Sari la conținut

Nostalgia Trecutului


SRJN
 Share

Postări Recomandate

Imi plac moto englezesti vechi Norton,BSA

germane NSU BMW si sa nu uitam de Brough Superior care prindea 160 km/h in anii '30

 

si mai putin vechi

 

Honda CB 750 din 1969 moto care a facut istorie

CBX 1000 6 in linie 1971

CB 900 F din 1981

VF 1100 1984

 

 

Va plac,nu va plac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va plac,nu va plac?

 

Not really. Isi au valoarea lor istorica si ma uit la ele ca la ceea ce sunt... piese de muzeu. Unele au fost chiar inovative la vremea lor. Altele (englezesti in special) au fost niste gunoaie care erau stricate de noi.

Daca as fi colectionar poate as cumpara asa ceva, dar nu sunt asa ca prefer una noua pe care sa o calaresc mai tot timpul si sa mesteresc la ea doar de doua ori pe an (inceput si sfarsit de sezon) decat una vintage pe care sa o surubaresc mai tot timpul si sa o calaresc de doua ori pe an...Dar asta sunt eu...fiecare cu placerile lui. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare motocicleta isi are farmecul ei. Tot ce ai spus tu acolo au valoare istorica. Acum nu mai sint bune de mers curent pe strada.

Dar si mie mi-ar place una din ele, doar ca valoare istorica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan,

 

Dupa mine nimic nu se compara cu motoarele vechi. E drept ca pt zilele noastre e un calvar sa mai folosesti asa ceva din cauza uzurii morale a pieselor si imposibilitatea inlocuirii lor, dar am avut unul, imi pare rau ca l-am dat si nu mi-a facut probleme. L-am calarit destul de mult si a functionat perfect si in oras si la distante lungi. Deocamdata nu am posibilitatea, financiar, sa-mi iau unul ca sa-l restaurez si sa am placerea de a-l conduce, dar cand o sa-mi revin, am s-o fac.

Am vazut mai demult o foto a unui Brough 4 boxer de 1000 cmc, daca o mai gasesc o sa o pun aici, si mi-ar placea asa ceva. Era de prin anii '40, m-ar mira sa mai existe asa ceva, daca nu, ma gandesc la un M72 cum am mai avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brough Superior arata si se comporta superb din ce am vazut pe discovery :banana:

Stie Jay Leno ce stie, si mie mi-ar placea sa am asa ceva in garaj dar ca o a 4a motocicleta si doar de showoff ca altceva nu prea poti face cu ea (o poti conduce dar in caz de un accident.. piese 0).

 

http://nsd.dyndns.org/MC/1929_Brough_Superior_SS680.jpg

 

 

Later edit am gasit un articol unde precizeaza si pretul la care se vinde asa ceva in zilele noastre :finger:

http://www.practicalclassics.co.uk/auction...y-id/164817053/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Honda CB 750 din 1969 moto care a facut istorie

CBX 1000 6 in linie 1971

CB 900 F din 1981

VF 1100 1984

 

De Kawasaki Z1 a auzit cineva? Vad ca sunt date exemplu 4 Honda...Suzuki...?Yamaha...?De Kawasaki Z1300...? Z1300 cu 6 cilindri in linie racit cu apa spre deosebire de CBX1000 racit cu aer... Tot timpul cand aud discutii despre superbike-urile clasice japoneze in toate exemplele sunt date motociclete Honda,de parca cu Honda ar fi inceput si s-ar fi sfarsit pamantul. Cand au scos Kawa Z1 au dat cu "flit" la Honda CB750.A fost poreclit "The king" pentru ca nici o motociclete mai bine de 5 ani de la aparitia acestui model, nici nu se apropia ca performanta si aspect de Z1.Ce sa mai vorbim ca CBX1000-ul este o replica data de Honda la KZ-ul de 1300.Sau imbatabilul KZ100J condus la victorie de Eddie Lawson.In anii `70 legea in motociclete masive a facut-o Kawasaki, ca si in ziua de astazi de altfel.Eu acum sunt subiectiv pentru ca sunt un fan Kawa clasic dar m-am si saturat de faza asta cu Honda. In anii 70 si prima parte din anii 80 legea si istoria au facut-o Kawasaki ,nu Honda.

post-7907-1166884739_thumb.jpg

post-7907-1166884745_thumb.jpg

post-7907-1166884758_thumb.jpg

post-7907-1166884764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac moto englezesti vechi Norton,BSA

germane NSU BMW si sa nu uitam de Brough Superior care prindea 160 km/h in anii '30

 

si mai putin vechi

 

Honda CB 750 din 1969 moto care a facut istorie

CBX 1000 6 in linie 1971

CB 900 F din 1981

VF 1100 1984

Va plac,nu va plac?

