kryst666 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 capacul de plastic de pe stanga care acopera pompa are cineva ? se pare ca a facut aripi . L.E. - l-am gasit la 30km de constanta azi , luat in roti de masini , l-am lipit si asigurat de motor cu 2 sarmulite mici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Se pare ca senzorul meu de neutral a iesit la pensie ,si-a facut treaba cu brio pana acum. Din fericire am avut unul de rezerva si am rezolvat repede. Daca vrea cineva sa inlocuiasca termostatul sa stiti ca se potriveste perfect cel de suzuki alto, an 1997 (posibil si alti ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusdej Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna, Cine are un tub de acceleratie, al meu s-a rupt si nu prea gasesc? Multumesc! Marius Am rezolvat... Daca are cineva nevoie de piese de NTV eu am gasit la un tip in Ungaria. Este chiar serios tipul, daca vreti datele lui de contact PM. Din experienta care o aveti voi, ambreiajul meu prinde foarte sus si nu prea reusesc sa il reglez din cablu. Care credeti ca ar fi problema, discurile, arcurile sau trebuie inlocuit intreg chitul de ambreiaj??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Posibil ambreiajul, trebuie desfacut si verificat, probabil placile sunt uzate. Am schimbat rulmentii de la roata fata, unul avea joc destul de mare si nu stiam ce huruie , recomand tuturor sa verifice rulmentii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iarbamea Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salutari , NTV-ul meu nu mai da scanteie pe niciunul dintre cilindrii si de 3 zile ma tot chinui sa ii dau de cap. Este cineva din Cluj amabil sa vina cu NTV-ul lui pana la mine sa facem o proba cu CDI-ul lui? Il suspectez a fi vinovat caci in rest am cam verificat tot ce se putea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 De curiozitate, voi cati kw aveti trecuti in talon? La mine la (P.2) in talon scrie 20 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusdej Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 la mine scrie 25 kW, asta din cauza ca candva, demult, avea limitatoare. Fara limitatoare are ceva de genul 54 sau 57 CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 De curiozitate, voi cati kw aveti trecuti in talon? La mine la (P.2) in talon scrie 20 . si la mine! intrebarea este de ce?!? pe talonul italian scria 57 cp (in kw, ma rog), si cand i-am facut rarul in ro, mi-au dat cartea cu 20 kw in ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusdej Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 pe motorcycledb am gasit ca are 57 CP. Probabil ca cei de la RAR pentru omologare au doar varianta de 20 kW. Oricum din cate am observat eu piesele sunt aceleasi, doar limitatoarele din carburator difera » Post actualizat in 25 Aug 2014 20:37Recomandati-mi va rog ce dicuri de frana sa imi cumpar, placute de frana si discuri de ambreiaj (sau placi, nu stiu daca sunt aceeasi chestie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 un ntv modificat nitel /index.php?/topic/12857-choppercustomrat-si-bobber-fabricate-in-ro/page-64 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 un ntv modificat nitel /index.php?/topic/12857-choppercustomrat-si-bobber-fabricate-in-ro/page-64 Frumoasa lucrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gedan Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 a venit vremea sa ma despart de NTV..... si asa sta in garaj de mult timp. stiu ca nu arata prea bine, dar sper sa se gaseasca cineva sa o aranjeze la fata... http://olx.ro/oferta/vand-moto-honda-ntv-600-an-1989-neinmatriculata-ID3iJ6R.html#7ac0910c09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Pantea Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salutare. Urmeaza sa imi iau si eu moto si dupa multe cercetari mi-a intrat in vizor un ntv. Eu inca n-am apucat sa vad una pe viu si nu stiu cat de comod o sa stau pe ea (eu avand 1.87). Intrebarea mea este urmatoarea. Dintre cei care aveti aproximativ aceeasi inaltime cat de ok e pozitia la drum lung? Si cum e in comparatie (ma refer tot la ciclistica) cu un transalp sau f650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salutare. Urmeaza sa imi iau si eu moto si dupa multe cercetari mi-a intrat in vizor un ntv. Eu inca n-am apucat sa vad una pe viu si nu stiu cat de comod o sa stau pe ea (eu avand 1.87). Intrebarea mea este urmatoarea. Dintre cei care aveti aproximativ aceeasi inaltime cat de ok e pozitia la drum lung? Si cum e in comparatie (ma refer tot la ciclistica) cu un transalp sau f650. Eu am 1.86 si pot sa-ti zic ca pentru picioare, la inaltimea asta, nu este prea comoda. Cu toate astea am reusit sa fac multe drumuri lungi prin Europa cu ea si nu pot sa zic ca am suferit prea mult. E chestie de obisnuinta, insa sincer nu as recomanda-o celor de peste 1.80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Pantea Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Eu am 1.86 si pot sa-ti zic ca pentru picioare, la inaltimea asta, nu este prea comoda. Cu toate astea am reusit sa fac multe drumuri lungi prin Europa cu