Emotion Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salut baieti. Am pornit motorul dupa ce a stat 2-3 luni la iernat, a pornit la prima cheie, l-am plimbat putin si mi-a pornit fara probleme. Duminica am facut o plimbare mai lunga, undeva peste 200 km , la fel, fara probleme, pornit usor functionat perfect. Problema a fost astazi, am incercat sa o pornesc si nu invarte nici macar putin, sa fi murit bateria asa peste noapte?, motorul nu a fost oprit si pornit de zeci de ori si nici nu am dat la automat ca disperatu, defapt nici nu am avut ce da ca pur si simplu nu invarte deloc. Am lasato acum pe redresor dar mii frica in viitor sa nu ma lase in drum. Dilema este ca a pornit dupa ce a stat 2 luni si a fost si mai rece si etc, si azi, dupa ce am si plimbato atat si ar trebui sa fi incarcat calumea, nu vrea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Probleme baterie? sau ceva mai grav ... Da. Una din ele, dar afli abia după măsurători. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Mor subit cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 De unde ai luat bateria? Eu am patit cu una luata din vitan.Varta cica Dupa 7 luni s-a bulit un element si a ramas in 10V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Mor subit cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Si eu am patit o singura data asa, exact la fel, la R6. Dupa o iarna, a pornit perfect, am facut cateva ture, apoi.. la revedere. Da' am facut cu mana la un nene, si m-a ajutat cu o galeata de curent. Si-a revenit ca prin minune, si merge si acum, fara probleme. Nu m-as speria foarte tare in locul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Eu am avut un fir rupt-mancat de la contact la releu si nu invartea deloc. Dupa ce am tras de fir am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Da, încărcată pe redresor, pornit apoi măsurat tensiunea în gol şi în sarcină la diverse turaţii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Bateria nu am schimbato ... Asa am luat motorul in decembrie ... Dupa spusele vanzatorului, nu a schimbat bateria si a detinuto cam un an.. Deci are minim un an bateria. Am mai avut probleme cu ea cand am luato, dar atunci a fost pornita in repetate ori fara sa circule si mi s-a parut normal sa se descarce .. A fost tinuta pe redresor si a fost oke. A murit si atunci odata subit ... Dar am luat curent de la o conserva si nu am mai avut probleme dupa. » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:27 salut, am revenit cu cateva masuratori ... am scos dimineata bateria de pe redresor si am lasato 5-10 minute ... bateria avea 13,3 v .... dat la automat 11v ... la relanti cu motoru rece incarca 14,5 ... lasat 5 min sa se incalzeasca ... incarca 15,5 ... si la 5-6k 16,3-16,8 ... dupa vreo 10 minute incarca intre 15,8 la relanti si 17,8 turat ... oprit motoru , lasat 5 minute ... bateria are 17,3-17,7 V. Cateva pareri? » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:48 dupa 30 minute bateria a revenit la 12,8V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea_fcs Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Bateria nu am schimbato ... Asa am luat motorul in decembrie ... Dupa spusele vanzatorului, nu a schimbat bateria si a detinuto cam un an.. Deci are minim un an bateria. Am mai avut probleme cu ea cand am luato, dar atunci a fost pornita in repetate ori fara sa circule si mi s-a parut normal sa se descarce .. A fost tinuta pe redresor si a fost oke. A murit si atunci odata subit ... Dar am luat curent de la o conserva si nu am mai avut probleme dupa. » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:27 salut, am revenit cu cateva masuratori ... am scos dimineata bateria de pe redresor si am lasato 5-10 minute ... bateria avea 13,3 v .... dat la automat 11v ... la relanti cu motoru rece incarca 14,5 ... lasat 5 min sa se incalzeasca ... incarca 15,5 ... si la 5-6k 16,3-16,8 ... dupa vreo 10 minute incarca intre 15,8 la relanti si 17,8 turat ... oprit motoru , lasat 5 minute ... bateria are 17,3-17,7 V. Cateva pareri? » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:48 dupa 30 minute bateria a revenit la 12,8V Parerea mea este ca releul de incarcare nu-si face treaba, nu limiteaza curentul de incarcare. 17 V este imens si nepermis, in mod normal la orice turatie releul trebuia sa limiteze la 14,5V si de aici si problemele cu bateria...orice baterie cedeaza in conditiile astea. Daca valoarea depaseste 15V, atunci bateria va fi grav afectata si se poate distruge in scurt timp. Ca sa nu mai zic ca risti sa prajesti si CDI-ul... Editat Februarie 17, 2016 de Mircea_fcs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Bateria nu am schimbato ... Asa am luat motorul in decembrie ... Dupa spusele vanzatorului, nu a schimbat bateria si a detinuto cam un an.. Deci are minim un an bateria. Am mai avut probleme cu ea cand am luato, dar atunci a fost pornita in repetate ori fara sa circule si mi s-a parut normal sa se descarce .. A fost tinuta pe redresor si a fost oke. A murit si atunci odata subit ... Dar am luat curent de la o conserva si nu am mai avut probleme dupa. » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:27 salut, am revenit cu cateva masuratori ... am scos dimineata bateria de pe redresor si am lasato 5-10 minute ... bateria avea 13,3 v .... dat la automat 11v ... la relanti cu motoru rece incarca 14,5 ... lasat 5 min sa se incalzeasca ... incarca 15,5 ... si la 5-6k 16,3-16,8 ... dupa vreo 10 minute incarca intre 15,8 la relanti si 17,8 turat ... oprit motoru , lasat 5 minute ... bateria are 17,3-17,7 V. Cateva pareri? » Post actualizat in 17 Feb 2016 07:48 dupa 30 minute bateria a revenit la 12,8V E releul de incarcare defect, iar bateria o sa moara si ea...curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.