styx Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Deschid acest topic deoarece nu mai exista unul asemanator (ceea ce e scandalos) in speranta de a ne ajuta cu informatii, sfaturi, reparatii, etc incep eu cu acest link unde gasiti prospectele de la NTV Revere: http://www.ntv-forum.de/html/prospekte.html aici ghiduri despre diferite operatii de rutina, dar in germana: http://www.ntv-forum.de/html/schrauberecke.html si am atasat poze (facute cu tel) dupa articolul destul de interesant din Univers Moto nr.2/febr.05 despre Honda NTV 650 Deci cei cu Revere, aratati-va Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Ianuarie 26, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2007 oof, nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 hehehe.......ce face plictiseala din om....mai sunt cu revere da nush dak gasesti pe forum...oricum BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 un NTV (un pic cazut )este sigur in cluj, dar nu cunosc personal proprietarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cehu' Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 salut! ma gandesc la achizitionarea unui NTV, ce puteti sa imi spuneti despre el? e durabil motorul? se preteaza bine la oras, la touring?cu consumul cum sta? cum e cu intretinerea? eventuale nimusuri? multumesc numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 salut! ma gandesc la achizitionarea unui NTV, ce puteti sa imi spuneti despre el? e durabil motorul? se preteaza bine la oras, la touring?cu consumul cum sta? cum e cu intretinerea? eventuale nimusuri? multumesc numai bine! in neste reviste franceze zice cam asa -ca are unii dale zice curieri pin paris neste rable d'astea care are cu ele fo 350000 km[asta la fiabilitate].ca fost posesor de p5 si ntv 650 pot sa-ti spun ca daca ai mers numai cu p5 ,cind te vei urca pe ntv iti va lungi miinile oras, turing ,face ce vrei...intretinerea e nula [filtre,ulei,bujii].cu consumul sta mai bine decit p5 -am facut un drum de 600 km si la un calcul sumar -3,6l la suta acu depinde si de stilul de mers,oricum o medie de 4 la una intretinuta...la minusuri ,nix ,doar [doar] daca ai peste 180cmpiciorusele o sa stea un pic cam in pozitia broastei.....ia-ti ,nu ezita si pastreaza-l te tine mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Daca facem o Africana naked o primiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 (editat) ooh, n-am vazut ca a inceput sa posteze lumea pt. cehu: deci din ce am citit pe net, face lumea peste 200mii km cu ele fara sa repare mai nimic la ele consumul este intre 4 si 6% minusuri nu cred ca exista, singurul lucru care pot sa-l numesc minus este ca nu e la fel de manevrabil ca un gs, e mai "vapor", dar este imposibil sa ai si cardan, si motor in V de 650 si sa fie la fel de manevrabil ca un gs *si am uitat sa zic ca este aproape imposibil sa scoti 2 dintre cele 4bujii daca nu ai scula speciala, eu n-am reusit, trebuie sa merg la cineva sa ma ajute, dar nah, operatia asta o faci la cat? 50mii km ? pt. MotoMax: nu acceptam daca era un deauville fara carene mergea, ca ala e cam identic cu ntv-ul, dar africa are doar motorul comun din ce stiu eu Editat Februarie 16, 2007 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 @DUC din ct are una. am mers cu ea, si mere bene.pacat ca este cam mignona. gen gs 500. are tot ce-i trebuie unei motorete trainice: motor in V, cardan. cu bani putini iti iei NTV sau GS 500, dar prefer intotdeauna un V cu cardan. au viata lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 (editat) NTV RULZ ps : am peste 1,80 si nu am probleme Editat Februarie 17, 2007 de fra'su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 NTV RULZ ps : am peste 1,80 si nu am probleme care a fost cel mai lung drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 haideti lume, nu mai are nimeni NTV-uri? daca are cineva nevoie de manual Haynes pt. NTV sa ma contacteze mai pun eu niste poze cu a mea acum ca am pus-o la punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Salutari! Sunt incepator! Este recomandata aceasta motocicleta unui incepator? Este mult mai greu de manevrat decat un cb de 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 nop. este super tare motoreta. are V, cardan, cuplu, tot ce-i trebuie unei motorete bune. nu trebuie sa o turezi ca sa pleci de pe loc. este f manevrabila.incearca una, caci 2 vorbe nu fac cat o ceapa degerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 e destul de grea pentru un incepator. daca o apleci putin o trantesti. partea buna e ca rezista Kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 (editat) cam intr-o saptamana ma pricopsesc si eu cu un NTV 