nos66 Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Se poate controla un releu de incarcare daca nu este montat pe motoreta ? Yamaha Majesty 250 an 2001 . Cod releu este SH650A-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essential Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Si explicatii la ce face nenea: http://conceptselectronics.com/diodes/diode-testing/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Se poate verifica dar nu e concludent. Numai anumite tipuri de defecte se pot constata prin acele masuratori. Cu alte cuvinte, poate iesi ok la masuratori si totusi sa nu functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Corect.....cea mai elocventa proba...montat, in sarcina... Întâi verificat statorul sa nu dea la masă că poţi să strici şi releul nou.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Verificarile din clipul video le-am facut si eu la mai toate releele mele si de fiecare data cand au iesit bine a mers si releul bine iar cand nu ieseau la valorile din manual nici incarcarea nu era buna! Asa ca eu consider ca verificarile ”la rece” sunt de ajuns pentru a constata daca un releu e ok sau nu. Pe langa verificarile cu multimetru as mai recomanda un test..miroase-l atent, si nu glumesc! Diodele si rezistentele din releele de incarcare sunt incastrate intr-un strat de rasina sintetica. Daca e ceva in neregula cu releul e posibil ca el sa miroasa puternic, intepator. Verificarea la cald sa o faci intotdeauna cu o baterie incarcata complet si fii atent la valorile din manual! Oricum, cum zice si dl @penetru, inainte de a schimba releul verifica statorul, precum si conexiunile dintre stator, releu si consumatori si curata papucii de legatura! De cele mai multe ori erorile de incarcare sunt date de conexiunile imperfecte, coroziune, mizerie etc..am patit-o si eu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Redresorul/ circuitul de redresare si regulatorul de tensiune fac corp comun la RRT-ul motocicletelor. Verificarea cu ohmmetru este valabila pentru diodele redresoare. Partea de reglare a tensiunii(mentinerea in limite stabile) se poate verifica numai in sarcina/functionare. Dar, este corect daca se face verificarea de mai sus pentru ca se elimina o etapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Decembrie 3, 2015 Autor Share Postat Decembrie 3, 2015 Hai sa ne lamurim de ce intreb de releu . Eram in mers si bateria a scos fum [carcasa bateriei incinsa] si mi-a ars si becurile din far . Am controlat-o acasa era fara acid, am completat cu acid am pus la incarcat dar degeaba scuterul nu a mai pornit . La electrica ma pricep doar sa aprid becul de la intrerupator si de asta intreb ca vreu sa invat .Am intrebat fel si fel de mesteri si mi s-a spus ca a cedat releul a fiert bateria, releul fiind ars a bagat aproximativ 20 v si a ars becurile din far . Penetru poate are dreptate cu statorul dar sunt prea multe -stator-releu-baterie. Dupa ce am incarcat bateria am pus pe scuter simtome de baterie descarcata[clar cumpar alta] deci nu mai pot porni motoreta sa masor releul in sarcina. Am tras fire de la bateria conservei am pornit scuterul 5min dar pana sa pun aparatul de masura sa vad cat incarca s-a oprit si nici ca mai porneste, invarte si atat .Acum ma gandesc la vreo siguranta arsa dar s-a facut intuneric si nu am mai stat de el » Post actualizat in 03 Dec 2015 09:41Toata povestea s-a intamplat cu o zi inainte sa-mi expire asigurarea , nu a mai vrut sa mearga anul asta . Sa fie ,,superstitii,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Probabil partea de reglare a tensiunii s-a defectat la releu, și cum s-a spus foarte corect, asta nu poți verifica cu doar un multimetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Hai sa ne lamurim de ce intreb de releu . Eram in mers si bateria a scos fum [carcasa bateriei incinsa] si mi-a ars si becurile din far . Am controlat-o acasa era fara acid, am completat cu acid am pus la incarcat dar degeaba scuterul nu a mai pornit . La electrica ma pricep doar sa aprid becul de la intrerupator si de asta intreb ca vreu sa invat .Am intrebat fel si fel de mesteri si mi s-a spus ca a cedat releul a fiert bateria, releul fiind ars a bagat aproximativ 20 v si a ars becurile din far . Penetru poate are dreptate cu statorul dar sunt prea multe -stator-releu-baterie. Dupa ce am incarcat bateria am pus pe scuter simtome de baterie descarcata[clar cumpar alta] deci nu mai pot porni motoreta sa masor releul in sarcina. Am tras fire de la bateria conservei am pornit scuterul 5min dar pana sa pun aparatul de masura sa vad cat incarca s-a oprit si nici ca mai porneste, invarte si atat .Acum ma gandesc la vreo siguranta arsa dar s-a facut intuneric si nu am mai stat de el » Post actualizat in 03 Dec 2015 09:41 Toata povestea s-a intamplat cu o zi inainte sa-mi expire asigurarea , nu a mai vrut sa mearga anul asta . Sa fie ,,superstitii,, Fiind un acumulator cu intretinere, trebuia controlat nivelul electrolitului la 10 zile si completat cu apa distilata daca era nevoie. O pierdere accentuata si frecventa de electrolit este un semnal pentru o supraincarcare. In fine faptul este consumat, acum discutam de remediere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.