Intradevar frumoase...au un fel de ''vino-ncoace'' inexplicabil. Solutiile tehnice nu erau intodeauna comode la utilizare si exploatare dar au aerul de acel retro misterios... Pt cei care sunt prinsi de acest microb, unii fabricanti de motoare, printre care si cei de la Triumph (englezii fiind conservatori prin definitie), au avut curajul imens de a scoate pe piata modele cu look retro. Uite cateva exemple de la ei...Personal nu cred ca se vand ca painea calda, dar ii admir pt ca au avut curajul sa riste cu ele. Aceste modele cred ca apar de fapt din... adevarata dragoste pt motoare. Nu vreau sa fiu partinitor , modelele de la Triumph mai sunt cum mai sunt, dar Paul Smart-ul de la Ducati este sa zic........exploziv...il iubesti la nebunie sau fugi!

post-2590-1166903366_thumb.jpg

post-2590-1166903400_thumb.jpg

post-2590-1166903409_thumb.jpg

post-2590-1166903421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar sunt eu fan Honda sa zicem.Bine ca te-ai documentat si ne-ai spus si de Kawasaki.

 

Sa nu uitam de MODERN CLASSIC:

Ducati:Paul Smart,Sport Classic

Triumph Scrambler

etc.

Aspect retro si componente moderne asta da compromis.Practic Harley s-a axat numai pe acest gen de moto cu aspect si nu numai cu aspect,dar si componente,motor cu o sg. exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

Intradevar sunt eu fan Honda sa zicem.Bine ca te-ai documentat si ne-ai spus si de Kawasaki.

 

Sa nu uitam de MODERN CLASSIC:

Ducati:Paul Smart,Sport Classic

Triumph Scrambler

etc.

Aspect retro si componente moderne asta da compromis.Practic Harley s-a axat numai pe acest gen de moto cu aspect si nu numai cu aspect,dar si componente,motor cu o sg. exceptie.

:banana: mda, nostalgia trecutului...eu oricum traiesc in trecut...locuri, amintiri, oameni, mirosuri sau frinturi din copilarie....motocicletele clasice nu vor fi niciodata inlocuite in inimile noastre de zxgsxr1cbrrrr..... :D cx500 custom cea mai cea , dar nici twin 750 ltd de la kawa nu e mai prejos sau gs650g sau gs850g,sau yama xj750 maxim....si multe altele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi plac retro urile de la triumph sau ducati.kiar delok.dar..asa ca o nostalgie..in urma ku 10 ani am vazut intr o revista de motociklete din ungaria un indian,era ceva inkredibil,nu era chopper era un big bike...nu styu modelul,am kautat pe google si degeaba.. :finger:

poate ma ajutati..era fabulos motorul

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de aici: ---> http://home.planet.nl/~motors-20th-century/page_Indian.htm

 

Trebuie dat klick pe poza sa se faca mare. Aici nu sunt chiar toate modelele. Cel mai bine este sa folosesti Google.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate confunzi cu perioada in care in USA au fost vindute motociclete Royal Enfield sub numele de Indian, dupa ce firma initiala a dat faliment.

Dar deja nu mai erau Indian, erau motoare cu 2 cilindri in linie si tandem, de conceptie Triumph, din care a derivat si Rickmann mai tirziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Kawasaki Z 1300 a fost si va ramane una din marile mele favorite. 6 cilindri in linie, 130 Cp, rezervor de aprox. 27 litri, cardan, injectoare si designul rezervorului si motorului (in partea superioara, in zona supapelor-axelor cu came parca ar fi motor de CB 1000) il situeaza mult in fata concurentei de inceput al anilor `80.

Nu e om pe care sa nu il stresez cu cat de mult imi place aceasta motocicleta.

Un inginer mecanic din Anglia a reusit sa conceapa o motocicleta Kawasaki cu 12 cilindri in V, de 2300 cmc parca, folosindu-se de 2 motoare de Z 1300. Este un articol despre aceasta realizare in primele numere Univers Moto.

Din pacate, pretul de comercializare o face prohibitiva pentru buzunarul meu.

post-3763-1167172166_thumb.jpgpost-3763-1167172257_thumb.jpgpost-3763-1167172295_thumb.jpgpost-3763-1167172362_thumb.jpgpost-3763-1167172404_thumb.jpg

 

Si fiindca vorbim de motoare clasice trebuie sa va spun ca in Craiova, pe vremea cand locuiam acolo, adica acum vreo 3 ani si ceva, era un italian cu un CBX 1000, 6 linie. Individului o revopsise in alb si ii aplicase o emblema Bmw pe rezervor. Patetic... :finger:

De asemenea, la Arad exista un Suzuki GS 850 G gri f. ingrijit. Stiu doar ca a fost al unuia dintre mecanicii lui Adi Abramutiu. Acum nu mai stiu pe unde e, dar era o motocicleta super faina si, repet, foarte ingrijita.

 

Un site unde ma mai uit la modele clasice, pentru cine este interesat (si la fel de nestiutor in domeniu ca si mine :banana: )

Japsi Rauta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki Z 1300 a fost si va ramane una din marile mele favorite. 6 cilindri in linie, 130 Cp, rezervor de aprox. 27 litri, cardan, injectoare si designul rezervorului si motorului (in partea superioara, in zona supapelor-axelor cu came parca ar fi motor de CB 1000) il situeaza mult in fata concurentei de inceput al anilor `80.