650 Revere, model 1995. Sunt bucuros ca l-am gasit, dar am inteles ca cei cu peste 180 cm ( eu am 182) stau rau cu genunchii la drum lung... voi ce parere aveti ? Editat Iunie 4, 2007 de horia_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Dupa ce primesc vehiculul voi scrie ce si cum am constatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 tocmai mi-am luat un NTV 650 revere din 94, cu 19 mii km, in stare EXCEPTIONALA! am gasit-o la ocazie (am dat alt moto la schimb) si ma gandeam sa o vand mai departe, dar pur si m-am indragostit de ea si cred ca o tin macar 5 ani ! peste cateva zile pun si poze, dar pana atunci, impresii: *inainte de asta, vreau sa zic ca pana acum am mers doar pe 125cc si putin pe un cbr 600 gatuit la 34 de cai. 1. trage bestial!!! adica din orice turatie in aproape orice treapta 2. este foarte comoda (dupa mii de km pe rs cred si eu! ) - (intradevar, picioarele stau un pic ghemuite - am 1.86- , dar tot e mai bine decat pe rs ) 3. singurul minus care i l-am gasit ar fi ca la viteze de 20-40 la ora imi vine multa caldura la fesa dreapta 4. suna super 5. un pic cam greuta, chiar daca ea e subtirica (208 kg la plin cica.... ) ... bine grea raportata tot la rs care are 130 de kile peste 2-3 saptamani am A-ul si ies cu ea la drum calumea si mai scriu impresii bafta ntv-istilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Am NTV-ul de vreo saptamana. Este exceptional, trage de rupe (1995 - 20000 km) si este suficient de stabil. Pozitia picioarelor este un pic adunata (un pic bine, dar este probl.de obisnuinta). Am observat ca nu-i plac drumurile rele, prefera asfaltul nou. Singura problema ciudata este ca nu pot sa-l bag in neutral decat din miscare . Daca m-am oprit, este probabilitate de 1% sa-l pot scoate din viteza, merge greu schimbatul vitezei din stand pe loc si sare peste N. Daca are cineva vreo idee - trebuie cumva sa-i asigur vreo turatie la scosul din viteza de pe loc, etc.)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 eu la al meu chiar am observat cat de frumos merge schimbatorul de viteze, intra in neutral din prima pe loc, tot tacamul ... daor ca e un pic cam zgomotos la schimbatul vitezelor..... la voi face lafel? e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 eu la al meu chiar am observat cat de frumos merge schimbatorul de viteze, intra in neutral din prima pe loc, tot tacamul ... daor ca e un pic cam zgomotos la schimbatul vitezelor..... la voi face lafel? e ok? S-ar parea ca ai dat lovitura, s-o folosesti sanatos.Intr-adevar, cutia e destul de zgomotoasa, dar are avantajul ca are cursele scurte pt. schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Singura problema ciudata este ca nu pot sa-l bag in neutral decat din miscare . Daca m-am oprit, este probabilitate de 1% sa-l pot scoate din viteza, merge greu schimbatul vitezei din stand pe loc si sare peste N. Daca are cineva vreo idee - trebuie cumva sa-i asigur vreo turatie la scosul din viteza de pe loc, etc.)... Asa e cutia ei, cand stai pe loc e mai greu sa bagi in viteza intai sau pe neutral, cel mai bine te obisnuiesti sa schimbi in viteza de care ai nevoie chiar inainte de a opri, chiar si la viteza foarte mica cu cativa metri inainte de a opri e foarte usor sa schimbi, oricum e bine la stopuri sa ai cuplata viteza intai, se poate intampla uneori sa ai nevoie sa pleci repede de pe loc, de obicei cand tu opresti si cei din spatele tau nu vor sa faca acelasi lucru Referitor la cat de zgomotoasa e cutia atunci cand schimbi vitezele... nici asta nu e nimic anormal, de obicei cand schimbi in viteza intai si in a doua are un zgomot specific, celelalte sint ok, ia-o doar ca pe o particularitate a NTV-ului daca are cineva nevoie de manual Haynes pt. NTV sa ma contacteze http://ntv.punio.eu.org/haynes/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) Multumesc pentru lamuriri, este intr-adevar o bucurie ca cineva experimantat sa-ti confirme ca obiectul muncii este in stare buna si se manifesta normal. M-am invatat foarte repede (3 zile) cu NTV-ul, dar acum merg prost cu chopper-ul DAELIM, nu mai am siguranta pe el, pozitiile difera radical la cele doua... Editat Iunie 21, 2007 de horia_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horia_t Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) A propos, ce benzina folositi pentru NTV 650 REVERE ? eu folosesc Efix fara plumb de 95 de la Rompetrol ... Editat Iunie 23, 2007 de horia_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 salut am NTV si Hornet hornetul il vand ca sa iau deauville NTV e cel mai bun motor! parerea mea.... sunt mai mult decat multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.