Jump to content
Sign in to follow this  
Zimbrutza

Campionatul National de Motociclism Viteza - editia 2016

Recommended Posts

Salut tuturor colegilor de forum,

 

Va propun sa discutam aici despre campionatul national de motociclism viteza, editia 2016, campionat afiliat federatiei romane de motociclism.

In primul rand, s-a afisat calendarul, precum si tarifele de participare.

 

Se gasesc detaliile aici:

http://www.frm.ro/category/viteza/calendar-viteza/

si in fisierul atasat.

 

Vor fi 6 etape dupa cum urmeaza:

 

DATA ETAPA CIRCUIT COST PARTICIPARE ORGANIZATOR
22-24.04.2016 I SERRES-GR 100 EUR/*120 EUR CENTURY TEAM BUCUREȘTI
24-26.06.2016 II MOTORPARK-RO 100 EUR/*120 EUR LUPO RACING TIMIȘOARA
02-03.07.2016 III MOTORPARK-RO 120 EUR/*140 EUR CENTURY TEAM BUCUREȘTI
27-28.08.2016 IV MOTORPARK-RO 120 EUR/*140 EUR AMCKART RACING TEAM
BUCUREȘTI
10-11.09.2016 V MOTORPARK-RO 120 EUR/*140 EUR ASL RACING BUCUREȘTI
08-09.10.2016 VI MOTORPARK-RO 120 EUR/*140 EUR CSM BUCUREȘTI

Acest topic se adreseaza in primul rand iubitorilor de curse moto, dar nu exclusiv. Daca sunt piloti, mecanici, organizatori, membri ai echipelor participante si, de ce nu, membri ai federatiei ce vor sa ne impartaseasca pe aceasta platforma parerile, noutatile si experientele din cadrul competitional, ii asteptam cu drag :)) Stim ca sunteti pe forum.

 

Mult succes tuturor pilotilor romani, juniori si seniori, organizatorilor si echipelor in sezonul ce vine.

4.-CALENDAR-VITEZA-2016-SENIORI-NATIONAL.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

primele 2 etape sunt de 3 zile cum au fost si pana acum , dupa aceea sunt etape doar de 2 zile ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima zi, cea de vineri este track-day pt toata lumea. Organizatorul va decide tarifele: taxa /sesiune sau pe toata ziua. Fiind mai multi organizatori, organizatorul etapei respective va lua o hotarire asupra pretului pt ziua de vineri. Nu este necesara licenta pt ziua de vineri.Problema e ca fiind vineri, multi muncesc si nu pot onora cu prezenta pe pista.


» Post actualizat in 19 Feb 2016 09:27

Si sa speram ca proprietarii circuitului se vor tine de promisiune cu asfaltarea, macar noua portiune.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 etape pe Adancata nu inseamna un campionat.

Din punctul meu de vedere poate avea cel mult statutul de cupa.

Unde sunt Hungaro, Brno, Slovakia, Panonnia, Missano, Rijeka, Most, etc ? Unde e diversitatea ?

Cei din zona Bucurestiului care ajung la Adancata in 30 min. cand vor ei si se pot antrena, clar sunt avantajati.

Nu vorbesc aici de sportivi de top (Muresan,Cazacu, Mistode, Pascota si inca vre-o 2) care merg tare pe toate circuitele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cei din zona Bucurestiului care ajung la Adancata in 30 min. cand vor ei si se pot antrena, clar sunt avantajati.

 

Pe bune? Cine poate sa intre cind vrea el? Singurul avantaj real este cheltuiala mai mica pe drum dar de intrat cind vrei tu , numai daca esti in anturajul ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 etape pe Adancata nu inseamna un campionat.

Din punctul meu de vedere poate avea cel mult statutul de cupa.

Unde sunt Hungaro, Brno, Slovakia, Panonnia, Missano, Rijeka, Most, etc ? Unde e diversitatea ?

Cei din zona Bucurestiului care ajung la Adancata in 30 min. cand vor ei si se pot antrena, clar sunt avantajati.

Nu vorbesc aici de sportivi de top (Muresan,Cazacu, Mistode, Pascota si inca vre-o 2) care merg tare pe toate circuitele.

