau un releu ceva astfel incat sa se opreasca cand iei contactul? Gasesc deaia pe 23 august? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Nu. Eu am una conectata la mobra. Asa am luat-o si nicio problema. A stat motorul nepornit si cate o luna si pornea perfect. Doar ca eu nu folosesc priza, sta degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 daca o pui pe direct nu ai nevoie,acum depinde si unde o montezi,eu am montat-o sub sa » Post actualizat in 10 Sep 2015 10:35eu o folosesc cand polishez mobra,am un aparat de polishat la 12v si merge perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) Poti lua priza de 12V de la Kronau Moto din Bucuresti, are si capac protector. Priza consuma baterie daca o folosesti, evident... daca esti in mers e ok dar daca uiti de prea multe ori GPS-ul in priza cu motorul oprit s-ar putea sa ai surprize. Tocmai m-am intors dintr-o tura de 15 zile, mers cu GPS zi de zi. Am mai uitat GPS-ul in priza si pe undeva unde era si f frig (Alpi) mi-a murit bateria desi are <1 an, am pornit-o impinsa la vale... De asemenea e bine sa fii atent cand ploua si sa ai ceva pungi de plastic/scotch la tine sa izolezi mufa sa nu intre apa. Editat Septembrie 10, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Eu am cumparat asta http://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Moto-Scooter-Cigarette-Lighter-Power-Outlet-Socket-USB-Splitter-Car-Motorcycle-Port-Charger-12V/32316912314.html de la chinezi. Conectata pe soclu bec far fata in asa fel incat sa am si buton de on/off daca e cazul. Circul nonstop cu farul pornit si nu am avut nici o problema. Mi-a placut ca vine inclusiv cu siguranta deja instalata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Faci comanda pe aliexpress. E 1-1,5$ cu livrare moca direct acasa. Pe la noi se vinde cu 40-50 de ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) Pai nu trebuie deaia cu prindere pe ghidon,capac protectie de ploaie si eventual un intrerupator pe firul de '+' sau un releu ceva astfel incat sa se opreasca cand iei contactul? Gasesc deaia pe 23 august? Si da, si nu. 1. Sigur trebuie sa fie protejata de ploaie, clar. Mai ales daca o lasi legata direct la baterie. Daca iti face un scurt pe acolo din cauza ploii, nu te vad bine. Adica ori o bagi intr-un loc ferit - daca ai asa ceva, ori gasesti o priza cu capace. Daca o montezi pe ghidon fara sa ai parbriz si fairing, trebuie musai sa ai protectie la ploaie/apa. Care protectie pana la urma poate sa fie si o punga de nylon, dar e cam incomoda metoda. 2. O poti lega direct, dar este recomandat sa montezi si o siguranta pe fir. Se gaseste la magazinul de electronice din zona ta. Si ai riscul - destul de mic, dar exista - sa vina un pustan si sa isi bage dejtele sau orice obiect metalic pe acolo si sa iti faca un scurt. 3. Poti cumpara si un releu, si cu un pic de indemanare iti pui si releul, si siguranta. In acest caz va functiona cum vrei tu: iti va alimenta doar la pornire cu cheia. Dezavantajul aici este ca nu poti incarca chestii in timp ce motorul stationeaza si tu iti faci cumparaturile. 4. iti iei un releu putin mai smecher care poate sa conecteze/deconecteze cand dai cu cheia. Si montezi 2 prize: una pe ghidon pt cand mergi si una in cutia de scule, pe care o poti incuia, pt cand stai. HTH. Editat Septembrie 10, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 3. Poti cumpara si un releu, si cu un pic de indemanare iti pui si releul, si siguranta. In acest caz va functiona cum vrei tu: iti va alimenta doar la pornire cu cheia. Dezavantajul aici este ca nu poti incarca chestii in timp ce motorul stationeaza si tu iti faci cumparaturile la barul de motociclisti. Personal recomand sa nu se practice prea mult incarcarea de chestii cu motorul stationat (oprit) pentru ca la un moment dat e f posibil sa o pornesti impinsa... mi s-a intamplat si mie, si unui prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Înseriezi un releu pe care-l faci să ia comanda de la plusul de la aprindere (fusebox) și gata, ai rezolvat și problema cu uitat ceva în priză Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 cat timp nu ai nimic in priza cine sa pape? » Post actualizat in 10 Sep 2015 10:32 acasa daca nu ai nici un consumator in priza se invarte contorul? eu ma refer daca poate bateria sa sustina si sa nu o omoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 acum depinde ce pui in priza si cum o folosesti cu motorul pornit sau oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Personal recomand sa nu se practice prea mult incarcarea de chestii cu motorul stationat (oprit) pentru ca la un moment dat e f posibil sa o pornesti impinsa... mi s-a intamplat si mie, si unui prieten. Corect. Trebuie sa fii responsabil in tot ceea ce faci. Si pt ca eu sunt responsabil, mie nu mi s-a intamplat niciodata, dar sunt constient ca exista acest risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Si da, si nu. 1. Sigur trebuie sa fie protejata de ploaie, clar. Mai ales daca o lasi legata direct la baterie. Daca iti face un scurt pe acolo din cauza ploii, nu te vad bine. Adica ori o bagi intr-un loc ferit - daca ai asa ceva, ori gasesti o priza cu capace. Daca o montezi pe ghidon fara sa ai parbriz si fairing, trebuie musai sa ai protectie la ploaie/apa. Care protectie pana la urma poate sa fie si o punga de nylon, dar e cam incomoda metoda. 