darco_cbr Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Nu toate tobele galagioase suna si bine. Ceva de la two brothers as pune eu. Apoi akrapovic. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Daca e sa ne luam dupa aspect, pentru mine nr 1 e Monster-ul de 1200. Dar na, poate nu toata lumea il percepe la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Este la polul opus, ca design Monster-ul este elegant și clasic, cu o notă de sportivitate. Z-ul mizează exclusiv pe agresivitate și modernism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 Eu ma gandeam la asa ceva: https://www.google.ro/search?q=toce+exhaust&client=opera&hs=Xgr&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiy7ebP1Y3LAhUJkSwKHRXvAEQQ_AUIBygB&biw=2133&bih=1090&dpr=0.9#imgrc=hsiVw9lUYCKrfM%3A Dar nu stiu daca se poate pune pe z1000 Si o intrebare: Se poate pune evacuare cu o singura finala pe z1000? ca am vazut peste tot la z1000 si cu evacuare aftermarket ca aveau 2 finale: akrapovic,two brothers,mivv,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Are circuit de evacuare 4-2-2, deci cu două colectoare. Ai ceva de modificat dacă vrei să-l faci 4-2-1 sau 4-1 direct. Doar galeria primară (la ieșirea din motor) rămâne la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 inteleg,si crezi ca se poate pune o toba ca cea din imaginea pe care am pus-o mai sus? si sa fie tot asa sub codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Nu mă pronunț, nu mă pricep la modificat motociclete Pe de altă parte, cu un buget corespunzător cred că se poate face orice :(poză indicativă) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 Eu asa evacuare as vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Prin poza pe care am postat-o am vrut doar să demonstrez că se pot aduce galeriile sub șa la Z1000 (chiar dacă este vorba despre un model mai vechi). Fixarea finalelor va fi partea mai simplă a lucrării.În poza ta văd un R1. Dacă acele finale sunt făcute pentru R1, vor trebui adaptate, atât la nivelul galeriei cât și al prinderilor de codiță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 La FZ6 e mai ușoră treaba, ai galeriile aduse sub șa din fabrică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Cele toce din poza cu r1 sunt net superioare celor laser. Ideea e aceeasi. Eu n as modifica nimic la un z1000 din 2015. Doar evacuarile. Editat Februarie 23, 2016 de Sinister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) De ceva timp ma tot bate gandul la un z1000 model 2010+, insa doar faptul ca nu l-am gasit inca, m-a facut sa nu-l iau. Mie imi place modelul cu tema de culoare alb/portocaliu iar ca si evacuare, neaparat vance&hines urban brawlers sau ixil hyperlow, adica asta: sau asta: sau ixil https://www.youtube.com/watch?v=UKpVGWZd4M0 Editat Februarie 23, 2016 de flaviu57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 Si eu tot o evacuare de genul asta as vrea. Asa micuta,finuta nu ditamai finala...aia de la vance&hines este pur si simplu superba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 @flaviu75 Vezi ca e unul 2011 abs la vanzare pe pro-bike, dar e negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 De ceva timp ma tot bate gandul la un z1000 model 2010+, insa doar faptul ca nu l-am gasit inca, m-a facut sa nu-l iau. Te bate dumnezeu dacă spui că nu găsești un model precum Z1000 Nici nu m-am uitat pe BikeShop, dar în cel mai rău caz, cert ai să găsești in Italia sau Germania. Dai câteva sute de Euro în plus, dar cred că merită. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 @JCDenton uite ca motoreta respectiva am sarit-o. Frumos exemplar, daca cunosti istoricul/ proprietarul te-as ruga sa discutam mai multe in privat. Desi, la o privire atenta, vad ca nu sunt culorile stock pe ea-ma refer la stickerele de pe lateral si codita. Si sincer, doar o poza (si chiar si aia din 2012) la banii aia? Parca anuntul e pus asa... daca prind ceva bine, daca nu, aia e... @PzKpfW ai dreptate, gasesti multe motorete faine insa sincer, nu la preturi corecte. Chiar nu stiu ce se intampla cu motoretele astea ca pretul nu e corelat cu vechimea lor- deja cele din 2010 au 5 ani. Si sincer, decat sa dau 7k, sau 7500 pe modelul 