Pana una alta, e singurul circuit din Romania. Daca era gata inainte Muresul sau altul, se tineau 5 etape acolo. E normal si firesc ca nationalul sa se desfasoare in Romania. Ce sanse are un pilot debutant

sa participe la toate etapele externe si sa aiba sanse la titlu? Sau macar la N-1 conform regulii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate clarifica cineva si cum a ramas pana la urma cu regula N-1. Eu am inteles ca ,incepand cu acest seson, a fost eliminata si se puncteaza toate etapele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca norocul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine doreste sa vina la clasa 125 SP, nu exista taxa de participare la national pt aceasta! Adica e moca. :) Trebuie doar licenta (=si vizita medicala ), asigurarea, si desigur tot ce tine pt a mentine motocicleta functionala.

 

 

Clasele de Juniori 85cc si 125SP vor beneficia de gratuitate in privinta taxei de participare la etapele pe circuit.

Edited by crisU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cine doreste doua motociclete de 125 facute full pentru pista (internale furca, amortizor spate amortizor ghidon, toba Jolly moto etc....), ma puteti contacta la crisvsv [arond] gmail.com sau pe privat aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scheduled for Apr 24, 2016

Pentru prima data in Romania vom putea viziona in direct o etapa de Campionat National de Motociclism Viteza. Cei ce nu se pot deplasa in Grecia pe circuitul de la Serres pot vedea duminica 24 aprilie cursele:
-

Formula 600
-
Formula 1000
-
Supersport
-
Superbike.

Edited by Aran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari Daniel Onoriu & Adrian Petrovici !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva rezultatele la toate clasele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono Rocket 41

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In secundele astea, pe http://onrace.ro/live/ , se pot vedea in direct cursele de pe Adancata. A plouat azi, cursa e pe ud, 8 piloti au luat start la SSP.


» Post actualizat in 03 Jul 2016 13:45

https://www.facebook.com/dvargolici?fref=nf , doar 7 la start pt SBK. Ca sa se vada mai multi la start, s-au gindit oficialii sa ii puna si pe debutanti pe grila SBK. Daca e luat vreunul pe sus, ghinionul lui de fraier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etapele se tot tin pe Adancata, insa se pare ca-s intr-un ANONIMAT total, pur si simplu nu prea intereseaza pe nimeni CampEonatul celor 3-4 sportivi care vin constant etapa de etapa.

Etapa asta care se tine chiar de azi, a programat intrarile de la Rookies 600 impreuna cu SSP. Pascota care face 1.44, trebuie sa-l fereasca pe un debutant care scoate 2.04. JALON. Chiar ca-i impecabil organizata etapa. FRM nu se dezminte.

 

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1114477145254446&set=a.195685460466957.46045.100000765126150&type=3&theater


» Post actualizat in 16 Sep 2016 09:02

Pt cine are cont pe feisbuc, cititi balacareala care s-a creeat dupa ultima etapa comuna ROSBK CNVR. https://www.facebook.com/dvargolici?fref=ufi&pnref=story . Era de asteptat.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca sa va mai tai din elanul de la inceputul anului, uitati cum s-a terminat prematur celebrul campionat. Asta, din cauza ca FRM-ul baga banii in buzunar si lasa pe altii sa suporte cheltuielile, dar le face promisiuni ca vin banii de la sponsori si vor deconta parte din cheltuieli. A murit un fraier, (clubul organizator), nici o problema, apare altul la anul, pe care il vor imbata cu promisiuni ca vor veni nspe mii de participanti la ziua de trackday si-si scoate banii. Surpriza, vineri, lumea sta la munca, iar simbata-duminica, platesti 140 euro ca sa faci in total 6 intrari, cu pauza de 3 ore intre 2 intrari. Si mai dai bani si pe celebra licenta FRM(sa fii boss de boss).

 

 

http://www.frm.ro/comunicat-oficial-al-federatiei-romane-de-motociclism-cu-privire-la-imposibilitatea-desfasurarii-etapei-finale-a-cnir-viteza-2016/

 

 

Sint discutii pe Facebook despre aeveniment.