ea si nu pot sa zic ca am suferit prea mult. E chestie de obisnuinta, insa sincer nu as recomanda-o celor de peste 1.80. Eu am 1.86 si pot sa-ti zic ca pentru picioare, la inaltimea asta, nu este prea comoda. Cu toate astea am reusit sa fac multe drumuri lungi prin Europa cu ea si nu pot sa zic ca am suferit prea mult. E chestie de obisnuinta, insa sincer nu as recomanda-o celor de peste 1.80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) De ieri m-am inscris si eu in randul posesorilor de Ntv 650. Rolul motocicletei este unul cat se poate de onest,ea trebuind sa-si scape suratele ( Busa & conserva) de treaba de zi cu zi...Ba un drum pana la munca,ba o cumparatura,ba o plimbare spontana. Nume inca n-are, cred ca o sa-i spun "bondarul" , desi n-are prea multe in comun cu surata "viespea". E fab in anul de gratie 1995, are 47000 km si cateva accesorii ce o scot un pic in evidență. Miercuri dupa efectuarea reviziei va fi gata de prima tura, intre timp, am doar o singura poza si aia facuta inainte de achizitie,prin gardul dealerului Editat Iunie 6, 2015 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 De ieri m-am inscris si eu in randul posesorilor de Ntv 650. Rolul motocicletei este unul cat se poate de onest,ea trebuind sa-si scape suratele ( Busa & conserva) de treaba de zi cu zi...Ba un drum pana la munca,ba o cumparatura,ba o plimbare spontana. Nume inca n-are, cred ca o sa-i spun "bondarul" , desi n-are prea multe in comun cu surata "viespea". E fab in anul de gratie 1995, are 47000 km si cateva accesorii ce o scot un pic in evidență. Miercuri dupa efectuarea reviziei va fi gata de prima tura, intre timp, am doar o singura poza si aia facuta inainte de achizitie,prin gardul dealerului 20150605_124338.jpg felicitari pt achizitie! arata destul de fioros cu micul carenaj de parbriz si bug-spoilerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Merci; de cateva saptamani tot o privesc. Modelul original nu ma incanta in mod special; asta insa, gratie accesoriilor; arata chiar decent. Gentile isi vor lua locul in boxa, cel putin pana se va ivi prima excursie la orizont Inca 2 zile si vine acasa. » Post actualizat in 09 Jun 2015 19:47In asteptarea reviziei de maine am trcut pe la dealer si i-am facut cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) revin si eu in randul ntv-istilor cu al 3-lea ntv in 5 ani...colectie din 88,89,acum 90 nu m-a satisfacut nici honda vfr750 nici aprilia pegaso in ultimii 3 ani ,asa ca revin la prima dragoste.... utilajul l-am luat din TM , e un pic obosita dar macar e full accesorizata ( topcase,sidecase,crashbar)...nu apar in poze ,erau in masina ....urmeaza curatare sincronizare carburi,astupare gauri date in toba intermediara si finala ( se aude nu grav, extrem de grav ) , mici zone cu rugina, rulmenti jug , simeringuri roata fata, fire ratacite...... 4,5% timisoara-constanta fara menajamente Editat Iunie 22, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zetu' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salut, Am nevoie de lampa spate Pentru NTV-ul prietenei. Pana acum a avut ceva cu led, dar s-a ocupat una bucata baiat de el cand a dat cu spatele. Mobra e din 1993 (rc33). PUn si o poza cu cel initial, poate mai are cineva sau stie de unde sa il comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 cauta pe olx....e unul care are dezmembreaza una din 92,vazusem niste poze pe langa ce ma interesa pe mine si sigur avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 ntv la antrenament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Daca stiti pe cineva care are un ntv de vanzare cu motor defect, neinscris dar cu acte sau la dezmembrat dati-mi un P.M. Model Rc33, de preferat, an de fabricatie 1995. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagaboamfa Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Salutare si bine v-am gasit! De jumatate de an lucrez la proiectul acesta. Mai am cativa pasi de parcurs Deocamdata modificarile sunt urmatoarele: -furca completa honda deauville -ghidon si inaltatoare lucas -proiectoare led -codita si sa ducati monster -stop suzuki sv -autocolante reflectorizante -panouri laterale la comanda, din fibra de sticla -vopsit Urmeaza cat mai curand: -far bixenon cu lupa de 3" (posibil sa montez lupa intr-o casca) -teava esapament la comanda -cutii laterale facute din cutii de munitie -stop led » Post actualizat in 25 Jun 2016 09:30 Plus furtune frana racing, alte oglinzi si manete » Post actualizat in 25 Jun 2016 13:23 Se pare ca senzorul meu de neutral a iesit la pensie ,si-a facut treaba cu brio pana acum. Din fericire am avut unul de rezerva si am rezolvat repede. Daca vrea cineva sa inlocuiasca termostatul sa stiti ca se potriveste perfect cel de suzuki alto, an 1997 (posibil si alti ani). Se mai potriveste si cel de matiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusdej Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Salut bagaboamfa, Daca iti ramane toba stock si vrei sa o vinzi si desigur daca ceri pe ea un pret rezonabil as fi interesat de de ea. Merci, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.