2. O poti lega direct, dar este recomandat sa montezi si o siguranta pe fir. Se gaseste la magazinul de electronice din zona ta. Si ai riscul - destul de mic, dar exista - sa vina un pustan si sa isi bage dejtele sau orice obiect metalic pe acolo si sa iti faca un scurt. 3. Poti cumpara si un releu, si cu un pic de indemanare iti pui si releul, si siguranta. In acest caz va functiona cum vrei tu: iti va alimenta doar la pornire cu cheia. Dezavantajul aici este ca nu poti incarca chestii in timp ce motorul stationeaza si tu iti faci cumparaturile. 4. iti iei un releu putin mai smecher care poate sa conecteze/deconecteze cand dai cu cheia. Si montezi 2 prize: una pe ghidon pt cand mergi si una in cutia de scule, pe care o poti incuia, pt cand stai. HTH. eu stiam(citit adica),numai cu releu am mai vazut scheme. Personal recomand sa nu se practice prea mult incarcarea de chestii cu motorul stationat (oprit) pentru ca la un moment dat e f posibil sa o pornesti impinsa... mi s-a intamplat si mie, si unui prieten. de asta imi este frica,sa nu raman cu buza umflata Înseriezi un releu pe care-l faci să ia comanda de la plusul de la aprindere (fusebox) și gata, ai rezolvat și problema cu uitat ceva în priză bine de stiut,multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Septembrie 10, 2015 Autor Share Postat Septembrie 10, 2015 Ideea era ca sunt nou in ale motoarelor si inca nu ma incumet sa imi bag nasul in ea. Prefer mai intai sa vad cam toate pe unde sunt si pe urma deabia sa incep sa mi le fac singur. Din motivul asta am si intrebat daca exista in Ploiesti un magazin/service astfel incat sa le poata face pe amandoua. Adica sa aibe prize la vanzare si sa le monteze tot ei. Oricum multumesc de raspunsuri. Cred ca am sa comand de pe net una waterproof si pe urma o leg pe direct ca aia nu e greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Ceva de genul acesta iti doresti? https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?list=109668014 Daca ti-o montezi singur va trebui sa chelesti complet motocicleta (vezi poza ) ca sa poti monta corect cablul electric departe de zonele ''calde''. Acesta se conecteaza direct la bateria de acumulator. Pe firul + trebuie sa se afle si o siguranta. Daca nu are ii pui tu. Daca iti este teama ca ti se descarca bateria poti sa treci cablul de + printr-un releu pus de tine care cupleaza doar cand porneste moto (normal nu isi are rostul, dar daca vrei sa dormi linistit..) Daca doresti o priza precum cea din poza da-mi un PM. Am una in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) eu stiam(citit adica),numai cu releu am mai vazut scheme. de asta imi este frica,sa nu raman cu buza umflata bine de stiut,multam Pai tot cu releu ziceam si eu. Releul se conecteaza cand "simte" curent trecand printr-un cablu adiacent, adica la mine e firul de la lumina spate. Daca vrei mai multe detalii, let me know si caut schema pe care am folosit-o eu. Dar le poti gasi si tu. Si nu e complicat deloc. Acum, depinde si de motocicleta. Eu am demontat doar rezervorul ca sa pot trage firele. Mai mult ca sa le ascund, ca la inceput mergeau pe deasupra. Eu de obicei imi incarc telefonul sau un powerpack de 5000 mA in timp ce stationez. Pana acum nu am avut nici o problema. Acestea dupa ce se incarca nu mai consuma. Pe cand un GPS in functiune consuma curent in continuare, deci este foarte probabil sa iti descarce bateria, mai ales peste noapte. Editat Septembrie 10, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Septembrie 10, 2015 Autor Share Postat Septembrie 10, 2015 OMG Pai la cat e de demontat , sigur trebuie sa ma duc la un service sau la cineva care chiar se pricepe sa isi bage degetele pe acolo. Eu inca nu ma incumet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 IMG-20150628-WA0000.jpg IMG-20150628-WA0001.jpg Ceva de genul acesta iti doresti? https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?list=109668014 Daca ti-o montezi singur va trebui sa chelesti complet motocicleta (vezi poza ) ca sa poti monta corect cablul electric departe de zonele ''calde''. Acesta se conecteaza direct la bateria de acumulator. Pe firul + trebuie sa se afle si o siguranta. Daca nu are ii pui tu. Daca iti este teama ca ti se descarca bateria poti sa treci cablul de + printr-un releu pus de tine care cupleaza doar cand porneste moto (normal nu isi are rostul, dar daca vrei sa dormi linistit..) Daca doresti o priza precum cea din poza da-mi un PM. Am una in plus. Troll lvl 9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 E 3 lei o priza de 12 v cu capac. La magazinele de pe Maica Domnului in Bucuresti gasiti. Eu am montat-o sa functioneze doar cand am contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 eu asa am facut,luate de la auchan,legate direct la baterie,au vreo 3 ani,vara,iarna,ploaie,vant,basca am si firul de 3 m sa ajunga pana la cort,etc,pret infim,in jur de vreo 10 lei,cu cablu cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.