Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Ntv 650 Revere


styx
 Share

Postări Recomandate

daca nu se poate repara ....dar vezi poate se poate....incearca sa-i faci alimentarea prin carede.....eu cand voi avea probleme asa voi face

in rest cauta pe wemoto si ai sa gasesti noi......vezi ca se mai potriveste si cu alte modele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 257
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare is si yo proprietar de NTV :) Ce pot sa spun e omotoreta super fiabila usor de manevrat si nu te lasa la greu, consum foarte mic chiar si la viteza mare si ku 2 pe ea :) RESPECT

 

E simplu de scos limitarea, nu au decat diafragmele de pe carburator. Dai filtru de aer jos si le vezi.numai sa nu se strice reglajele. eu am mers cu a mea cu 180km/h, dar peste 160 urca foarte greu. Nu stiu daca fug mai tare. vitezometrul arata mai mult oricum, cred ca real aveam undeva pana in 170.

Apropo, a mers cineva mai tare cu ntv-ul? ture mai are ca la 180 merge pe la 7500-7600rot/min.

 

yo i am dat 200km/h si 2 pe ea da asta nu se intampla de fiecare data are toane knd nu trece de 180km/h probabil conteaza kum o acccelerezi

:cheers:

 

Stie cineva unde kasesk un ceas de km de ntv??

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=M6-MxsvFVXc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salutare is si yo proprietar de NTV :lol: Ce pot sa spun e omotoreta super fiabila usor de manevrat si nu te lasa la greu, consum foarte mic chiar si la viteza mare si ku 2 pe ea :cheers: RESPECT

 

 

 

yo i am dat 200km/h si 2 pe ea da asta nu se intampla de fiecare data are toane knd nu trece de 180km/h probabil conteaza kum o acccelerezi

:friends:

 

Stie cineva unde kasesk un ceas de km de ntv??

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=M6-MxsvFVXc

 

 

Ce toba ai pe el? Se aude foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
merci :wacko:

 

aici zice ca uleiul trebuie schimbat la 12 mii de km, desi la service mi-au zis la 6 mii... ce sa fac? :baldy:

 

pe vremea cand au fost proiectate ele nici nu era ulei asa bun ca acum si ei recomandau schimb la 12000 iar deesteptii din zilele noastre zic sa il schimbam la 6000, de ce sa nu facem schimbul la mia de kilometri ?

imi este sila de ei cand ii auzi " pune ulei ul cel ma ibun , cel mai bun filtru si schimbal cat de des "

poi atunci la ce sa mai bun totul bun care insemana si scump daca tot il tin cateva mii de km ??? or fi din plastic motoarele astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce directie trebuie sa invart de robinetul ala ca sa fac suspensia pe spate mai tare? cum se regleaza? :eek:

merci :D

 

(la un revere evident)

ps: robinetul l-am depistat

 

 

functioneaza ca un surub, daca dai in dreapta se strange si suspensia devine mai tare, iar la stanga il slabesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti , iata aici un sait unde gasesti orice piesa ptr modelele ntv si nu numai . www.zsf-motorrad.de , acolo unde scrie ( fahrgestellnummer ) bagati seria de sasiu a motocicletei voastre si va da toate piesele cu coduri si preturi . Se poate cumpara si on-line sau puteti apela la diversi de pe aici de pe sait care oricum au preturi infinit mai mici ca la reprezentanta . :bounce: Asfalt super uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Salutare,

 

Sunt din Satu Mare, permis de nu foarte multa vreme.

Am si eu un NTV din 96, carenat cu un kit after-market. :blink:

 

post-40616-1247002029_thumb.jpg post-40616-1247002034_thumb.jpg post-40616-1247002039_thumb.jpg

 

Luminile de sub motor sunt de la blitz-ul off-camera.

arata intresant si ntv ul tau carenat

Mesaj completat

cu ntvul pe transalpina am fost cu bagaje si pasager......va zic ca s-a comportat f bine

e ceva gen transalp cu cardan

post-14936-1250015108_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut

sunt strain prin aceasta zona dar am indraznit sa vin cu o rugamninte si o intrebare ...

problema sta in felul urmator : statorul de la batrana mea honda (honda VT700C Shasow din 1987) s-a ars.

pe net am gasit ca se potriveste si cel de la NT650GT Nighthawk, NTV650 Deauville/Revere si HONDA NT650 Hawk GT 88-91

statorul original pt modelul meu de honda scoate 300W/4000RPM.

am gasit la cineva un stator de NTV 650 Deauville dar din 2003 si nu cred ca se potriveste.

pe cei care ma pot ajuta cu o informatie despre copatibilitatea statoarelor intre aceste modele sau care au cunosc pe cineva care dezmembreaza asa ceva ii rog sa imi faca un PM sau un sms la 0726701197.

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...