 

Mirsavia suprema a fost ca comunicatul s-a dat foarte tirziu, sportivii deja incarcau motocicletele pe remorci, au investit bani in anvelope, carene, au anulat business-uri pt acest weekend tocmai ca sa poata participa la eveniment.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 07 Oct 2016 08:36

 

Sa protestezi ce anume, mai exact ?

Eu nu vad ca problema decat lipsa de participare si asta nu are nici o legatura decat cu finantele slabe la majoritatea amatorilor.

» Post actualizat in 07 Oct 2016 08:40

 

Goe cand ceri pe un trackday 80E si tu ai conditii nici de 50 normal ca altceva in afara de lipsa de participare nu o sa gasesti,cand toti incearca sa te "fure" sa mai ciupeasca ei 5-10E normal ca te superi,cand ii rogi sa puna o basculanta de piatra in exteriorul sau sa faca zone de degajare normal ca te superi ,cand ii simti ca se vorbesc intre ei sa mentina un anumit pret normal ca te superi si consideri ca neparticiparea e si ea o forma foarte buna de protest .

Cand ii rogi sa rezolve problema marsalilor ca sunt toti BATA,(SUNT SUPARAT RAU PE ASTA !!!!) marshalii nu stiu sa faca nimic de capul lor ,BA ABSOLUT NIMIC NIMIC ,nu am vazut un steag albastru intr-o sesiune de antrenament sau de calificare (problema marsalilor o vad ca pe o vina a organizatorilori dar mai ales a patronului/lor circuitului),ba e plin circuitul de slidere,obiecte pe circuit,pietre,bolovani,pietris si ei nu aratau nimic.

Revenim ...ba eu ca patron de circuit cand veniti sa inchiriati circuitul va pun la dispozitie tot,tot tot ,de la ambulanta ca am contract cu ea facut pe x timp si e mai ieftin asa,marsali ca-i scolesc eu si stiu ex ce trebuie sa faca fiecare sunt atenti...,am 20-30-40 marsali trecuti pe o lista pe care-i sun de fiecare data intr-o anumita ordine stiu sigur ca sunt devotati si care nu fac probleme sunt SPIRT stiu perfect ce trebuia sa faca cum si ce sa semnalizeze,Nu-mi spune mie ca vede unu de pe linia boxelor ce se intampla in momentul ala pe o portiune de circuit.

REvenim la etapa,imi pare sincer rau de baietii care s-au dat peste cap sa ajunga,si-au luat bilete de avion din timp,au calatorit ,si-au luat liber ,au investit in motoare pt ultima etapa pentru ca se bateau la ceva chiar si doar de factorul de fun & participare.

» Post actualizat in 07 Oct 2016 09:34

scz pt greseli dar sunt suparat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cmd .

 

Stiu ca ai dreptate ,in principiu .

Imi mentin parerea ca majoritatea nemultumirilor tale nu vor fi satisfacute pana nu creste participarea . Ar fi ideal sa fie invers dar realistic vorbind ,nu o sa se intample.

Postul mentalistului (de pe celalalt topic) pune lucrurile destul de aproape de felul cum vad si eu lucrurile.Cam asta este nivelul la care suntem...

Au fost vremuri in care se luptau cu jaloanele prin aeroporturi ,acum e putin mai bine . Va fi si mai bine daca ne implicam sau macar participam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pot trage o concluzie din postarea ultimului trackday,nu stiu cata lume a sesizat asta : cand la 60e ziua daca vin 20 persoane se acopera costurile inseamma ca daca pui 50e si-ti vin 30 persoane esti deja pe profit ,daca pui 40 si-ti vin 40 e si mai bine samd ....daca pui in septembrie/octombrie preturi de iunie,iulie,august cata lume te astepti sa-ti vina ?