Nu e om pe care sa nu il stresez cu cat de mult imi place aceasta motocicleta.

Un inginer mecanic din Anglia a reusit sa conceapa o motocicleta Kawasaki cu 12 cilindri in V, de 2300 cmc parca, folosindu-se de 2 motoare de Z 1300. Este un articol despre aceasta realizare in primele numere Univers Moto.

Din pacate, pretul de comercializare o face prohibitiva pentru buzunarul meu.

post-3763-1167172166_thumb.jpgpost-3763-1167172257_thumb.jpgpost-3763-1167172295_thumb.jpgpost-3763-1167172362_thumb.jpgpost-3763-1167172404_thumb.jpg

 

Si fiindca vorbim de motoare clasice trebuie sa va spun ca in Craiova, pe vremea cand locuiam acolo, adica acum vreo 3 ani si ceva, era un italian cu un CBX 1000, 6 linie. Individului o revopsise in alb si ii aplicase o emblema Bmw pe rezervor. Patetic... :finger:

De asemenea, la Arad exista un Suzuki GS 850 G gri f. ingrijit. Stiu doar ca a fost al unuia dintre mecanicii lui Adi Abramutiu. Acum nu mai stiu pe unde e, dar era o motocicleta super faina si, repet, foarte ingrijita.

 

Un site unde ma mai uit la modele clasice, pentru cine este interesat (si la fel de nestiutor in domeniu ca si mine :banana: )

Japsi Rauta

 

Pai daca stii de Japsirauta inseamna ca nu esti asa de nestiutor. :D Sunt nebuni finlandezii.Eu motociclete restaurate in asa mare fel nu prea am vazut. KZ1300 este ca si KZ1000 un punct de cotitura in ramura big-bike.Nu are cum sa nu iti placa motocicleta asta.Este cel putin impresionanta.La noi sunt foarte putini care apreciaza si dau vreo importanta acestor motociclete care au schimbat lumea.La noi, printre multi motociclisti ( nu toti )primeaza ignoranta si ingamfarea nu dragostea autentica pentru motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Kawasaki Z1 a auzit cineva? Vad ca sunt date exemplu 4 Honda...Suzuki...?Yamaha...?De Kawasaki Z1300...? Z1300 cu 6 cilindri in linie racit cu apa spre deosebire de CBX1000 racit cu aer... Tot timpul cand aud discutii despre superbike-urile clasice japoneze in toate exemplele sunt date motociclete Honda,de parca cu Honda ar fi inceput si s-ar fi sfarsit pamantul. Cand au scos Kawa Z1 au dat cu "flit" la Honda CB750.A fost poreclit "The king" pentru ca nici o motociclete mai bine de 5 ani de la aparitia acestui model, nici nu se apropia ca performanta si aspect de Z1.Ce sa mai vorbim ca CBX1000-ul este o replica data de Honda la KZ-ul de 1300.Sau imbatabilul KZ100J condus la victorie de Eddie Lawson.In anii `70 legea in motociclete masive a facut-o Kawasaki, ca si in ziua de astazi de altfel.Eu acum sunt subiectiv pentru ca sunt un fan Kawa clasic dar m-am si saturat de faza asta cu Honda. In anii 70 si prima parte din anii 80 legea si istoria au facut-o Kawasaki ,nu Honda.

Numai ca timpurile se schimba .Si Turcii au fost odata tari si faceau legea darnu pot spune ca-s un fan al lor.Kawa e de multe ori exclusa ptr ca fiind o firma mult mai mica facut aproape mereu moto de o cal. si fiabilitate inferioara celorlalte 3 firme jap.,fiabilitatea Hondei cel putin a ajuns sa fie de necontestat.

Ca

dov preturile la sh la Kawa sunt cele mai mici fata de H,YSau S la aceeasi clasa ,an ,km,etc.

Personal am avut 2 Kawa dar nu m-au impresionat in mod deosebit,ba din contra .

 

Pai daca stii de Japsirauta inseamna ca nu esti asa de nestiutor. :finger: Sunt nebuni finlandezii.Eu motociclete restaurate in asa mare fel nu prea am vazut. KZ1300 este ca si KZ1000 un punct de cotitura in ramura big-bike.Nu are cum sa nu iti placa motocicleta asta.Este cel putin impresionanta.La noi sunt foarte putini care apreciaza si dau vreo importanta acestor motociclete care au schimbat lumea.La noi, printre multi motociclisti ( nu toti )primeaza ignoranta si ingamfarea nu dragostea autentica pentru motociclete.

Mie imi plac clasicele ,unele modele chiar f mult,printre care se numara si Z1300,dar prefer sa ma dau pe motociclete de gen mai noua,mai performante,nu cred ca "dragoste aut.pt. moto" inseamna sa-mi placa doar sa surubaresc la o moto veche- doar pt unii.Altora le place sa surubareasca ,sa modifice moto de generatie noua,altora le place doar sa se dea.

Suntem fiecare dintre noi diferiti -avem in comun- pasiunea ptr motociclete.

PS nu neg existenta categ manelistilor care si-au achiz in ultima vreme moto pt ca este la moda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...