ZIDU' Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 transalpul ala sta pe loc din cauza gumelor. altfel nu avea nici un motiv sa nu urce pe acolo. Daca avea macar un intermediar gen k60 scout in stare decenta nu ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 18, 2015 Autor Share Postat Decembrie 18, 2015 @ jean: dapai fix parerea aia pertinenta cu plusuri si minusuri o cautam eu. La ktm ma sperie mult povestile de groaza cu motoare foootote la 10k km, axe cu came schimbate, etc, ca un parbriz, un suport spate, o sea mai confortabila se pot pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Te sperie barfa lumii! Vezi intervalele de service la 690 din 2013 incoace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Te sperie barfa lumii! Vezi intervalele de service la 690 din 2013 incoace! prin ce difera fata de 2008 -2013? stiu ca din 2012 e motorul 'adevarat' de 690, cel 2008-20012 nu e chiar 690 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Schimbi uleiul la 10000km...ta-da! Ar fi culmea sa umbli in motor sa schimbi axa cu came la fiecare schimb de ulei...glumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Schimbi uleiul la 10000km...ta-da! aaa, pai se schimba situatia atunci, ia bre 690-ul ... ca eu la a mea schimb la 6000, sau chiar mai putin. de curiozitate ... cat ulei intra in 690? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Habar n-am exact! Orientativ mai putin de 2l! Matale schimbi uleiul la 6000km ca sa fii mai cu motz decat inginerul neamt?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Orice om care are 690 bag mana in foc ca il schimba la 5000, nu la 10.000 ,indiferent ca-i din 2008 sau 2015 motoreta.... E o motoreta cu care nu mergi doar la 1500 RPM. Daca mai trage de ea, nu cred ca va schimba uleiul la 10.000 km Pana la urma mai bine pui 5100 si schimbi la 5000 km decat sa pui '300V' (uleiul reisarilor) si sa schimbi la 10.000.... Nu-s motoare de 1700cc sa zici ca te rupe la bani un schimb de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Habar n-am exact! Orientativ mai putin de 2l! Matale schimbi uleiul la 6000km ca sa fii mai cu motz decat inginerul neamt?! neahhh, schimb la 5-6000 pt ca asa zice neamtul pt plimbari relativ scurte/offroad si prin oras, ma chinui sa fiu neamt, cu toate ca nu stiu daca mai vreau sa fiu neamt. si la f650 intra 2200ml, dapoi in 690 unde intra 1600?!? ... il scoti racitura dupa 10000km .. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 Am mers azi pe 690, nu vreau alta motocicleta, wow. Wow wow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 hai ca incercam sa facem un topic al motocicletei. poate-ti spui parerea si acolo, daca tot esti asa de entuziasmat... /index.php?/topic/733849-ktm-690-enduro-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Dapai omule, nu am mers decat foarte putin pe ea. Suspensii foarte ok pt o mobra de adventure, nu am mers pe prea multe capre ca sa compar cu alea, cuplu cat sa nu-ti trebuiasca altceva for a lifetime, instant power wheelies, ciclistica interesanta, se simte ca o bicicleta pe steroizi, dar unghiul de bracare pare a fi mai mic ca la o mobra normala, dar daca stii sa faci 8-uri stranse nu-i nici o problema. Seaua era schimbatavsi foarte comoda, ghidonul un pic prea jos fata de cum imi place mie. A dracului de inalta, abia ajung jos, s-ar putea sa am probleme la pus cricul in pozitii ciudate (pe deal). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Dapai omule, nu am mers decat foarte putin pe ea. Suspensii foarte ok pt o mobra de adventure, nu am mers pe prea multe capre ca sa compar cu alea, cuplu cat sa nu-ti trebuiasca altceva for a lifetime, instant power wheelies, ciclistica interesanta, se simte ca o bicicleta pe steroizi, dar unghiul de bracare pare a fi mai mic ca la o mobra normala, dar daca stii sa faci 8-uri stranse nu-i nici o problema. Seaua era schimbatavsi foarte comoda, ghidonul un pic prea jos fata de cum imi place mie. A dracului de inalta, abia ajung jos, s-ar putea sa am probleme la pus cricul in pozitii ciudate (pe deal). si nu puteai sa scrii asta dincolo? daca tot sunt ceva posesori si n intrebari d3spre motoru asta putem face ceva sa ajutam si pe altii cu ceva informatii. si sa fie totu intr-un si gur loc. da in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 Sincer eram de parere ca experienta mea scurta nu este relevanta vreunui viitor posesor de ktm, si ca o parere mult mai obiectiva ar trebuie sa vina de la posesori ce au bagat vreo cateva mii de km, dar hai ca dau copy-paste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.