JMoto Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Problema se prezinta in felul urmator: Am un a class2003 motor 1.4 si cand porneste din prima cand nu pornste deloc. Se aprind toate in bord si cand dau capăt nu se intampla nimic. Se aude pompa se aude tot. Parca e moarta. Nu se intampla nimic. Acum câteva zile am dat-o afara din curte totul ok a pornit frumos. Dupa ce an închis portile si mam urcat sa o pornesc, ce sa vezi nu pornea. Acuma trb e ca daca o împing pornește. Deci ce se intampla ce naiba are de face asa ? Am schimbat bateriile la telecomanda. Ce are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Electromotor defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Se aude releul când încerci? Verifică bine siguranţele, multe defecţiuni apar de la siguranţe cârpite cu sârmă sau cu întrerupere în interior, între picior şi firul fuzibil mai subţire. Mişcă de siguranţe în timp ce cineva ţine cheia pe demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Electromotorul mam gândit si eu. Dar nu cred ca are momente cand imi ia cheia din mana. Parca ar fi cva de la chip sau de la calculator. Am sa verific si siguranțele cum spui tu. Poate poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Eu am patit asa la un buz. Era electomotorul..carbunii erau terminati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Eu am patit asa la un buz. Era electomotorul..carbunii erau terminati . Deci asta sa fie problema ? Daia are momente cand porneste si cand nu porneste ? Chiar daca e calda sau rece la mn face figuri nu contează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Asa facea si buzul. Dar dupa multa frectie, n a mai vrut deloc. L am demontat si aia era . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 atunci cand sunt carbunii terminati nu mai cupleaza,se invarte in gol...din ce ai povestit tu ...eu tot la cipul din cheie ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 massimo asteaptate la ceva banuti pe langa electromotor tre sa lasi tot motorul si cutia de viteze,in jos cadru motor si restu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 acum am belit ochii mai bine...daca dai la automat si nu se aude nimic...electromotorul e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Electromotoru e colegule. Exact aceleasi simptome le-a avut si a mea - Vectra C 1.8 2003. Tot asa, nu conta daca e cald sau rece, ea facea figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Eu am avut problema asta la o Toyota Corolla, avea bendixul dus si mergea doar uneori. Exact cum ai spus tu, uneori pornea din prima, alteori trebuia sa ii dau cate 20 de chei ca sa porneasca. Ideea e ca se si auzea cand nu cupla pentru ca avea un zgomot foarte diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 pana sa bagi mainile pe la electromotor - verifica strea acumulatorului si a firului de forta (ala mare si gros care merge spre electromotor). In bucuresti - vezi ca este un service de "electrica" - adica reparat electromotoare si alternatoare - in baicului (uncas nicu il cheama pe patron) - se misca repede si merg fara programari - pe principiul priumu venit primu servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 pana sa bagi mainile pe la electromotor - verifica strea acumulatorului si a firului de forta (ala mare si gros care merge spre electromotor). Exact, plus o verificare/gresare a bornelor bateriei (alea pe care le atasezi tu la baterie), seamana foarte bine cu un defect pe partea de alimentare electrica, poate uneori bornele fac contact ferm, alteori nu. Daca nu are contact ferm nu pleaca nici mama electromotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 17, 2016 Autor Share Postat Februarie 17, 2016 Azi dimineața a pornit la prima cheie. Aseară nu am reusit sa o pornesc dupa o ora » Post actualizat in 17 Feb 2016 10:45 Am sa tin cont de ce spuneți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Eu am impresia ca tu o lasi asa...poate poatese repara singura. Ai mai avut un topic cu condens pe la ulei,buson..si ... Nu asa se face. Mai ales ca masina e veche si are un tir de km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Sigur doi dintre cei patru carbuni ai demarorului sint uzati sub limita! Nu cauta alte bube, desfa electromotorul si schimba carbunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 17, 2016 Autor Share Postat Februarie 17, 2016 Ms pt idei. Am fost la mecanic si am schimbat uleiul . Nu avea nimic masina . A spus ca era normal condensul de acolo. Si cu treaba asta cu pornirea . Mai întâi vad părerile si apoi mă apuc de ea. » Post actualizat in 17 Feb 2016 16:51 Am citit si eu multe pe forumuri. Dar na. Mai bine intreb pe aici poate sunt oameni patiti cu asa cva. Si vad ca toti zic de electromotor. Ok . E primul pe lista ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 bai frate tu stii unde se afla electromotoru,? garantat nu tre sa lasi tot in jos motor cutie cadru motor numa mecanici pe forumu asta hala voua, dute bro la un om care stie ce are de facut bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Intra pe club mercedes.Acolo poti gasi rezolvarea.Eu am patit asa ceva la un mercedes sprinter si era de la un releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutbech Postat Mai 11, 2019 Share Postat Mai 11, 2019 Salut , am si eu o problema cu pornirea la un mercedes a classs 168 1.4 benzina , dimineata porneste tot timpul din prima , apoi cateodata dupa ce merg cu ea daca o opresc nu mai porneste , dau cheie , cheia se invarte dar nu se aude nici un zgomot ....apoi daca o las 1 -2 ore porneste . Care credeti ca ar fi probleme ? La "rece " in special dimineata sau la cateva ore dupa ce opresc motorul porneste fara probleme . Pe tester nu arata nici un defect . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariano1982 Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Am si eu o problema la mercedes A140 cutie automata cand porneste cand nu cand nu porneste face un zgomot și cineva mia spus că este bendixul oare asa sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.