2010, mai bine mai pun putin (1,5k) si il iau pe cel nou (2014). Pe bikeshop in momentul de fata este una singura de vanzare, la Constanta, care tot e de vanzare de vreo 2 ani (daca bine retin). Cred ca tot la varianta Italia/ Germania ajung daca e sa cumpar ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Motoreta trebuie sa fie in bucuresti, daca te intereseaza, iti dau eu nr lui, nu am fost sa vad pt ca intre timp mi-am luat altceva, deci nu stiu sa-ti spun despre starea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Pai in cazul asta il contactez eu pe celalalt site si voi ruga un prieten sa vada motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 24, 2016 Autor Share Postat Februarie 24, 2016 @JCDenton uite ca motoreta respectiva am sarit-o. Frumos exemplar, daca cunosti istoricul/ proprietarul te-as ruga sa discutam mai multe in privat. Desi, la o privire atenta, vad ca nu sunt culorile stock pe ea-ma refer la stickerele de pe lateral si codita. Si sincer, doar o poza (si chiar si aia din 2012) la banii aia? Parca anuntul e pus asa... daca prind ceva bine, daca nu, aia e... @PzKpfW ai dreptate, gasesti multe motorete faine insa sincer, nu la preturi corecte. Chiar nu stiu ce se intampla cu motoretele astea ca pretul nu e corelat cu vechimea lor- deja cele din 2010 au 5 ani. Si sincer, decat sa dau 7k, sau 7500 pe modelul 2010, mai bine mai pun putin (1,5k) si il iau pe cel nou (2014). Pe bikeshop in momentul de fata este una singura de vanzare, la Constanta, care tot e de vanzare de vreo 2 ani (daca bine retin). Cred ca tot la varianta Italia/ Germania ajung daca e sa cumpar ceva. z1000 2014 nou e 12000 la united nu 9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 z1000 2014 nou e 12000 la united nu 9000 Cred că se referea la nou ca model, nu ca motocicletă în sine. Modelul nou poate să fie și SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Exact, la modelul nou din 2014 m-am referit. Dar daca e s-o dam pe motorete noi, daca e 12000 cu TVA, cu achizitie intracomunitara e 10000. NOU NOUT. le: uite iti aduc baietii astia: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-z1000-din-2014-562336.html Editat Februarie 24, 2016 de flaviu57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 25, 2016 Autor Share Postat Februarie 25, 2016 Adica pot gasi motorul acesta la pret mai mic decat la united unde este 12k si tot nou sa fie? Si o mica curiozitate: Daca il iau nou,pot cere sa mi l limiteze in asa fel incat sa il inscriu la RAR pentru A2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Adica pot gasi motorul acesta la pret mai mic decat la united unde este 12k si tot nou sa fie?Da. La fel cum poți găsi același echipament mai ieftin în străinătate, poți găsi și motociclete. Din varii motive: de la un deal mai bun al imporatorului, la inginerii fiscale spre limita legalității.Si o mica curiozitate: Daca il iau nou,pot cere sa mi l limiteze in asa fel incat sa il inscriu la RAR pentru A2?Puțin probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 25, 2016 Autor Share Postat Februarie 25, 2016 Da. La fel cum poți găsi același echipament mai ieftin în străinătate, poți găsi și motociclete. Din varii motive: de la un deal mai bun al imporatorului, la inginerii fiscale spre limita legalității.Puțin probabil Pai si atunci cei care isi limiteaza motocicletele unde o fac? Daca nici din fabrica nu se poate pune o limitare atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Să-ți spun sincer nu știu cum funcționează limitarea din fabrică, singura piață relevantă unde te poți interesa despre asta fiind Franța. Observ însă că odată cu standardizarea, clarificarea și implementarea uniformă a legii permisului A2, majoritatea producătorilor au început să ofere modele specifice pentru acest segment (Kawasaki Ninja 300, KTM RC390 și Duke 390, Yamaha YZF-R3, ș.a.m.d.). Asta mă face să cred că epoca limitării unor modele mai puternice pentru adaptarea regulilor A2 a apus.În ceea ce privește Z1000 2015, pot să spun așa: 142 horsepower (104,5 kW) at 10,000 rpm CATEGORIA A2 - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale De aici vine partea cu "puțin probabil" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.