Sari la conținut

Se poate măsură un releu nemontat?


nos66
 Share

Postări Recomandate

Verificarile din clipul video le-am facut si eu la mai toate releele mele si de fiecare data cand au iesit bine a mers si releul bine iar cand nu ieseau la valorile din manual nici incarcarea nu era buna! Asa ca eu consider ca verificarile ”la rece” sunt de ajuns pentru a constata daca un releu e ok sau nu.

Pe langa verificarile cu multimetru as mai recomanda un test..miroase-l atent, si nu glumesc! Diodele si rezistentele din releele de incarcare sunt incastrate intr-un strat de rasina sintetica. Daca e ceva in neregula cu releul e posibil ca el sa miroasa puternic, intepator.

 

Verificarea la cald sa o faci intotdeauna cu o baterie incarcata complet si fii atent la valorile din manual!

 

Oricum, cum zice si dl @penetru, inainte de a schimba releul verifica statorul, precum si conexiunile dintre stator, releu si consumatori si curata papucii de legatura! De cele mai multe ori erorile de incarcare sunt date de conexiunile imperfecte, coroziune, mizerie etc..am patit-o si eu.

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redresorul/ circuitul de redresare si regulatorul de tensiune fac corp comun la RRT-ul motocicletelor. Verificarea cu ohmmetru este valabila pentru diodele redresoare. Partea de reglare a tensiunii(mentinerea in limite stabile) se poate verifica numai in sarcina/functionare. Dar, este corect daca se face verificarea de mai sus pentru ca se elimina o etapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne lamurim de ce intreb de releu . Eram in mers si bateria a scos fum [carcasa bateriei incinsa] si mi-a ars si becurile din far . Am controlat-o acasa era fara acid, am completat cu acid am pus la incarcat dar degeaba scuterul nu a mai pornit . La electrica ma pricep doar sa aprid becul de la intrerupator :-L si de asta intreb ca vreu sa invat .Am intrebat fel si fel de mesteri si mi s-a spus ca a cedat releul a fiert bateria, releul fiind ars a bagat aproximativ 20 v si a ars becurile din far . Penetru poate are dreptate cu statorul dar sunt prea multe -stator-releu-baterie. Dupa ce am incarcat bateria am pus pe scuter simtome de baterie descarcata[clar cumpar alta] deci nu mai pot porni motoreta sa masor releul in sarcina. Am tras fire de la bateria conservei am pornit scuterul 5min dar pana sa pun aparatul de masura sa vad cat incarca s-a oprit si nici ca mai porneste, invarte si atat .Acum ma gandesc la vreo siguranta arsa dar s-a facut intuneric si nu am mai stat de el


» Post actualizat in 03 Dec 2015 09:41

Toata povestea s-a intamplat cu o zi inainte sa-mi expire asigurarea , nu a mai vrut sa mearga anul asta . Sa fie ,,superstitii,, :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil partea de reglare a tensiunii s-a defectat la releu, și cum s-a spus foarte corect, asta nu poți verifica cu doar un multimetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne lamurim de ce intreb de releu . Eram in mers si bateria a scos fum [carcasa bateriei incinsa] si mi-a ars si becurile din far . Am controlat-o acasa era fara acid, am completat cu acid am pus la incarcat dar degeaba scuterul nu a mai pornit . La electrica ma pricep doar sa aprid becul de la intrerupator :-L si de asta intreb ca vreu sa invat .Am intrebat fel si fel de mesteri si mi s-a spus ca a cedat releul a fiert bateria, releul fiind ars a bagat aproximativ 20 v si a ars becurile din far . Penetru poate are dreptate cu statorul dar sunt prea multe -stator-releu-baterie. Dupa ce am incarcat bateria am pus pe scuter simtome de baterie descarcata[clar cumpar alta] deci nu mai pot porni motoreta sa masor releul in sarcina. Am tras fire de la bateria conservei am pornit scuterul 5min dar pana sa pun aparatul de masura sa vad cat incarca s-a oprit si nici ca mai porneste, invarte si atat .Acum ma gandesc la vreo siguranta arsa dar s-a facut intuneric si nu am mai stat de el

» Post actualizat in 03 Dec 2015 09:41

Toata povestea s-a intamplat cu o zi inainte sa-mi expire asigurarea , nu a mai vrut sa mearga anul asta . Sa fie ,,superstitii,, :10:

 

Fiind un acumulator cu intretinere, trebuia controlat nivelul electrolitului la 10 zile si completat cu apa distilata daca era nevoie. O pierdere accentuata si frecventa de electrolit este un semnal pentru o supraincarcare. In fine faptul este consumat, acum discutam de remediere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...