Daca pui 75-80 deja ai o problema s cu asta nu incurajezi lumea sa vina la circuit,asta e suparator,treaba este ca nu trebuie nici gratis ca atunci nu o sa mai vina lumea de top,o sa cazi in extrema cealalta cand o sa vina sa-ti inchirieze circuitul 2-3h sa se dea singuri nu cu 35 insi pe langa ei ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea a fost facuta cind s-a hotarit ca preturile sa fie tinute sus, in conditiile in care la noi in RO nu exista o bazin de raceri din care ai putea selecta clientela. Trebuie actionat invers, si anume, preturi mici 2-3 ani, sa atraga cit mai multi oameni noi la pista, care sa revina de cit mai multe ori si sa prinda microbul. Ca la droguri, la inceput le dai gratis. Oamenii organizatori de track day-uri sint cam rupti de realitate, nu cunosc realitatea din teren. S-a mizat la inceput, in 2014, pe riderii care alergau in ROSBK, numai ca acestia sint in numar destul de limitat, nici macar 10% din ce ar trebui pt a avea un numar suficient de platitori pe Adancata. Circuitul a cerut un pret, nu e deloc vina lui, organizatorii nu au avut cap si s-au riscat, si evident au pierdut. Era de la inceput evident ca asa se va termina.

Virgil Marin a avut intentii foarte bune de la inceput, numai ca a fost influentat de lumea "buna", adica nu l-au lasat sa ceara preturi mai mici, un baiat destept l-a convins ca trebuie macar 75 euro ziua.Intentia initiala era sa se organizeze etapa de 3 zile cu 100euro, conditia era sa ai licenta FRM. In plus FRM-ul l-a pacalit cu promisiuni, promisiuni. In loc sa plateasca niste bani circuitului, FRM-ul vine cu ditamai staff-ul , toti au diurne grase platite pt absolut nimic. Cumpara "radare" de pe Alibaba si incearca sa amendeze fraierii pe linia boxelor cu un dispozitiv neomologat.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea a fost facuta cind s-a hotarit ca preturile sa fie tinute sus, in conditiile in care la noi in RO nu exista o bazin de raceri din care ai putea selecta clientela. Trebuie actionat invers, si anume, preturi mici 2-3 ani, sa atraga cit mai multi oameni noi la pista, care sa revina de cit mai multe ori si sa prinda microbul. Ca la droguri, la inceput le dai gratis. Oamenii organizatori de track day-uri sint cam rupti de realitate, nu cunosc realitatea din teren. S-a mizat la inceput, in 2014, pe riderii care alergau in ROSBK, numai ca acestia sint in numar destul de limitat, nici macar 10% din ce ar trebui pt a avea un numar suficient de platitori pe Adancata. Circuitul a cerut un pret, nu e deloc vina lui, organizatorii nu au avut cap si s-au riscat, si evident au pierdut. Era de la inceput evident ca asa se va termina.

Virgil Marin a avut intentii foarte bune de la inceput, numai ca a fost influentat de lumea "buna", adica nu l-au lasat sa ceara preturi mai mici, un baiat destept l-a convins ca trebuie macar 75 euro ziua.Intentia initiala era sa se organizeze etapa de 3 zile cu 100euro, conditia era sa ai licenta FRM. In plus FRM-ul l-a pacalit cu promisiuni, promisiuni. In loc sa plateasca niste bani circuitului, FRM-ul vine cu ditamai staff-ul , toti au diurne grase platite pt absolut nimic. Cumpara "radare" de pe Alibaba si incearca sa amendeze fraierii pe linia boxelor cu un dispozitiv neomologat.

Daca tot esti asa bine informat de ce nu postezi si preturile exacte pentru inchiriat circuit/weekend (3 zile),ambulanta,marsali si timer?

Fara informatiile astea ce faci aici este frectie la picior de lemn.

 

Ce te opreste sa te implici tu in organizare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, care e superstaful ala ma, ca am vaga impresie ca au fost doi delegati frm... care, din cate stiu eu au pana in 400euro salariul lunar.

circuitul cere bani ca sa organizezi, tu ca organizator trebuie sa platesti intreaga suma indifferent cati oameni ai la start.

 

ce competitie, unde si cand ai organizat, ca asa, pe banii altora toti suntem destepti...ia vezi ce salvari iti trebuie si cat te costa... si asta e doar una din treburi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...