Stiri Si Anunturi Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Salutare, Am si eu o problema cu senzorul de combustibil. Nu-mi mai indica la bord cand ajung pe rezerva. Tin sa precizez ca becul de la rezerva de combustibil se aprinde cand pornesc contactul, apoi se stinge. Deci iese din discutie sa fie ars. Ma ajuta cineva cu un senzor sh sau nou? Sau ma rog, se poate repara? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Daca spui si anul de fabricatie sau completeaza datele de la profil,poate te pot ajuta.. In functie de anul de fabricatie sunt cateva modele diferite de sisteme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShErPiShOr Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 am si eu aceeasi problema la un GSX-R 600 din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 am si eu nevoie de un senzor la vfr de 750 F RC 36 DIN 91 daca are cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Salut, Deconecteaza-l si demonteaza-l in prima etapa. Posibil sa fie remediat dupa cateva verificari/masurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Nu stiu daca la Suzy este la fel, insa eu am avut aceiasi problema si am rezolvat-o cumparand un termistor de la un magazin de electronice si lipindu-l in locul celui care era prins pe senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d4 Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Am eu senzor 0728506878. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiri Si Anunturi Postat Decembrie 3, 2015 Autor Share Postat Decembrie 3, 2015 scuze. Na, ca de suparare am uitat sa dau cele mai iimportante detalii. Motocicleta este un Suzuki gsxr 600 k4. » Post actualizat in 03 Dec 2015 17:04Nu stiu daca la Suzy este la fel, insa eu am avut aceiasi problema si am rezolvat-o cumparand un termistor de la un magazin de electronice si lipindu-l in locul celui care era prins pe senzor. Imi poti da mai multe detalii? » Post actualizat in 03 Dec 2015 17:30 Salut, Deconecteaza-l si demonteaza-l in prima etapa. Posibil sa fie remediat dupa cateva verificari/masurari. Am facut asta si tot n-a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Circuitul pentru avertizarea rezervei de combustibi are in serie cu lampa din bord/bec un termistor NTC (Negative Temperature Coefficient). Cand termistorul este in benzina, aceasta fiind rece, rezistenta termistorului este mare si lampa din bord este stinsa. Cand se ajunge la rezerva, termistorul este in aer, temperatura este mai ridicata decat a benzinei, rezistenta electrica a termistorului este mica, creste valoarea curentului, iar lampa de avertizare din bord se aprinde. Inseriaza acest termistor( fiind in aer) pe care l-ai demontat cu un bec identic ca putere cu cel din bord si alimenteaza-l la 12V. Daca becul nu se aprinde(practic tu vei simula circuitul din rezervor), problema este termistorul care trebuie schimbat. Cauta-i codul si-l procuri de la un magazin de electronice. Sa auzim de bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiri Si Anunturi Postat Decembrie 5, 2015 Autor Share Postat Decembrie 5, 2015 Multumesc pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Multumesc pentru sfat Sa postezi si rezultatul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiri Si Anunturi Postat Decembrie 6, 2015 Autor Share Postat Decembrie 6, 2015 da. Cred ca saptamana viitoare ma apuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebelll Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Salutare, tot eu sunt. Mi-au inchis cei de la fb contul, asa ca a trebuit sa intru cu asta. Am schimbat senzorul cu unul sh, dar se pare ca si asta face la fel. Tind sa cred ca este ceva de la circuit? Poate cineva sa ma ajute pe partea electrica, cum pot sa verific senzorul sau continuitatea firelor de la senzor pana la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Salut, Daca discutam de identificarea parametrilor termistorului avem nevoie de tipul/marcare sa, dar in manualele moto nu l-am gasit specificat/explicat, este denumit numai ‘’Thermistor’’ si atat. De ajutor ar fi sa stiu graficul/ variatia rezistentei electrice in functie de temperatura, atunci se verifica corect. Dar, ce poti face: 1.Presupun ca l-ai demontat pentru ca este atasat pe pompa de benzina, astfel ai acces la conectorul circuitului de la pompa. 2. Cu un ohmmetru digital/multimetru masoara valoarea rezistentei electrice a termistorului in cazul in care termistorul este in aer/mediul din camera/atelier. Conectezi sondele ohmmetrului intre capetele a si b(foto), nu are importanta pozitia sondelor si citesti valoarea la aparat. Din experienta ar trebui sa fie in jur de 1000 ohm( 1K ohm) la temperatura de 20-25 grd C si 30-50 K ohm (kilo) la temperaturi scazute. 3. Pentru temperatura scazuta introduce termistorul intr-un recipient cu apa mai rece, de la exterior, chiar poti masura temperatura acesteia cu un termometru imersat si notezi valorile. Daca ai modificari de temperatura ca in intervalul de mai sus, termistorul functioneza, dar nu ai certitudinea ca este in limitele de variatie corecte/grafic. Poti spune ca ai un pas inainte. 4. Verificare in sarcina. Avand pompa libera si conectorul care alimenteaza circuitul pompei de benzina, identifica conductorul care se leaga la Termistor/culoare si vezi pozitia in conector. 5 Conecteaza pompa in conector. Cu ajutorul unui voltmetru de curent continuu masoara tensiunea intre firul care iese din conector corespunzator termistorului( a-plus) si masa ( vezi care este conductorul de masa in conector/daca nu masa motocicletei), dar cu contactul pus pe aprindere, ai nevoie de tensiune! La masurare trebuie sa ai tensiunea acumulatorului, nominal 12 V. Daca nu ai valoarea de 12V, posibil circuit intrerup. A se verifica continuitatea cu ohmmetrul, inlocuit conductorul de conexiune/circuit paralel. Verifica conexiune de masa intre tija termistorului si clema de prindere/continuitatea. Succes si posteaza ce ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Din manual: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebelll Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Va multumesc pentru sfaturi. Voi scrie ce am facut si daca am rezolvat. » Post actualizat in 15 Dec 2015 12:31Am facut masuratori cu ohmetrul la senzor dupa cum urmeaza: Masurat 120 kohmi - cand l-am tinut in congelator 70 kohmi - la temeratura camerei 65 kohmi - cand l-am tinut in mana. Este defect sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.