Mihai Coporan Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Cineva interesat? Sunt incepator, ar fi primul drum lung pentru mine, sunt din Bucuresti. http://www.ticketpro.hu/jnp/en/konnyuzene/1695210-black-sabbath.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Mai degraba gasesti doritori la festivalul bumti bumti marea noroiala de la cluj, decat la niste roacari care erau ascultati acum 20 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Sa vorbești asa despre sabbath...sacrilegiu!Ce problemă ai cu "roacarii" mai exact? Nare valoare ca Salam boss? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Problema ca erau asculati acum 20 ani:)))) lasa ca de ina si se va sti si peste secole:))))) » Post actualizat in 11 Feb 2016 04:34 Acum serios, daca reusesc sa conving 3/4(demult nu mai este doar 1/2), sa petreaca o parte din concediu la acest concert, vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elparu Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Ai facut un calcul orientativ? Cazare, drum, bilet, logistica etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Cineva interesat? Sunt incepator, ar fi primul drum lung pentru mine, sunt din Bucuresti. http://www.ticketpro.hu/jnp/en/konnyuzene/1695210-black-sabbath.html Hai ca m-ai facut curios iti scriu pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...