mariusutul Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 va salut,dupa cum spune si titlu am o problema cu kle”u meu,merg cu el se incalzeste iar daca il las pe cric la relantiu sa mearga,merge cat merge si dintr-o data isi schimba mersul si imediat se opreste apoi abia il mai pot porni nu stiu ce se petrece se ineaca ca apoi cand in sfarsit porneste pocneste in toba odata si merge,cateodata am impresia cand il pornesc ca merge intr-un piston si dupaia isi revine!?ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Daca ti se pare ca merge intr-un piston, verifica mai intai bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 1.Da jos bujiile si verifica-le. Vezi culoarea lor (cafeniu deschis), distanta electrozi. 2.Daca nu sunt bune schimba-le cu unele noi. 3. Verifica carburatoarele daca inchid cuiele pontou. Cu motorul oprit pune robinetul de benzina in pozitia PRI. Da jos cutia filtrului de aer, indreapata motocicleta in pozitie de mers si vezi daca curge benzina din carburatoare prin orificiile de sub prizele de aer. Daca da, da jos bateria de carburatoare si inlocuieste cuiele pontou cu unele noi. 4. Daca nu curge benzina din carburatoare, deci cuiele pontou inchid, verifica nivelul de benzina din camerele de nivel constant si regleaza-l daca este necesar. 5.Regleaza suruburile de aer la mersul in ralanti. Am tot Kle de aceea stiu despre ce este vorba.Pentru sfaturi tehnice mai ample PM. Spor la traba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Si jocurile la supape ar putea sa faca simptome asemanatoare. Probabil este mai usor sa verifici asta intai decat sa iti bagi nasul in carburatoare din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Verifică dacă nu e legat fenomenul de încercarea electroventilatorului de a porni, dacă e gripat ia tot curentul din instalaţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Daca face numai cand il lasi pe cric (lateral) as verifica 1 - cat de bine inchid cuiele\cuiul pontou 2 - daca nu cumva ai ceva mizerie\apa in rezervor si la inclinat, se pune peste sorb-ul robinetului Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Octombrie 20, 2015 Autor Share Postat Octombrie 20, 2015 nu stiu ce sa zic cu mizeria ca doar de ceva vreme imi face si doar pe cric,dar daca apuc si is pe faza si ii dau gaz imediat se balbaie putin dupa care se tureaza,bujiile sunt de vreo 3 luni pe el le-am pus noi!uneori am vazut ca picura ceva lichid din cutia filtrului de aer pe un furtunel dar nu tot timpul,stiti pe cineva din alba care m”ar putea ajuta contra cost nu ma pricep la carburatoare nu am umblat in ele niciodata!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Daca face numai cand il lasi pe cric (lateral) as verifica 1 - cat de bine inchid cuiele\cuiul pontou 2 - daca nu cumva ai ceva mizerie\apa in rezervor si la inclinat, se pune peste sorb-ul robinetului Succes Daca nu inchide un cui pontou, nu se lasa cu balta de benzina? Nu ma pricep la mecanica, dar mie mi s-a intamplat asta. Eu i-as spune sa verifice bujia din stanga. Acolo se poate strange apa, daca mobra e tinuta afara, pe ploile astea. Si asta mi s-a intamplat, de doua ori chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) 1. Incearca sa folosesti semnele de punctuatie ca sa reusim mai usor sa intelegem ce vrei sa scrii. 2. Bujiile n-au treaba, daca face numai cand e inclinat. 3. Carburatia (cuie, plutitoare, ceva p-acolo) 4. Daca nu stii cu ce se mananca nu te baga in carburatoare, du-te la cineva care stie despre ce e vorba. LE 5. Zice bine Doctoru', verifica intai gaurile de evacuare a apei din locasurile bujiilor. Sufla cu ceva in gauri in ambele sensuri, daca e cazul desfunda-le cu o sarmulita, ceva. Asta cu bujiile montate la locul lor. Editat Octombrie 20, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Daca nu inchide un cui pontou, nu se lasa cu balta de benzina? Nu ma pricep la mecanica, dar mie mi s-a intamplat asta. Eu i-as spune sa verifice bujia din stanga. Acolo se poate strange apa, daca mobra e tinuta afara, pe ploile astea. Si asta mi s-a intamplat, de doua ori chiar. Logic este cum spui, intr-adevar. Mie insa mi s-a intamplat de doua ori sa se blocheze cuiele si n-a curs gram de benzina pe langa. o data chiar am gasit un cui blocat pe deschis de un fir de par animal f gros sunt multe chestii inexplicabile in viata mea, pe care le iau ca atare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Octombrie 22, 2015 Autor Share Postat Octombrie 22, 2015 o sa caut sa o duc la un service ceva nu ma bag eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.